Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПРИШИБСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44559843 |
Місцезнаходження: | 39750, Україна , Полтавська обл., Кременчуцький р-н, село Пришиб, вул. Центральна, будинок 46 |
Контактна особа: |
Алла Тарасова +380972168889 pryshyb_osvita.byh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2023 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2023 15:17 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2023 15:17 |
Очікувана вартість: | 3 809 719,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 048,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування: Місцевий бюджет. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів (ф. КБ-2-в, КБ-3) Замовником, в тому числі поетапно. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2023 10:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2023 10:25 |
Обгрунтування_реконструкція ЗДО.pdf | |
14 серпня 2023 10:25 |
ТД_Реконструкція ЗДО Чебурашка.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Відповідно до ч. 6 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій кошторисні розрахунки (у вигляді кошторисної документації, що повинна бути розроблена за допомогою ліцензованого програмного комплексу) вартості послуг передбачені чинним законодавством для виконання робіт, що визначені в Додатку 3 цієї тендерної документації, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно з Додатком 3 до тендерної документації). Згідно додатку 3 тендерної документації передбачено такі позиції:
п.79 Виключається декоративне штукатурення укосів, враховане нормою 15-78-3 100м2 (одиниця виміру)- -0,021(кількість).
п.99 Металопрофіль м2(одиниця виміру) - 55,2 (кількість).
Таким чином передбачено найменування робіт, одиниця виміру та кількість.
В складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ОТЕКО» надано кошторисні розрахунки, що містять локальний кошторис за яким передбачено позиції:
п.79 Виключається декоративне штукатурення укосів, враховане нормою 15-78-3 100м (одиниця виміру)- -0,021(кількість).
п.99 Металопрофіль м2(одиниця виміру) - 56,2 (кількість).
Тобто пропозиція Учасника ТОВ «ОТЕКО» не відповідає тендерній документації згідно Додатка 3 Замовника в кількості та обсягу робіт.
З наведеного можна зробити висновок, що дії Замовника при здійснення даної закупівлі свідчать про недотримання норм чинного законодавства України, недотримання принципів недискриминації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, не дотримання вимог тендерної документації при розгляді та оцінці тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОТЕКО».
Прошу Замовника повторно розглянути тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ОТЕКО» та винести відповідне рішення з дотриманням норм чинного законодавства України.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЯХОВСЬКА ВАРВАРА ОЛЕКСІЇВНА (далі – ФО-П Ряховська В.О.) виявила бажання взяти участь у закупівля шляхом подання тендерної пропозиції.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЯХОВСЬКА ВАРВАРА ОЛЕКСІЇВНА (далі – ФО-П Ряховська В.О.) Замовником було опубліковано протокол про відхилення тендерної пропозиції від 24.08.2023року.
ФО-П Ряховська В.О. не може погодитись із рішенням Замовника і вважає його дії такими, що порушують права та інтереси учасників.
Уважно вивчивши протокол про відхилення тендерної пропозиції від 24.08.2023року, ФО-П Ряховська В.О. прийшла до висновку, що Замовником було прийнято необґрунтоване, необєктивне та упереджене рішення про відхилення пропозиції Учасника ФО-П Ряховська В.О . На підтвердження зазначеного ФО-П Ряховська В.О. наводить наступні аргументи:
1.Згідно тендерної документації Замовника п.4.1 Закупівля здійснюється з урахуванням вимог Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердеження кошторисних норм України у будівництві» тобто згідно Настанови з визначення вартості будівництва .
Хочемо зазначити згідно Настанови з визначення вартості будівництва розділ V Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) п. 5.1 Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (див. пункт 3.10 цієї Настанови) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови.
Замовник порушив закон про публічні закупівлі не надавши в тендерній документації відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію згідно з Настанови з визначення вартості. Замість цього надав дефектний акт (форма згідно додатка №29 Настанови) Додаток №3 тендерної документації назвавши його «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Але згідно Настанови Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (див. пункт 3.10 цієї Настанови) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови. Згідно предмету закупівлі даний об’єкт Реконструкція, а не Капітальний ремонт.
2. Згідно протоколу відхилення Замовника Учасника ФО-П Ряховська В.О. «Відповідно до ч. 6 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій кошторисні розрахунки (у вигляді кошторисної документації, що повинна бути розроблена за допомогою ліцензованого програмного комплексу) вартості послуг передбачені чинним законодавством для виконання робіт, що визначені в Додатку 3 цієї тендерної документації, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно з Додатком 3 до тендерної документації). Згідно додатку 3 тендерної документації передбачено такі позиції:
46.Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2
66.Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1. 15-182-2
139.Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1. 15-182-2
Таким чином передбачено здійснення шпаклівки у декілька етапів, саме перший етап шпаклівка з додаванням на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1 та другий етап здійснення шпаклівки з додаванням на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-2.
В складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА- ПІДПРИЄМЕЦЬ РЯХОВСЬКА ВАРВАРА ОЛЕКСІЇВНА, код ЄДРПОУ 3127609743 надано кошторисні розрахунки, що містять локальний кошторис за яким передбачено позиції:
46. Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1
66. Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1
139. Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1
Тобто учасником процедури закупівлі не передбачено та не враховано до ціни тендерної пропозиції другий етап здійснення шпаклівки з додаванням на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-2, що не відповідає технічним характеристикам передбаченим Замовником.»
В кошторисі Учасника ФО-П Ряховська В.О. враховано другий етап шпаклівки, тому відповідає технічним характеристикам передбаченим Замовником в тендерній документації.
Так, як Замовником не було надано затверджену проектну документацію, а в тендерній документації Додатка 3 не вказано Обґрунтування (шифр норми), вважаємо не доцільно відхиляти пропозицію. Так як коли не вказано в тендерній документації шифр норми, учасник може приймати яку вважає доцільну кошторисну норму. Згідно тендерної документації п.46, 66, 139 Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, це неповна назва норми, так як вона має ще букви наприклад КБ15-182-1 , чого немає в тендерній документації Замовника. Тому це просто цифри, а не кошторисні норми. Учасник прийняв норми у кошторисі, які вважав потрібні, так як в тендерній документації Замовника шифри норми і обґрунтування не були прописані, тому Замовник не має права відхиляти пропозицію.
Прошу Замовника повторно розглянути тендерну пропозицію Учасника ФО-П Ряховська В.О. та винести відповідне рішення з дотриманням норм чинного законодавства України.
Натомість Замовник порушив умови Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом прийняття рішення про призначення переможця закупівлі.
Згідно Тендерної документації на закупівлю у інструкції з підготовки р.6 «Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимагається надати кошторисні розрахунки вартості послуг для виконання робіт , що визначені у Додатку №3 цієї тендерної документації. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОТЕКО» надало відповідні розрахунки, в тому числі «Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01». У цій відомості є перелік будівельних машин та механізмів поз. 7-27 та перелік будівельних машин , врахованих в складі загальновиробничих витрат поз. 28-41. Крім того, згідно Тендерної документації на закупівлю дод.8, треба надати довідку про наявність техніки, механізмів та обладнання (власних, орендованих, та які наявні в субпідрядника), необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах тендерної документації.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОТЕКО» у довідці дод. №8 не зазначило наявність власних,орендованих, та які наявні в субпідрядника машини та механізми , які зазначені у «Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01» до разрахунку ціни пропозиції, а саме по поз. 16(розчинонасоси , продуктивність 3м3/год), поз. 23(прес-ножниці комбіновані),поз. 30 (термопінали з масою завантажувальних електродів не більше 5кг), що не відповідає вимогам закупівлі.
У цьому розділі також вимагається надати «Оригінал діючого Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (виданого на ім’я учасника та/або субпідрядника у разі залучення) та Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (видану на ім’я учасника та/або субпідрядника у разі залучення).»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОТЕКО» не надало Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (видану на ім’я учасника та/або субпідрядника у разі залучення) на використання автонавантажувача МКСМ-800Н, для використання якого наявність Декларації є обов’язковою та не надав пояснення на яких підставах використовується автонавантажувач МКСМ-800Н (наявність Декларації у орендодавця, субпідрядника тощо). Це не відповідає вимогам закупівлі.
З урахуванням вищезазначеного вимагаємо скасувати:
- рішення Уповноваженої особи (Тарасова А.В.) ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПРИШИБСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
про визнання переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОТЕКО» у закупівлі ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція будівлі та впорядкування території закладу дошкільної освіти (центр розвитку дитини) «Чебурашка» Пришиб- ської сільської ради по вул. Садовій 13А в с. Пришиб Кременчуцького району, Полтавської області), UA-2023-08-14-001900-а
В іншому випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , будемо змушені у відповідності до частини 20 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» звернутися до органу оскарження або до суду.
Натомість Замовник порушив умови Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом прийняття рішення про призначення переможця закупівлі.
1.Згідно Тендерної документації на закупівлю у інструкції з підготовки р.6 «Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимагається надати кошторисні розрахунки вартості послуг для виконання робіт , що визначені у Додатку №3 цієї тендерної документації. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОТЕКО» надало відповідні розрахунки, в тому числі «Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01». У цій відомості є перелік будівельних машин та механізмів поз. 7-27 та перелік будівельних машин , врахованих в складі загальновиробничих витрат поз. 28-41. Крім того, згідно Тендерної документації на закупівлю дод.8 треба надати довідку про наявність техніки, механізмів та обладнання (власних, орендованих, та які наявні в субпідрядника), необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах тендерної документації.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОТЕКО» у довідці дод. №8 не зазначило наявність власних,орендованих, та які наявні в субпідрядника машини та механізми , які зазначені у «Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01» до разрахунку ціни пропозиції, а саме по поз. 16, 23,30, що не відповідає вимогам закупівлі.
У цьому розділі також вимагається надати «Оригінал діючого Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (виданого на ім’я учасника та/або субпідрядника у разі залучення) та Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (видану на ім’я учасника та/або субпідрядника у разі залучення).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОТЕКО» не надало Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки у частині застосування вантажно-підіймальних кранів та підйомників. У наданій кошторисній документації зазначено кран Краз 250 і його наявність, як орендованого , підтверджена довідкою дод №8. Роботи с застосуванням цієї техніки вимагають обов’язкової наявності Дозвілу на на виконання робіт підвищеної небезпеки у частині застосування вантажно-підіймальних кранів та підйомників незалежно від форми співробітництва(оренда, послуги, субпідрядні відносини). Такого дозволу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОТЕКО» не надало, і тому відсутнє підтвердження такого документу на використання крану.
Отже , пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОТЕКО» на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації та вимогам до предмета закупівлі за об’єктом: ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція будівлі та впорядкування території закладу дошкільної освіти (центр розвитку дитини) «Чебурашка» Пришиб- ської сільської ради по вул. Садовій 13А в с. Пришиб Кременчуцького району, Полтавської області), UA-2023-08-14-001900-а .
З урахуванням вищезазначеного вимагаємо дати пояснення , як пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОТЕКО» , яка не відповідає вимогам закупівлі ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція будівлі та впорядкування території закладу дошкільної освіти (центр розвитку дитини) «Чебурашка» Пришибської сільської ради по вул. Садовій 13А в с. Пришиб Кременчуцького району, Полтавської області), UA-2023-08-14-001900-а , була прийнята і рішенням Уповноваженої особи (Тарасова А.В.) ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПРИШИБСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ визнано переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОТЕКО» у закупівлі ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція будівлі та впорядкування території закладу дошкільної освіти (центр розвитку дитини) «Чебурашка» Пришиб- ської сільської ради по вул. Садовій 13А в с. Пришиб Кременчуцького району, Полтавської області), UA-2023-08-14-001900-а
В іншому випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , будемо змушені у відповідності до частини 20 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» звернутися до органу оскарження над або до суду.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-12-000005 ● 398a819898974c1e84541c9022c46003
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2023 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.09.2023 № 80-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
12.09.2023 № 80-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-08-14-001900-a, 14.08.2023, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-14 16:03:28
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Реконструкція будівлі та впорядкування території закладу дошкільної освіти (центр розвитку дитини) «Чебурашка» Пришибської сільської ради по вул. Садовій 13А в с. Пришиб Кременчуцького району, Полтавської області», очікуваною вартістю 3 809 719,20 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-14-001900-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
- відомості веб-порталу свідчать, що замовником в Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в позиції 79 «Виключається декоративне штукатурення укосів, враховане нормою 15-78-3» в графі Одиниця виміру зазначено «100 м2», а у тендерній пропозиції переможця ТОВ «ОТЕКО» як і у Додатку 4 до договору №90 від 01.09.2023 «Локальний кошторис на будівельні робота №02-01-01» в вищезазначеній позиції в графі одиниця виміру зазначено «100 м». Отже Тендерна пропозиція учасника не відповідає тендерній документації та підлягала відхиленню, що не забезпечено замовником. Натомість замовник визначив ТОВ «ОТЕКО» переможцем та уклав з ним договір. Поясніть чому?
- документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
- Інформацію та документи з конкретним посиланням на розміщення обґрунтування необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-19 10:50:28
Відповідь Замовника на запит на пояснення
З приводу Вашого запиту про надання інформації повідомляємо наступне:
1) Згідно Додатку 3. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій кошторисні розрахунки (у вигляді кошторисної документації, що повинна бути розроблена за допомогою ліцензованого програмного комплексу) вартості послуг передбачені чинним законодавством для виконання робіт, що визначені в Додатку 3 цієї тендерної документації, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно з Додатком 3 до тендерної документації)
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"».
В Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (технічна специфікація) надано всі види та обсяги робіт, вартість яких повинна бути розрахована за допомогою ліцензованого програмного комплексу. Ліцензований комплекс передбачає використання діючих кошторисних норм України. Розроблені кошторисні норми України на будівельні роботи передбачають визначення вартості виконання видів робіт за певним технологічним процесом.
Законом «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (надалі - Закон) в Статті 1 «Визначення основних термінів» надано визначення терміну «технічна специфікація»: «33) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги».
Учасник закупівлі ТОВ «ОТЕКО» надав кошторисну документацію, що враховує вартість виконання всіх видів та обсягів робіт, зазначених в Додатку 3 тендерної документації, в тому числі:
П.79 «Виключається декоративне штукатурення укосів, враховане нормою 15-78-3» 100м2 «-0,021» за Додатком 3.
Розрахунок вартості цієї позиції надано ТОВ «ОТЕКО» в «Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01 на загальнобудівельні роботи»:
п.79 КБ15-41-1 «Виключається декоративне штукатурення укосів, враховане нормою 15-78-3» 100м укосів «-0,021».
На вимогу законодавтсва та Тендерної документації в вибраній позиції зберігається вид роботи, її обсяг та технологічний процес її виконання.
Окрім того ТОВ «ОТЕКО» в складі своєї тендерної пропозиції надав підписану «Тендерну пропозицію» згідно Додатку 1 «Тендерна пропозиція» Тендерної документації, де в примітці зазначено:
«Ціна пропозиції учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати повний комплекс робіт: ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція - Реконструкція будівлі та впорядкування території закладу дошкільної освіти (центр розвитку дитини) «Чебурашка» Пришибської сільської ради по вул. Садовій 13А в с. Пришиб Кременчуцького району, Полтавської області – 1 робота, згідно з технічною специфікацією на виконання робіт та матеріалами проекту, які додаються в електронному вигляді до тендерної документації.
Ціна пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів та обсягів робіт, передбачених умовами оголошення»
Необхідно звернути увагу, що норма 15-78-3, включає в себе декілька різних процесів, у зв’язку з чим одиниця виміру може бути визначена по-різному, при цьому обсяги робіт є незмінними. Умовами тендерної документації, Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами) (далі – Особливості), наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» допускається пропонування учасниками еквівалентів, оскільки пропозиція переможця жодним чином не змінює обсяги робіт чи їх характеристики, а також не збільшує ціну запропонованих робіт, що підтверджується в тому числі розрахунками наданими у підсумковій відомості ресурсів. Отже така пропозиція повністю відповідає умовам тендерної документації та дозволяє Замовнику здійснити значну економію бюджетних коштів.
2) Повідомляємо, що очікувану вартість закупівлі розрахована шляхом виведення середньої вартості, відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на товари та роботи, що передбачалися предметом закупівлі. На підставі розробленої проектно-кошторисної документації із розрахунком очікуваної вартості Замовником було отримано експертний звіт №КБЗ-47/23П від 27 липня 2023р., яким підтверджено відповідність розрахунків здійснених Замовником.
3) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розташоване за посиланням URL: http://vokst.um.la/ , а саме файл від 14.08.2023р. (посилання безпосередньо на файл: http://vokst.um.la/2023/08/14/oholoshnnia/)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-21 15:23:52
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Реконструкція будівлі та впорядкування території закладу дошкільної освіти (центр розвитку дитини) «Чебурашка» Пришибської сільської ради по вул. Садовій 13А в с. Пришиб Кременчуцького району, Полтавської області», очікуваною вартістю 3809719,20 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-14-001900-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції вимогам Настанови № 281 в частині розрахунку ціни пропозиції учасника (пункт 5.31)?
Так, учасником ТОВ «ОТЕКО» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції завантажено Кошторис, який містить договірну ціну (вид договірної ціни: тверда). У графі розрахунку № 11 «Кошти на покриття ризиків» договірної ціни Учасник вказав « - ».
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-26 14:37:48
Відповідь Замовника на запит на пояснення
У відповідь на звернення про надання пояснень повідомляємо наступне: тендерна документація не містить окремих вимог щодо включення коштів на покриття ризиків до кошторисних розрахунків.
Згідно ДБН А.3.1-5-2009. Організація будівельного виробництва такими розрахунками є проект виконання робіт (далі ПВР). ПВР – вид проектно-технологічної документації у складі проекту, яка розробляється на основі робочої документації та проекту організації будівництва і визначає та деталізує технологію, організацію та умови виконання будівельних робіт. Проект виконання робіт розробляється на основі техніко-економічних обгрунтувань, матеріалів досліджень, узгоджених з будівельниками схем постачання та способів організації робіт, відомостей про можливе забезпеченні робочими кадрами, даних про потужності передбачуваних будівельних організацій. Тобто, відповідні розрахунки здійснюються для робіт, термін яких є довшим, а об’єм робіт більшим, ніж послуги передбачені тендерною документацією.
У зв’язку з тим, що в тендерній документації не містилося окремих вимог щодо включення таких витрат до ціни, Замовник не може визнати на даній підставі невідповідність пропозиції Переможця вимогам документації.
Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова) п. 4.40 Настанови визначає кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування:
1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат;
2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів.
Зокрема Настановою визначено: «5.31. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів …
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни —не враховується.
Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт.
5.32. Під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок…
При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку. Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції.»
Учасникам закупівлі в складі Тендерної документації у Додатку 3 була надана «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», на підставі якої вони мали визначити можливість виникнення ризиків на об’єкті та врахувати у ціні пропозиції кошти на компенсацію втрат через ризики, усунути які немає можливості. Разом з тим, як згадувалося попередньо, в Тендерній документації не було висунуто вимогу щодо обов’язкового включення в розрахунок вартості виконання робіт коштів на покриття ризиків.
ТОВ «ОТЕКО» в наданому розрахунку в складі тендерної пропозиції не було враховано кошти на покриття ризиків.
При цьому в Настанові встановлено граничний максимальний розмір коштів на покриття ризиків для твердої договірної ціни: «до 1,5%», але нижня межа (мінімальний розмір) законодавством не регламентується (тобто це може бути й «0%»).
Водночас в ст. 844. «Кошторис» глави 61 «Підряд» Цивільного кодексу України встановлено: «3. Зміни до твердого кошторису можуть вноситися лише за погодженням сторін. У разі перевищення твердого кошторису усі пов'язані з цим витрати несе підрядник, якщо інше не встановлено законом.»
Виходячи з вищезазначеного відсутність коштів на покриття ризиків в твердій договірній ціні на виконання робіт не є порушенням норм чинного законодавства. В такому випадку ризик перевищення твердого кошторису та пов’язані з цим витрати ТОВ «ОТЕКО» несе самостійно.
Специфіка предмету закупівлю виключає можливість настання згаданих попередньо випадків ризиків, що в свою чергу означає відсутність обов’язку учасників включати до ціни кошти на покриття ризиків, як згадувалося раніше договірна ціна за договором є твердою та не може бути змінена та строки виконання робіт не передбачають необхідно включення таких витрат. Таким чином оскільки Замовником не було включено відповідні вимоги до умов тендерної документації Замовником не може бути визнано невідповідність тендерної документації з даної підстави. В даному випадку оплата ризиків повністю здійснюється за рахунок виконавця робіт, що сприяє значній економії бюджетних коштів у порівнянні із розрахунками вартості на основі яких Замовником було отримано експертний звіт.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2023 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ФІРМА "ГУТА" |
3 237 720,00
UAH з ПДВ
|
2 998 620,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець РЯХОВСЬКА ВАРВАРА ОЛЕКСІЇВНА |
3 341 080,66
UAH з ПДВ
|
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОТЕКО" |
3 652 713,36
UAH з ПДВ
|
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ТРАНСІНТЕРБУД" |
3 600 448,85
UAH з ПДВ
|
3 600 448,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ФІРМА "ГУТА" #21067058 |
Відхилено |
2 998 620,00
UAH з ПДВ
|
24 серпня 2023 13:21
|
Фізична особа-підприємець РЯХОВСЬКА ВАРВАРА ОЛЕКСІЇВНА #3127609743 |
Відхилено |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
24 серпня 2023 13:44
|
ТОВ "ОТЕКО" #41418687 |
Переможець |
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
24 серпня 2023 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2024 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2024 08:41
|
7.pdf | зміни до договору |
12 липня 2024 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2024 16:19
|
6.pdf | зміни до договору |
10 липня 2024 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2024 17:11
|
4Untitled.pdf | зміни до договору |
13 травня 2024 17:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2024 16:13
|
ду 4.pdf | зміни до договору |
21 березня 2024 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2024 15:56
|
ду 3.pdf | зміни до договору |
21 березня 2024 15:37
|
рішенняpdf.pdf | зміни до договору |
21 березня 2024 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 17:29
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 17:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 11:07
|
1.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 14:51
|
Каландарний графік вик.робіт.pdf | укладений |
01 вересня 2023 14:23
|
90.pdf | укладений |
01 вересня 2023 14:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити строк виконання робіт до 26 грудня 2023 року, у зв'язку з нестабільними погодніми умовами, на підставі листа № 5/12/23 від 05.12.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити строк виконання робіт до 31.05.2024 року, а строк дії договору до 31.12.2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною керівника Підрядника, внести зміни до преамбули договору та в частині зазначення відомостей про Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони встановили, що фінансування по Договору на 2024 рік становить: 746 155,36 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно з рішенням 36 сесії 8 скликання від 21.12.2023р. Пришибської сільської ради Кременчуцького району Полтавської області «Про перейменування Закладу дошкільної освіти (центр розвитку дитини) «ЧЕБУРАШКА» Пришибської сільської ради» перейменовано Заклад дошкільної освіти (центр розвитку дитини) «ЧЕБУРАШКА» Пришибської сільської ради в Заклад дошкільної освіти (центр розвитку дитини) «Веселка» Пришибської сільської ради» |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Додаткової угоди № 6 і дійшли згоди виключити пункт 3 |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |