Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тульчинська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04051141 |
Вебсайт: | http://tulchynska.gromada.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вулиця Миколи Леонтовича, 1 |
Контактна особа: |
Когутяк Інна Володимирівна +380433522537 innakogutyak@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2020 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2020 15:30 |
Очікувана вартість: | 3 917 808,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 178,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Капітальний ремонт дорожього покриття по вул. Полковника Ганжі, від перехрестя з вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна до буд. №16 у м. Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2020 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2020 15:55 |
Тендерна документація.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 04 травня 2020 13:32
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-29-000007 ● e957262d9b584afba15058a955c49933
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2020 12:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.04.2020 №19
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.04.2020 №19
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6.UA-2020-03-13-001325-с 13.03.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-04 15:27:38
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об’єкту: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Полковника Ганжі, від перехрестя з вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна до буд. №16 у м. Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-13-001325-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник тендеру фізична особа підприємець Аветісян Армен Аветикович, якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 24 квітня 2020 року №41), обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації:
- пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині накладення електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію.
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-05 16:41:43
Відповідь на запит
На Ваш запит від 04.05.2020 року тендерний комітет Тульчинської міської ради повідомляє, що рішенням тендерного комітету № 24 від 13.03.2020 року було затверджено тендерну документацію по предмету закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Полковника Ганжі, від перехрестя з вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна до буд. №16 у м. Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області» та оголошено закупівлю робіт.
Відповідно до вимог тендерної документації: - пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації», розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації», тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений ЕЦП/КЕП уповноваженої особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію. Файл накладеного електронного цифрового підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Тендерна пропозиція Учасника ФОП Аветісяна Армена Аветиковича завантажена в електронну систему закупівель 27.03.2020 року та містить накладену електронну печатку.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-07 17:31:24
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.05.2020 Вінниця № 22
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-03-13-001325-c. b1 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-13-001325-c (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 29 квітня 2020 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області від 29 квітня 2020 року №19 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснені заходи щодо усунення виявленого порушення .
2020-06-10 16:31:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником порушення усунуто.
2020-06-11 15:00:11
Ризики, що спрацювали
RISK2-17_2
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2020 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ГЕВОРГЯН АКОБ АНАНІКОВИЧ |
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ТОВ Шляхбудматеріали |
3 591 900,00
UAH з ПДВ
|
3 330 722,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІНДОР" |
3 529 500,00
UAH з ПДВ
|
3 340 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Яковлева Ганна Володимирівна |
3 370 000,00
UAH з ПДВ
|
3 370 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприемець Аветісян Армен Аветикович |
3 839 071,65
UAH з ПДВ
|
3 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ГЕВОРГЯН АКОБ АНАНІКОВИЧ #3291119711 |
Рішення скасоване |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 10:39
|
ТОВ Шляхбудматеріали #13333602 |
Рішення скасоване |
3 330 722,10
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 10:39
|
ТОВ "ВІНДОР" #33448963 |
Рішення скасоване |
3 340 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 10:39
|
Фізична особа-підприємець Яковлева Ганна Володимирівна #2797519643 |
Рішення скасоване |
3 370 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 10:39
|
Фізична особа підприемець Аветісян Армен Аветикович #2788922155 |
Рішення скасоване |
3 490 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 10:39
|
ТОВ Шляхбудматеріали #13333602 |
Очікує рішення |
3 330 722,10
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 16:55
|
ФОП ГЕВОРГЯН АКОБ АНАНІКОВИЧ #3291119711 |
Відхилено |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 16:55
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 16 червня 2020 15:35 |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення з питань публічних закупівель |
16 червня 2020 15:35
|
Протокол 46.pdf |