Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 05494573 |
Місцезнаходження: | 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 65 |
Контактна особа: |
Обласна стоматологічна поліклініка +380664298952,+380677044675 ospdpzp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 18:22 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 лютого 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
20 лютого 2020 18:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2020 18:09 |
Протокол теплоенерго.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-18-000004 ● 64fe583952b6493cbaf1476bef579c8f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2020 14:15 |
15.05.2020 № 87
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.05.2020 № 87
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13
UA-2020-02-20-003630-b 20.02.2020 Комунальне підприємство «Обласна стоматологічна поліклініка» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ: 05494573) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-19 15:27:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 09320000 - 8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-20-003630-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступних питань:
1. Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2020-02-20-003630-b зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі ДК 021:2015: 09320000 - 8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція відповідно до ст.35, п.2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Чому в порушення частини третьої статті 35 Закону та пункту другого наказу МЕРТУ від 22.03.2016 №490 у Повідомленні про намір укласти договір необґрунтовано застосування переговорної процедури (п.14) не підтверджено відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин ) на відповідному ринку на дату проведення закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-21 13:00:01
У відповідь на запит щодо оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі ID:UA-2020-02-20-003630-b по ДК 021:2015:09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
У відповідь на запит щодо оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі ID:UA-2020-02-20-003630-b по ДК 021:2015:09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція пояснюємо, що нами не було порушено частини третьої статті 35 Закону та пункту другого наказу МЕРТУ від 22.03.2016 №490 у Повідомленні про намір укласти договір, а саме: в оприлюдненому протоколі №29 засідання тендерного комітету з проведення закупівель в системі ProZorro Про намір укласти договір на закупівлю послуг з теплопостачання від 20.02.2020р. йдеться про те, що до КП «Обласна стоматологічна поліклініка» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Михайла Грушевського,65 підведені мережі для надання послуг з постачання теплової енергії, які є власністю виключно КП «Теплоенерго» Дніпровської міської ради, альтернатива надання послуг іншим постачальником відсутня з технічних причин. Тому і зазначено умову застосування переговорної процедури відповідно до ст.35, п.2 Відсутність конкуренції. Внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено з одним постачальником, за відсутністю при цьому альтернативи. Вважаємо, що нами було надано достатньо інформації. Надаємо Протокол засідання комітету з проведення закупівель в системі ProZorro КП «Обласна стоматологічна поліклініка» ДОР» № 28/1 від 19.02.2020р. Засідання було проведено напередодні проведення переговорної процедури, де було проаналізовано, що саме на цей період підтверджується відсутність конкуренції .
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-05-21 12:54:04
У відповідь на запит щодо оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі ID:UA-2020-02-20-003630-b по ДК 021:2015:09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
У відповідь на запит щодо оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі ID:UA-2020-02-20-003630-b по ДК 021:2015:09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція пояснюємо, що нами не було порушено частини третьої статті 35 Закону та пункту другого наказу МЕРТУ від 22.03.2016 №490 у Повідомленні про намір укласти договір, а саме: в оприлюдненому протоколі №29 засідання тендерного комітету з проведення закупівель в системі ProZorro Про намір укласти договір на закупівлю послуг з теплопостачання від 20.02.2020р. йдеться про те, що до КП «Обласна стоматологічна поліклініка» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Михайла Грушевського,65 підведені мережі для надання послуг з постачання теплової енергії, які є власністю виключно КП «Теплоенерго» Дніпровської міської ради, альтернатива надання послуг іншим постачальником відсутня з технічних причин. Тому і зазначено умову застосування переговорної процедури відповідно до ст.35, п.2 Відсутність конкуренції. Внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено з одним постачальником, за відсутністю при цьому альтернативи. Вважаємо, що нами було надано достатньо інформації. Надаємо Протокол засідання комітету з проведення закупівель в системі ProZorro КП «Обласна стоматологічна поліклініка» ДОР» № 28/1 від 19.02.2020р. Засідання було проведено напередодні проведення переговорної процедури, де було проаналізовано, що саме на цей період підтверджується відсутність конкуренції .
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-06-04 16:48:17
Інформація та документи , що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель,викладених у висновку:
КП "Обласна стоматологічна поліклініка" ДОР" інформує , що нами 04 червня 2020р.був розірван договір №080028 від 05.03.2020р.на постачання теплової енергії з КП" Теплоенерго"ДМР. Тобто заходи щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері закупівель, викладених у висновку, виконано.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація та документи , що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель,викладених у висновку: КП "Обласна стоматологічна поліклініка" ДОР" інформує , що нами 04 червня 2020р.був розірван договір №080028 від 05.03.2020р.на постачання теплової енергії з КП" Теплоенерго"ДМР. Тобто заходи щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері закупівель, викладених у висновку, виконано.
2020-06-04 16:50:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Порушення усунуті шляхом розірвання договору про закупівлю теплової енергії від 05.03.2020 № 080028 на підставі додаткової угоди від 04.06.2020 №3 . Звіт про виконання договору про закупівлю від 04.06.2020.
2020-07-10 10:38:15
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #32688148 |
Переможець |
886 886,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 18:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2020 16:15
|
Доп угода.pdf | укладений |
04 червня 2020 16:12
|
Прот (2).pdf | укладений |
04 червня 2020 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2020 14:47
|
Документ923.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2020 12:19
|
Скан Тепло 2.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2020 12:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2020 12:14
|
Скан Тепло.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2020 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2020 16:08
|
Договор Теплоенерго.pdf | укладений |
06 березня 2020 13:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгодження планів ,джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 080028 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни договору ( знижена ціна за гігакалорію) |
Номер договору про закупівлю: | 080028 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості(обсягу) та якості товарів,робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 080028 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1.2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 березня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
180 769,03
UAH (в тому числі ПДВ 30 128,17 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Розірвання договору щодо усунень виявлених порушень в ході моніторінгу Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) |