Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ліцей № 23 міста Житомира ім. М.Очерета |
Код ЄДРПОУ: | 22059130 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Лятошинського, 14 |
Контактна особа: |
Галагуз Майя Григорівна +380975895188 buh.gymnasium23.zt@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2024 21:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2024 15:24 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2024 15:24 |
Очікувана вартість: | 15 783 979,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 157 839,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2024 21:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2024 21:19 |
Додаток 1. Проект договору.docx | |
08 серпня 2024 21:19 |
Додаток 2. Технічне завдання.docx | |
08 серпня 2024 21:19 |
Додаток 3. Лист-згода ОПД.docx | |
08 серпня 2024 21:19 |
Додаток 4. Перелік для учасника.docx | |
08 серпня 2024 21:19 |
Додаток 5. Перелік для переможця.docx | |
08 серпня 2024 21:19 |
ТД КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ - Ліцей 23.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 18 вересня 2024 14:55
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-24-000065 ● b089c93d151c4302b215d55ff9a38e4b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 12:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.10.2024 №70-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.10.2024 №70-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-08-08-012003-a 08.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-29 10:42:06
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14 (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-08-012003-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-01 17:25:13
Відповідь на запит
1. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Наказ 275) - очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням з вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та експертизи проектної документації, відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560.
Експертиза проектної документації на Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14 (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) виконано ТОВ ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА, відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560 та отримано Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 240430-07/В від 03 травня 2024р.
Очікувана вартість визначена відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ Наказу 275 та становить 15 783 979,20 грн (п'ятнадцять мільйонів сімсот вісімдесят три тисячі дев’ятсот сімдесят дев’ять грн 20 коп.) з урахуванням ПДВ. Обсяг робіт наведено у додатку №2 до тендерної документації та кількість робіт – 1 робота.
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва проектно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14» визначено очікувану вартість робіт, яка становить - 15 783 979,20 грн (п'ятнадцять мільйонів сімсот вісімдесят три тисячі дев’ятсот сімдесят дев’ять грн 20 коп.) з урахуванням ПДВ.
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Замовника, на якому розміщено обґрунтування https://lyceum23.zt.ua/ogoloshennya на якому 13.08.2024р. оприлюднено інформацію щодо процедур закупівель на виконання п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-05 14:44:43
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14 (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-08-012003-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. У пункті 7 Додатку 4 до тендерної документації (далі - ТД) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - Копію аналогічного договору (за 2020 рік або 2021 рік або за 2022 рік або за 2023 рік або за 2024 рік). Під аналогічним договором Замовник розуміє договори з виконання робіт по капітальному ремонту приміщень.
Учасником ТОВ ДОМПРОМБУД на вимогу про усунення невідповідностей до 30.09.2024 завантажено копію договору підряду від 27.02.2024 №10 (далі - Договір). Проте, замовником відхилено тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає вимогам пункту 5.2 Розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, оскільки вищезазначений Договір та Додаткова угода від 27.02.2024 №1 до Договору не містять Додатків №2 та №3, що є невід’ємною частиною Договору (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.09.2024 №43).
Яким чином Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ ДОМПРОМБУ, тоді як Замовником не встановлено вимоги у ТД Замовника, щодо надання копії аналогічного договору про виконання у повному обсязі та з усіма додатками до договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-08 12:33:26
Відповідь на запит
Замовником розглянуто Ваш запит на пояснення та повідомляємо наступне.
Відповідно до п.5.2. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, зокрема:
- Копію аналогічного договору (за 2020 рік або 2021 рік або за 2022 рік або за 2023 рік або за 2024 рік). Під аналогічним договором Замовник розуміє договори з виконання робіт по капітальному ремонту приміщень.
- Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: суму договору та дотримання учасником умов договору.
29.08.2024 Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Учасником ТОВ ДОМПРОМБУД протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надано зокрема:
- Договір підряду №10 від 27.02.2024 року на Капітальний ремонт приміщень поліклініки №2 КП «Лікарня №1» ЖМР для розміщення амбулаторного реабілітаційного відділення за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація);
- Додаток №1 «Договірна ціна» до договору №10 від 27.02.2024;
- Додаткова угода №1 від 27.02.2024 року до Договору №10 від 27.02.2024;
- Договірна ціна до д.у. №1 від 27.02.2024;
- Лист-відгук про виконання умов договору підряду товариством з обмеженою відповідальністю «ДОМПРОМБУД» №362 від 30.08.2024.
Однак подані учасником ТОВ ДОМПРОМБУД документи не задовольняють вимог пункту 5.2. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, оскільки Договір підряду №10 від 27.02.2024 року на Капітальний ремонт приміщень поліклініки №2 КП «Лікарня №1» ЖМР для розміщення амбулаторного реабілітаційного відділення за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) та Додаткова угода №1 від 27.02.2024 року до Договору №10 від 27.02.2024 не містять Додатків №2 та №3 що є невід’ємною частиною договору.
Відповідно до Розділу 12 Договору №10 від 27.02.2024, що надав Учасник закупівлі ТОВ ДОМПРОМБУД, Невiд’ємною частиною Договору є:
1. Договiрна цiна (Додаток 1);
2. Календарний графiк виконання робiт (Додаток 2);
3. План фiнансування будiвництва об'єскта (Додаток 3).
Також відповідно до пунктів 1.4., 2.1., 3.1.3., 9.2. Договору №10 від 27.02.2024 визначено що Додатки 1, 2, 3 є його невід’ємною частиною, отже Договір без Додатків не наданий у повному обсязі.
Також відповідно до п. 1.Додаткової угоди №1 від 27.02.2024 до Договору №10 від 27.02.2024 року визначено що Додатки №1, №2, №3 додаються. А також відповідно до п. 5 Додаткової угоди, вона є невід’ємною частиною договору. Оскільки самим договором, що надав Учасник ТОВ ДОМПРОМБУД визначено що всі додатки є невід’ємними частинами, то ненадання всіх додатків не задовільняє вимог п.5.2. Розділу ІІІ Тендерної документації.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Підтвердженням вище викладеного є практика АМКУ. Комісія при розгляді справ керується правилом «невід’ємних додатків». Його суть полягає в тому, що якщо учасник у складі пропозиції завантажив документ який має додатки, що є невід’ємними частинами цього документу, але при цьому такі додатки або хоча б один з них не завантажено, то Комісія це сприймає як ненадання самого документа.
Таку ж позицію має і Верховний суд, що підтверджується Постановою Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 28.12.2022 р. у справі 160/2000/20. Цитуємо: «ТОВ "Контракт Продрезерв 5" в складі тендерної пропозиції завантажено аналогічний договір за 2017 рік разом із Специфікацією, але відсутні додатки з передачі приміщень та технологічного обладнання харчоблоків шкіл, які також є невід`ємною частиною договору. Таким чином, учасником ТОВ "Контракт Продрезерв 5" внаслідок ненадання невід`ємних частин договору не підтверджено досвід виконання аналогічного договору, отже, тендерна пропозиція ТОВ "Контракт Продрезерв 5", визначеного переможцем торгів, не відповідала умовам тендерної документації. Разом з тим, в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону №922 та п. 3 розділу V "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації Замовник не відхилив тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.»
Враховуючи вищевикладене, оскільки аналогічний договір подано учасником не в повному обсязі, Замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ ДОМПРОМБУД відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
В свою чергу, Учасник закупівлі ТОВ ДОМПРОМБУД погодився з прийнятим Замовником рішенням, та не оскаржував рішення про відхилення своєї тендерної пропозиції у Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
sas24-3-5
sas24-3-9
sas24-3-15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2024 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДОМПРОМБУД |
14 725 244,80
UAH з ПДВ
|
14 725 244,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП АМАРАНТ |
15 283 997,13
UAH з ПДВ
|
15 283 997,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗВЕДЕНО" |
15 626 934,00
UAH з ПДВ
|
15 626 934,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" |
15 767 940,00
UAH з ПДВ
|
15 767 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДОМПРОМБУД #44579922 |
Відхилено |
14 725 244,80
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2024 20:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 серпня 2024 15:24
|
ПП АМАРАНТ #32704353 |
Відхилено |
15 283 997,13
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2024 16:22
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗВЕДЕНО" #42740897 |
Відхилено |
15 626 934,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2024 19:04
|
|
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" #39871335 |
Рішення скасоване |
15 767 940,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2024 18:19
|
|
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" #39871335 |
Переможець |
15 767 940,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2024 18:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2024 11:07
|
Договір кап. ремонт_compressed.pdf | укладений |
11 жовтня 2024 10:46
|