Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021 -2015 - 39160000-1 School furniture»
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Вебсайт: | http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська область обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Коваленко Іванна Іванівна 380442749707 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Uhravlinnya osvity Svyatoshin RDA |
National ID: | 37498536 |
Contact point: |
Kovalenko I.I 380442749707 tender_106@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2020 18:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2020 21:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2020 21:45 |
Початок аукціону: | 20 травня 2020 13:17 |
Очікувана вартість: | 14 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 73 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 441000 UAH |
Publication date: | 19 березня 2020 18:17 |
Enquiries until: | 14 квітня 2020 21:45 |
Complaints submission until: | до 20 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 квітня 2020 21:45 |
Information
Estimated total value: | 14 700 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 73 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
"DK 021 -2015 - 39160000-1 School furniture»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2020 21:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2020 21:28 |
ТД зі змінами 17.04.2020.pdf | |
17 квітня 2020 20:37 |
Перелік змін станом на 10.04.2020.docx | |
17 квітня 2020 20:37 |
Перелік змін станом на 17.04.2020.docx | |
10 квітня 2020 13:43 |
Проект договору зі змінами.docx |
17 квітня 2020 21:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
17 квітня 2020 21:28 |
ТД зі змінами 17.04.2020.pdf
|
|||||||||||||||
17 квітня 2020 20:37 |
Перелік змін станом на 10.04.2020.docx
|
|||||||||||||||
17 квітня 2020 20:37 |
Перелік змін станом на 17.04.2020.docx
|
|||||||||||||||
10 квітня 2020 13:43 |
Проект договору зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
п.8 У разі якщо відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, пропозиція відхиляється.»
Зокрема, встановлення Замовником на власний розсуд вимоги про надання зразка продукції для визначення його відповідності технічним вимогам суперечить частині 1 статті 14 та частині 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення у тендерній документації вимог щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, у зв`язку з ненаданням зразку продукції, невідповідності зразка товару вимогам Замовника, зазначеним в тендерній документації, суперечить вимогам частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Запевняємо тендерний комітет Замовника, що вищезазначене ґрунтується не тільки на підставі аналізу діючого законодавства, а й на підставі ґрунтовного аналізу практики розгляду відповідних скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішень №4274-р/пк-пз від 30.06.2017, №2795-р/пк-пз від 27.03.2018, №3807-р/пк-пз від 23.04.2018 та судової практики (наприклад, рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26.11.2019 року справа №120/2753/19).
З огляду на вищевикладене, вимагаємо від тендерного комітету Замовника ознайомитися з висновками уповноваженого органу оскарження та суду й усунути у тендерній документації допущенні грубі порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Наголошуємо, зазначена вимога встановлена з метою підтвердженя технічних та якісних характеристик товару, які впливають в подальшому на безпечість та тривалість експлуатації. Проте, звертаємо Вашу увагу, що в Тендерній документації зазначено, що Замовник має право, а не обов’язок запросити зразок товару.
Також окремо наголошуємо, що з метою дотримання вимог законодавства зразки не вимагаються Замовником для надання у складі тендерної пропозиції, не є предметом оцінки на відповідність тендерної пропозиції. У Вашому Зауваженні відсутні посилання на норми законодавства, які б забороняли вимагати надання зразків від учасника. Зразки товару дають можливість Замовнику розуміти якої якості буде поставлений товар. Ми орієнтуємося на зразок при прийманні товару, що виключає отримання неякісних меблів.
Виходячи з вищенаведеного, не зрозуміло, яким чином надання зразків порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», дана вимога стосується усіх учасників та процес проведення процедури відкритих торгів також залишається однаковим для усіх.
Додатково налогошуємо щодо вимоги " У разі якщо відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, пропозиція відхиляється", зверніть увагу, що "зразки" не є ані документами ані умовою поставки товару, тому ця вимога жодним чином їх не стосується. Вважаємо зауваження в цій частині безпідставними та необґрунтованими. Дякуємо за звернення.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 квітня 2020 21:47
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-30-000006 ● 1699138470d0434e9f0ace005b7b3209
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2020 09:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.06.2020 № 109
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.06.2020 № 109
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-03-19-002488-a 19.03.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
03 червня 2020 року між Управлінням освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації та Товариством з обмеженою відповідальністю "Меблі-Техностиль", було укладено Договір № 801/2020 від 03.06.2020 року (надалі – «Договір») предметом закупівлі якого є «ДК 021 -2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (комплект учнівський (парта – трансформер одномісна та стілець)» "DK 021 -2015 - 39160000-1 School furniture». Договір було укладено за результатами публічної закупівлі UA-2020-03-19-002488-a, переможцем якої було обрано Товариство з обмеженою відповідальністю "Меблі-Техностиль". За результатами моніторингу вказаної публічної закупівлі ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ було виявлено порушення проведення процедури закупівлі в частині розгляду та/або не відхилення (відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Згідно висновку, який винесено ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 23.07.2020 року та який опубліковано на електронному порталі уповноваженого органу, органом державного фінансового контролю та усунення порушень у сфері державних закупівель зобов’язує Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, Згідно ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України: «Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом». Згідно ч. 2 ст. 188 Господарського кодексу України: « Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором». Враховуючи все, зазначене вище, керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України, ч. 2 ст. 188 Господарського кодексу України, п. 10.3. Договору, для виконання зобов’язань та усунення порушень, які викладені у висновку ПІВНІЧНОГО ОФІСОМ У ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 23-07-2020 року щодо державного моніторингу публічної закупівлі № UA-2020-03-19-002488-a, Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації заявляє про намір розірвати Договір № 801/2020 від 03.06.2020 року та направляє Товариством з обмеженою відповідальністю "Меблі-Техностиль", проект відповідної додаткової угоди. Просимо ознайомитись з проектом наданої додаткової угоди, підписати його уповноваженою на те особою та скріпити печаткою Товариством з обмеженою відповідальністю "Меблі-Техностиль".
2020-07-27 17:41:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог ч. 1 ст. 23, абз. 2 п. 7 ст. 18 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Меблі-Техностиль" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РІН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Переможець |
14 445 900,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 18:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2020 16:55
|
Додаткова угода 1.pdf | укладений |
03 червня 2020 16:53
|
Договір 801.pdf | укладений |
03 червня 2020 16:50
|