Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво дошкільного навчального закладу на 230 місць в с. Солонка Пустомитівського району Львівської області» (коригування) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (ДК 021:2015: 45210000-2 — БУДІВНИЦТВО БУДІВЕЛЬ)
Очікувана вартість
78 453 309,60 UAH
UA-2020-08-28-003955-c d8401a108e65433b9fc77ea349af713e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гловачевський Назар Романович

+380322271695 Solonkarada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Солонківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04369699
Місцезнаходження: 81131, Україна , Львівська обл., Солонка, вул. Центральна, 3
Контактна особа: Гловачевський Назар Романович
+380322271695
Solonkarada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 15 вересня 2020 12:57
Очікувана вартість: 78 453 309,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,08%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 390000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Місцезнаходження замовника: Україна, 81131, Львівська обл. Пустомитівський р-н, с.Солонка, вул. Центральна 3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво дошкільного навчального закладу на 230 місць в с. Солонка Пустомитівського району Львівської області» (коригування) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (ДК 021:2015: 45210000-2 — БУДІВНИЦТВО БУДІВЕЛЬ) (Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: розмір 390 000 грн. форма: банківська гарантія; умови надання забезпечення тендерних відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та пунктів 2, 3 Розділу ІІІ. тендерної документації. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету; Обсяг виконання робіт: 1 роб., перелік та об’єми робіт зазначено детально в Додатку 2 тендерної документації)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81131, Україна, Львівська область, Пустомитівський район, с. Солонка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може надати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі 30% відсотків вартості робіт на __________р. строком на 3 місяці, на протязі 30 (тридцяти) банківських днів з дати укладення Договору (даний пункт погоджується під час укладення договору). Аванс 30 Банківські 30
Виконання робіт Оплата проводиться поетапно залежно від реального фінансування Замовника на підставі наданих Підрядником Актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання вказаних документів. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
KOCASOY TECHNICAL CONSTRUCTION CONTRACTING AND INDUSTRIAL TRADE LIMITED COMPANY 70 333 505,17
UAH з ПДВ
70 333 505,17
UAH з ПДВ
Документи
ПП Будівельна компанія "Престиж Буд Стиль" 76 664 924,31
UAH з ПДВ
75 814 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ГЛОБАЛ БИЛДІНГ" 77 939 579,12
UAH з ПДВ
76 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 16:42
Тендерна пропозиція.pdf
11 вересня 2020 16:42
Установчі Коджасой.rar
11 вересня 2020 16:42
Відповідність учасника.rar
11 вересня 2020 16:42
Банківська гарантія.rar
11 вересня 2020 16:42
Кваліфікаційні3.rar
11 вересня 2020 16:42
Кваліфікаційні2.rar
11 вересня 2020 16:42
Кваліфікаційні1.rar

Публічні документи

02 жовтня 2020 17:49
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:10
Довідка ДПІ
02 жовтня 2020 16:10
Довідка МВС
11 вересня 2020 17:34
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:32
20 декларація .pdf
11 вересня 2020 17:32
19 ліцензія ПБС.pdf
11 вересня 2020 17:32
18 кошториси ч.5.pdf
11 вересня 2020 17:32
17 кошториси ч.4.pdf
11 вересня 2020 17:32
16 кошториси ч.3.pdf
11 вересня 2020 17:32
15 кошториси ч.2.pdf
11 вересня 2020 17:32
14 кошториси ч.1.pdf
11 вересня 2020 17:32
Кореспонденція.doc (1).rar
11 вересня 2020 17:32
oledata.rar
11 вересня 2020 17:32
Протокол_НР.7Z
11 вересня 2020 17:32
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
11 вересня 2020 17:32
Лист_для_клieнтi1.7z
11 вересня 2020 17:32
Гарантiя_8263-20.7z
11 вересня 2020 17:32
10Кореспонденція.pdf
11 вересня 2020 17:32
9 досвід ч 5.pdf
11 вересня 2020 17:32
8 досвід ч 4.pdf
11 вересня 2020 17:32
Витяг_iз_Статуту.7z
11 вересня 2020 17:32
Банкiвс_ка_лiцензi1.7z
11 вересня 2020 17:32
34 витяг ПДВ (ПБС).pdf
11 вересня 2020 17:32
33 статут ПБС від 21.05.2020.pdf
11 вересня 2020 17:32
32 повноваження.pdf
11 вересня 2020 17:32
31 анкорупційна програма.pdf
11 вересня 2020 17:32
7досвід ч 3.pdf
11 вересня 2020 17:32
29 довідки з банків.pdf
11 вересня 2020 17:32
6досвід ч 2.pdf
11 вересня 2020 17:32
27 Витяг з ЄДР ПБС.pdf
11 вересня 2020 17:32
5 досвід1ч.1.pdf
11 вересня 2020 17:31
22 декларація Держпраці.pdf
11 вересня 2020 17:31
21 лист держпраці.pdf
11 вересня 2020 17:31
1 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 вересня 2020 14:38
Електронний підпис
13 вересня 2020 14:37
Працівники.PDF
13 вересня 2020 14:37
Досвід.PDF
13 вересня 2020 14:37
КК Штатний розпис.pdf
13 вересня 2020 14:37
КК Трудові книжки.pdf
13 вересня 2020 14:37
КК Статистика.pdf
13 вересня 2020 14:37
КК протокол ОП.pdf
13 вересня 2020 14:37
КК Охорона праці.PDF
13 вересня 2020 14:37
КК ДипломРВ.pdf
13 вересня 2020 14:37
КК Диплом Тарацінський.pdf
13 вересня 2020 14:37
КК Диплом ТА.pdf
13 вересня 2020 14:37
Проект договору.PDF
13 вересня 2020 14:37
Довкілля.PDF
13 вересня 2020 14:37
Довідка субпідряд.PDF
13 вересня 2020 14:37
Довідка про ОПД.PDF
13 вересня 2020 14:37
ВУВ ст.17.PDF
13 вересня 2020 14:37
Відомості про учасника.PDF
13 вересня 2020 14:37
КК Техпаспорта.pdf
13 вересня 2020 14:37
КК Оренда Комаринський.pdf
13 вересня 2020 14:37
КК Договір Престижбуд.pdf
13 вересня 2020 14:37
Довідка МТБ.PDF
13 вересня 2020 14:37
Виписка з ЄДР.pdf
13 вересня 2020 14:37
Банк довідка.pdf
13 вересня 2020 14:37
Протокол зборів.pdf
13 вересня 2020 14:37
копія Статуту та Опису.PDF
13 вересня 2020 14:37
Кошторис 5.pdf
13 вересня 2020 14:37
Кошторис 4.pdf
13 вересня 2020 14:37
Кошторис 3.pdf
13 вересня 2020 14:37
Кошторис 2.pdf
13 вересня 2020 14:37
Кошторис 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

KOCASOY TECHNICAL CONSTRUCTION CONTRACTING AND INDUSTRIAL TRADE LIMITED COMPANY

ПП Будівельна компанія "Престиж Буд Стиль"

ТОВ "БК ГЛОБАЛ БИЛДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
KOCASOY TECHNICAL CONSTRUCTION CONTRACTING AND INDUSTRIAL TRADE LIMITED COMPANY
#950417 – 0
Відхилено 70 333 505,17
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 16:57
ПП Будівельна компанія "Престиж Буд Стиль"
#33533503
Переможець 75 814 200,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 19:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 19:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Будівельна компанія "Престиж Буд Стиль"
#33533503
75 814 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 16:56
ду 6 дог 230 осн.pdf зміни до договору
04 січня 2023 16:56
Електронний підпис укладений
09 серпня 2021 16:06
дод угода 5 сад 230.pdf зміни до договору
09 серпня 2021 16:01
Електронний підпис укладений
08 липня 2021 15:58
дод угода 4 садок.pdf зміни до договору
08 липня 2021 15:56
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 11:43
дод угода 3 сад.pdf зміни до договору
31 березня 2021 11:42
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 17:30
дод угода 230.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 17:28
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 19:59
Повідомлення.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 19:42
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 19:42
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 17:08
IMG_0017.pdf укладений
12 жовтня 2020 17:07
IMG_0016.pdf укладений
12 жовтня 2020 17:07
IMG_0015.pdf укладений
12 жовтня 2020 17:07
IMG_0014.pdf укладений
12 жовтня 2020 17:06
IMG_0013.pdf укладений
12 жовтня 2020 17:06
IMG_0012.pdf укладений
12 жовтня 2020 17:06
IMG_0011.pdf укладений
12 жовтня 2020 17:06
IMG_0010.pdf укладений
12 жовтня 2020 17:06
IMG_0009.pdf укладений
12 жовтня 2020 17:06
IMG_0008.pdf укладений
12 жовтня 2020 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2001р. №1764, у зв'язку із збільшенням фінансування, за спільною згодою сторін та з врахуванням умови п.3.1 Договору, Сторони домовились збільшити обсяг фінансування робіт на 2020 рік у сумі 2000000,00 грн у т.ч. ПДВ (Два мільйони гривень 00 копійок) та викласти п. 13.2. Договору в наступній редакції:«13.2. Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.13.2.1.На 2020 р. фінансування становить 12 000 000,00 грн. (дванадцять мільйонів гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 20%. 13.2.2. На 2021 р. фінансування становить 33 814 200,00 грн. (тридцять три мільйони вісімсот чотирнадцять тисяч двісті гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 20%..13.2.3. На 2022 р. фінансування становить 30 000 000,00 грн. (тридцять мільйонів гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 20%». Підрядник виконує роботи передбачені на 2020 рік по будівництву згідно погодженого календарного графіку виконання робіт (додаток №1) та договірної ціни (Додаток №3), які є невід’ємною частиною договору. Викласти Додаток 3 Календарний графік виконання робіт в новій редакції. (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону).
Номер договору про закупівлю: 357
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 27.12.2001 року №1764, у зв'язку із зменшенням фінансування, за спільною згодою сторін та з врахуванням умови п.3.1. Договору, Сторони домовились зменшити обсяг фінансування на 2021 рік до суми 2 000 000,00 (два мільйони) грн. у тому числі ПДВ та викласти гі. 13.2 Договору в наступній редакції: “13.2. Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. 13.2.1. На 2020 р. фінансування становить 12 000 000,00 грн. в тому числі ПДВ 20%. (дванадцять мільйонів гривень 00 коп.). 13.2.2. На 2021 р. фінансування становить 2 000 000,00 грн. в тому числі ГІДВ 20%. (два мільйони гривень 00 коп.). 13.2.3. На 2022 р. фінансування становить 61 814 200,00 грн. в тому числі ПДВ 20%. (шістдесят один мільйон вісімсот чотирнадцять тисяч двісті гривень 00 коп.).”
Номер договору про закупівлю: 357
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 року №1764, у зв'язку із збільшенням фінансування, за спільною згодою сторін та з врахуванням умови п.3.1. Договору, Сторони домовились збільшити обсяг фінансування на 2021 рік у сумі 3 207 281.55 грн. (три мільйони двісті сім тисяч двісті вісімдесят одна гривня 55 коп.). у тому числі ПДВ та викласти п. 13.2 Договору в наступній редакції: “13.2. Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. 13.2.1. На 2020 р. фінансування становить 12 000 000,00 грн. в тому числі ПДВ 20%. (дванадцять мільйонів гривень 00 коп.). 13.2.2. На 2021 р. фінансування становить 5 207 281,55 грн. в тому числі ПДВ 20%. (п'ять мільйонів двісті сім тисяч двісті вісімдесят одна гривня 55 коп.). 13.2.3. На 2022 р. фінансування становить 58 606 918,45 грн. в тому числі ПДВ 20%. (п'ятдесят вісім мільйонів шісот шість тисяч дев'ятсот вісімнадцять гривень 45 коп.).” 2. Підрядник виконує роботи передбачені на 2021 рік по будівництву згідно погодженого календарного графіку виконання робіт на 2021 рік (Додаток №1) та договірної ціни на 2021 рік (Додаток №3), які є невідємною частиною Договору. 3. Сторони Домовились викасти Додаток 3 Календарний графік виконання робіт в новій редакції. 4. Всі інші умови договору залишити без змін. ((Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону))
Номер договору про закупівлю: 357
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 27.12.2001 року №1764, у зв'язку із збільшенням фінансування, за спільною згодою сторін та з врахуванням умови п.3.1. Договору, Сторони домовились збільшити обсяг фінансування на 2021 рік у сумі 4 588 077,38 грн. (чотири мільйони п'ятсот вісімдесят вісім тисяч сімдесят сім гривень 38 коп.). у тому числі ПДВ та викласти п. 13.2 Договору в наступній редакції: «13.2. Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. 13.2.1. Па 2020 р. фінансування становить 12 000 000,00 грн. (дванадцять мільйонів гривень 00 коп.) в тому числі ПДВ 20% 2000 000,00 (Два мільйони гривень 00коп). 13.2.2. На 2021 р. фінансування становить 9 795 358, 93 грн. в тому числі (дев’ять мільйонів сімсот дев’яносто п’ять тисяч триста п’ятдесят вісім гривень 93 коп.) ПДВ 20% 1 632 559,82 (Один мільйон шістсот тридцять дві тисячі п’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 82 коп.). 13.2.3. На 2022 р. фінансування становить 54 018 841,07 грн. в тому числі (п'ятдесят чотири мільйони вісімнадцять тисяч вісімсот сорок одна гривня гривень 07 коп.) ПДВ 20% » 9 003 140,18 грн. (Дев’ять мільйонів три тисячі сто сорок гривень 18коп).
Номер договору про закупівлю: 357
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 27.12.2001 року №1764, у зв'язку із збільшенням фінансування, за спільною згодою сторін та з врахуванням умови п.3.1. Договору, Сторони домовились збільшити обсяг фінансування на 2021 рік у сумі 2 104 641, 07 грн (два мільйони сто чотири тисячі шістсот сорок одну гривню 07 коп.). у тому числі ПДВ та викласти п. 13.2 Договору в наступній редакції: “13.2. Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. 13.2.1. На 2020 р. фінансування становить 12 000 000,00 грн. в тому числі ПДВ 20%. (дванадцять мільйонів гривень 00 коп.). 13.2.2. На 2021 р. фінансування становить 11 900 000, 00 грн. в тому числі ПДВ 20%. (одинадцять мільйонів дев’ятсот тисяч гривень 00 коп.). 13.2.3. На 2022 р. фінансування становить 51 914 200,00 грн. в тому числі ПДВ 20%. (п'ятдесят чотири мільйони вісімнадцять тисяч вісімсот сорок одна гривня 07 коп.).” 2. Підрядник виконує роботи передбачені на 2021 рік по будівництву згідно погодженого календарного графіку виконання робіт та фінансування на 2021 рік (Додаток №1) та договірної ціни на 2021 рік (Додаток №3), які є невід'ємною частиною Договору. 3. Сторони Домовились викласти Додаток 3 Календарний графік виконання робіт та фінансування в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 357
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 357
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML