Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Контактна особа: |
Сапожник Артем Анатолійович Depgkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2021 12:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2021 14:50 |
Очікувана вартість: | 4 070 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,98% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 122100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих послуг (Акту приймання-передачі наданих послуг) перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% грошових коштів фактично наданих Послуг на підставі пред’явленого Виконавцем рахунку на оплату. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2021 12:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2021 12:09 |
2.ТД - дендропарк Дружба - нова редакція - 2.doc | |
05 лютого 2021 12:08 |
1. протокол ЗТД - 2.doc | |
28 січня 2021 09:53 |
2.ТД - дендропарк Дружба - нова редакція - 1.doc | |
28 січня 2021 09:53 |
1. протокол ЗТД - 1.doc | |
20 січня 2021 10:07 |
2.ТД - дендропарк Дружба - нова редакція.doc | |
20 січня 2021 10:06 |
1. протокол ЗТД.doc | |
13 січня 2021 12:19 |
2.ТД - дендропарк Дружба.doc |
05 лютого 2021 12:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
05 лютого 2021 12:09 |
2.ТД - дендропарк Дружба - нова редакція - 2.doc
|
|||||||||
05 лютого 2021 12:08 |
1. протокол ЗТД - 2.doc
|
|||||||||
28 січня 2021 09:53 |
2.ТД - дендропарк Дружба - нова редакція - 1.doc
|
|||||||||
28 січня 2021 09:53 |
1. протокол ЗТД - 1.doc
|
|||||||||
20 січня 2021 10:07 |
2.ТД - дендропарк Дружба - нова редакція.doc
|
|||||||||
20 січня 2021 10:06 |
1. протокол ЗТД.doc
|
|||||||||
13 січня 2021 12:19 |
2.ТД - дендропарк Дружба.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
згідно з п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
інформація щодо методології визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі не є частиною тендерної документації та не впливає на вимоги тендерної документації або на умови проведення тендеру.
з викладеного вбачається, що Законом не передбачене надання Замовником роз’яснень з питань не пов’язаних з тендерною документацією, так само, Законом не передбачене й право учасника звертатись до замовника за роз’ясненнями з питань не пов’язаних з тендерною документацією.
ваша вимога не є ані зверненням щодо роз’яснення тендерної документації ані вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
з огляду на вищевикладене Замовник не надає роз’яснень та не відповідає на вимоги, не пов’язані з тендерною документацією або з усуненням порушення під час проведення тендеру.
окрім того, вважаємо за доцільне аби фізичні та юридичні особи, які звертаються до замовника за роз’ясненнями або з вимогами щодо процедури закупівлі попередньо знайомились з приписами Закону України «Про публічні закупівлі», який є спеціальною нормою права у сфері здійснення публічних закупівель, аби уникнути в подальшому необґрунтованих та непередбачених Законом питань.
Вимоги про усунення порушення
З метою усунення дискримінаційних умов вимагаємо від Замовника вилучити даний пункт з тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-28-000025 ● feac21951f5844c28a52db179eb69c4a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2021 16:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.01.2021 № 61
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-01-13-002279-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13 січня 2021 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 28.01.2021.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-01 16:05:22
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об'єктом благоустрою зеленого господарства: територія дендропарку «Дружба» розташованого в Корабельному районі м. Миколаєва)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів.
В електронній системі закупівель розміщена інформації стосовно процедури закупівлі UA-2021-01-13-002279-a, а саме: ««Інформація про предмет закупівлі» номенклатурні позиції: 1. очищення території від сміття та бруду з навантаженням та вивезенням на полігон ТПВ - ДК 2015 (90510000-5) - утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. 2. очищення доріжок від снігу - ДК 2015 (90620000-9) - послуги з прибирання снігу. 3. догляд за живоплотами - ДК 2015 (77340000-5) - послуги з підрізання дерев і живих огорож. 4. догляд за деревами - ДК 2015 (77210000-5) - лісозаготівельні послуги».
Враховуючи вищевикладене пропоную пояснити на якій підставі предметом закупівлі обрано «ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень»?
Також пропоную надати детальне обґрунтування кількісних, якісних та інших показників технічного завдання (Додаток 2) тендерної документації Замовника, в тому числі щодо визначення найменування послуг.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-03 10:14:56
надання пояснень
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) департамент житлово-комунального господарства надає відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель стосовно підстав застосування в предметі закупівлі UA-2021-01-13-002279-a, коду ДК 021:2015: (77310000-6) - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.
Відповідно до Закону предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно з п.1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020, цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
У відповідності до п. 14 Наказу Мінекономрозвитку № 1082 від 11.06.2020, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення вноситься також інформація по коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Тобто, Замовник законодавчо не обмежений можливістю в рамках єдиного предмета закупівлі визначати окремі номенклатурні позиції та самостійно обирати той код Єдиного закупівельного словника, який, на його думку, найбільш підходить під ту чи іншу номенклатурну позицію.
Щодо застосування в предметі закупівлі саме ДК 021:2015: (77310000-6) - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, то слід зазначити наступне.
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель, конкретною назвою предмета закупівлі є: «догляд за об'єктом благоустрою зеленого господарства: територія дендропарку "Дружба" розташованого в Корабельному районі м. Миколаєва».
Частина 1 ст. 13 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» визначає, що до об’єктів благоустрою відносяться зокрема: парки (гідропарки, лугопарки, лісопарки, парки культури та відпочинку, парки - пам'ятки садово-паркового мистецтва, спортивні, дитячі, історичні, національні, меморіальні та інші), рекреаційні зони, сади, сквери та майданчики.
Пунктом 1.8. наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства № 154 від 23.09.2003 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» передбачено, що роботи з утримання об'єктів благоустрою населених пунктів полягають у регулярному проведенні заходів щодо запобігання передчасному зносу об'єктів, забезпечення нормальних умов їх функціонування, створенні сприятливих умов пересування для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Номенклатуру робіт з утримання об'єктів міського благоустрою наведено в додатку 5 даного Порядку.
В пункті 4 Додатку 5 цього Порядку визначено номенклатуру робіт з утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, зокрема в частині догляду за зеленими насадженнями.
Як вбачається з технічного завдання (Додаток 2 тендерної документації) основні послуги, що передбачені предметом закупівлі полягають саме в належному санітарному утриманні об’єкту благоустрою та догляді за зеленими насадженнями на такому об’єкті.
Код ДК 021:2015: (77310000-6) в своїй розкладці містить наступні підвиди:
- 77313000-7 – послуги з утримання парків;
- 77314000-4 – послуги з утримання територій.
Тобто, код класифікатору ДК 021:2015: (77310000-6) містить позиції, що об’єднують усі категорії послуг, які містяться в технічному завданні, в тому числі з урахуванням номенклатурних позицій, вказаних Замовником в «інформації про предмет закупівлі». Даний код є визначальним, оскільки предмет закупівлі стосується саме догляду за об’єктом благоустрою.
Щодо обґрунтування кількісних, якісних характеристик технічного завдання, то слід зазначити, що усі характеристики та найменування послуг, які містяться в технічному завданні, розроблялись та складались у відповідності до Правил утримання зелених насаджень, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 за № 105.
Так, розділом 9 вказаних Правил «Догляд за об'єктами благоустрою зеленого господарства» передбачено найменування та види послуг, які зазначені Замовником в технічному завданні, та вимоги до них.
Відтак, з огляду на все вищевикладене, вважаємо, що Замовником не порушено вимог законодавства у сфері публічних закупівель при оголошенні вказаної вище процедури закупівлі, а надані пояснення та інформація лише сприятимуть такому висновку.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-04 14:28:16
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об'єктом благоустрою зеленого господарства: територія дендропарку «Дружба» розташованого в Корабельному районі м. Миколаєва)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів.
Вдруге пропоную надати детальне обґрунтування кількісних, якісних та інших показників технічного завдання (Додаток 2) тендерної документації Замовника, в тому числі щодо визначення найменування послуг, а також щодо визначення їх обсягу, а саме: догляд за деревами – 2000 од., догляд за хвойними чагарниками – 189 од., формувальне обрізування чагарників з навантаженням та вивезенням – 3360 од., формувальне обрізування живоплотів з навантаженням та вивезенням – 2220 од., підмітання доріжок з навантаженням та вивезенням на міське полігон ТПВ з урахуванням вартості талонів на сміття – 3571 м2, очищення доріжок від снігу – 3571 м2.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-05 16:12:00
надання пояснень
Рішенням Миколаївської міської ради від 05.09.2019 №54/4 «Про затвердження проекту землеустрою щодо організації та встановлення меж території рекреаційного призначення парку «Дружба», обмеженого дендропарком, пр. Богоявленський, вул. Липовою та береговою зоною в Корабельному районі м. Миколаєва було затверджено проект землеустрою. Згідно з кадастровим планом загальна площа складає: 81,6470 га, в тому числі під проїздами, проходами та площадками – 0,3571 га., зеленими насадженнями -75,2722 га.
Рішенням виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 26.08.2020 № 698 парк «дендропарк «Дружба» було закріплено за департаментом житлово-комунального господарства.
Враховуючи, той факт, що догляд за об’єктом благоустрою зеленого господарства: парку «Дружба» не проводився з 1997 року, більша його частина знаходиться в занедбаному стані та потребує немало зусиль щодо його відродження, тому перед складанням технічного завдання було здійснено виїзд на місце, та визначено перелік і обсяг послуг, необхідних для догляду за даним дендропарком.
Так, відповідно до пункту 9.6.1 розділу 9 «Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України», затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 р. за №105, проводиться догляд за парковою дорожньою мережею, що знаходить своє відображення в технічному завданні в частині підмітання доріжок з навантаженням та вивезенням на міський полігон ТПВ і очищення доріжок від снігу в обсязі площі, яка згідно проекту землеустрою становить саме 0,3571 га або 3571 м2.
Щодо інших позицій технічного завдання, то їх обсяги визначені на підставі візуального обстеження дерев, чагарників в т.ч. хвойних, живоплотів.
Так, відповідно до пункту 9.1 розділу 9 «Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України», затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 р. за №105 проводиться догляд за: деревами (від 5 до 20 років), чагарниками, хвойними чагарниками. Відповідні позиції закріплені в Додатку 2 тендерної документації.
Відповідно до пункту 9.2 розділу 9 «Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України», затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 р. за №105 проводиться догляд за живоплотами.
Відповідно до пункту 9.4 розділу 9 «Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України», затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 р. за №105 проводиться догляд за багаторічними квітами, площа яких згідно обстеження, становить: 2650м2.
Відповідно до пункту 9.5.1.3 розділу 9 «Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України», затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 р. за №105 проводиться догляд за лучними газонами, що також визначено технічним завданням.
Враховуючи той факт, що більша частина парку «Дружба» межує з приватним сектором, на території було виявлено велику кількість несанкціонованих звалищ, ліквідація яких вказана в технічному завданні.
Відтак, усі показники технічного завдання в частині їх найменування і обсягів, визначені Замовником згідно проекту землеустрою та візуального обстеження, що дає змогу в повній мірі здійснити комплекс заходів по догляду за територією дендропарку «Дружба».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 лютого 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2021 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Негура Іван Васильович |
3 866 500,00
UAH з ПДВ
|
3 389 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Гассан Олексій Анатолійович |
3 390 000,00
UAH з ПДВ
|
3 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Негура Іван Васильович #2750901079 |
Рішення скасоване |
3 389 500,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 08:53
|
Фізична особа-підприємець Негура Іван Васильович #2750901079 |
Відхилено |
3 389 500,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 08:58
|
ФОП Гассан Олексій Анатолійович #3463501351 |
Переможець |
3 390 000,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 09:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2022 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2022 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 травня 2022 11:59
|
ДУ № 4 від 11.05.2022.pdf | зміни до договору |
11 травня 2022 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2022 14:45
|
ДУ №3 від 03.02.2022.PDF | зміни до договору |
04 лютого 2022 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:18
|
ДУ №2 від 31.12.2021.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:17
|
ДУ №1 від 30.12.2021.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2021 14:43
|
Договір №127 від 22.03.2021_New.PDF | укладений |
23 березня 2021 14:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума 20% додаткової угоди 665929.8 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема зменшення 20% додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |