Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) Персональні комп’ютери (ноутбуки)
Очікувана вартість
2 686 666,66 UAH
UA-2019-10-21-000902-c d8140ccad346492096e45c87be5a5fd0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Чечельницький

380442946411 O.CHECHELNYTSKYI@DBR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ
Код ЄДРПОУ: 41760289
Місцезнаходження: Україна , Київська обл., Київ, 01008, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 12/2
Контактна особа: Олег Чечельницький
380442946411
O.CHECHELNYTSKYI@DBR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 18:59
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 14 листопада 2019 12:53
Очікувана вартість: 2 686 666,66 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 866,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32240 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування: державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
124 комплект
30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) Персональні комп’ютери (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Джерело фінансування: державний бюджет. Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами Акта шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2019 році. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2019 19:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 19:40
ТД Ноути із змінами.doc
05 листопада 2019 19:40
Зміни ТД ноутбуки.pdf
21 жовтня 2019 18:56
Титульний Ноутбуки.PDF
05 листопада 2019 19:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 18:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 19:40
ТД Ноути із змінами.doc
21 жовтня 2019 18:56
ТД Ноути.doc
05 листопада 2019 19:40
Зміни ТД ноутбуки.pdf
21 жовтня 2019 18:56
Титульний Ноутбуки.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 22 жовтня 2019 16:07
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 09:02
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до інформації зазначеної в Додатку 3 до тендерної документації, учасник має пропонувати Товар з наперед встановленою ліцензійною операційною системою безстрокового терміну дії, не гірше ніж Microsoft Windows 10 Professional 64-bit, або еквівалент.
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
Відповідно до умов зазначених в проекті договору, у разі виявлення невідповідності Товару, що поставляється, за якістю, Покупець має право не приймати Товар та не підписувати Акт, а Постачальник зобов'язується здійснити заміну неякісного Товару (поставити Товар) за свій рахунок, своїми силами і засобами протягом 3 (трьох) робочих днів з наступного дня після не прийняття Товару Покупцем. Сторони несуть відповідальність за неналежне виконання або невиконання умов Договору згідно з умовами Договору та вимогами діючого законодавства України.
Враховуючи вищевикладене, замовник не вважає доцільним вносити відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Віртуальні технології і системи" 2 686 560,00
UAH
2 659 560,00
UAH
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 2 686 120,00
UAH
2 686 120,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 10:34
Специфікація (перерахунок)
15 листопада 2019 10:34
Довідка МВС
15 листопада 2019 10:34
ЕЦП
15 листопада 2019 10:34
Довідка ДПС
13 листопада 2019 12:40
Технічна частина.rar
13 листопада 2019 12:40
Тендерна пропозиція.rar
13 листопада 2019 12:40
Кваліфікаційна частина.rar

Публічні документи

13 листопада 2019 14:10
Електронний підпис
13 листопада 2019 14:08
Лист НБУ по ліцензії.pdf
13 листопада 2019 14:08
Технічна частина.rar
13 листопада 2019 14:08
Тендерна пропозиція.rar
13 листопада 2019 14:08
Кваліфікаційна частина.rar
13 листопада 2019 14:08
гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Віртуальні технології і системи"

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Віртуальні технології і системи"
#39618325
Переможець 2 659 560,00
UAH
14 листопада 2019 17:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 17:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Віртуальні технології і системи"
#39618325
2 659 560,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:13
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 10:02
ДУ2_306 (1).PDF зміни до договору
24 грудня 2019 10:02
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 12:04
ДУ1_246 (1).PDF зміни до договору
04 грудня 2019 12:04
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 10:39
245.PDF укладений
04 грудня 2019 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 11 Договору внесено уточнення та доповнення до положень Договору
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/246
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 11 Договору , ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/306
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 083 472,00
UAH (в тому числі ПДВ 513 912,00 UAH)