Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 04060772 |
Вебсайт: | http://khm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 29005, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3 |
Контактна особа: |
Інна Віннічук +380382765532 i_vinnichuk@khm.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2023 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2023 15:18 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2023 15:18 |
Очікувана вартість: | 3 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) робочих днів з наступного дня після підписання Сторонами видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2023 році у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2023 15:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2023 15:51 |
Додаток(квадр)4.docx | |
10 листопада 2023 15:51 |
Додаток(квадр)1.docx | |
10 листопада 2023 15:51 |
ТД (квадрокоптери)(10).doc | |
10 листопада 2023 15:51 |
Додаток Договір_проект_квадрокоптери.docx | |
10 листопада 2023 15:51 |
ДОДАТОК 2 ТХ_квадр(2).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-25-000008 ● f7884a481a6449db8ff2510d392b5158
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2024 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.01.2024 № 6
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2023 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.01.2024 № 6.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-11-10-012773-a 10.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-25 17:26:55
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Квадрокоптери, код ДК 021:2015- 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-10-012773-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-29 16:52:10
Пояснення
Надання пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області в межах проведення моніторингу за предметом закупівлі «Квадрокоптери, код ДК 021:2015- 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном» ID: UA-2023-11-10-012773-a:
1. Закупівля була проведена в рамках виконання Програми шефської допомоги військовим частинам Збройних Сил України, Національної гвардії України, які розташовані на території Хмельницької міської територіальної громади на 2022 – 2023 роки (зі змінами), затвердженої рішенням тринадцятої сесії міської ради від 23.02.2022 року № 3. Потреба, технічні та якісні характеристики, визначені у відповідності до листів-звернень відділу з питань оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи та взаємодії з правоохоронними органами від 09.11.2023 року №Л-30-10-23 та від 28.08.2023 року № СЗ-30-2-23 (листи додаються).
Визначення очікуваної вартості проводилось на підставі аналізу інформації, що містилась у відкритому доступі Інтернет-мережі, в т.ч. сайтах постачальників, рекламі та системі електронних закупівель Prozorro (скан-копії моніторингу джерел додаються, електронний ресурс: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-31-004244-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-26-001962-a).
Очікувана вартість визначалась з врахуванням вартості доставки товару.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднене на офіційному сайті Хмельницької міської ради за посиланням: https://www.khm.gov.ua/uk/content/kvadrokoptery-kod-dk-0212015-34710000-7-vertoloty-litaky-kosmichni-ta-inshi-litalni-6.
3. На підтвердження вимог частини другої статті 41 Закону учасником надано статутні документи, в тому числі протокол загальних зборів учасників ТОВ «ГРУП ІНТРЕЙД» та наказ про призначення директора ТОВ «ГРУП ІНТРЕЙД» (скан-копії додаються). Отримання ліценції (дозволу) для поставки товарів, що є предметом закупівлі чинним законодавством не передбачено.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2023 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД" |
2 640 000,00
UAH з ПДВ
|
2 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСТАПЕНКО АЛІНА СЕРГІЇВНА |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
2 569 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ФСК Будінвест |
2 620 000,00
UAH з ПДВ
|
2 570 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» |
2 973 000,00
UAH з ПДВ
|
2 834 621,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПАНТЕЛС УКРАЇНА" |
2 894 950,00
UAH з ПДВ
|
2 894 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД" #41071921 |
Переможець |
2 450 000,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2023 12:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 листопада 2023 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2023 16:53
|
Договір 266 Autel10шт.pdf | укладений |
30 листопада 2023 16:52
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Квадрокоптери | 10 | штуки |
245 000,00
UAH
|