Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремон по заміні металопластикових вікон у багатоквартирному будинку
Очікувана вартість
170 128,00 UAH
UA-2021-06-09-006182-c ● d7d09b543638476aa7a24d3e4b2d08b8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВ "Жилье-25" |
Код ЄДРПОУ: | 31891569 |
Місцезнаходження: | 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Миру ,95 |
Контактна особа: |
Сасюк Олена Геннадіївна +380973159979 zhile25@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2021 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2021 17:09 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2021 17:09 |
Початок аукціону: | 23 червня 2021 14:37 |
Очікувана вартість: | 170 128,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 850,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи
бр.Шевченко,68
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремон по заміні металопластикових вікон у багатоквартирному будинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87539, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, бр.Шевченка,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 липня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Поточний ремон по заміні металопластикових вікон у багатоквартирному будинку за адресою бр.Шевченка ,68 | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2021 17:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2021 17:05 |
Шаблон договір підряду поточний ремонт 68.doc | |
09 червня 2021 17:05 |
ДА Шевченко 68.jpg | |
09 червня 2021 17:05 |
Протокол Ш.68.jpg | |
09 червня 2021 17:05 |
ТЗ Шевченко_68.pdf | |
09 червня 2021 17:05 |
Кваліфік крет.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-09-006182-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ГАНИЦЬКИЙ ДАНІЇЛ ІГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2931809399
Дата подання: 15 червня 2021 07:22
Вимога на умови закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"
Ознайомившись з Тендерною документацією, ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, що у свою чергу робить неможливу нашу участь у відповідній процедурі закупівлі, хоча ми маємо можливості надати послуги відповідно до предмету закупівлі.
Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи згідно кваліфікаційних критеріїв:
….1.13 Перед подачею цінової пропозиції учаснику необхідно провести контрольні заміри об’єкта та додати до електронного майданчику акт заміру об’єкта (об’єм робіт, кількість матеріалу, з маркою та виробником), корегування дефектного акту дозволяється до 10% та скріпити вищезазначений документ підписом, печатками з обох сторін. В іншому випадку вважати, що учасник не володіє повною інформацією про стан цього об’єкта, умови виконання робіт, можливі ускладнюючі фактори.
Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною та незаконною по відношенню до нас адже, відповідно до ч.1 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» «Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватись з гарантуванням цілісності даних про учасників і їх тендерних пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття пропозицій.
Вимога щодо надання Акту обстеження (огляду) об’єкту Учасниками з підписанням Акту огляду з замовником закупівлі до моменту розкриття тендерних пропозицій суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», таким чином буде порушена норма конфіденційності до моменту розкриття пропозицій.
Звертаємо Вашу увагу, що ані Замовник, ані будь-хто інший, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» не повинен знати перелік учасників, які подають свої пропозиції, до моменту розкриття.
Вимога надання підписаного Акту, є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників.
Позиція Скаржника ґрунтується на аналогічних рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення №9264-р/пк-пз від 13.05.2020(UA-2020-04-10-002019-a.)
Розгорнути
Згорнути
Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи згідно кваліфікаційних критеріїв:
….1.13 Перед подачею цінової пропозиції учаснику необхідно провести контрольні заміри об’єкта та додати до електронного майданчику акт заміру об’єкта (об’єм робіт, кількість матеріалу, з маркою та виробником), корегування дефектного акту дозволяється до 10% та скріпити вищезазначений документ підписом, печатками з обох сторін. В іншому випадку вважати, що учасник не володіє повною інформацією про стан цього об’єкта, умови виконання робіт, можливі ускладнюючі фактори.
Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною та незаконною по відношенню до нас адже, відповідно до ч.1 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» «Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватись з гарантуванням цілісності даних про учасників і їх тендерних пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття пропозицій.
Вимога щодо надання Акту обстеження (огляду) об’єкту Учасниками з підписанням Акту огляду з замовником закупівлі до моменту розкриття тендерних пропозицій суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», таким чином буде порушена норма конфіденційності до моменту розкриття пропозицій.
Звертаємо Вашу увагу, що ані Замовник, ані будь-хто інший, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» не повинен знати перелік учасників, які подають свої пропозиції, до моменту розкриття.
Вимога надання підписаного Акту, є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників.
Позиція Скаржника ґрунтується на аналогічних рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення №9264-р/пк-пз від 13.05.2020(UA-2020-04-10-002019-a.)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2021 16:29
Шановний учаснику! Детально вивчивши Вашу Вимогу, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками Акту заміру об’єкта, на якому планується виконати роботи з монтажу, в довільній формі, який підписано з обох сторін. Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НИКС-П ТРЕЙД" #44328062 |
Переможець |
147 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2021 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2021 14:14
|
IMG_0003.jpg | зміни до договору |
29 липня 2021 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2021 10:36
|
Договір | укладений |
05 липня 2021 10:34
|
Договірна цена | укладений |
05 липня 2021 10:34
|
Дефектний акт | укладений |
05 липня 2021 10:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2406\1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |