Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку формату А-4
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2020-09-25-011322-a ● d7bffb926c6648678f8c230f53a3d7ad
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 40346926 |
Вебсайт: | http://zt-dpss.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Гагаріна, 55 |
Контактна особа: |
Тетяна Павлюк +380975103363 economist-@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2020 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 13 жовтня 2020 12:09 |
Очікувана вартість: | 220 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір для друку формату А-4, Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
30197630-1 Папір для друку. Місце поставки товару: 10002, м. Житомир, вул. Гагаріна, 55.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені в Додатку 3 до тендерної документації. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції : українська мова.
Розгорнути
Згорнути
30197630-1 Папір для друку. Місце поставки товару: 10002, м. Житомир, вул. Гагаріна, 55.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені в Додатку 3 до тендерної документації. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції : українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 пачок
Папір для друку формату А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Гагаріна, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товари проводяться в безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Продавця, після отримання товару та за наявності бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2020 11:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2020 11:21 |
Протокол 60 зміни.pdf | |
02 жовтня 2020 11:20 |
Додаток 3 до ТД новий.doc | |
02 жовтня 2020 11:20 |
Зміни до технічного завдання .pdf | |
25 вересня 2020 15:46 |
Додаток 1 до ТД.doc | |
25 вересня 2020 15:46 |
Додаток 2 до ТД.doc | |
25 вересня 2020 15:46 |
Тендерна документація.pdf | |
25 вересня 2020 15:46 |
Додаток 5 до ТД.doc | |
25 вересня 2020 15:46 |
Оголошення на папір.docx | |
25 вересня 2020 15:46 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
25 вересня 2020 15:45 |
Додаток 4 до ТД.doc |
02 жовтня 2020 11:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 жовтня 2020 11:21 |
Протокол 60 зміни.pdf
|
|||
02 жовтня 2020 11:20 |
Додаток 3 до ТД новий.doc
|
|||
02 жовтня 2020 11:20 |
Зміни до технічного завдання .pdf
|
|||
25 вересня 2020 15:46 |
Додаток 1 до ТД.doc
|
|||
25 вересня 2020 15:46 |
Додаток 2 до ТД.doc
|
|||
25 вересня 2020 15:46 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
25 вересня 2020 15:46 |
Додаток 5 до ТД.doc
|
|||
25 вересня 2020 15:46 |
Оголошення на папір.docx
|
|||
25 вересня 2020 15:46 |
Додаток 3 до ТД.doc
|
|||
25 вересня 2020 15:45 |
Додаток 4 до ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-25-011322-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 30 вересня 2020 10:56
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-09-25-011322-a на закупівлю «Папір для друку формату А-4» де Замовником виступає Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-09-25-011322-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Також просимо Вас додати вимогу щодо надання копій сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Дані сертифікати встановлюють міжнародні стандарти до виробництва продукції, що в свою чергу гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-09-25-011322-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Також просимо Вас додати вимогу щодо надання копій сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Дані сертифікати встановлюють міжнародні стандарти до виробництва продукції, що в свою чергу гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 жовтня 2020 17:01
Шановний Учаснику, технічне завдання до предмету закупівлі складалося за допомогою Info box prozorro. Розглянувши запропоновані Вами пропозиції змін, будуть частково внесені до технічного завдання.
Номер вимоги: UA-2020-09-25-011322-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 22 жовтня 2020 11:06
Щодо пропозиції переможця
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2020-09-25-011322-a (Папір для друку формату А-4), який проходив 13.10.2020р. Просимо розглянути нашу вимогу, та повторно переглянути пропозицію учасника ТОВ "Ромус-Поліграф".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2020 15:48
На Вашу вимогу зазначємо, що ТОВ «Ромус-Поліграф» надало сертифікат якості продукції на папір для офісної техніки, що постачається в Україну зі Словацької Республіки м. Ружомберок, виготовлений на підприємстві Mondi SCP a.s. від 01.06.2020р. та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 02.02.2018р. №602-123-20-3/3282 виданий також на папір цього ж виробника.
Окрім того, ТОВ «Ромус-Поліграф» надали сертифікати видані компанією «Quality Austria» на систему екологічного менеджменту, систему менеджменту промислової безпеки та охорони праці, систему менеджменту якості.
Тому, пропозиція ТОВ «Ромус-Поліграф» виконує встановлені вимоги тендерної документації.
Окрім того, ТОВ «Ромус-Поліграф» надали сертифікати видані компанією «Quality Austria» на систему екологічного менеджменту, систему менеджменту промислової безпеки та охорони праці, систему менеджменту якості.
Тому, пропозиція ТОВ «Ромус-Поліграф» виконує встановлені вимоги тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-25-011322-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 30 жовтня 2020 14:08
Дата подання: 30 жовтня 2020 14:08
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 листопада 2020 00:07
рішення від 03.11.2020 № 20373+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2020 00:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.11.2020 №21081.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2020 21:47
рішення від 12.11.2020№21081.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 22:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області повідомляє, що Ваше рішення від 12.11.2020р. №21081-р/пк-пз, виконано в повному обсязі.
Дата виконання рішення замовником: 18 листопада 2020 16:32
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Рішення скасоване |
188 400,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2020 15:30
|
|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Відхилено |
188 400,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2020 16:06
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
214 950,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 16:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2021 20:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2020 11:01
|
дод_уг383.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2020 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2020 16:10
|
383.pdf | укладений |
03 грудня 2020 16:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки товару до 18 грудня 2020року |
Номер договору про закупівлю: | 383 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |