Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (інтерактивні комплекси, багатофункціональні пристрої)
Computer equipment (Interactive complexes, multifunction devices)
Очікувана вартість
21 431 992,00 UAH
UA-2019-11-18-001344-c d79d3442e48a4d35abe28a9cb0c2dd06
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалів Світлана Володимирівна

+380342535657 ekonomichnyl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40312499
Місцезнаходження: 76019, Україна , Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вул. Кардинала Любомира Гузара, 15
Контактна особа: Ковалів Світлана Володимирівна
+380342535657
ekonomichnyl@ukr.net
Додаткові контактні особи: Карпик Наталія Миронівна
+380342535685
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education Ivano-Frankivsk City Council
National ID: 40312499
Contact point: Kovaliv Svitlana Volodymyrivna
+380342535657
ekonomichnyl@ukr.net
Additional contacts: Karpyk Nataliya Muronivna
+380342535685

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2020 15:47
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 15:47
Початок аукціону: 05 березня 2020 13:04
Очікувана вартість: 21 431 992,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 107 159,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 642959.76 UAH
Publication date: 18 листопада 2019 15:42
Enquiries until: 19 січня 2020 15:47
Complaints submission until: до 25 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 січня 2020 15:47

Information

Estimated total value: 21 431 992 UAH including VAT
Minimal lowering step: 107 160 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється для закладів освіти м.Івано-Франківська
Purchase is made for educational institutions of Ivano-Frankivsk
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 комплекти
Інтерактивний комплекс (інтерактивна панель + ноутбук вчителя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Interactive complex (Interactive panel + teacher's laptop)
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 31 січня 2020
34 шт
Багатофункціональний пристрій (принтер/сканер/копір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Multifunction device ( printer/scanner/copier)
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 31 січня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 60 Календарні 30
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 11:21
Зміни до тендерної документації.docx
22 січня 2020 11:21
Тендерна документація - зі змінамим.docx
22 січня 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 11:21
Зміни до тендерної документації.docx
22 січня 2020 11:21
Тендерна документація - зі змінамим.docx
18 листопада 2019 15:42
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо строку поставки
Дата подання: 20 листопада 2019 09:40
Дата відповіді: 21 листопада 2019 15:03
Шановний Замовнику! В тендерній документації зазначено Строк поставки товарів До 31 січня 2020 року. Згідно оголошення про закупівлю Початок аукціону: 24 січ. 2020 , а відповідно до ЗУ "Про публічні Закупівлі" Замовник може укласти договір з переможцем Закупівлі не раніше ніж через 10 днів після оголошення про намір укоасти договір, тобто не раніше 05.02.2020. Отже прошу надати відповідь про реальний строк поставки товару
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Строки на поставку товарів у тендерній документації та оголошенні про закупівлю, включаючи укладення договору про закупівлю та період оскарження, зазначені із дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» таким чином. У зв’язку із особливістю проведення процедури відкритих торгів із публікацією англійською мовою, електронною системою веб-порталу публічних закупівель PROZORRO дата проведення аукціону визначається відповідно до граничного кінцевого строку закінчення етапу прекваліфікації. Таким чином, при запланованому перебігу закупівлі, вчасному проведенні прекваліфікації, дата аукціону буде змінена електронною системою автоматично. Окремо хочемо наголосити, що під час оприлюднення оголошення про торги електронною системою автоматично перевіряються усі строки на всіх етапах закупівлі. У разі недотримання замовником строків, на будь якому етапі закупівлі, оголошення про проведення закупівлі електронна система не дасть його оприлюднити і, відповідно, розпочати процедуру закупівлі.
Інтерактивна панель
Дата подання: 06 грудня 2019 11:44
Дата відповіді: 11 грудня 2019 16:23
Замовник у Додатку № 2 тендерної документації у порівнянні зі своїми ж вимогами до Інтерактивної панелі у попередніх торгах (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-24-002455-a.) виклав більш жорсткі технічні вимоги у до цього товару, а саме: - Яскравість: не менше 400 кд/м2 - Підсвічування: DLED - Сенсор освітленості для автоматичної зміни яскравості - Роз’єми на задній поверхні панелі: - HDMI 2.0 з підтримкою HDCP 2.2 вхід не менше 2-ох - HDMI 2.0 з підтримкою HDCP 2.2 вихід не менше 1-го - VGA вхід - Вхід Stereo 3.5 mm не менше одного - Роз’єми на фронтальній поверхні панелі: - HDMI 2.0 з підтримкою HDCP 2.2 не менше 1-го - ОС Android версія не нижче 8.0 - Розмір панелі не повинен бути більше ніж (175см х 107см х 11см) - Наявність режиму White board за принципом BYOD (BringYourOwnDevice), що дозволяє всім учням класу отримувати написану цифровими чорнилами інформацію на свої персональні пристрої з підтримкою зворотного зв’язку - Функції безпеки сесії: - можливість створення паролю доступу на підключення - можливість створення статичного та динамічного посилання - Панель повинна автоматично (без вибору інструмента) розпізнавати не менше трьох типів дотиків - управління об’єктами пальцем, письмо електронними чорнилами пасивними маркерами, стирання електронних чорнил долонею - Можливість трансляції екрану мобільного пристрою учня з використанням технологій IOS (Air Play), Android (Google Cast), Windows (Miracast) на інтерактивну панель, не менше 2-ох користувачів одночасно, без встановлення сторонніх додатків на панель і на персональні пристрої - Можливість робити позначки на зображенні трансльованого екрану мобільного пристрою та зберігати їх у внутрішню пам’ять панелі або на flash- накопичувач - Налаштування відображення робочого столу панелі Такі технічні та якісні характеристики притаманні лише інтерактивним панелям виробництва SMART Technologies ULC зі спеціалізованим програмним забезпеченням SMART Learning Suite. Прохання внести зміни у Додаток № 2 тендерної документації та вказати вимоги, які б дозволяли розширити коло продукції до постачання, а саме - вказати технічні та якісні характеристики Інтерактивної панелі, які Замовник вимагав у попередніх торгах, що не відбулися ((https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-24-002455-a). Не внесення змін свідчитиме про СВІДОМЕ порушення Замовником Закону про публічні закупівлі та ЦІЛЕСПРЯМОВАНЕ обмеження конкуренції при здійсненні процедури закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.29 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Послання на процедуру майже піврічної давності, яка, до того ж була відмінена є недоречним.
Замовником була зроблена оцінка наявного сучасного ринку товару, що закуповується та підтверджено наявність мінімум двох виробників товару, які повністю відповідають вимогам технічного завдання.
Дякуємо за запитання!
Програмне забезпечення
Дата подання: 06 грудня 2019 11:47
Дата відповіді: 11 грудня 2019 16:24
Враховуючі додаткові обмежуючі вимоги Замовника до технічних характеристик Інтерактивної панелі та вимоги до Програмного забезпечення, що викладені у Додатку № 2 тендерної документації, Замовник звужує варіанти ПЗ лише до Smart Learning Suite. Чи буде Замовник розглядати інше ПЗ? Якщо так то просимо прибрати дискримінаційні вимоги щодо ПЗ. Просимо у випадку надання відповіді на кшталт "еквівалент допускається у випадку його відповідності вимогам Замовника" привести приклад хоча б 1-го варіант еквіваленту і ЧІТКО та ОДНОЗНАЧНО у своїй відповіді підтвердити ПОВНУ відповідність такого еквіваленту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником була зроблена оцінка ринку та підтверджено наявність мінімум двох виробників ПЗ, в тому числі, але не виключно, це Smart Learning Suite та Mozabook . За таких обставин технічне завдання не містить ніяких дискримінаційних вимоги. Дякуємо за запитання!
п. 4.4 Проекту Договору (оплата до 180 днів)
Дата подання: 06 грудня 2019 11:49
Дата відповіді: 11 грудня 2019 15:58
Тендерною документацією в Додатку № 9 в Розділі ІV п. 4.4 Проекту Договору передбачено: «За домовленістю Сторін розрахунки за поставлений Товар можуть здійснюються з відстрочкою платежу на строк до 180 (сто вісімдесят) діб, на підставі видаткової накладної або товарно-транспортної накладної шляхом безготівкового перерахунку коштів на поточний рахунок Учасника-переможця, згідно з його реквізитами, вказаними в Договорі, за умови наявності бюджетного фінансування.» Прохання внести зміни у п. 4.4 Проекту Договору та вказати «…до 60 (шістдесяти) діб..», як цього Замовник вимагав у попередніх торгах, що не відбулися (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-24-002455-a) Відстрочка платежу у півроку є недопустимою для будь-якого бізнесу незалежно від його форми/власності та розміру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.29 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно статті 22 Закону тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов Згідно частини 1 статті 36: Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Строк оплати у договорі та інші умови договору обумовлений конкретними обставинами на момент його укладання. Дана умова пов’язана із нестабільністю отримання бюджетного фінансування. Дякуємо за запитання
Строк поставки
Дата подання: 06 грудня 2019 11:50
Дата відповіді: 11 грудня 2019 15:59
Прохання продовжити строк поставки до 29.02.2019, адже починаючи з кінця грудня 2019 до, як мінімум, середини січня 2020 року більшість контрагентів (як резиденти так і нерезиденти) або не ведуть діяльність або ведуть її в обмеженому режимі, що підвищує ризики вчасного виконання зобов’язань сторонами і може напряму впливати на якісне та своєчасне виконання договору по цій процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана умова не позбавляє права та можливості взяти участь у закупівлі та поставити товар учасникам, які ведуть господарську діяльність починаючи із початку січня 2020 року. Дякуємо за запитання.
Щодо змісту тендерної пропозиції Учасника
Дата подання: 09 грудня 2019 13:19
Дата відповіді: 11 грудня 2019 16:00
Шановний Замовнику, Тендерною документацією вимагається, що пропозиція Учасника повинна складатися, зокрема, з «переліком додатків до тендерної документації» (див. п.п. 6 п.1 Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації»). Що мається на увазі ? Це просто перерахувати у довідці усі додатки, чи потрібно їх (усі додатки) продублювати повністю у тендерній пропозиції? Наступний пункт (п.п. 7 п.1 Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації») тендерної документації вимагає наявність у пропозиції Учасника «переліком документів переможця відповідно до пп 2. П.5 розділу 3 до тендерної документації». На виконання цієї вимоги Учасник лише перераховує у довідці ці документи ? У пп 8 Переліку інших документів, які необхідно подати Учаснику у складі своєї тендерної пропозиції зазначено: «Завізований (підпис, печатка (у разі наявності) та заповнений (крім п.3.2) для сторони Учасника проект договору про закупівлю товарів за бюджетні кошти включаючи всі додатки до договору (проект договору наведений у Додатку №9 тендерної документації). При заповнені проекту договору та додатків до нього цінові показники не зазначаються.» Звертаємо увагу, що п.3.2 не містить поля для заповнення. Можливо мова йде про пункт 3.1, у якому дійсно є поле для внесення фінансових показників? Чи потрібно заповнювати дату договору (в шапці Договору та додатку № 1 до договору), рік (п. 3.5 договору) та дату/рік у п. 11.1 договору? Пункт 2 розділ 6 тендерної документації: «Учасник у складі тендерної пропозиції має документально підтвердити повноваження особи, яка уповноважена на укладення договору про закупівлю.» Якими документами це підтверджується? Це ті ж документи, які вимагаються у п.п.4 п.1 Розділу 3: «документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів)» ? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелічені Вами умови про надання документів вимагається надати у спосіб та формі, що передбачено тендерною документацією у якій все доступно написано. Додатково повідомляємо, що тендерна пропозиція складається із документів, подання яких передбачено тендерною документацією та додатками до неї. Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Щодо запитання з приводу документів, що підтверджують повноваження, вони перелічені у п.п.4 п.1 Розділу 3 та будуть братися до уваги із врахуванням вимог чинного законодавства, зокрема Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, Законів України «Про акціонерні товариства», «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та інших законодавчих актів. . Дякуємо за запитання.
Шановний Замовнику!
Дата подання: 09 грудня 2019 14:36
Дата відповіді: 11 грудня 2019 16:02
В даній закупівлі мають намір взяти участь Постачальники, які реалізовують програмне забезпечення до інтерактивної панелі БЕЗКОШТОВНО та на нього не потрібно кожного року оновлювати ліцензію. ПЗ має відповідне свідоцтво від МОН і надання пробної версії можливе лише ОСОБИСТО Замовнику. Просимо замовника вилучити вимогу: " Програмне забезпечення: Обов’язково у складі пропозиції Учасник повинен надати посилання на діючу інтернет сторінку сайту виробника програмного забезпечення, щоб завантажити пробну версію, з можливістю перевірки зазначених нижче вимог до програмного забезпечення".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.29 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Дана вимога ніяким чином не позбавляє можливості участі учасників, що реалізовують програмне забезпечення до інтерактивної панелі БЕЗКОШТОВНО та мають пробну версію такого програмного забезпечення. Дякуємо за запитання!
Шановний Замовнику
Дата подання: 09 грудня 2019 14:40
Дата відповіді: 11 грудня 2019 16:51
В даній закупівлі мають намір взяти участь Постачальники, які реалізовують програмне забезпечення до інтерактивної панелі БЕЗКОШТОВНО та на нього не потрібно кожного року оновлювати ліцензію. ПЗ має відповідне свідоцтво від МОН і надання пробної версії можливе лише ОСОБИСТО Замовнику. ПРОСИМО ВИЛУЧИТИ ВИМОГУ: "Вказати діюче посилання на цей Інтернет ресурс."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.29 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Дана вимога ніяким чином не позбавляє можливості участі учасників, що реалізовують програмне забезпечення до інтерактивної панелі БЕЗКОШТОВНО та мають пробну версію такого програмного забезпечення. Дякуємо за запитання!
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-18-001344-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000", Код ЄДРПОУ:39708764
Дата подання: 13 грудня 2019 17:38
Скарга щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Щодо порушень Замовником чинного законодавства у сфері державних закупівель та обмежень законних прав ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000" в участі у процедурі закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 грудня 2019 19:52
рішення від 17.12.2019 № 18696 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 19:52
рішення від 09.01.2020 № 376.pdf
Дата публікації: 13 січня 2020 20:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: РІШЕННЯ № 376-р/пк-пз від 09.01.2020р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України виконано (зміни до тендерного документації від 22.01.2020р.)
Дата виконання рішення замовником: 22 січня 2020 16:07

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 січня 2020 13:53
Коментар щодо відміни: У зв’яку з відсутністю фінансування, згідно з ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги.
Документи:
23 січня 2020 13:52
Протокол засідання