Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-12-04 Вендичани-Чернівці-Томашпіль км 23+230 – км 32+520, протяжністю 9,29 км, в межах Вінницької області
Overhaul of the road surface of the public highway of local significance O-02-12-04 Vendychany-Chernivtsi-Tomashpil km 23 + 230 - km 32 + 520, length 9.29 km, within Vinnytsia region
Overhaul of the road surface of the public highway of local significance O-02-12-04 Vendychany-Chernivtsi-Tomashpil km 23 + 230 - km 32 + 520, length 9.29 km, within Vinnytsia region
Очікувана вартість
209 882 608,00 UAH
UA-2021-07-23-005634-b ● d789c9da479341c19475883e798b7fed
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Андрій Кравчук +380432560707 dpsmadtendera@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "LOCAL HIGWAYS SERVICE IN VINNYTSIA REGION'S" |
National ID: | 42434474 |
Contact point: |
Andrii Kravchuk +380432560707 dpsmadtendera@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 липня 2021 14:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2021 15:17 |
Очікувана вартість: | 209 882 608,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 049 413,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1049413.04 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно ТД |
Publication date: | 23 липня 2021 14:06 |
Enquiries until: | 10 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 вересня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 209 882 608 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 049 413 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Фактична адреса: 21027, м. Вінниця, проспект Космонавтів, 40. Відповідно до частини 1 статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Розгорнути
Згорнути
Actual address: 21027, Vinnytsia, Cosmonauts Avenue, 40. Pursuant to Part 1 of Article 29 of the Law, the evaluation of tender offers is carried out automatically by an electronic procurement system based on the evaluation criteria and methods specified by the customer in the tender documentation and by applying an electronic auction. The only criterion for evaluating proposals is the price.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-12-04 Вендичани-Чернівці-Томашпіль км 23+230 – км 32+520, протяжністю 9,29 км, в межах Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Overhaul of the road surface of the public highway of local significance O-02-12-04 Vendychany-Chernivtsi-Tomashpil km 23 + 230 - km 32 + 520, length 9.29 km, within Vinnytsia region
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 20 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати Замовник за письмовим зверненням Виконавця може прийняти рішення щодо авансування, який Виконавець зобов’язується використати протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту отримання цього авансу. Використання авансу підтверджується на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Попередня оплата здійснюється з урахуванням норм чинного законодавства. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2021 15:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2021 15:42 |
Тендерна документація зі змінами від 09.09.2021.pdf | |
09 вересня 2021 15:42 |
Перелік змін.docx | |
23 липня 2021 14:06 |
Проект договору.docx |
09 вересня 2021 15:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 вересня 2021 15:42 |
Тендерна документація зі змінами від 09.09.2021.pdf
|
|||
09 вересня 2021 15:42 |
Перелік змін.docx
|
|||
23 липня 2021 14:06 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
підвищення ефективності закупівлі
Дата подання: 30 липня 2021 17:38
Дата відповіді: 03 серпня 2021 12:49
Шановний Замовнику! Уважно вивчивши умови тендерної документації та додатків до неї, повідомляємо, що вимога до досвіду аналогічних договорів та до фінансової спроможності є завищеними з огляду на потужність регіональних дорожньо-будівельних компаній Вінницької області. Зауважимо, що встановлюючи вимогу до підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в близько 66тис.м2 ремонту дорожнього покриття та більш ніж 27км розмітки суттєво звужує коло потенційних учасників, зокрема й місцевих підприємств, які формують бюджетні кошти регіону при цьому надається перевага в підписані договору підряду з представниками Національної асоціації дорожників України.
Враховуючи вищенаведене просимо внести зміни до тендерної документації, а саме щодо підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів 10тис.м2 ремонту дорожнього покриття та більш ніж 5км розмітки, та підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше 25% від очікуваної вартості закупівлі.
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Повідомляємо, що Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 1572 від 17.08.2020 затверджено Методичні рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства.
Вказазні Методичні розроблено відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) з метою підвищення ефективності закупівель робіт із будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) автомобільних доріг (далі - роботи з будівництва автомобільних доріг) загального користування Державним агентством автомобільних доріг та державними організаціями, що належать до сфери його управління (далі - замовники), та дотримання принципів здійснення публічних закупівель, та містить рекомендації щодо основних вимог під час розроблення тендерної документації при проведенні процедур закупівель, які доцільно використовувати замовникам.
Так розділом IV вище вказаної методологій встановлено рекомендації щодо кваліфікаційних критеріїв, в тому числі рекомендації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та рекомендації щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тендерна документація до даної закупівлі розроблена відповідно до вказаних Рекомендаційних методологій.
Таким чином, вищезазначені кваліфікаційні критерії жодним чином не є дискримінаційними для більшості потенційних учасників (виконавців) та не обмежують конкуренцію, та є в свою чергу є кваліфікаційними вимогами, які направлені на уникнення потенційних ризиків які можуть настати у разі укладання договору з учасником у якого відсутня фінансова спроможність або достатній досвід виконання аналогічних робіт, а також встановлення таких вимог тендерної документації надає Замовнику додатковий захист від недобросовісних учасників, що в подальшому може вплинути на якість та строки виконання робіт. Також, звертаємо вашу увагу на сталу практику з даного питання, Постійно діючої адміністративної колегії Антимогопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Повідомляємо, що Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 1572 від 17.08.2020 затверджено Методичні рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства.
Вказазні Методичні розроблено відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) з метою підвищення ефективності закупівель робіт із будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) автомобільних доріг (далі - роботи з будівництва автомобільних доріг) загального користування Державним агентством автомобільних доріг та державними організаціями, що належать до сфери його управління (далі - замовники), та дотримання принципів здійснення публічних закупівель, та містить рекомендації щодо основних вимог під час розроблення тендерної документації при проведенні процедур закупівель, які доцільно використовувати замовникам.
Так розділом IV вище вказаної методологій встановлено рекомендації щодо кваліфікаційних критеріїв, в тому числі рекомендації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та рекомендації щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тендерна документація до даної закупівлі розроблена відповідно до вказаних Рекомендаційних методологій.
Таким чином, вищезазначені кваліфікаційні критерії жодним чином не є дискримінаційними для більшості потенційних учасників (виконавців) та не обмежують конкуренцію, та є в свою чергу є кваліфікаційними вимогами, які направлені на уникнення потенційних ризиків які можуть настати у разі укладання договору з учасником у якого відсутня фінансова спроможність або достатній досвід виконання аналогічних робіт, а також встановлення таких вимог тендерної документації надає Замовнику додатковий захист від недобросовісних учасників, що в подальшому може вплинути на якість та строки виконання робіт. Також, звертаємо вашу увагу на сталу практику з даного питання, Постійно діючої адміністративної колегії Антимогопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-23-005634-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», Код ЄДРПОУ:40148165
Дата подання: 18 серпня 2021 14:33
Дата подання: 18 серпня 2021 14:33
відповідність
Замовником торгів у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють участь багатьох учасників
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 серпня 2021 09:49
рішення від 20.08.2021 № 19088.pdf
Дата публікації: 25 серпня 2021 09:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.09.2021 № 19906.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2021 18:16
рішення від 01.09.2021 № 19906.pdf
Дата публікації: 06 вересня 2021 13:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №19906-р/пк-пз від 01.09.2021 виконано Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 09 вересня 2021 15:47
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 вересня 2021
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2021 14:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2021 14:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2021 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
203 400 000,00
UAH з ПДВ
|
201 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
202 700 000,00
UAH з ПДВ
|
201 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
201 000 000,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2022 12:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2022 14:53
|
Додаткова угода №4 від 03.02.2022 року.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2022 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2022 14:44
|
Додаткова угода №3 від 01.02.2022 року.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2022 14:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 13:40
|
Додаткова угода №2 від 22.12.2021 року.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2021 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 15:36
|
Додаткова угода №1 від 25 жовтня 2021 року (Договір№13-Д).PDF | зміни до договору |
25 жовтня 2021 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2021 14:09
|
Договір №13-Д від 22 жовтня 2021 року.PDF | укладений |
22 жовтня 2021 14:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 13-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 13-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено п. 3.1. Розділу 3 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 13-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 13-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 жовтня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
20 361,62
UAH (в тому числі ПДВ 3 393,60 UAH)
|
Причини розірвання договору: | В зв’язку з військовою агресією рф проти України 24 лютого 2022, Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та Указу від 17 травня 2022 року № 341/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", листа ТПП України №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022, підтверджуються обставини непереборної сили, що виникли поза волею сторін та в свою чергу є підставою для дострокового розірвання договору. |