Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт підвального приміщення та вимощення в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №61 «Гніздечко» комбінованого типу Кіровоградської міської ради», за адресою: вул. Леоніда Каденюка, 3-а в м. Кропивницькому).
Очікувана вартість
5 721 595,20 UAH
UA-2024-03-28-003500-a ● d787f84fb1304ccf8486aac9ce0a815e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05403286 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 |
Контактна особа: |
Дарія Ванельчук +380522358347 dasavanelcuk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 11:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 13:02 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 13:02 |
Очікувана вартість: | 5 721 595,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 215,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт підвального приміщення та вимощення в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №61 «Гніздечко» комбінованого типу Кіровоградської міської ради», за адресою: вул. Леоніда Каденюка, 3-а в м. Кропивницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Леоніда Каденюка, 3-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводятся шляхом: оплати Замовником після пред’явлення Підрядником рахунку на оплату робіт та/або поставлене обладнання (устаткування) та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), сформованих в ПК АВК-5 версії 3.7.0. не нижче або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата проводиться протягом 30 (тридцяти) календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2024 11:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 11:31 |
Відомість обсягів робіт Додаток 4 (4).docx | |
28 березня 2024 11:31 |
Відомість обсягів робіт Додаток 4.docx | |
28 березня 2024 11:31 |
Відомість ресурсів Додаток 5 (4).docx | |
28 березня 2024 11:31 |
додаток 3 Проєкт договору.docx | |
28 березня 2024 11:31 |
Відомість ресурсів Додаток 5 (3).docx | |
28 березня 2024 11:31 |
Відомість ресурсів Додаток 5 (2).docx | |
28 березня 2024 11:31 |
Відомість обсягів робіт Додаток 4 (3).docx | |
28 березня 2024 11:31 |
Відомість ресурсів Додаток 5 (5).docx | |
28 березня 2024 11:31 |
Відомість ресурсів Додаток 5.docx | |
28 березня 2024 11:31 |
Тендерна документація.docx | |
28 березня 2024 11:31 |
Відомість обсягів робіт Додаток 4 (5).docx | |
28 березня 2024 11:31 |
Відомість обсягів робіт Додаток 4 (2).docx | |
28 березня 2024 11:31 |
Локальний кошторис.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проектно-кошторисна документація
Дата подання: 28 березня 2024 13:59
Дата відповіді: 29 березня 2024 09:18
Просимо надати затверджену проекто-кошторисну документацію для розрахунку Договірної ціни.Згідно ДБН А.2.2-3:2014 (Додаток Д) - Проектно-кошторисна документація є сукупність документів,що визначають технічні вимоги,параметри та обсяги робіт. Вона включає в себе проектні рішення,плани,розрахунки,специфікації, кошториси та інші необхідні документи.
Відповідь: Добрий ранок, дякуємо за активну участь у закупівлі! Затверджена проектно-кошторисна документація розміщена в вільному доступі в Цифровій екосистемі для підзвітного управління відновленням DREAM. Посилання на об'єкт додається https://dream.gov.ua/ua/project/DREAM-UA-200324-46D9F2F6/profile.
Кошторисна документація
Дата подання: 29 березня 2024 09:35
Дата відповіді: 29 березня 2024 10:24
Доброго дня, Надайте будь-ласка, повний перелік робіт, для точного розрахунку вартості виконання робіт.
Відповідь: Добрий день, дякуємо за активну участь у закупівлі! Повний перелік робіт викладений в Додатку 4 до ТД "Відомість обсягів робіт" (5 частин)
проект договору
Дата подання: 01 квітня 2024 14:54
Дата відповіді: 01 квітня 2024 15:38
Є не відповідність, а саме:
Рішення виконавчого комітету Кропивницької міської ради від 26 березня 2024 року № 286 розмір кошторисної заробітної плати встановлена 17 445,80 грн.
в проекті договора п. 4.8 Для визначення вартості робіт та проведення взаєморозрахунків за виконанні роботи та поставлене обладнання (устаткування) по об’єкту, що є предметом цього Договору - Підрядник приймає розрахунковий показник рівня середньомісячної заробітної плати в розмірі прийнятому при складанні договірної ціни Підрядника до даного Договору – 14 627,30 грн., що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві (3,8) та прийнятий відповідно до рішення виконавчого комітету Кропивницької міської ради від 04 квітня 2023 року № 228.
Встановлений п.4.8 рівень заробітної плати є незмінним на весь період проведення взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єкту даного Договору та враховує основну і додаткову заробітну плату, у тому числі кошти на оплату відпусток, заохочувальні та компенсаційні виплати при проведенні робіт, що є предметом даного Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, ТОВ "Екоекспертиза" був виданий експертний звіт №1224-03-24 від 15.03.2024 року щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. В той Рішення виконавчого комітету Кропивницької міської ради № 286 було прийнято 26.03.2024 року після виготовлення проектно-кошторисної документації.
щодо пітвердження матбази
Дата подання: 01 квітня 2024 16:21
Дата відповіді: 02 квітня 2024 08:36
чи буде достатнім підтвердженням наявності матбази надання оборотно сальдової відомості на обладнання, інструменти тощо, яке не підлягає державній реєстрації?
Відповідь: Так. Згідно підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації: для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, на кожну одиницю такого обладнання, учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності.
Щодо розміру кошторисної заробітної плати
Дата подання: 01 квітня 2024 16:39
Дата відповіді: 02 квітня 2024 08:46
Доброго дня! У відповідності до робочого проекту предмета закупівлі розмір мінімальної заробітної плати по об'єкту становить 7100 грн. Проте, рішенням виконавчого комітету Кропивницької міської ради від 26.03.2024 р. № 286 встановлено новий розмір кошторисної заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва, який становить 17 445,80 грн. Просимо надати відповідь який розмір заробітної плати учасник має враховувати під час підготовки документів тендерної пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго ранку! У відповідності до робочого проекту, на який ТОВ "Екоекспертиза" був виданий експертний звіт №1224-03-24 від 15.03.2024 року щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості становить 14627,30 грн.
Договірна ціна
Дата подання: 01 квітня 2024 22:17
Дата відповіді: 02 квітня 2024 08:53
В основних техніко-економічних показниках робочого проекту по Об’єкту відсутня тривалість будівництва. Згідно якого розрахунку прораховано термін виконання робіт до 31.08.2024, яка кількість робітників повинна працювати на об’єкті одночасно.
Відповідь: Згідно кошторисного розрахунку, № П-145, п1.15 тривалість будівельних робіт - 4 місяців. Згідно робочого проекту "Завдання на проектування перелік основних даних та вимог" середньомісячна норма тривалості робочого часу становить 169,0 людино-годин.
Щодо норми тривалості робочого часу
Дата подання: 02 квітня 2024 12:54
Дата відповіді: 02 квітня 2024 13:20
Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" внесено зміни щодо тривалості робочого часу. Норма тривалості робочого часу на 2024 рік з урахуванням воєнного стану становить: 2043:12=170,25, що не відповідає тривалості робочого часу 169,0 людино-годин, зазначеного у вашому попередньому роз'яснені. Просимо додатково надати роз'яснення щодо норм тривалості робочого часу даної тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ТОВ "Екоекспертиза" був виданий експертний звіт (позитивний) №1224-03-24 від 15.03.2024 року щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. Тривалість робочого часу 169,0 людино-годин визначена у проектно кошторисній документації. Дякуємо за активну участь у закупівлі!
Щодо невідповідності обсягу робіт проектно-кошторисній документації
Дата подання: 02 квітня 2024 13:48
Дата відповіді: 02 квітня 2024 14:24
Який матеріал необхідно використати в розрахунку Договірної ціни фальцові картини чи профнастіл. В Додатку 4 Відомість обсягів робіт п. 112 Улаштування покриття покрівлі з фальцевих картин, а в кресленях робочого проекту профнастіл, виправить помилку в проектно- кошторисній документації.
Відповідь: Проектно-кошторисна документація пройшла експертизу. ТОВ "Екоекспертиза" був виданий експертний звіт (позитивний) №1224-03-24 від 15.03.2024 року щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
Невідповідність кількості матеріалів
Дата подання: 02 квітня 2024 14:08
Дата відповіді: 02 квітня 2024 14:25
При розрахунку робіт по гідроізоляції виявлено не відповідність кількості матеріалів за нормами згідно наданої вами відомості ресурсів.
Відповідь: Проектно-кошторисна документація пройшла експертизу. ТОВ "Екоекспертиза" був виданий експертний звіт (позитивний) №1224-03-24 від 15.03.2024 року щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПФ |
4 760 768,40
UAH з ПДВ
|
4 760 768,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Кіровоградський будівельний альянс |
5 185 224,79
UAH з ПДВ
|
5 185 224,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПФ #24152128 |
Відхилено |
4 760 768,40
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 14:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2024 15:17
|
ТОВ Кіровоградський будівельний альянс #33878089 |
Переможець |
5 185 224,79
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 09:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2024 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 15:13
|
договір569.pdf | укладений |
29 квітня 2024 15:09
|