Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина дров’яна непромислового використання
Очікувана вартість
171 000,00 UAH
UA-2021-01-06-000110-b d7740115ed2b4057b065c61ee5f0084f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самчук Зоя Леонідівна

+380414442035 b.meriya1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Баранівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04344386
Вебсайт: http://mrada-baranivka.gov.ua/
Місцезнаходження: 12700, Україна , Житомирська обл., Баранівка, вулиця Соборна ,20
Контактна особа: Самчук Зоя Леонідівна
+380414442035
b.meriya1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2021 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 21 січня 2021 14:09
Очікувана вартість: 171 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 855,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Допускається подання Учасником документів, складених/перекладених російською мовою, а саме: інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє; документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника; сертифікати, гарантійні листи виробника; рекламні проспекти, аналітичні статті тощо. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).Категорія замовника -пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі»органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,20,Баранівського району, Житомирської області. Тип процедури закупівлі:абзац 3 пункт 5 частина 2 стаття 4 Закону України «Про публічні закупівлі».На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, за умов відсутності технічної можливості зазначення інформації відповідно до вимог пункту 14 Порядку, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
228 м.куб
Деревина дров’яна непромислового використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12700, Україна, Житомирська область, згідно оголошення, згідно оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за поставлений Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі належно оформлених первинних документів, у безготівковій формі Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 січня 2021 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2021 10:10
Інформація відповідно до Порядку (1).docx
06 січня 2021 10:10
лист згода на обробку даних.docx
06 січня 2021 10:10
Додаток 2 Проєкт договору .docx
06 січня 2021 10:10
технічні характеристики.docx
06 січня 2021 10:10
оголошення .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2021 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "БАРАНІВСЬКЕ ЛІСОМИСЛИВСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО" 171 000,00
UAH з ПДВ
159 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕД" 169 632,00
UAH з ПДВ
168 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2021 15:13
Електронний підпис
20 січня 2021 15:12
Договір ПМСД.PDF
20 січня 2021 15:12
ПРОЄКТ 2021.PDF
20 січня 2021 15:12
ДОВІРЕНІСТЬ 2021.PDF
20 січня 2021 15:12
ТТН 2021.PDF
20 січня 2021 15:12
СТАТУТ.PDF

Публічні документи

20 січня 2021 15:38
Електронний підпис
20 січня 2021 15:38
Технічне завдання.pdf
20 січня 2021 15:38
Рішення печатка.pdf
20 січня 2021 15:38
Проект договору.pdf
20 січня 2021 15:38
Копія Статуту.pdf
20 січня 2021 15:38
Копія опису.pdf
20 січня 2021 15:38
Копія витягу ПДВ.pdf
20 січня 2021 15:38
Копія виписки.pdf
20 січня 2021 15:38
Копії рахунків.pdf
20 січня 2021 15:38
Згода.pdf
20 січня 2021 15:38
Довідка статистика.pdf
20 січня 2021 15:38
Довідка - стаття 17.pdf
20 січня 2021 15:38
Відгук Кам'янка.pdf
20 січня 2021 15:38
Витяг з ЄДР 19.11.pdf
20 січня 2021 15:38
Витяг з ЄДР 15.10.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "БАРАНІВСЬКЕ ЛІСОМИСЛИВСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО"

ТОВ "ТЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "БАРАНІВСЬКЕ ЛІСОМИСЛИВСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО"
#13554881
Переможець 159 600,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 12:02

Документи

22 січня 2021 12:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "БАРАНІВСЬКЕ ЛІСОМИСЛИВСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО"
#13554881
159 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2021 12:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 10:30
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 10:26
додаткова угода _1.pdf зміни до договору
04 січня 2022 10:23
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 15:16
додаток до договору №1 укладений
03 лютого 2021 15:11
підписаний договір укладений
03 лютого 2021 15:11
підписаний договір укладений
03 лютого 2021 15:11
підписаний договір укладений
03 лютого 2021 15:11
додаток до договору №3 укладений
03 лютого 2021 15:11
підписаний договір укладений
03 лютого 2021 15:11
додаток до договору №3 укладений
03 лютого 2021 15:11
додаток до договору №3 укладений
03 лютого 2021 15:10
підписаний договір укладений
03 лютого 2021 15:10
додаток до договору №2 укладений
03 лютого 2021 15:10
підписаний договір укладений
03 лютого 2021 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 92 549,24
UAH (в тому числі ПДВ 15 424,87 UAH)