Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
10 700,00 UAH
UA-2019-11-08-002111-b ● d762f55d4a23426dbf4c1217512c2ba0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Жовтоводської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03192313 |
Місцезнаходження: | 52210, Україна , Дніпропетровська обл., м. Жовті Води,, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 24 |
Контактна особа: |
Наталія Скибіна +380662336472 1217utszn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2019 14:24 |
Очікувана вартість: | 10 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 107,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
Комп'ютерне обладнання (матричний принтер, блок живлення, жорсткий диск, комплект "миша та клавіатура")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52210, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті води, вул.Першотравнева,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 листопада 2019
—
29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2019 14:27 |
Технічні характеристики.doc |
08 листопада 2019 14:27 |
Документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 10:45
Дата відповіді: 12 листопада 2019 08:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ми допускаємо на торги товари, які відрізняються від названої торгової марки у документації, але запропонований товар має бути еквівалентом бажаного товару, тобто рівноцінний, рівнозначний, рівносильний; те, що повністю відповідає зазначеній торговій марці та може його замінювати. - Ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Оцінюватимемо пропозицію ФО-П неплатника ПДВ на рівні з іншими пропозиціями. Будемо розглядати його ціну як остаточну, для додавання до його ціни суми ПДВ 20% відсутні законодавчі підстави. Порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ не будемо. Договір буде укладатися на суму, яка перемогла в аукціоні.
Запитання
Дата подання: 11 листопада 2019 13:55
Дата відповіді: 12 листопада 2019 08:57
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Ми будемо дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, бо це являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 (розділ II п.5.6) що регулює допорогові Закупівлі. 2) Ми будемо дискваліфіковувати пропозиції Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження перераховані у п.3.6. оголошення Замовника. Технічні характеристики бажаного товару наведені у додатку 3.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ |
9 100,00
UAH з ПДВ
|
8 993,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" |
10 500,00
UAH з ПДВ
|
9 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" |
9 680,00
UAH з ПДВ
|
9 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ #2229521031 |
Переможець |
8 993,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 14:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір№200.PDF | укладений |
04 грудня 2019 15:39
|