Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ СИСТЕМ АВТОМАТИЧНОЇ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ ТА ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ (КОД ДК 021:2015 45310000-3 – ЕЛЕКТРОМОНТАЖНІ РОБОТИ) на об’єкті: Кузнецівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені героя АТО Матвієнка А.В. Доманівської селищної ради Миколаївської області
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2022-07-11-006707-a ● d715cbe413344bcdaff0f83811c9a65c
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кузнецівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені героя АТО Матвієнка А.В. Доманівської селищної ради Миколаївської області |
Код ЄДРПОУ: | 23043687 |
Місцезнаходження: | 56418, Україна , Миколаївська обл., Доманівський р-н, с. Кузнецове, вул. ШКІЛЬНА, буд. 1 |
Контактна особа: |
Віктор Онищак +380959142065 23043687k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2022 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2022 10:49 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2022 13:09 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ СИСТЕМ АВТОМАТИЧНОЇ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ ТА ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ (КОД ДК 021:2015 45310000-3 – ЕЛЕКТРОМОНТАЖНІ РОБОТИ) на об’єкті: Кузнецівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені героя АТО Матвієнка А.В. Доманівської селищної ради Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2022 10:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2022 10:53 |
19.08.22Тендерна документація (1).doc | |
19 серпня 2022 10:53 |
Перелік змін (2).docx | |
11 серпня 2022 10:01 |
Перелік змін.docx | |
11 серпня 2022 09:15 |
10.08.22 Нова редакція. квалiфiкацiи〓нi_критерii_ст.16_додаток1.docx | |
03 серпня 2022 14:01 |
03.08.2022 Нова редакція. техн_чна характеристика дод. 4..docx | |
11 липня 2022 16:03 |
додаток_2_ст.17 .docx | |
11 липня 2022 16:03 |
Форма_пропозицiя_дод.3_(1).docx | |
11 липня 2022 16:03 |
Проeкт_договору_дод.5..docx | |
11 липня 2022 16:03 |
Додаток_6_лист-згода.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
строк дії сертифікату лабораторії
Дата подання: 12 липня 2022 09:34
Дата відповіді: 12 липня 2022 11:15
В Додатку 1 "Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону", а саме в п.1.2 встановлена вимога: Надати документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з сертифікатом, дійсним на весь період виконання робіт. Шановний Замовнику, оцінювання відповідно до законодавства вимірювання можливостей електротехнічної лабораторії відбувається у встановлені законодавством строки, та має визначені періоди оцінювання і продовження дії електротехнічної лабораторії з її вимірювальними можливостями. Тому, наявність в учасників електротехнічних лабораторій мають різний строк чинності. І даний строк встановлюють не учасники як їм заманеться, а даний строк встановлено і регламентовано законодавчо. Вашою вимогою встановлено, що строк сертифікату лабораторії повинен бути дійсним на весь період виконання робіт, тобто до 31 грудня 2022 року. Але не всі учасники можуть так співпасти по строкам лабораторії як вам потрібно! Наприклад, ми маємо власну електротехнічну лабораторію, з сертифікатом, дійсним до 29.09.2022 року, так як виданий Сертифікат був 30.09.2020 року. Тобто, наступне оцінювання відповідно до законодавства вимірювання можливостей електротехнічної лабораторії ми повинні пройти до 29.09.2022 р. Виходить, що ми маємо електротехнічну лабораторію, з сертифікатом, але не можемо прийняти участь у даній процедурі закупівлі, так як не відповідаємо по строку вашій вимозі. Але чим наявна у нас лабораторія не підходить? І ми впевнені, що у багатьох учасників така ж ситуація з їхніми лабораторіями. Доцільніше б було встановити вимогу доучасників щодо наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з сертифікатом, дійсним на кінцеву дату подання з гарантованою пролонгацією строку дії такого сертифікату, у разі його завершення до кінця строку надання послуг. Прохання внести зміни в дану вимогу, не створюючи дискримінаційних умов для участі. В іншому випадку, будемо змушені звернутися до органу оскарження АМКУ за захистом своїх інтересів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до умов тендерної документації та Закону «Про публічні закупівлі»:документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до умов тендерної документації та Закону «Про публічні закупівлі»:документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020
Дата подання: 12 липня 2022 09:45
Дата відповіді: 12 липня 2022 11:06
Вимога: в додатку 4 "ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам" вказано надати: З метою дотримання принципу економії та оптимізації енергоспоживання, скорочення викидів та прояв більшої турботи про природні ресурси, раціональному природокористуванню та з метою зниження експлуатаційних витрат, Замовник просить надати документ, який підтверджує впровадження на підприємстві Учасника системи енергетичного менеджменту, яка забезпечує постійне покращення у сфері якості, безпеки та охорони навколишнього середовища, а саме сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання», виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат, отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу.
. Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робі протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов'язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перед к вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"; Для прикладу хочемо зазначити, що у частині «Національний вступ» ДСТУ ISO 50001:2020 які вимагає Замовник, зазначено наступне: «Дані стандарти можуть застосовувати всі організації, як мають на меті розробити та виконувати передбачені стандартами політику і завдання, ураховуючи правові й інші ВИМОГИ». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ'ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Дані стандарти, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи зміненім правових вимог щодо організації». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб'єкта господарювання зокрема, й в такий спосіб - як створення перешкоди для прийняття, участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ'ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб'єкта господарювання, а не обов'язок. А все що не є обов'язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінацї учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. З та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Ви, як замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Окрім того, Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 ((ISO 50001:2018, IDT) "Системи енергетичного менеджменту"» . Навіщо учасникам мати сертифікат систем енергетичного менеджменту при встановленні пожежної сигналізації? Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Враховуючи викладене, з метою дотримання необхідних принципів здійснення закупівель вимагаємо внести зміни до тендерної документації, видаливши документи, що створюють дискримінаційні вимоги. У випадку не вирішення з Вашого боку питання по суті, змушені будемо звернутись до відповідних органів контролю та АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Замовник формує умови тендерної документації, куруючись виключно нормами чинного законодавства України.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» зазначено: у тендерній документації зазначаються такі відомості в тому числі про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Таким чином, Замовник МАЄ ПРАВО зазначити в тендерній документації відомості про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, які на його думку, додатково підтвердять відповідність предмета закупівлі встановленим якісним, технічним, кількісним та іншим вимогам .
Законодавством не передбачено обмежень щодо отримання зазначеного сертифікату. Будь-який суб’єкт господарювання може звернутися до відповідної організації, кількість яких досить значна в Україні та отримати відповідний сертифікат.
Отже, така умова не є дискримінаційною, адже її може виконати будь-який Учасник за власним бажанням, який має намір взяти участь в закупівлі.
Замовник формує умови тендерної документації, куруючись виключно нормами чинного законодавства України.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» зазначено: у тендерній документації зазначаються такі відомості в тому числі про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Таким чином, Замовник МАЄ ПРАВО зазначити в тендерній документації відомості про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, які на його думку, додатково підтвердять відповідність предмета закупівлі встановленим якісним, технічним, кількісним та іншим вимогам .
Законодавством не передбачено обмежень щодо отримання зазначеного сертифікату. Будь-який суб’єкт господарювання може звернутися до відповідної організації, кількість яких досить значна в Україні та отримати відповідний сертифікат.
Отже, така умова не є дискримінаційною, адже її може виконати будь-який Учасник за власним бажанням, який має намір взяти участь в закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-07-11-006707-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ", Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 22 липня 2022 11:04
Дата подання: 22 липня 2022 11:04
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Кузнецівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені героя АТО Матвієнка А.В. Доманівської селищної ради Миколаївської області оголосив закупівлю «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ СИСТЕМ АВТОМАТИЧНОЇ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ ТА ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ (КОД ДК 021:2015 45310000-3 – ЕЛЕКТРОМОНТАЖНІ РОБОТИ) на об’єкті: Кузнецівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені героя АТО Матвієнка А.В. Доманівської селищної ради Миколаївської області» ID закупівлі UA-2022-07-11-006707-a
Кінцевий термін подання пропозицій 27.07.2022 року.
Керуючись частиною 8 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Ознайомившись з умовами тендерної документації Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртехнобез», виявило умови які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принципи недискримінації серед учасників, що обмежує право ТОВ «Укртехнобез» на участь у цій закупівлі а саме:
І.
В Додатку 4 Тендерної документації Замовник встановив вимогу:
«У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного капітального ремонту та у встановлені строки із зазначенням номеру цієї закупівлі. У випадку, якщо лист надається не від виробника, Замовник просить учасників надати у пропозиції документ від представництва чи філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або від імпортера, або від дилера або дистриб’ютора, з інформаціє про його офіційний статус, за підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності), та із зазначенням переліку протипожежного обладнання згідно даної закупівлі, поставку якого останній гарантує, з посиланням на номеру цієї закупівлі. Крім цього, Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів)) запланованого протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення) щонайменше двох працівників. »
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «Укртехнобез» в даній закупівлі.
По-перше, Замовник необгрунтовано вимагає гарантійний лист від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), в якому гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного капітального ремонту та у встановлені строки із зазначенням номеру цієї закупівлі.
Також, умова документації щодо надання гарантійних листів від виробників протипожежного обладнання є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «Укртехнобез» в даній закупівлі.
Повідомляємо, що ТОВ НВП "ЕЛЕКТРОПРИЛАД" та ТОВ «Тірас-12», являються виробниками протипожежного обладнання, перелік якого зазначений в технічній специфікації тендерної документації. Для виконання умови ТОВ «Укртехнобез» було адресовано до ТОВ НВП "ЕЛЕКТРОПРИЛАД" та ТОВ «Тірас-12» запит на отримання гарантійного листа на поставку протипожежного обладнання, що буде монтуватися. Проте, ТОВ НВП "ЕЛЕКТРОПРИЛАД" та ТОВ «Тірас-12» жодну відповідь щодо надання або ненадання гарантійного листа не надали. Також, під час телефонної розмови повідомили, що жодних листів чи пояснень своїх рішень надавати не будуть.
Так як, ТОВ НВП "ЕЛЕКТРОПРИЛАД" та ТОВ «Тірас-12» не надали запитуваного гарантійного листа та не дають відповіді на наше звернення, та з незалежних від наших обставин, ми не можемо виконати вимогу замовника щодо надання гарантійних листів на поставку обладнання, в зав’язку з чим ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, тому дана вимога є дискримінаційною по відношенні до ТОВ «Укртехнобез».
Як доказ порушення нашого права надаємо копії:
- Зниімок екрану запит до ТОВ ТІРАС 12
- Знімок екрану звернення до ТзОВ НВП Електроприлад
По-друге, повідомляємо, що наш працівник Власюк А.В - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації, закінчив 2020 р. ДНЗ «Київський центр професійно-технічної освіти» і здобув в професію Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 4-го розряду та отримав Свідоцтво №7244-462 від 30.06.2020 р., працівник Суховій Олександр Васильович О.В. - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації, закінчив 2020 р. ДНЗ «Київський центр професійно-технічної освіти» і здобув в професію Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 4-го розряду та отримав Свідоцтво №7244-461 від 30.06.2020 р., працівник Сімон Віталій Францовий – налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, закінчив 2020 р. ДНЗ «Київський центр професійно-технічної освіти» і здобув професію - налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики 5-го розряду та отримав Свідоцтво №7242357 від 31.03.2020 р.
Отже, з огляду на вказане вбачається, що працівниками ТОВ «Укртехнобез» отримані всі необхідні навчання та допуски для виконання робіт відповідно до умов цієї закупівлі. Також повідомляємо, що оскільки Замовником зазначена вимога надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу обладнання від виробника (-ів) або імпортера (-ів), які не являються закладами освіти а являються заводами виробниками обладнання, том вони не мають повноважень навчати і здійснювати навчання та підготовку відповідних кваліфікаційних кадрів, у зв’язку з чим, працівники ТОВ «Укртехнобез» Суховій О.В., Власюк А.В. та Сімон В.Ф. відмовляються проходити у них навчання і доказами цього є підписані заяви працівників про відмову у проходженні навчання від виробника (-ів) або імпортера (-ів) обладнання (Копії заяв про відмову додаються як докази неможливості виконання умови закупівлі).
У технічній специфікації Тендерної документації зазначене обладнання (прибори, сповіщувачі, комплекс переговорний для системи оповіщення) зокрема, таких виробників як ТОВ Тірас-12» - посилання на сайт https://tiras.ua/; ТОВ НВП "ЕЛЕКТРОПРИЛАД" посилання на сайт https://www.vellez.ua/ та повідомляємо, що на сайтах компаній, де розміщується інформація про надання їх послуг відсутня будь яка інформація про проведення навчання монтажу, зазначення часу та місця проведення навчання монтажу, ціна і тд. Більше того, як вбачається з інформації Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо ТОВ НВП "ЕЛЕКТРОПРИЛАД" та ТОВ «Тірас-12», відсутні КВЕД (код виду економічної діяльності) щодо надання освітніх послуг.
Так як наші працівники відмовляються проходити навчання на даних заводах так як вони не є навчальними закладами, в зав’язку з чим ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, тому дана вимога є дискримінаційною
Як доказ порушення нашого права надаємо копії:
- Заяви №02/1 від 21.07.2022 р. від Власюк А.В.
- Заяви №02/2 від 21.07.2022 р. від Суховій О.В.
- Заяви №02/3 від 21.07.2022 р. від Сімон В.Ф.
Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №580-р/пк-пз від 12.01.2022
ІІ.
В Додатку 1 Тендерної документації Замовник встановив вимогу надати:
«Довідка про наявність необхідних технологій з обов’язковим додаванням наступних документів: Сертифікат ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права. Cертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги на настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права. Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права.»
Вимога щодо того, що сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права є дискримінаційною, так як наше підприємство має СЕРТИФІКАТ:
- ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)
Виданий ТОВ «Центр сертифікації та аудиту», даний орган сертифікації не є акредитованим в НААУ, або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, так як частина 1 статті 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачає такий принцип як – добровільність акредитації. ТОВ «Центр сертифікації та аудиту» дану добровільну акредитацію не проходив.
Тому що сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права є дискримінаційною по відношенні до ТОВ «Укртехнобез» та до інших учасників закупівлі, котрим сертифікати видавали інші органи ніж ті котрі проходили акредитацію в НААУ, або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації.
Як доказ порушення нашого права надаємо копії:
- Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси ТОВ «Укртехнобез» як учасника відповідної процедури закупівлі. ТОВ «Укртехнобез» є реальним учасником на ринку протипожежних послуг. Проте, через порушенням замовником частини 2 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», ТОВ «Укртехнобез» не може прийняти участь у закупівлі.
На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити відкриті торги по даній закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3. Встановити факт порушення Замовником процедури даної закупівлі.
4. Зобов'язати Замовника прийняти рішення про внесення змін до тендерної документації з метою усунення порушень, зазначених у цій скарзі.
ДОДАТКИ:
1. Копія заяви №02/1 від 21.07.2022 р. від Власюк А.В.
2. Копія заяви №02/2 від 21.07.2022 р. від Суховій О.В.
3. Копія заяви №02/3 від 21.07.2022 р. від Сімон В.Ф.
4. Копія сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT).
5. Зниімок екрану запит до ТОВ ТІРАС 12 .
6. Знімок екрану звернення до ТзОВ НВП Електроприлад.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 липня 2022 16:17
рішення від 26.07.2022 № 5196.pdf
Дата публікації: 26 липня 2022 16:17
інформація про резолютивну частину рішення від 04.08.2022 № 5320.pdf
Дата публікації: 04 серпня 2022 15:52
рішення від 04.08.2022 № 5320.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2022 12:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 5363-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги приватного підприємства "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" від 22 липня 2022 № UA-2022-07-11- 006707-a.b3, Колегія постановила зобов'язати Кузнецівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені героя АТО Матвієнка А.В. Доманівської селищної ради Миколаївської області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ СИСТЕМ АВТОМАТИЧНОЇ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ ТА ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ (КОД ДК 021:2015 45310000-3 – ЕЛЕКТРОМОНТАЖНІ РОБОТИ) на об’єкті: Кузнецівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені героя АТО Матвієнка А.В. Доманівської селищної ради Миколаївської області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-07-11-006707-a, замовником усуненно порушення, зазначене у мотивувальній частині цього рішення.
Дата виконання рішення замовником: 19 серпня 2022 11:09
Номер скарги: UA-2022-07-11-006707-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:42655189
Дата подання: 21 липня 2022 18:12
Дата подання: 21 липня 2022 18:12
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 липня 2022 15:07
рішення від 26.07.2022 №5201.pdf
Дата публікації: 26 липня 2022 15:06
інформація про перенесння розгляду скарги від 04.08.2022 №1290.pdf
Дата публікації: 04 серпня 2022 14:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.08.2022 №5362.pdf
Дата публікації: 09 серпня 2022 15:30
рішення від 09.08.2022 №5362.pdf
Дата публікації: 10 серпня 2022 15:34
Номер скарги: UA-2022-07-11-006707-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ", Код ЄДРПОУ:41397479
Дата подання: 22 липня 2022 12:05
Дата подання: 22 липня 2022 12:05
Скарга
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 липня 2022 16:22
рішення від 26.07.2022 №5199.pdf
Дата публікації: 26 липня 2022 16:21
інформація про перенесння розгляду скарги від 04.08.2022 №1291.pdf
Дата публікації: 04 серпня 2022 14:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.08.2022 №5363.pdf
Дата публікації: 09 серпня 2022 15:27
рішення від 09.08.2022 №5363.pdf
Дата публікації: 10 серпня 2022 15:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 5363-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги приватного підприємства "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" від 22 липня 2022 № UA-2022-07-11- 006707-a.b3, Колегія постановила зобов'язати Кузнецівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені героя АТО Матвієнка А.В. Доманівської селищної ради Миколаївської області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ СИСТЕМ АВТОМАТИЧНОЇ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ ТА ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ (КОД ДК 021:2015 45310000-3 – ЕЛЕКТРОМОНТАЖНІ РОБОТИ) на об’єкті: Кузнецівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені героя АТО Матвієнка А.В. Доманівської селищної ради Миколаївської області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-07-11-006707-a, замовником усуненно порушення, зазначене у мотивувальній частині цього рішення.
Дата виконання рішення замовником: 19 серпня 2022 11:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2022 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" |
688 161,00
UAH з ПДВ
|
684 661,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД" |
694 972,88
UAH з ПДВ
|
688 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО" |
699 987,62
UAH з ПДВ
|
699 987,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" #42655189 |
Очікує рішення |
684 661,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2022 13:38
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2022 14:06 |
Кінець періоду оскарження: | 17 вересня 2022 00:00 |
Дата скасування відміни: | 06 вересня 2022 14:06 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | технічне завдання викладене з помилкою в частині визначення технічних характеристик та технічних можливостей комплексу переговорного для системи оповіщення, також порушений порядок публікації змін до тендерної документації згідно абз.2 ч.2 ст. 24 Закону (відсутній документ з переліком змін до нової редакції тендерної документації від 29.07.2022, та до нової редакції тендерної документації від 03.08.22 ), а також порушено п.10 ст.29 Закону |
Документи:
06 вересня 2022 14:06
|
Електронний підпис |
06 вересня 2022 14:04
|
File0003.PDF |
Скарги:
Номер скарги: UA-2022-07-11-006707-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:42655189
Дата подання: 13 вересня 2022 09:10
Дата подання: 13 вересня 2022 09:10
Скарга щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відміну закупівлі
Деталі у файлі з текстом скарги
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 вересня 2022 12:12
рішення від 14.09.2022 № 5832.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2022 12:10
інформація про резолютивну частину рішення від 22.09.2022 № 5981.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2022 11:50
рішення від 22.09.2022 № 5981.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2022 14:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: З метою виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5981-р/пк-пз від 22.09.2022 р. скасовуємо протокольне рішення про відміну процедури закупівлі №1 від 06.09.2022 р.
Дата виконання рішення замовником: 27 вересня 2022 09:38
Виконано
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2022 15:24 |
Кінець періоду оскарження: | 10 жовтня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 10 жовтня 2022 00:01 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Вирішено відмінити закупівлю на підставі п.2 ч.5 статті 32 - скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Оприлюднити інформацію про відміну протягом одного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель. |
Документи:
29 вересня 2022 15:24
|
Електронний підпис |
29 вересня 2022 15:22
|
2.Протокол про відміну відкритих торгів.docx |