Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття по провулку Полтавський у м. Могилеві-Подільському, Вінницької області
Очікувана вартість
3 947 957,00 UAH
UA-2023-07-05-005622-a d6e920c285dd4a2eb7c00fc7de6dfe63
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Сурдоленко

+380968076365 alecs.s@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 21724512
Місцезнаходження: 24000 , Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський , Пл. Шевченка, 6/16
Контактна особа: Олексій Сурдоленко
+380968076365
alecs.s@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2023 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2023 20:00
Очікувана вартість: 3 947 957,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 739,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: учасник разом із тендерною пропозицією одночасно надає її грошове забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639) у розмірі 0,5% очікуваної вартості закупівлі із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації, та подається у вигляді Електронної банківської гарантії у форматі PDF з накладанням ЕЦП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта. Файл з ЕЦП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій електронно-цифровий підпис відсутній або не може бути перевірений, - Замовником не розглядається та тендерна пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам даної тендерної документації. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Банківська гарантія має містити інформацію про предмет закупівлі, номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу, строк дії. Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням ЕЦП банка-гаранта. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право з власної ініціативи перевірити наявність у банку – гаранта права на проведення операцій з надання гарантій шляхом звернень до відповідних державних установ. Відсутність права на проведення операцій з надання гарантій прирівнюється до відсутності забезпечення тендерної пропозиції. У разі, якщо кінцевий строк подання тендерних пропозицій був продовжений, банківські гарантії учасників, які були оформленні на попередню дату вважаються чинними. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Реквізити замовника для зарахування забезпечення тендерної пропозиції: р/р UA048201720355199012002050271 в ГУДКСУ у Вінницькій області, код ЄДРПОУ 21724512, одержувач: Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються Замовником відповідно до статті 30 Закону.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 19739.79 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: переможець - учасник повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у розмірі 5% від вартості договору із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія надається в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, а також копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком. Термін дії гарантії повинен закінчуватись після спливу строку дії Договору в забезпечення якого вона надана. В разі продовження терміну дії Договору учасник-переможець зобов’язується продовжити термін гарантії на відповідний термін. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Умови повернення забезпечення: після виконання учасником-переможцем договору згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення: невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань. У випадку відсутності підстав для повернення забезпечення виконання Договору кошти, передбачені забезпеченням підлягають перерахуванню у відповідний бюджет. Гарантія має містити: назву документа «Гарантія» (банківська гарантія або гарантія забезпечення договору); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала (для фізичної особи-підприємця: прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)), його місцезнаходження; сума гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії (номер та назва процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу); назву бенефіціара, його місцезнаходження (Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради, площа Шевченка, 6/16 м. Могилів-Подільський, Вінницька область, 24000), назва банку бенефіціара та адреса (Управління державної казначейської служби України у Могилів-Подільському районі та м. Могилів-Подільський); назву банка-гаранта; умови за яких надається право вимагати платіж. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю до підписання договору, учасник надає у складі пропозиції відповідний гарантійний лист. Замовник має право з власної ініціативи перевірити наявність у банка-гаранта права на проведення операцій з надання гарантій шляхом звернень до відповідних державних установ. Відсутність права на проведення операцій з надання гарантій прирівнюється до відсутності забезпечення виконання договору про закупівлю. Ненадання банківської гарантії на виконання договору про закупівлю до його підписання буде розцінене як відмову від підписання договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по провулку Полтавський у м. Могилеві-Подільському, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2023  —  10 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 липня 2023 11:19

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

учасник разом із тендерною пропозицією одночасно надає її грошове забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639) у розмірі 0,5% очікуваної вартості закупівлі із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації, та подається у вигляді Електронної банківської гарантії у форматі PDF з накладанням ЕЦП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта. Файл з ЕЦП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій електронно-цифровий підпис відсутній або не може бути перевірений, - Замовником не розглядається та тендерна пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам даної тендерної документації. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Банківська гарантія має містити інформацію про предмет закупівлі, номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу, строк дії. Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням ЕЦП банка-гаранта. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право з власної ініціативи перевірити наявність у банку – гаранта права на проведення операцій з надання гарантій шляхом звернень до відповідних державних установ. Відсутність права на проведення операцій з надання гарантій прирівнюється до відсутності забезпечення тендерної пропозиції. У разі, якщо кінцевий строк подання тендерних пропозицій був продовжений, банківські гарантії учасників, які були оформленні на попередню дату вважаються чинними. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Реквізити замовника для зарахування забезпечення тендерної пропозиції: р/р UA048201720355199012002050271 в ГУДКСУ у Вінницькій області, код ЄДРПОУ 21724512, одержувач: Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються Замовником відповідно до статті 30 Закону.

Сума забезпечення: 19739.79 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
переможець - учасник повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у розмірі 5% від вартості договору із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія надається в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, а також копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком. Термін дії гарантії повинен закінчуватись після спливу строку дії Договору в забезпечення якого вона надана. В разі продовження терміну дії Договору учасник-переможець зобов’язується продовжити термін гарантії на відповідний термін. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Умови повернення забезпечення: після виконання учасником-переможцем договору згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення: невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань. У випадку відсутності підстав для повернення забезпечення виконання Договору кошти, передбачені забезпеченням підлягають перерахуванню у відповідний бюджет. Гарантія має містити: назву документа «Гарантія» (банківська гарантія або гарантія забезпечення договору); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала (для фізичної особи-підприємця: прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)), його місцезнаходження; сума гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії (номер та назва процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу); назву бенефіціара, його місцезнаходження (Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради, площа Шевченка, 6/16 м. Могилів-Подільський, Вінницька область, 24000), назва банку бенефіціара та адреса (Управління державної казначейської служби України у Могилів-Подільському районі та м. Могилів-Подільський); назву банка-гаранта; умови за яких надається право вимагати платіж. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю до підписання договору, учасник надає у складі пропозиції відповідний гарантійний лист. Замовник має право з власної ініціативи перевірити наявність у банка-гаранта права на проведення операцій з надання гарантій шляхом звернень до відповідних державних установ. Відсутність права на проведення операцій з надання гарантій прирівнюється до відсутності забезпечення виконання договору про закупівлю. Ненадання банківської гарантії на виконання договору про закупівлю до його підписання буде розцінене як відмову від підписання договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-07-24-000028 ● 5a2a8ab40a794837968c9d34f496f20e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2023 15:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
24.07.2023 №59-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.07.2023 №59-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2023-07-05-005622-а, 05.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-07-24 15:29:39

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по провулку Полтавський у м. Могилеві-Подільському, Вінницької області (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-05-005622-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких причин розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по провулку Полтавський у м. Могилеві-Подільському, Вінницької області?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-07-27 12:22:15

1. Про розгляд запиту про надання пояснень Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо закупівлі робіт з «Капітальний ремонт дорожнього покриття по провулку Полтавський у м. Могилеві-Подільському, Вінницької області»

1. Відповідно до п.п 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» « органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель»

Згідно п. 4 Розділу III Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України « Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»
«Розрахунок очікуваної вартості робіт.

Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 № 374.

Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.»

Проте, Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 увійшов до переліку державних стандартів України, що втратили чинність.

Водночас цим же Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року затверджено кошторисні норми України у будівництві. А саме:
• Настанова з визначення вартості будівництва;
• Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.


Згідно пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами внесеними згідно з Постановою КМУ №1266 від 16.12.2020р.)

«4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;»
Доводимо до Вашого відома, що Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради відноситься до органів місцевого самоврядування. Органам місцевого самоврядування не обов’язково оприлюднювати на власному вебсайті (або офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.

2. Згідно ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«1. Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.»

Очікувана вартість закупівлі робіт з «Капітальний ремонт дорожнього покриття по провулку Полтавський у м. Могилеві-Подільському, Вінницької області» згідно кошторисної документації становить: 3 947 957 грн з ПДВ.

У зв'язку з проведенням в Україні грошової реформи і введенням в обіг починаючи з 2 вересня 1996 року визначеної Конституцією (254к/96-ВР) та іншим законодавством України національної валюти, якою є гривня та її сота частина копійка.

При визначені суми забезпечення тендерної пропозиції було взято 0,5% від очікуваної вартості закупівлі, тобто:
3947957,00х0,5%=19739,785 (дев’ятнадцять тисяч сімсот тридцять девять гривень сімдесят вісім з половиною копійок).
Згідно правил округлення (видруківка із сайту «бібліотека методичних матеріалів» додається) 19739,785 округлюється до 19739,79, що і було висвітлено на офіційному сайті.

Згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.»

Під час періоду уточнень жодних звернень від потенційних учасників, щодо зменшення суми забезпечення тендерної пропозиції на 0,5 коп. не надходило.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-07-27 12:28:18

1. Про розгляд запиту про надання пояснень Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо закупівлі робіт з «Капітальний ремонт дорожнього покриття по провулку Полтавський у м. Могилеві-Подільському, Вінницької області»

1. Відповідно до п.п 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» « органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель»

Згідно п. 4 Розділу III Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України « Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»
«Розрахунок очікуваної вартості робіт.

Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 № 374.

Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.»

Проте, Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 увійшов до переліку державних стандартів України, що втратили чинність.

Водночас цим же Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року затверджено кошторисні норми України у будівництві. А саме:
• Настанова з визначення вартості будівництва;
• Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.


Згідно пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами внесеними згідно з Постановою КМУ №1266 від 16.12.2020р.)

«4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;»
Доводимо до Вашого відома, що Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради відноситься до органів місцевого самоврядування. Органам місцевого самоврядування не обов’язково оприлюднювати на власному вебсайті (або офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.

2. Згідно ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«1. Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.»

Очікувана вартість закупівлі робіт з «Капітальний ремонт дорожнього покриття по провулку Полтавський у м. Могилеві-Подільському, Вінницької області» згідно кошторисної документації становить: 3 947 957 грн з ПДВ.

У зв'язку з проведенням в Україні грошової реформи і введенням в обіг починаючи з 2 вересня 1996 року визначеної Конституцією (254к/96-ВР) та іншим законодавством України національної валюти, якою є гривня та її сота частина копійка.

При визначені суми забезпечення тендерної пропозиції було взято 0,5% від очікуваної вартості закупівлі, тобто:
3947957,00х0,5%=19739,785 (дев’ятнадцять тисяч сімсот тридцять девять гривень сімдесят вісім з половиною копійок).
Згідно правил округлення (видруківка із сайту «бібліотека методичних матеріалів» додається) 19739,785 округлюється до 19739,79, що і було висвітлено на офіційному сайті.

Згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.»

Під час періоду уточнень жодних звернень від потенційних учасників, щодо зменшення суми забезпечення тендерної пропозиції на 0,5 коп. не надходило.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Про розгляд висновку Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо закупівлі робіт з «Капітальний ремонт дорожнього покриття по провулку Полтавський у м. Могилеві-Подільському, Вінницької області», ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (далі - Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень. Керуючись національним класифікатором України "Класифікатор професій" (далі - КП), що розроблений на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 04.05.93 року N 326 "Про Концепцію побудови національної статистики України та Державну програму переходу на міжнародну систему обліку і статистики", виконавець робіт – це, зокрема, начальники (інші керівники) та майстри дільниць (підрозділів) у будівництві. Уповноважнені особи органу фінансового контролю (аудитори) мають оцінювати ефективність використання і економію бюджетних коштів. Тому, на нашу думку, не доцільно вимагати розірвати договір через недоліки тендерної документації, яка безпосередньо не впливає на конкуренцію на тендері і відповідно ефективність витрачання фінансових ресурсів. Також, розірвання договору завдасть шкоди майновим інтересам як переможця торгів, так і інтересам замовника.

2023-08-16 15:11:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 серпня 2023
Кінцевий строк оскарження: 29 серпня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2023 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ" 3 691 839,29
UAH з ПДВ
3 691 839,29
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 липня 2023 13:09
Електронний підпис
27 липня 2023 13:07
Не є фізичною особою.pdf
27 липня 2023 13:07
договірна ціна .pdf
27 липня 2023 13:07
довіреність.pdf
27 липня 2023 13:07
Дитяча праця.pdf
27 липня 2023 13:07
відомість ресурсів.pdf
17 липня 2023 12:36
Електронний підпис
17 липня 2023 12:34
відомість ресурсів.pdf
17 липня 2023 12:34
договірна ціна .pdf
17 липня 2023 12:34
тендерна пропозиція.pdf
17 липня 2023 12:34
Довідка ПриватБанк.pdf
17 липня 2023 12:34
Довідка ощадбанк.pdf
17 липня 2023 12:34
Звіт з праці.pdf
17 липня 2023 12:34
Еквівалент.pdf
17 липня 2023 12:34
Охорона праці.pdf
17 липня 2023 12:34
Абз.9 п.44.pdf
17 липня 2023 12:34
Дипломи працівників.pdf
17 липня 2023 12:34
Абз 14 пункт 47.pdf
17 липня 2023 12:34
Українська мова.pdf
17 липня 2023 12:34
Рішення засновника.pdf
17 липня 2023 12:34
Штатний розпис.pdf
17 липня 2023 12:34
Статут Камелот.pdf
17 липня 2023 12:34
ВИТЯГ ЄДР.pdf
17 липня 2023 12:34
Scan позитивний відгук.pdf
17 липня 2023 12:34
Scan лист відгук.pdf
17 липня 2023 12:34
Інвентарна картка.pdf
17 липня 2023 12:34
Техпаспорт 2.pdf
17 липня 2023 12:34
Дитяча праця.pdf
17 липня 2023 12:34
Свідоцтва.pdf
17 липня 2023 12:34
Договір Вацак Є.Я..PDF
17 липня 2023 12:34
Паспорт ДС-18537.pdf
17 липня 2023 12:34
Вагові дозатори.pdf
17 липня 2023 12:34
Дозвіл на викиди.PDF
17 липня 2023 12:34
Договір ДЕД.pdf
17 липня 2023 12:34
Технічне завдання.pdf
17 липня 2023 12:34
Договір.pdf
17 липня 2023 12:34
Техпаспорт.pdf
17 липня 2023 12:34
Техпаспорт 3.pdf
17 липня 2023 12:34
Техпаспорт 1.pdf
17 липня 2023 12:34
видаткова накладна .pdf
17 липня 2023 12:34
Захист довкілля.pdf
17 липня 2023 12:34
Протокол лізингу №2.pdf
17 липня 2023 12:34
Атестат виробництва.pdf
17 липня 2023 12:34
Паспорт ваги.PDF
17 липня 2023 12:34
Довідка.pdf
17 липня 2023 12:34
Технічне завдання.pdf
17 липня 2023 12:34
Акт обстеження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ"
#42663802
Переможець 3 691 839,29
UAH з ПДВ
25 липня 2023 14:48

Документи

25 липня 2023 14:48
Довідка НАЗК
25 липня 2023 14:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2023 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ"
#42663802
3 691 839,29
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 липня 2023 14:48
Довідка НАЗК
25 липня 2023 14:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 15:02
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2023 15:34
Дод угода 01 10112023 до дог 226 21072023 ТОВ ВК Камелот.pdf зміни до договору
10 листопада 2023 15:27
Електронний підпис укладений
31 липня 2023 15:30
ТОВ ВК Камелот 226 31072023.pdf укладений
31 липня 2023 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної суми договору та покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 314 834,03
UAH (в тому числі ПДВ 552 472,34 UAH)