Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
operational maintenance of public motor roads of local importance Berezіvsky region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Артем Сергійович 048 7958918 artns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Local motor road agency |
National ID: | 42641417 |
Contact point: |
Nosulenko Artem 048 7958918 artns@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 20:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2021 11:47 |
Очікувана вартість: | 87 853 102,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 878 531,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 900000 UAH |
Publication date: | 26 лютого 2021 20:37 |
Enquiries until: | 13 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 квітня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 87 853 102 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 878 531 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Детально у проєкті договору | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2021 15:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2021 15:57 |
ЗТД_ЕУ Березівка 14.04.docx | |
14 квітня 2021 15:57 |
перелік_змін_Березівський р-н 14.04.doc | |
02 квітня 2021 08:52 |
ЗТД_ЕУ Березівка 01,04.docx | |
02 квітня 2021 08:52 |
перелік_змін_ЕУ Березівка 01,04.doc | |
29 березня 2021 18:11 |
ЗТД_ЕУ Березівка.docx | |
29 березня 2021 18:11 |
перелік_змін_ЕУ Березівка.doc | |
26 лютого 2021 20:34 |
ТД_ЕУ Березівка (1).docx | |
26 лютого 2021 20:34 |
Проект договору ЕУ.docx |
14 квітня 2021 15:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
14 квітня 2021 15:57 |
ЗТД_ЕУ Березівка 14.04.docx
|
|||||||||
14 квітня 2021 15:57 |
перелік_змін_Березівський р-н 14.04.doc
|
|||||||||
02 квітня 2021 08:52 |
ЗТД_ЕУ Березівка 01,04.docx
|
|||||||||
02 квітня 2021 08:52 |
перелік_змін_ЕУ Березівка 01,04.doc
|
|||||||||
29 березня 2021 18:11 |
ЗТД_ЕУ Березівка.docx
|
|||||||||
29 березня 2021 18:11 |
перелік_змін_ЕУ Березівка.doc
|
|||||||||
26 лютого 2021 20:34 |
ТД_ЕУ Березівка (1).docx
|
|||||||||
26 лютого 2021 20:34 |
Проект договору ЕУ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-22-000001 ● 40f2b16c5ad0459ba4d3951bad3d3788
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2021 10:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.10.2021 Одеса № 663
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.10.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.10.2021 № 663
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2021-02-26-004939-b 26.02.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-25 10:48:56
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Березівкаагрошляхбуд» умовам пункту 1.1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як відповідно до оприлюдненої в електронній системі закупівель інформації (номер ID: UA-2021-03-09-003327-a), гарантована учасником автомобільна техніка для зимового утримання автомобільних доріг на об’єкті Замовника у той самий період буде задіяна для надання послуг на інших об’єктах?
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Березівкаагрошляхбуд» умовам пункту 1.1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку від 22.04.2021 № 490 з переліком дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків), які будуть задіяні під час зимового утримання, у якій по наведеним пунктам, які розташовані за адресами: Березівський район, м. Березівка, вул. Паркова, 80 та Березівський район, с. Конопляне, провулок Ульянівський, 1, відстань перевищує 40 км?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-28 14:19:35
Відповідь на запит Держаудитслужби від 25.10.2021
Державне Підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» надає наступні пояснення щодо моніторингу закупівлі: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Березівського району) за номером ID: UA-2021-02-26-004939-b .
1. Стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Березівського району) - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-26-004939-b здійснено відповідно до СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Правила визначення вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, мостів та інших транспортних споруд».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до СОУ 42.1-37641918-105:2013 «Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування».
Посилання на сторінку офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://morhoz.odessa.gov.ua/avtomobilni-dorogy/derzhavni-zakupivli/zakupivli-derzhavnogo-pidpryyemstva-sluzhba-mistsevyh-avtomobilnyh-dorig/
2. Стосовно наявності техніки та матеріально-технічної бази.
При прийманні виконаних робіт під час зимового утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Березівського району буде здійснена перевірка техніки, яка використовується на об’єкті за даним предметом закупівлі шляхом отримання щоденної інформації (в період погіршення погодних умов у вигляді снігу) від ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» із зазначенням виду техніки, назви, моделі, державний номер, яка в цей період працювала.
Також, за умовами пункту 1.1. частини І Додатку 3 Тендерної документації, Замовником було встановлено вимогу щодо надання гарантійного листа за підписом уповноваженої особи учасника та затверджений печаткою (за наявності) наступного змісту:
«цим гарантійним листом «______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Державне Підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг», що у разі перемоги в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, буде залучена в зимовий період виключно на об’єкті по предмету даної закупівлі»
ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» надав відповідний лист від 18.03.2021р. №244 в складі своєї тендерної пропозиції.
Варто зазначити, відповідно до абз. г), п.п. 6.3.4., п. 6.3., розд. VI. Права та обов'язки сторін., укладеного договору - підрядник зобов’язаний встановити на техніку, яка буде задіяна при зимовому експлуатаційному утриманні автомобільних доріг, стаціонарні GPS-трекери з відкритим протоколом (без паролів) для вільного доступу представників Замовника або надати Замовнику паролі для доступу GPS-трекеру; Таким чином Замовник має змогу контролювати на яких саме дорогах працює техніка.
3. Стосовно відстані між дорожньо-ремонтними пунктами (майданчиками).
Умовами пункту 1.1. частини І Додатку 3 Тендерної документації від Учасника вимагалося надання довідки в довільній формі з переліком дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків), які будуть задіяні під час зимового утримання (згідно П Г.1-218-118:2005 ). В довідці необхідно було вказати адресну прив’язку кожного пункту в межах новоутворених районів відповідно до предмета закупівлі, відстань між пунктами не повинна перевищувати 40 км. ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» надав відповідну Довідку від 22.04.2021р. № 490.
Замовник, під час перевірки інформації по відстані між майданчиками згідно довідки, використовував нанесення на карту Одеської області по адресам дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків) кільця радіусами 40 км, відповідно такої перевірки тендерна пропозиція учасника цілком відповідає умовам пункту 1.1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вивчивши детально висновок Південного офісу Держаудитслужби, повідомляємо про неможливість усунення зазначеного порушення з декількох причин. По-перше, відповідно до пункту 2. Висновку про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства, Констатуючої частини, Висновку Південного офісу Держаудитслужби встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, хоча Замовник надав аргументовані та переконливі пояснення стосовно відсутності зауважень до тендерної пропозиції учасника з даних питань. Разом з тим повідомляємо, що навіть якщо вони і були б - такі порушення можливо усунути виключно під час проведення процедури закупівлі, на етапі Прекваліфікації, кваліфікації, або до дати укладання договору, безпосередньо відхиливши тендерну пропозицію учасника. Тому, враховуючи, що Замовник уклав договір 4ЕУ/21 від 18.06.2021р. за результатами даної процедури закупівель, така закупівля вважається завершеною і ніяких дій Замовник проводити не має технічної можливості. А розірвання договору не може слугувати підтвердженням усунення порушення, оскільки у висновку Південного офісу Держаудитслужби зазначено: «…За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо…,своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця….,- порушень не встановлено. Тобто розірвання договору не призведе до усунення порушення. Крім того, Замовник може розірвати договір в односторонньому порядку за таких обставин: - відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг за цим договором; - відсутність фінансування за цим договором; - відставання з вини Виконавця щодо строків надання послуг більш ніж на один місяць, якщо таке відставання не пов’язане з відсутністю фінансування (несвоєчасністю його здійснення); - неодноразове (два і більше рази) порушення Виконавцем будівельних норм і правил, безпеки руху інших нормативних документів, передбачених п. 1.3 Договору 4ЕУ/21 від 18.06.2021р.. В іншому випадку розірвати договір можливо за рішенням суду. По-друге, договором на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг на Підрядника покладено обов’язок забезпечувати безперервний безпечний рух транспорту на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення Березівського району, цілісність доріг та споруд на них, особливо у зимовий період коли погодні умови і низька температура створюють небезпеку для учасників дорожнього руху. Таким чином розірвання договору, призведе до транспортного колапсу у Березівському районі, оскільки для проведення нової процедури закупівлі необхідно щонайменше три місяці, які припадають саме на зимовий період з грудня по лютий включно.
2021-11-12 16:07:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 травня 2021 14:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 травня 2021 14:32
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2021 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд |
86 100 000,00
UAH з ПДВ
|
85 221 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
87 350 000,00
UAH з ПДВ
|
86 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд #03579041 |
Переможець |
85 221 000,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2021 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2023 13:21
|
ДУ 11 до 4ЕУ_21 від 21.02.23.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2023 13:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2022 09:23
|
ДУ 5 4ЕУ_21 від 08.02.22.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2022 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2021 11:37
|
4ЕУ_21 від 18.06.21 Березівка ТОВ Березівкаагр.pdf | укладений |
22 червня 2021 11:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2022 рік встановити у розмірі – 11 427 570,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2022 рік становлять – 11 427 570,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до пункту 11.2., розділу ХІ. «Строк дії договору», пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 11.1, розділу ХІ. «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2023 року. 11.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору і діє до 31.12.2023 р., а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 4ЕУ/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2023 рік встановити у розмірі – 21 896 710,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2023 рік становлять – 21 896 710,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до пункту 11.2., розділу ХІ. «Строк дії договору», пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 11.1, розділу ХІ. «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2024 року. 11.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору і діє до 31.12.2024 р., а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 4ЕУ/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |