Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359090 |
Місцезнаходження: | 03170, Україна , Київська обл., Київ, вул. Янтарна, буд. 5 |
Контактна особа: |
Солтановська Анастасія Олександрівна 380685917708 a.saltanovska@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2024 10:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2024 14:18 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2024 14:18 |
Очікувана вартість: | 16 296 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 81 480,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції гарантія (банківська електронна), яка повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах” від 15.12.2004 за № 639 (зі змінами), Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій передбачено пунктом 3.3. Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 325920 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Тендерною документацією Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 3 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді застави грошових коштів, про що укладається договір про надання застави грошових коштів, як забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю передбачено пунктом 6.5. Тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2024 15:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2024 15:54 |
Додаток 7. Проєкт договору про грошове забезпечення виконання договору про закупівлю.docx | |
05 серпня 2024 15:54 |
зміни до ТД.docx | |
05 серпня 2024 15:53 |
Додаток 4. зі змінами.docx | |
05 серпня 2024 15:53 |
Додаток 2. зі змінами.docx | |
05 серпня 2024 15:53 |
1 Тендерна документація від 15.07.2024 (зі змінами).docx | |
01 серпня 2024 10:04 |
Додаток 5. Заява про надання згоди на обробку.docx | |
01 серпня 2024 10:04 |
Додаток 6. Перелік документів, які переможець процедури закупівлі оприлюднює в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприл.docx | |
01 серпня 2024 10:02 |
Додаток 3. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики .docx | |
01 серпня 2024 10:00 |
Додаток 1-1. Заявка-пропозиція (за результатами аукціону).docx | |
01 серпня 2024 10:00 |
Додаток 1. Заявка-пропозиція.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 07 вересня 2024 14:33
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-10-000040 ● 42c7f0613d844d17be92a8b00911f90f
- Статус: завершено ● Дата: 08 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2024 11:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2024-08-01-001179-a 01.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-15 11:45:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Дорожня сіль» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-01-001179-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтвердженої обґрунтованої необхідності щодо подовження строку для укладання договору від 01.10.2024 № 60-07/24-16.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 02.10.2024 № 1 до договору від 01.10.2024 № 60-07/24-16.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-16 15:17:29
Пояснення Замовника на запит
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дорожня сіль» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-01-001179-a), проведеної Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (далі – Замовник/ШЕУ Святошинського району), надаємо запитувані документи та повідомляємо наступне.
З приводу першого питання:
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» розміщувати запитувану Вами інформацію повинні: «4-1 Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Згідно з даними Фонду Державного Майна України останній є розпорядником Єдиного реєстру об’єктів державної власності (далі – Реєстр) та здійснює його формування та ведення відповідно до Закону України «Про управління об’єктами державної власності», постанов Уряду від 14.04.2004 № 467 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр об’єктів державної власності» (із змінами та доповненнями), від 30.11.2005 № 1121 «Про затвердження Методики проведення інвентаризації об’єктів державної власності» та інших нормативно-правових актів.
ШЕУ Святошинського району не обліковується в даному Реєстрі, оскільки має комунальну форму власності, а не державну. Також підприємство не являється розпорядником бюджетних коштів будь якого рівня, а відповідно до пункту 38 частини 2 Бюджетного Кодексу України є одержувачем бюджетних коштів.
Таким чином, обов’язок створення власного веб-сайту та розміщення на ньому інформації в порядку вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» у ШЕУ Святошинського району відсутній.
Порядок проведення процедури закупівлі її планування, розміщення оголошень та інформації про її проведення регламентується Законом України «Про публічні закупівлі», в якому не передбачено обов’язку Замовників розміщувати на окремому веб-сайті запитувану Вами інформацію.
Відповідно пункту 1 Розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», керівникам підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - підприємства, установи та організації), при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг (далі - закупівлі) забезпечити надання до Головного управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) належним чином завірених копій документів та введення відповідної інформації до інформаційно-аналітичної системи "Закупівлі міста Києва", відповідно до вимог (етапів, форм, у терміни та у вигляді), що вказані у додатку 1 до цього розпорядження.
ШЕУ Святошинського району під час проведення закупівлі UA-2024-08-01-001179-a відповідно ДК 021:2015 — 34920000-2 – Дорожнє обладнання (Дорожня сіль) було дотримано всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також дотримано вимог місцевих органів влади, зокрема, Розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036.
Відповідно до вимог Розпорядження на сайті Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації, ШЕУ Святошинського району було розміщено інформацію про вказану закупівлю та розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Так, відповідно до Додатку 8 до Розпорядження Київського міського голови від 09.09.2024 № 819 «Про утримання автомобільних доріг і тротуарів у місті Києві в осінньо-зимовий період 2024-2025 років» планом заготівлі технологічних матеріалів для обробки дорожнього покриття в осінньо-зимовий період 2024-2025 років, що здійснюють ШЕУ та КП «Київавтошляхміст» передбачено, зокрема, наявність у ШЕУ Святошинського району солі у кількості 5,4 тис. т.
Враховуючи вищевикладене, у зв’язку з відсутністю достатньої кількості дорожньої солі у ШЕУ Святошинського району та наявністю потреби у протиожеледних матеріалах, у т.ч. дорожньої солі, для належного утримання автомобільних доріг та тротуарів у Святошинському районі м. Києва в осінньо-зимовий період 2024-2025 років, начальником дільниці прибирання та санітарного утримання шляхів та споруд на них було надано заявку на проведення закупівлі послуг (копія додається). Відповідно до наданої заявки було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Таким чином, у ШЕУ Святошинського району виникла потреба у проведенні закупівлі за предметом код національного класифікатора України за ДК 021:2015 — 34920000-2 – Дорожнє обладнання (Дорожня сіль).
У зв’язку з вищевикладеним, ШЕУ Святошинського району було отримано експертний висновок від 09.07.2024 № Ц-578 (копія додається), у якому було зазначено середню ринкову вартість дорожньої солі у розмірі 4 375,00 грн з ПДВ.
При цьому, Замовником було проведено моніторинг аналогічних закупівель по м. Києву, зокрема, закупівель за номерами ID: UA-2024-02-26-001309-a, UA-2024-04-16-00545-а, UA-2024-05-13-000678-a, UA-2024-05-29-010697-a, UA-2024-05-31-007849-a, UA-2024-05-27-012124-a.
Так, враховуючи вищезазначений моніторинг, відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, рекомендації Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Замовником було проведено моніторинг цін на визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (копія додається) та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
З приводу другого питання повідомляємо наступне.
02.09.2024 Замовником було акцептовану тендерну пропозицію учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» (далі – ТОВ «Євразійська Торговельна Група»/Переможець).
При цьому, у межах встановленого строку, 07.09.2024 учасником -
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНДЕС"» було подано скаргу на рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір до Антимонопольного комітету України.
26.09.2024 через електронну систему закупівель було оприлюднено рішення Антимонопольного комітету України від 24.09.2024 № 15738-р/пк-пз (копія додається), яким відмовлено у задоволенні скарги учасника - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНДЕС"».
Відповідно до пункту 67 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом четвертим пункту 49 цих Особливостей.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Після прийняття органом оскарження за результатами розгляду скарги рішення про відмову в задоволенні скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду електронна система закупівель автоматично, не раніше ніж через два дні з дня розміщення такого рішення в електронній системі закупівель, визначає дату і час проведення електронного аукціону та розсилає повідомлення особам, які подали тендерні пропозиції.
Після прийняття органом оскарження за результатами розгляду скарги рішення про відмову в задоволенні скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду електронна система закупівель автоматично розкриває всю інформацію (крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей), зазначену в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій), якщо відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Враховуючи вищевикладене, керуючись пунктом 67 Особливостей, у зв’язку з зупиненням перебігу строків, договір було укладено у межах, встановлених Особливостями, строків.
З приводу третього питання, зазначаємо наступне.
Керуючись пунктами 41, 43, 44 Особливостей, за результатами розгляду тендерних пропозицій закупівлі за номером ID: UA-2024-08-01-001179-a було визначено переможцем - ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА».
Пунктом 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Згідно з пунктом 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Враховуючи вищевикладене, з метою економії бюджетних коштів, Замовником було направлено лист від 06.09.2024 № 542 щодо можливості зміни ціни договору у бік зменшення разом з проектом додаткової угоди (копії додаються).
У відповідь на розгляд вищезазначеного листа Переможцем було направлено заповнену додаткову угоду (копії додаються).
Враховуючи вищевикладене, керуючись пунктами 17, 19, а також пунктами 12.2., 12.5, 12.6. проекту Договору, що є складовою тендерної пропозиції переможця, за взаємною згодою Сторін, було укладено додаткову угоду від 02.10.2024 № 1.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2024 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
14 060 000,00
UAH з ПДВ
|
13 897 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ» |
14 400 000,00
UAH з ПДВ
|
13 977 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ" |
14 712 000,00
UAH з ПДВ
|
14 712 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» |
15 600 000,00
UAH з ПДВ
|
15 437 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
15 972 000,00
UAH з ПДВ
|
15 499 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕКС-ГРУП" |
16 196 000,00
UAH з ПДВ
|
15 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНДЕС" " |
16 000 000,00
UAH з ПДВ
|
16 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" #40227262 |
Відхилено |
13 897 040,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2024 16:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 серпня 2024 13:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ» #44751214 |
Відхилено |
13 977 000,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2024 12:29
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ" #45206870 |
Відхилено |
14 712 000,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2024 10:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2024 16:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» #44689471 |
Переможець |
15 437 040,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2024 11:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 серпня 2024 13:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2024 08:52
|
повідомлення про внесення змін.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2024 08:51
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2024 08:51
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2024 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2024 16:42
|
квитанція.pdf | укладений |
01 жовтня 2024 16:41
|
Договір від 01.10.2024 про грошове забезпечення виконання договору.pdf | укладений |
01 жовтня 2024 16:41
|
договір про закупівлю від 01.10.2024.pdf | укладений |
01 жовтня 2024 16:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), а саме: ціна Договору складається з загальної вартості Товару, визначеній в Специфікації до цього Договору, та становить 14 616 000,00 грн. (чотирнадцять мільйонів шістсот шістнадцять тисяч гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ – 2 436 000,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 60-07/24-16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |