Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автомобіль типу пікап (ДК 021:2015 – 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби)
Очікувана вартість
5 332 000,00 UAH
UA-2024-05-21-010375-a ● d6c3d11c7ddb48eb8455bb092c12dbdf
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Золотоніської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04060849 |
Місцезнаходження: | 19700, Україна , Черкаська обл., Золотоноша, вул. Садовий проїзд, буд. 8 |
Контактна особа: |
Мірошник Інна Валеріївна 380473723850 upravlinnyaekonomiki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2024 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 травня 2024 11:24 |
Початок аукціону: | 29 травня 2024 11:24 |
Очікувана вартість: | 5 332 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 660,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Автомобіль типу пікап
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19702, Україна, Черкаська область, Золотоноша, вул. Садовий проїзд, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 липня 2024
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата фактично поставленого Товару здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Замовником Товару, а також інших документів, передбачених тендерною документацією та чинним законодавством України, на підставі накладної на фактично поставлений Товар | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2024 15:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2024 15:51 |
тендерна документація.doc | |
21 травня 2024 15:51 |
Договір пікап.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
розширення кола потенційних учасників
Дата подання: 23 травня 2024 13:49
Дата відповіді: 24 травня 2024 15:19
Шановний замовнику! Ми маємо намір прийняти участь у закупівлі. Ознайомившись з технічними характеристиками тендера, з ціллю розширення кількості учасників та зменшення вартості предмета закупівлі, просимо внести зміни у тендерну документацію «додаток 2» до Тендерної документації, а саме::
Потужність двигуна –не менше 140 к.с., замінити на Потужність двигуна –не менше 136 к.с.,
Колісна база не менше 3100, замінити на Колісна база не менше 3090.
Це дозволить розширити коло потенційних учасників, прискорить постачання необхідних автомобілів та надасть змогу для зменшення вартості закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля автомобіля проводиться для потреб військових формувань. Технічні характеристики до ТД формувалися виходячи з потреб, які необхідні військовим для виконання поставлених завдань, згідно листа клопотання.
вимога
Дата подання: 24 травня 2024 15:23
Дата відповіді: 27 травня 2024 08:12
Шановний замовнику! Ознайомившись з вимогами до тендерної документації нами виявлено в ній наявність дискримінаційних вимог та штучне звуження конкуренції. Так, відповідно з аналогічними оголошеннями UA-2024-04-17-005055-a, UA-2024-04-17-013029-a, UA-2024-04-17-013103-a, UA-2024-03-13-010392-a, UA-2024-02-27-005022-a, є чіткі затвердженні Міністерством оборони України «Загальні вимоги щодо закупівлі легкових автомобілів підвищеної прохідності PICKUP для потреб Збройних Сил України».
Для розширення кола потенційних учасників та недопущення наявності дискримінаційних вимог тендерної документації просимо внести зміни у тендерну документацію «додаток 2» та привести у відповідність до затверджених вищевказаних Загальних вимог, а саме:
1 Стан новий
2 Тип кузова – пікап
3 Привід – повний, колісна формула 4х4
4 Кількість місць – не менше 5
5 Вантажопідємність – не менше 800 кг
6 Мінімальний дорожній просвіт– не менше 200 мм
7 Тип палива – дизель
8 Потужність двигуна –не менше 136 к.с.
9 Запас ходу за контрольною витратою пального – не менше 700 км
10 Максимальна швидкість – не менше 100 км/год
11 Рульове керування – з підсилювачем.
Це приведе до зниження вартості та збільшення кількості пікапів, що закуповуються, за той бюджет що ви визначили.
4 кінські сили ніяк не відрізняться на потужності автомобіля, але значно відрізняться на вартості.
За посиланням ви можете ознайомитись з затвердженими вимогами Міністерства оборони України «Загальні вимоги щодо закупівлі легкових автомобілів підвищеної прохідності PICKUP для потреб Збройних Сил України» : UA-2024-02-27-005022-a
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику повідомляємо Вас, категорія Замовника, що наразі здійснює таку закупівлю, відноситься до органів місцевого самоврядування, а не до Замовників, що здійснюють закупівлі для потреб оборони (оборонні закупівлі), - приклади яких Вами наведені у зверненні. Ураховуючи зазначене, Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі», Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 та відповідними нормативно-правовими актами тощо.
Зазначена Замовником в тендерній документації потужність двигуна внутрішнього згорання - не менше 140 к.с. необхідна у зв’язку зі специфікою використання автомобілів типу «Пікап» військовими для виконання певних завдань.
Окрім цього, в додатку 2 до Документації зазначено: В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". Тобто товар може бути запропонований з не гіршими характеристиками чим зазначені в ТД
Зазначена Замовником в тендерній документації потужність двигуна внутрішнього згорання - не менше 140 к.с. необхідна у зв’язку зі специфікою використання автомобілів типу «Пікап» військовими для виконання певних завдань.
Окрім цього, в додатку 2 до Документації зазначено: В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". Тобто товар може бути запропонований з не гіршими характеристиками чим зазначені в ТД
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-05-21-010375-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АВТО-РЕГІОН", Код ЄДРПОУ:32982101
Дата подання: 04 червня 2024 17:28
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО-РЕГІОН»
Доводимо до відома, що відхилення пропозиції ТОВ «АВТО-РЕГІОН» є неправомірним, зокрема у частині посилання на невідповідність поданих технічних характеристик предмету закупівлі, зокрема:
- Кліренс, мм (вимога - не менше 220) (пропозиція учасника 220) (на сайті 210)
- Гарантія - не менше 2 роки/100 000 км – вимога, (пропозиція учасника -згода з вказаною умовою) (12 місяців або 60 000 км на сайті).
Замовник посилається на невідповідність вищезазначених характеристик запропонованого учасником товару з характеристиками базового автомобіля, які для ознайомлення розташовані на сайті учасника як рекламні матеріали які ніяким чином не можуть слугувати джерелом офіційного підтвердження.
Показник кліренсу - 210мм, це значення автомобіля на базових шинах, показник кліренсу запропонованого товару становить 220мм як і було вказано у технічних характеристиках пропозиції.
Термін гарантії вказаний на сайті також встановлений мінімальний (для базового авто), а до запропонованого учасником товару гарантійні терміни встановлені 2 роки бо 100000 км, як і вимагалось Замовником. Крім того слід зазначити, що як правило дистриб’ютори або дилери виробника можуть встановлювати свої терміни гарантій на товар, згідно яких і буде обслуговуватись автомобіль на авторизованих СТО учасника.
Враховуючи, що замовник помилково вважає невідповідністю технічних характеристик подані учасником у тендерній пропозиції значення (кліренс 210 та гарантійні терміни ) – порівнюючи їх з інформацією про базовий автомобіль на сайті, а фактичні значення товару відповідають умовам встановленим Замовником (згідно потреб та умов використання товару), а саме: кліренс не менше 220 мм та гарантія - не менше 2 роки/100 000 км., запропоновані у нашій пропозиції автомобілі повинні відповідати умовам потреб для яких їх закуповує Замовник.
За таких умов просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника та прийняти рішення згідно вимог діючого законодавства, в іншому випадку ми будемо вимушені звернутись до АМКУ для відміни неправомірного рішення.
Розгорнути
Згорнути
- Кліренс, мм (вимога - не менше 220) (пропозиція учасника 220) (на сайті 210)
- Гарантія - не менше 2 роки/100 000 км – вимога, (пропозиція учасника -згода з вказаною умовою) (12 місяців або 60 000 км на сайті).
Замовник посилається на невідповідність вищезазначених характеристик запропонованого учасником товару з характеристиками базового автомобіля, які для ознайомлення розташовані на сайті учасника як рекламні матеріали які ніяким чином не можуть слугувати джерелом офіційного підтвердження.
Показник кліренсу - 210мм, це значення автомобіля на базових шинах, показник кліренсу запропонованого товару становить 220мм як і було вказано у технічних характеристиках пропозиції.
Термін гарантії вказаний на сайті також встановлений мінімальний (для базового авто), а до запропонованого учасником товару гарантійні терміни встановлені 2 роки бо 100000 км, як і вимагалось Замовником. Крім того слід зазначити, що як правило дистриб’ютори або дилери виробника можуть встановлювати свої терміни гарантій на товар, згідно яких і буде обслуговуватись автомобіль на авторизованих СТО учасника.
Враховуючи, що замовник помилково вважає невідповідністю технічних характеристик подані учасником у тендерній пропозиції значення (кліренс 210 та гарантійні терміни ) – порівнюючи їх з інформацією про базовий автомобіль на сайті, а фактичні значення товару відповідають умовам встановленим Замовником (згідно потреб та умов використання товару), а саме: кліренс не менше 220 мм та гарантія - не менше 2 роки/100 000 км., запропоновані у нашій пропозиції автомобілі повинні відповідати умовам потреб для яких їх закуповує Замовник.
За таких умов просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника та прийняти рішення згідно вимог діючого законодавства, в іншому випадку ми будемо вимушені звернутись до АМКУ для відміни неправомірного рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2024 16:46
Змовником відкритих торгів було розглянуто вимогу ТОВ «АВТО-РЕГІОН» на рішення про відхилення пропозиції у зв’язку з невідповідністю показників висоти над дорожнім покриттям умовам закупівлі. Аргументи, наведені у вимозі ТОВ «АВТО-РЕГІОН», не були достатньо обґрунтованими з наступних причин.
По-перше, замовник посилається на невідповідність технічних характеристик запропонованого товару характеристикам базового автомобіля, розміщеним на сайті учасника. Відповідно до загальних правил проведення закупівель, рекламні матеріали можуть використовуватися для попередньої оцінки товару. Однак остаточне підтвердження повинно базуватися на офіційних документах. Офіційні технічні специфікації, сертифікати або інша документація повинні підтверджувати відповідність заявлених характеристик вимогам тендеру. Тому учасник був зобов'язаний надати замовнику такі документи для об'єктивної оцінки.
По-друге, якщо зміна шин є офіційною модифікацією, підтвердженою виробником, це повинно бути задокументовано. Зміна шин, яка впливає на кліренс, повинна бути задокументована і підтверджена відповідними сертифікатами. Оскільки кліренс залежить від розміру та типу шин, важливо мати офіційне підтвердження, що зміна шин надає саме ті характеристики, які заявлені у пропозиції (кліренс 220 мм). Без такого документального підтвердження замовник має право сумніватися у відповідності технічних характеристик вимогам тендеру.
Отже, аргументи ТОВ «АВТО-РЕГІОН» не були достатньо обґрунтованими, оскільки не були надані офіційні документи, які б підтвердили відповідність їхнього товару вимогам тендеру. Це є критично важливим для забезпечення прозорості та справедливості процесу закупівель.
По-перше, замовник посилається на невідповідність технічних характеристик запропонованого товару характеристикам базового автомобіля, розміщеним на сайті учасника. Відповідно до загальних правил проведення закупівель, рекламні матеріали можуть використовуватися для попередньої оцінки товару. Однак остаточне підтвердження повинно базуватися на офіційних документах. Офіційні технічні специфікації, сертифікати або інша документація повинні підтверджувати відповідність заявлених характеристик вимогам тендеру. Тому учасник був зобов'язаний надати замовнику такі документи для об'єктивної оцінки.
По-друге, якщо зміна шин є офіційною модифікацією, підтвердженою виробником, це повинно бути задокументовано. Зміна шин, яка впливає на кліренс, повинна бути задокументована і підтверджена відповідними сертифікатами. Оскільки кліренс залежить від розміру та типу шин, важливо мати офіційне підтвердження, що зміна шин надає саме ті характеристики, які заявлені у пропозиції (кліренс 220 мм). Без такого документального підтвердження замовник має право сумніватися у відповідності технічних характеристик вимогам тендеру.
Отже, аргументи ТОВ «АВТО-РЕГІОН» не були достатньо обґрунтованими, оскільки не були надані офіційні документи, які б підтвердили відповідність їхнього товару вимогам тендеру. Це є критично важливим для забезпечення прозорості та справедливості процесу закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2024 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТО-РЕГІОН" |
4 644 000,00
UAH з ПДВ
|
4 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН-АВТО КРОПИВНИЦЬКИЙ" |
4 720 000,00
UAH з ПДВ
|
4 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН-АВТО ЧЕРКАСИ" |
5 085 000,00
UAH з ПДВ
|
5 085 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НЬЮТОН АВТО МІСТО" |
5 322 000,00
UAH з ПДВ
|
5 322 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТО-РЕГІОН" #32982101 |
Відхилено |
4 499 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2024 15:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН-АВТО КРОПИВНИЦЬКИЙ" #37795902 |
Відхилено |
4 500 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2024 16:18
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН-АВТО ЧЕРКАСИ" #37787336 |
Відхилено |
5 085 000,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2024 16:32
|
ТОВ "НЬЮТОН АВТО МІСТО" #43715039 |
Переможець |
5 322 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2024 11:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2024 12:22
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2024 09:48
|
Договір 107.PDF | укладений |
17 червня 2024 09:47
|