Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , м. Київ обл., Солом'янський район, вул.Святослава Хороброго, будинок 11-А |
Контактна особа: |
Полякова Катерина +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2023 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2023 15:06 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2023 15:06 |
Очікувана вартість: | 5 367 845,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 839,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Розмір забезпечення пропозиції – 0,5% від суми очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозиції. Забезпечення пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону України "Про публічні закупівлі". Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації закупівлі «Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, дату оголошення про проведення відкритих торгів, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану видану уповноваженим органом (або інформацію у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); - внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил»). «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування» та Положенням про ліцензування та реєстрацію надавачів фінансових послуг та умови провадження ними діяльності з надання фінансових послуг). Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» та\або додатках до них – страхування фінансових ризиків, пов'язаних з невиконанням або неналежним виконанням страхувальником вимог тендерної документації (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам цього оголошення); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) НБУ (або самі «Правила» або зміни до них); в) підтверджують, що страховик надає страховий захист майновим інтересам страхувальника (вигодонабувача), що не суперечать закону від ризиків, пов’язаних з невиконанням або незалежним виконанням страхувальником вимог тендерної документації. В наданій гарантії обов’язкове посилання на пункт/частину/розділ «Правил», що підтверджують обов’язок відшкодування вищезазначеного ризику (ризиків). Зокрема, «страхова гарантія» обов’язково повинна містити такі реквізити: - назву документа – «страхова гарантія»; - номер, дату та місце складання; - повну назву, код ЄДРПОУ, юридичну та фактичну адресу принципала (страхувальника), його банківські реквізити. Для принципала (страхувальника) фізичної особи, у т.ч. фізичної особи підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП), інформацію про адресу реєстрації (місця проживання); - суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти відповідно до Класифікатора; - посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; - назву бенефіціара (вигодонабувача), код ЄДРПОУ, юридичну адресу; - назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, юридичну адресу, банківські реквізити; - термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); - підпис та відбиток печатки страхової компанії; - умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); - порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Правилам» добровільного страхування фінансових ризиків, затвердженим Національною комісією або НБУ, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі тендерної пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору – умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимогам тендерної документації замовника. Текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) не можуть містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиції пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. Ненадання учасником будь-якого документу, який передбачений вимогами цього пункту документації, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як те, що Учасник «не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції», що призведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Реквізити Замовника для оформлення гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області вул. Святослава Хороброго, 11-а, м. Київ, 03151 код ЄДРПОУ: 26345736 IBAN: UA718201720355129005000014348 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 26839.2 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії (далі – банківська гарантія) не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Банківська Гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за Гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). Банківська гарантія повинна бути дійсна протягом строку дії договору. Якщо у банківській гарантії не зазначені конкретні дати початку та кінця дії гарантії, а є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, Учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від ціни договору. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області вул. Святослава Хороброго, 11-а, м. Київ, 03151 код ЄДРПОУ: 26345736 IBAN: UA718201720355129005000014348 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172 Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1)після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Відповідно до ч.4 статті 27 Закону кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки між Сторонами здійснюються у строк до 7 календарних днів, на підставі Акту приймання виконаних робіт зі здійснення технічного нагляду, підписаного повноважними представниками сторін, при умові надходження коштів з державного бюджету та інших джерел фінансування. Акт приймання виконаних робіт зі здійснення технічного нагляду складається відповідно до вимог Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України №753 від 07.10.2022 року (зі змінами). | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2023 16:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2023 16:00 |
Перелік змін від 17.08.2023.docx | |
17 серпня 2023 15:59 |
Відповідь на запит UA-2023-07-20-011720-a.pdf | |
17 серпня 2023 15:59 |
Протокол від 17.08.2023 № 35-5-2023.pdf | |
17 серпня 2023 15:59 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД.docx | |
16 серпня 2023 16:39 |
Перелік змін від 16.08.2023.docx | |
26 липня 2023 18:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2023 18:18 |
Перелік змін Кап.рем. мост. пер. р. Тетерів км37+210.docx | |
20 липня 2023 17:09 |
Додаток № 8 Проект Договору.docx |
17 серпня 2023 16:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 серпня 2023 16:00 |
Перелік змін від 17.08.2023.docx
|
||||||
17 серпня 2023 15:59 |
Відповідь на запит UA-2023-07-20-011720-a.pdf
|
||||||
17 серпня 2023 15:59 |
Протокол від 17.08.2023 № 35-5-2023.pdf
|
||||||
17 серпня 2023 15:59 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД.docx
|
||||||
16 серпня 2023 16:39 |
Перелік змін від 16.08.2023.docx
|
||||||
26 липня 2023 18:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 липня 2023 18:18 |
Перелік змін Кап.рем. мост. пер. р. Тетерів км37+210.docx
|
||||||
20 липня 2023 17:09 |
Додаток № 8 Проект Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- аудит безпеки автомобільних доріг - незалежне, системне, технічне та детальне оцінювання впливу проектних рішень на безпеку автомобільних доріг;
- аудитор безпеки автомобільних доріг - фізична особа, яка пройшла підтвердження кваліфікації, отримала сертифікат на право проведення аудиту безпеки автомобільних доріг в органі сертифікації персоналу, акредитованому у відповідній сфері, та включена до реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг;
- безпека автомобільних доріг - сукупність засобів, конструкцій, пристроїв, споруд, характеристик та показників (у тому числі інженерних, конструкторських, технічних, проектних, архітектурних, технологічних та інших рішень), при врахуванні та застосуванні яких забезпечується запобігання та зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод та тяжкості їх наслідків;
- перевірка безпеки автомобільних доріг - обстеження і вивчення характеристик та дефектів (недоліків) автомобільної дороги з метою виявлення існуючих та потенційних ризиків виникнення дорожньо-транспортних пригод і надання рекомендацій щодо їх запобігання і усунення, що не є заходом державного нагляду (контролю)".
Відповідно до статті 6 вищевказаного Закону:
"Для забезпечення проведення аудиту безпеки автомобільних доріг залучаються аудитори безпеки автомобільних доріг.
До проведення перевірки безпеки автомобільних доріг залучається особа, яка пройшла підтвердження кваліфікації з отриманням сертифіката на право проведення аудиту або перевірки безпеки автомобільних доріг."
Відповідно до 5 Порядку, затвердженого Наказом Міністерства Інфраструктури України «Про затвердження Порядку проведення аудиту безпеки автомобільних доріг» №204 від 09.04.2021 року : строки, стадії проведення аудиту, обсяг робіт, кількість осіб, які здійснюватимуть аудит, визначаються замовником.
Відповідно до пункту 8 Порядку аудит на стадії після введення в експлуатацію проводиться з урахуванням національних стандартів та фактичної поведінки користувачів автомобільної дороги шляхом перевірки (зокрема) читабельності та видимості дорожніх знаків та розміток. Оскільки під час виконання робіт, що є предметом закупівлі передбачені роботи із встановлення дорожніх знаків та нанесення розмітки, то залучення Виконавця, який забезпечить контроль якості цих робіт є повністю обґрунтованим та доцільним.
Виходячи з викладеного, відповідно до специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та правом замовника встановлювати кваліфікаційні вимоги відповідно до специфіки предмету закупівлі, вбачається доцільною вимога щодо наявності у Виконавця робіт аудитора безпеки автомобільних доріг.
Додаток №7 ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, викладений у відповідності до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону України "Про публічні закупівлі".
Електронна страхова гарантія має містити всі умови, які передбачені діючими нормативними актами (Закон України "Про публічні закупівлі", Постанова КМУ від 12.10.2022 №1178 із змінами та наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628)
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям.
На підставі вищевказаних норм чинного законодавства, з урахуванням специфіки закупівлі, у тендерні документації було встановлено вимогу щодо наявності в учасника ключового персоналу в кількості необхідній для виконання робіт, зокрема сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) не нижче 1 категорії та сертифікованого аудитору безпеки автомобільних доріг.
інженер з охорони праці (будівництво)* не нижче 1 категорії не менше 1 особи.
Сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче 1 категорії здійснює контроль за додержанням законодавчих та інших нормативних актів з охорони праці, за наданням робітникам встановлених пільг і компенсацій за умовами праці. Вивчає умови праці на робочих місцях, готує і вносить пропозиції щодо розроблення і упровадження більш досконалих конструкцій обгороджувальної техніки, запобіжних і блокувальних пристроїв, інших засобів захисту від впливу небезпечних і шкідливих виробничих факторів. Бере участь у проведенні перевірок, обстежень технічного стану будівель, споруд, устаткування, машин і механізмів, ефективності роботи вентиляційних систем, стану санітарно-технічних пристроїв санітарно-побутових приміщень, засобів колективного та індивідуального захисту працівників, визначенні їх відповідності вимогам нормативних правових актів з охорони праці і у разі виявлення порушень, які створюють загрозу життю і здоров’ю працівників або можуть привести до аварії; вживає заходів щодо припинення експлуатації машин, устаткування і виконання робіт у цехах, на дільницях, на робочих місцях. Разом з іншими підрозділами Підрядника проводить роботу з атестації та сертифікації робочих місць і виробничого устаткування на відповідність вимогам охорони праці. Бере участь у розробленні заходів щодо запобігання професійним захворюванням і нещасним випадкам на виробництві, поліпшення умов праці і доведення їх до вимог нормативних правових актів з охорони праці, а також надає організаційну допомогу з виконання розроблених заходів. Контролює вчасне проведення відповідними службами необхідних випробувань і технічних оглядів стану устаткування, машин і механізмів, дотримання графіків вимірів параметрів небезпечних і шкідливих виробничих факторів, виконання приписів органів державного нагляду і контролю за додержанням чинних норм, правил і інструкцій з охорони праці, стандартів безпеки праці у процесі виробництва, а також у проектах нових виробничих об’єктів та тих, що реконструюються, бере участь у прийманні їх до експлуатації. Виходячи з вищевикладеного, охорона праці посідає важливе місце оскільки це питання пов’язане із життям та здоров’ям працівників.
Відносно сертифікованого аудитору безпеки автомобільних доріг. Законом України «Про автомобільні дороги» № 2862-IV від 08.09.2005р. (зі змінами та доповненнями) передбачено:
(Стаття 1)- аудит безпеки автомобільних доріг - незалежне, системне, технічне та детальне оцінювання впливу проектних рішень на безпеку автомобільних доріг;- аудитор безпеки автомобільних доріг - фізична особа, яка пройшла підтвердження кваліфікації, отримала сертифікат на право проведення аудиту безпеки автомобільних доріг в органі сертифікації персоналу, акредитованому у відповідній сфері, та включена до реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг;- безпека автомобільних доріг - сукупність засобів, конструкцій, пристроїв, споруд, характеристик та показників (у тому числі інженерних, конструкторських, технічних, проектних, архітектурних, технологічних та інших рішень), при врахуванні та застосуванні яких забезпечується запобігання та зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод та тяжкості їх наслідків;- перевірка безпеки автомобільних доріг - обстеження і вивчення характеристик та дефектів (недоліків) автомобільної дороги з метою виявлення існуючих та потенційних ризиків виникнення дорожньо-транспортних пригод і надання рекомендацій щодо їх запобігання і усунення, що не є заходом державного нагляду (контролю)". Стаття 6 - Для забезпечення проведення аудиту безпеки автомобільних доріг залучаються аудитори безпеки автомобільних доріг.
До проведення перевірки безпеки автомобільних доріг залучається особа, яка пройшла підтвердження кваліфікації з отриманням сертифіката на право проведення аудиту або перевірки безпеки автомобільних доріг.
Відповідно до 5 Порядку, затвердженого Наказом Міністерства Інфраструктури України «Про затвердження Порядку проведення аудиту безпеки автомобільних доріг» №204 від 09.04.2021 року, строки, стадії проведення аудиту, обсяг робіт, кількість осіб, які здійснюватимуть аудит, визначаються замовником.
Відповідно до пункту 8 Порядку аудит на стадії після введення в експлуатацію проводиться з урахуванням національних стандартів та фактичної поведінки користувачів автомобільної дороги шляхом перевірки (зокрема) читабельності та видимості дорожніх знаків та розміток.
Таким чином можна констатувати наступне: - використання аудиторів безпеки автомобільних доріг має підвищити безпеку дорожнього руху; - законодавство України не забороняє залучення аудитора безпеки автомобільних доріг у складі Компанії що здійснює технічний нагляд, оскільки Замовник не проводив аудит безпеки дорожнього руху на стадіі проектування; - оскільки під час виконання робіт, що є предметом закупівлі передбачені роботи із встановлення дорожніх знаків та нанесення розмітки, то залучення Виконавця, який забезпечить контроль якості цих робіт є повністю обґрунтованим та доцільним;- виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та правом замовника встановлювати кваліфікаційні вимоги відповідно до специфіки предмету закупівлі, вбачається доцільною вимога щодо наявності у Виконавця робіт аудитора безпеки автомобільних доріг.
Скарги до процедури
Дата подання: 27 липня 2023 15:36
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-30-000031 ● 0e469466aa5e4bb28443e7a8d075f4dc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 12:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.10.2023 № 63-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 27.10.2023 № 63-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
8 UA-2023-07-20-011720-a 20.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-31 10:26:16
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Технічний нагляд по об'єкту: «Капітальний ремонт мостового переходу через р. Тетерів на км 37+210 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-10-05 Іванків – /М-07/, Київська область» (ДК 021:2015: 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-20-011720-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-01 15:40:01
Пояснення Замовника на запит
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі: Технічний нагляд по об'єкту: «Капітальний ремонт мостового переходу через р. Тетерів на км 37+210 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-10-05 Іванків – /М-07/, Київська область» (ДК 021:2015: 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-20-011720-a) та надає наступні пояснення:
1. Технічні та якісні характеристики визначені у відповідності з Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 р. № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об’єкта архітектури», інших нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення технічного нагляду.
Очікувана вартість закупівлі у сумі 5 367 845,00 грн визначена відповідно до Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 р. № 273 та Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Мінінфраструктури від 07.10.2022 р. № 753 (зі змінами).
Обсяг бюджетних коштів для фінансування Технічний нагляд по об'єкту: «Капітальний ремонт мостового переходу через р. Тетерів на км 37+210 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-10-05 Іванків – /М-07/, Київська область», за рахунок коштів державного бюджету (постанова Кабінету Міністрів України від 21.03.2023 № 255).
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kv.restoration.gov.ua/diialnist/5141/56877.html.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-13 15:43:40
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-20-011720-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Згідно інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником укладено додаткову угоду від 01.11.2023 № 2 до Договору від 12.09.2023 № 615-23.
Обґрунтуйте відсутність в електронній системі закупівель додаткової угоди № 1?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Крім того, до пояснення необхідно обов’язково долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-15 17:48:07
Відповідь на запит
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області розглянула повторний запит про надання пояснень по закупівлі: Технічний нагляд по об'єкту: «Капітальний ремонт мостового переходу через р. Тетерів на км 37+210 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-10-05 Іванків – /М-07/, Київська область» (ДК 021:2015: 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-20-011720-a) та надає наступні додаткові пояснення:
Інформація, зазначена у Додатковій угоді № 1, є службовою інформацією, якій надається гриф обмеження доступу «Для службового користування» та яка не підлягає оприлюдненню у відкритих джерелах інформації, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736 «Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2023 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Представництво "Дохва Інжинірінг Ко., Лтд" |
5 250 000,00
UAH з ПДВ
|
5 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРХІТЕКТУРНИЙ ОФІС" |
5 320 000,00
UAH з ПДВ
|
5 320 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГ КОРП." |
5 350 000,00
UAH з ПДВ
|
5 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Представництво "Дохва Інжинірінг Ко., Лтд" #26634050 |
Переможець |
5 250 000,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2023 16:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2023 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 14:53
|
ДУ № 4 від 12.04.2024.pdf | укладений |
12 квітня 2024 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2023 16:39
|
ДУ № 2 від 01.11.2023.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2023 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2023 12:58
|
Договір від 12.09.23 № 615-23.pdf | укладений |
13 вересня 2023 12:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пп. 12.2, 12.3, 12.10 Договору Сторони погодились змінити реквізити Виконавця в розділі 15. РЕКВІЗИТИ I ПІДПИСИ СТОРІН і викласти їх в новій редакції: Виконавець ПРЕДСТАВНИЦТВО «ДОХВА ІНЖИНІРІНГ КО., ЛТД.» код за ЄДРПОУ 26634050 03143, м. Київ, вул. Ак. Заболотного, буд. 150-Г, офіс 6 тел. 050-231-80-17 р/р UA 273253650000000260030050274 в АТ «КРЕДОБАНК» м. Києва МФО 325365 2. Керуючись пп. 12.2, 12.3 Договору Сторони погодились викласти в новій редакції Додаток № 3 - Щотижневий звіт про виконання Договору в п. 14.1 розділу 14. Додатки до Договору. 3. Керуючись пп. 12.2, 12.3 Сторони погодились доповнити розділ 13. АНТИКОРУПЦІЙНІ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ і викласти його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 615-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 вересня 2023 — 12 квітня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | 1. На підставі листа Виконавця від 29.03.2024 № DHU-0551, відповідно до ст. 651, ст. 654 Цивільного кодексу України, керуючись п. 7.1 та п.12.2 Договору Сторони домовились розірвати Договір за взаємною згодою Сторін. 2. Сторони підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної, пов’язаних з виконанням Договору. 3. З моменту набрання чинності цієї Додаткової угоди, зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, що виникли із Договору. |