Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шафа металева господарська із замком
Очікувана вартість
535 510,00 UAH
UA-2022-11-22-009732-a ● d696fa722f3446c7b3d3e92e607fa59a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 38625593 |
Вебсайт: | https://zp.dsns.gov.ua |
Місцезнаходження: | 69002, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Фортечна, 65 |
Контактна особа: |
Польська Ольга Сергіївна +380617879457 uopolska@zp.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2022 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2022 13:21 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2022 13:21 |
Очікувана вартість: | 535 510,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 677,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
ДК 021:2015: 44421720-0 Шафи із замком (Шафа металева господарська із замком) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Шафа металева господарська із замком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2022
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунок здійснюється Замовником за рахунок бюджетних коштів, у національній валюті України – гривні, в безготівковій формі на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України, шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично поставлений Товар, на підставі видаткової накладної, протягом 7 (семи) банківських днів з дати одержання Товару Замовником, у межах відповідного бюджетного асигнування. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2022 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2022 16:01 |
Перелік змін до проекту договору.doc | |
24 листопада 2022 16:01 |
Додаток 3 Проект договору зі змінами.doc | |
22 листопада 2022 14:09 |
ТД ШАФА.doc |
24 листопада 2022 16:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 листопада 2022 16:01 |
Перелік змін до проекту договору.doc
|
|||
24 листопада 2022 16:01 |
Додаток 3 Проект договору зі змінами.doc
|
|||
22 листопада 2022 14:09 |
ТД ШАФА.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо п.2.2. проекту договору
Дата подання: 24 листопада 2022 10:54
Дата відповіді: 24 листопада 2022 16:14
Доброго дня! Шановний Замовник, у пункті 2.2. проекту договору є посилання на Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики. Проте, Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики ліквідований у 2011 році, і, відповідно наказ на який є посилання у договорі втратив чинність. Просимо внести зміни до даного пункту договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В проект договору внесено зміни
дискримінаційні вимоги до учасників
Дата подання: 25 листопада 2022 16:21
Дата відповіді: 28 листопада 2022 15:19
Шановни замовнику! Вимагаючи у тендерній документації Сертифікат ISO 9001:2015 на систему менеджменту якості, виданий на ім’я Учасника торгів, тим самим обмежуючи кількіть учасників торгів, так як вищевказаний сертифікат мають лише виробники предмету закупівлі, тобто дана вимога дискримінує інших учасників для участі в закупівлі. Наявні всі ознаки порушення Закону України "Про публічні закупівлі" Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Слід зазначити, що сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг. Насправді будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, тому сама вимога про надання сертифікату ISO не є дискримінаційною для учасника торгів.
Під час розробки тендерної документації, Замовник враховував практику Антимонопольного комітету України, який визнає дискримінацію учасників публічних закупівель як обмеження прав когось із них шляхом встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Отож, встановлені вимоги тендерної документації у цій закупівлі, уже виходячи тільки з вищенаведеного не є дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних сертифікатів, а також встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо отримання таких сертифікатів в чинному законодавстві не міститься.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. А тому, з урахуванням вищенаведеного, вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату на систему менеджменту якості є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Поряд з наведеним, Замовником при встановленні тих чи інших вимог тендерної документації враховано переслідування законної мети, що полягала у забезпеченні балансу розумної відповідності використовуваних засобів і переслідуваної мети. Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі у даній процедурі є шафи, які будуть використовуватись особовим складом підрозділів, тому Замовник має бути впевненим, що потенційним переможець процедури закупівлі здійснює ефективне управління якістю, організовує системи внутрішніх процесів на високому рівні, що підтверджуватиметься саме таким сертифікатом. У зв’язку із чим оцінювання потенційних ризиків Замовником, пов’язаних із внутрішніми факторами в організації потенційного постачальника зводитимуться до мінімальних.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Слід зазначити, що сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг. Насправді будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, тому сама вимога про надання сертифікату ISO не є дискримінаційною для учасника торгів.
Під час розробки тендерної документації, Замовник враховував практику Антимонопольного комітету України, який визнає дискримінацію учасників публічних закупівель як обмеження прав когось із них шляхом встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Отож, встановлені вимоги тендерної документації у цій закупівлі, уже виходячи тільки з вищенаведеного не є дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних сертифікатів, а також встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо отримання таких сертифікатів в чинному законодавстві не міститься.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. А тому, з урахуванням вищенаведеного, вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату на систему менеджменту якості є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Поряд з наведеним, Замовником при встановленні тих чи інших вимог тендерної документації враховано переслідування законної мети, що полягала у забезпеченні балансу розумної відповідності використовуваних засобів і переслідуваної мети. Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі у даній процедурі є шафи, які будуть використовуватись особовим складом підрозділів, тому Замовник має бути впевненим, що потенційним переможець процедури закупівлі здійснює ефективне управління якістю, організовує системи внутрішніх процесів на високому рівні, що підтверджуватиметься саме таким сертифікатом. У зв’язку із чим оцінювання потенційних ризиків Замовником, пов’язаних із внутрішніми факторами в організації потенційного постачальника зводитимуться до мінімальних.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2022 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРМАТО" |
524 010,00
UAH з ПДВ
|
524 010,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" |
534 960,00
UAH з ПДВ
|
534 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРМАТО" #41799955 |
Відхилено |
524 010,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2022 09:46
|
|
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" #37941143 |
Переможець |
534 960,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2022 11:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2022 10:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 10:21
|
Договір | укладений |
09 грудня 2022 10:20
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Шафа металева господарська із замком | 50 | штуки |
10 699,20
UAH з ПДВ
|