Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015 44110000-4 - Construction materials
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05445296 |
Вебсайт: | http://cheluash.chmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 18003, Україна , Черкаська область обл., м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13 |
Контактна особа: |
Світлана СВІТЛОВА +380965670429 svitlana_svitlova@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Юлія СОБАЧКО +380963332287 avtodorogi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpryiemstvo "Cherkaske ekspluatatsiine liniine upravlinnia avtomobilnykh shliakhiv" Cherkaskoi miskoi rady |
National ID: | 05445296 |
Contact point: |
Svitlana SVITLOVA +380965670429 svitlana_svitlova@ukr.net |
Additional contacts: |
Юлія СОБАЧКО +380963332287 avtodorogi@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2022 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 24 132 111,01 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 10 березня 2022 11:56 |
Enquiries until: | 01 квітня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 квітня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 квітня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 24 132 111 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Тендерна документація
10 березня 2022 13:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2022 11:56 |
ТД аб, бітум, емульсія з публ.англ.мовою.docx | |
10 березня 2022 11:56 |
Додаток 4-Проект договору аб, бітум, емульсія 2022.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-22-000059 ● 614ad338fbbb4c5c858c861fab647ce2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2022 15:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2022 № 112
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2022-03-10-001496-a 10.03.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-29 15:44:03
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі конструкційних матеріалів ДК 021:2015 44110000-4 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-03-10-001496-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» , підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-04 15:59:46
Відповідь на запит від 29 червня 2022 року у межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015 44110000-4 – Конструкційні матеріали (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-03-10-001496-а)
На Ваш запит від 29 червня 2022 року у межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015 44110000-4 – Конструкційні матеріали (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-03-10-001496-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 повідомляємо наступне.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
– обґрунтування розміру бюджетних призначень здійснено на основі планово-економічних показників та аналізу використання предмету закупівлі за попередній звітний рік;
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені його використанням Замовником для здійснення своєї безпосередньої господарської діяльності та відповідність його діючим стандартам ДСТУ та ГОСТ, а саме: ДСТУ Б В.2.7:119-2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови»; ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови»; ДСТУ Б В.2.7-129:2013 «Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови»; ДСТУ 4044-2001 «Бітуми нафтові дорожні в’язкі. Технічні умови»;
- очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі цін на дорожньо-будівельні матеріали згідно даних служб автомобільних доріг в областях за січень 2022 (скан-копія Цін додається) (https://dorndi.org.ua/ua/2022-rik). Оскільки, на момент оголошення закупівлі (10 березня 2022 року) інші цінові пропозиції за лютий-березень на сайті ДП «ДерждорНДІІ» були відсутні, тому вартість товару бралася за січень максимальна. Разом з тим, робився запит цінових пропозицій у тих постачальників, потужність яких знаходиться в межах міста Замовника, оскільки технологія використання товару по предмету закупівлі передбачає дотримання певних температурних режимів (скрін запиту додається). Проте, в зв’язку з введенням воєнного стану в Україні та нестабільністю цін на ринку, постачальники не змогли визначити очікувану вартість товару.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі – Постанова № 1266) про запровадження чергових заходів підвищення ефективності використання державних коштів адресована головним розпорядникам бюджетних коштів, розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня та суб’єктам господарювання державного сектору економіки. Згідно Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів на веб-сторінці Казначейства підприємство (код ЄДРПОУ 05445296) як Замовник не являється ні головним розпорядником бюджетних коштів, ні розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (скрін сторінки-запиту додається). Згідно веб-сторінці Фонду державного майна України Замовник не відноситься до суб’єктів господарювання сектору економіки.
Тому, Замовник не підпадає під Постанову № 1266 та не розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті. При оголошенні закупівлі очікувана вартість предмета закупівлі та інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі міститься в тендерній документації Замовника, сама очікувана вартість предмета закупівлі публікується при оголошенні процедури закупівлі, а отже є загальнодоступною.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1: Суміш асфальтобетонна гаряча дрібнозерниста тип Б марка 1. Бітум дорожній марки 70/100. Емульсія бітумна, дорожня. |
Опис предмету закупівлі: |
Місце поставки: Самовивіз. Завод виробника у м. Черкаси або Черкаській обл. (відстань перевезення товару від складу Постачальника до місця вивантаження (проведення робіт з асфальтування) до 20 км (включно). Товар повинен відповідати діючим Державним стандартам ДСТУ та ГОСТ, а саме: ДСТУ Б В.2.7:119-2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови»; ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови»; ДСТУ Б В.2.7-129:2013 «Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови»; ДСТУ 4044-2001 «Бітуми нафтові дорожні в’язкі. Технічні умови», що має бути підтверджено в Тендерній пропозиції Учасника паспортами/сертифікатами якості/відповідності та/або протоколами випробування. Товар постачається окремими партіями згідно заявок Покупця. Об’єм партії Товару визначається Замовником самостійно та доводиться до Учасника відповідною заявкою. Під партією Товару розуміється частина Товару, що передається Покупцем в одній заявці. Учасник зобов’язаний поставити Товар в денний та/або нічний час, а також вихідні та святкові дні у необхідній Замовнику кількості.
Розгорнути
Згорнути
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 11 875 405,51 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 59 377,03 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05445296 |
Місцезнаходження: | 18003, Україна, Черкаська область обл., м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
ТОВ ЦЕНТРДОРРЕСУРС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2022 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" |
11 792 472,00
UAH з ПДВ
|
11 792 472,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЦЕНТРДОРРЕСУРС |
11 850 028,80
UAH з ПДВ
|
11 850 028,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" #33819662 |
Рішення скасоване |
11 792 472,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2022 13:28
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" #33819662 |
Відхилено |
11 792 472,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2022 13:29
|
ТОВ ЦЕНТРДОРРЕСУРС #38749259 |
Рішення скасоване |
11 850 028,80
UAH з ПДВ
|
22 червня 2022 16:31
|
ТОВ ЦЕНТРДОРРЕСУРС #38749259 |
Відхилено |
11 850 028,80
UAH з ПДВ
|
22 червня 2022 16:36
|