Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги гарячого харчування)
Очікувана вартість
3 326 444,00 UAH
UA-2021-01-14-004373-a ● d65c46752e044d38a3236ae477554e07
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти "Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Зоряний" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 20307568 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул Лешко-Попеля,1 |
Контактна особа: |
Марина Кривоносова +380563772014,+380984296340 bnrc@online.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2021 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 14:40 |
Очікувана вартість: | 3 326 444,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 264,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 66528 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 - 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги гарячого харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Лешко-Попеля,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем акту виконаних послуг протягом 30 календарних днів після факту виконання послуг на підставі виставленого Виконавцем акту виконаних послуг. Вид забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», із зобов’язанням банку, в якому учасником торгів відкрито банківський рахунок, у разі виникнення обставин, передбачених частиною 3 статті 25 Закону, перерахувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має бути не меншим, ніж 90 днів, починаючи з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Більш детально в тендерній документації. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2021 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2021 15:20 |
Перелік змін.doc | |
29 січня 2021 15:19 |
ТД харчування 2021.doc |
29 січня 2021 15:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
29 січня 2021 15:20 |
Перелік змін.doc
|
|||||||||
29 січня 2021 15:19 |
ТД харчування 2021.doc
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-14-004373-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА, Код ЄДРПОУ:40986912
Дата подання: 18 лютого 2021 19:01
Дата подання: 18 лютого 2021 19:01
Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
ТОВ «ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА» звертається до Постійнодіючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою на рішення замовника Комунальний заклад освіти "Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Зоряний" Дніпропетровської обласної ради" (код ЄДРПОУ 20307568) з проханням розглянути нашу скаргу та зобов’язати скасувати протокольне рішення тендерного комітету Комунальний заклад освіти "Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Зоряний" від 17.02.2021 року яким відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА» відповідно до абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та прийняте нове рішення про визнання ТОВ «ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА» (код ЄДРПОУ 40986912) переможцем відкритих торгів на закупівлю Послуги гарячого харчування ДК 021:2015 - 55510000-8 – Послуги їдалень, Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-14-004373-a, ID d65c46752e044d38a3236ae477554e07, Ідентифікатор плану UA-P-2021-01-14-005545-a.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 лютого 2021 15:26
рішення від 22.02.2021 № 3165 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2021 15:25
інформація про резолютивну частину рішення від 03.03.2021 №4103.pdf
Дата публікації: 04 березня 2021 18:13
рішення від 03.03.2021 №4103.pdf
Дата публікації: 09 березня 2021 20:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4103-Р/пк-пз від 03.03.2021 скасоване рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015 - 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги гарячого харчування)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01- 14-004373-a
Дата виконання рішення замовником: 10 березня 2021 16:53
Номер скарги: UA-2021-01-14-004373-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 15 березня 2021 10:05
Дата подання: 15 березня 2021 10:05
Оскарження рішення Замовника
На офіційному сайті https://prozorro.gov.ua 14 січня 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – відкриті торги за ДК 021:2015 - 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги гарячого харчування), згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-01-14-004373-a за адресою www.prozorro.gov.ua на очікувану вартість 3 326 444,00 грн. без ПДВ.
Замовником закупівлі виступає Комунальний заклад освіти «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Зоряний" Дніпропетровської обласної ради» (надалі – «Замовник»).
29 січня 2021р. на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua було опубліковано тендерну документацію зі змінами.
Кінцевим терміном подання тендерних пропозицій було 06.02.2021р. 18-00 год. Наше підприємство подало тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі.
08 лютого 2021р. о 14-40 год. відбувся аукціон вказаної закупівлі, який завершився цього ж дня о 15-13 год.
У зазначеному аукціоні приймали участь наступні учасники:
№ з/п НАЙМЕНУВАННЯ УЧАСНИКІВ ЦІНА ПРОПОЗИЦІЇ
1 ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» 2 863 927,00 грн. без ПДВ
2 ТОВ «ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА» 3 292 497,00 грн. без ПДВ
3 ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» 3 316 660,30 грн. без ПДВ
4 ФОП «ПСАРЬОВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА» 3 326 444,00 грн. без ПДВ
У відповідності до частини 9,10 статті 29 Закону «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
В результаті відхилення тендерних пропозицій ТОВ «Лаверна Смак», ТОВ «Придніпровська Перлина», системою електронних закупівель «Prozorro» було поставлено нашу тендерну пропозицію ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» на розгляд Замовнику для прийняття рішення.
Так, 18.02.2021р. на веб-порталі Уповноваженого органу було опубліковане повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Контракт Продрезерв 5».
Не погоджуючись із вказаним рішенням, 18.02.2021р. ТОВ «Придніпровська Перлина» звернулося зі скаргою до Органу оскарження на рішення Замовника про відхилення його тендерної пропозиції.
За результатами розгляду скарги, 03.03.2021р. Органом оскарження було прийнято рішення, згідно з яким було зобов’язано Замовника торгів скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Придніпровська Перлина» та рішення про визначення ТОВ «Контракт Продрезерв 5» переможцем процедури закупівлі.
На виконання зазначеного рішення, Замовником було повернуто всіх учасників закупівлі в стадію кваліфікації, після чого, тендерна пропозиція ТОВ «Лаверна Смак» була відхилена, а ТОВ «Придніпровська Перлина» було визначене переможцем процедури закупівлі.
Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника з наступних причин.
ПО ПЕРШЕ: згідно п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати копію звіту «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» форма 1-ДФ за останню звітну дату (квартал).
Так, ТОВ «Придніпровська Перлина» у складі тендерної пропозиції надало копію звіту «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» форма 1-ДФ за 3-й квартал 2020р. Крім цього, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Придніпровська Перлина» надало довідка-пояснення, яка датована 02.03.2021р., а завантажене на майданчик 06.02.21р., в якому зазначено, що згідно чинного законодавства, термін подачі податкового розрахунку (форма 1 ДФ) за 4-й квартал 2020р., ще не настав (настане 09.02.2021р.).
Таким чином, вважаємо, що на момент подачі тендерної пропозиції (06.02.2021р.) останнім звітним періодом є 2020 рік. Чинним законодавством України встановлені граничні терміни (09.02.2021р.) подання звіту «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» форма 1-ДФ, однак, не забороняє підприємствам подавати його раніше.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що ТОВ «Придніпровська Перлина» не виконано вимогу стосовно надання в складі тендерної пропозиції копію звіту «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» форма 1-ДФ за останній звітній період (квартал) 2020 рік, а отже, його пропозиція підлягала відхиленню.
Замовник в свою чергу, не звернув на зазначений факт своєї уваги, та незаконно визнав переможем ТОВ «Придніпровська Перлина».
ПО ДРУГЕ: згідно п. 3 Додатку 2 до тендерної документації, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати копію аналогічного договору стосовно надання послуг гарячого харчування (послуг їдалень), у відповідності до предмету закупівлі;
- разом із аналогічними договорами на підтвердження їх виконання учасники зобов’язані надати акти про надані послуги (виконані роботи), та копії документів, що підтверджують здійснення оплати за надані послуги із банківських установ. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань. При цьому, аналогічні договори повинні містити інформацію про предмет закупівлі, який відповідає по своїй суті предмету закупівлі та істотні умови, що є характерними згідно законодавства для такого роду договорів;
- оригінал відгуку на відповідному бланку від замовника, з яким укладено договір, копію якого подає учасник на виконання цього пункту, із зазначенням службових номерів посадових осіб замовника (замовника який надав відгук).
Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір.
Так, ТОВ «Придніпровська Перлина» у складі тендерної пропозиції надало аналогічний договір № 08/18 від 21.02.2018р. До аналогічного договору надало відгук, в якому передбачено, що сума виконання договору складає 5 400 429,93 грн.; платіжні доручення надані на суму виконання - 5 400 429,93 грн., а також, акти виконаних послуг, згідно яких, якщо брати суму виконання яка зазначена цифрами – складає 5 400 429,93 грн., а якщо приймати до уваги суми, що зазначені прописом, сума виконання складає – 5 402 929,78 грн. Про зазначене свідчить наявність в складі пропозиції акту виконаних послуг № 17 від 24.09.2018р., згідно якого сума цифрами зазначена 171 501,55 грн., а сума прописом зазначена – 174 001,40 грн., тобто різниця між сумою цифрами та сумою прописом в актах складає – 2 499,85 грн.
У зв’язку з цим, не зрозуміло, яку суму необхідно вважати правильною. Згідно п. 11 Переліку формальних помилок, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. Якщо, врахувати положення зазначеного Наказу, то в зазначеному акті, сума прописом є правильною, а отже, сума виконання згідно актів виконаних послуг не співпадає із сумою виконання згідно платіжних доручень.
Таким чином, зазначений договір не є виконаним (завершеним), у зв’язку з цим, ТОВ «Придніпровська Перлина» не виконало вимогу, стосовно надання в складі тендерної пропозиції виконаного (завершеного) аналогічного договору.
ПО ТРЕТЄ: згідно пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації, передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції подає орієнтовну калькуляцію основних статей витрат загальної суми пропозиції.
Ціна послуг має включати в себе витрати на закупку продуктів, транспорт, приготування, сервірування столів їдальні, а також витрати на прибирання та миття посуду, дератизацію, дезінфекцію їдальні та харчоблоку, видалення твердих побутових відходів, поточний ремонт приміщень харчоблоку, технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання, яке використовується Учасником під час надання послуг, проведення технічного обслуговування системи фільтрації води, тощо. Ціна послуг повинна включати в себе всі податки та збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником. Відповідно до пп. «г» п. 197.1.7 Податкового Кодексу України звільняються від оподаткування ПДВ операції з постачання послуг з харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах.
Так, ТОВ «Придніпровська Перлина» у складі тендерної пропозиції надало орієнтовну калькуляцію основних статей витрат, яка не передбачає витрати на транспортування та витрати на поточний ремонт приміщення харчоблоку, тобто містить звужену інформацію щодо всіх статей витрат, що може бути причиною неповного виконання умов технічного завдання у майбутньому.
Таким чином, орієнтовна калькуляція ТОВ «Придніпровська Перлина» не включає в себе усі витрати, які передбачені умовами технічного завдання, а значить його пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації.
Замовник в свою чергу, не звернув на зазначений факт своєї уваги, та незаконно визнав переможем ТОВ «Придніпровська Перлина».
Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти цінову пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією або оголошенням. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації або оголошення виключно та в межах поданих документів учасниками торгів.
Нагадуємо, що тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючи описані вище недоліки, вважаємо, що Замовник, визначивши переможцем ТОВ «Придніпровська Перлина», грубо порушив принципи здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону, права та охоронювані законом інтереси ТОВ «Контракт Продрезерв 5» в частині об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також, принцип добросовісної конкуренції серед учасників.
В ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду.
На виконання ч. 1 ст. 18 Закону, скарга ТОВ «Контракт Продрезерв 5» містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування».
На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати тендерний комітет Комунального закладу освіти «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Зоряний» Дніпропетровської обласної ради» повністю скасувати своє рішення, оформлене протоколом № 26 від 10.03.2021р., щодо визначення ТОВ «Придніпровська Перлина» переможцем закупівлі та повідомлення про намір укласти договір з останнім.
3. У випадку встановлення факту неможливості виправлення порушень, допущених тендерним комітетом Комунального закладу освіти «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Зоряний» Дніпропетровської обласної ради» під час проведення Процедури закупівлі прийняти рішення про відміну такої Процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 березня 2021 09:55
рішення від 17.03.2021 № 5282 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 09:55
інформація про перенесення розгляду скарги від 26.03.2021 № 4542.pdf
Дата публікації: 29 березня 2021 10:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.04.2021 № 7186.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2021 16:11
рішення від 07.04.2021 № 7186.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2021 19:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення про визначення ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015 - 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги гарячого харчування)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01- 14-004373-a скасоване.
Дата виконання рішення замовником: 13 квітня 2021 14:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК |
2 863 927,00
UAH
|
2 863 927,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА |
3 292 497,00
UAH
|
3 292 497,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" |
3 316 660,30
UAH
|
3 316 660,30
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПСАРЬОВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" |
3 326 444,00
UAH
|
3 326 444,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" #35601826 |
Рішення скасоване |
3 316 660,30
UAH
|
10 березня 2021 11:38
|
|
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК #40375543 |
Рішення скасоване |
2 863 927,00
UAH
|
10 березня 2021 15:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 лютого 2021 13:32
|
ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА #40986912 |
Рішення скасоване |
3 292 497,00
UAH
|
10 березня 2021 15:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 лютого 2021 13:48
|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" #35601826 |
Рішення скасоване |
3 316 660,30
UAH
|
10 березня 2021 15:42
|
|
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК #40375543 |
Рішення скасоване |
2 863 927,00
UAH
|
13 квітня 2021 14:13
|
|
ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА #40986912 |
Рішення скасоване |
3 292 497,00
UAH
|
13 квітня 2021 14:13
|
|
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК #40375543 |
Відхилено |
2 863 927,00
UAH
|
13 квітня 2021 15:10
|
|
ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА #40986912 |
Переможець |
3 292 497,00
UAH
|
15 квітня 2021 16:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 квітня 2021 09:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 18:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 16:45
|
ДУ №3 2230.jpg | зміни до договору |
29 листопада 2021 16:43
|
Специфиікація.jpg | зміни до договору |
29 листопада 2021 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2021 16:28
|
ДУ 2 2230.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2021 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2021 17:28
|
Договор 9 ДУ1.pdf | укладений |
27 квітня 2021 17:26
|
Договор 9 Додатки.pdf | укладений |
27 квітня 2021 17:26
|
Договор 9.1.pdf | укладений |
27 квітня 2021 17:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |