Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Полтавської районної державної адміністрації Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 02145642 |
Вебсайт: | http://metodcentr-prr.at.ua |
Місцезнаходження: | 38721, Україна , Полтавська обл., Сем'янівка Полтавський район, вул. Центральна, буд. 23 |
Контактна особа: |
Веретільник Наталія Володимирівна +380532222907 buxosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2020 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2020 14:25 |
Очікувана вартість: | 1 840 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2020 18:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2020 17:03 |
Проект договору.docx | |
18 березня 2020 17:03 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Під час кваліфікації тендерної пропозиції ПП «Укрдидактик» було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації, які зокрема було описано у протоколі № 253 від 09.04.2020 р. Тендерна документація складена замовником у відповідності до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відтак, встановивши невідповідність пропозиції учасника ПП «Укрдидактик» вимогам тендерної документації, замовник зобов’язаний відхилити таку пропозицію.
У розміщеній ПП «Укрдидактик» вимозі, останнє визнає, що його пропозиція не містить усіх необхідних документів, які вимагались тендерною документацією.
Таким чином, пропозиція ПП «Укрдидактик» була обґрунтовано відхилена замовником.
Щодо вимоги скасувати закупівлю, то вона не ґрунтується на вимогах чинного законодавства, а тому не підлягає до задоволення. З повагою, тендерний комітет.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-07-000044 ● 7ae9c9ab907743c28f6448a4bbca84b5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2020 17:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.05.2020 № 25
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 08.05.2020 № 25
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-03-18-002628-a, 18.03.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
В проекті договору було здійснено посилання на положення частини шостої статті 36 Закону та в пункті 11.7 Додатку 6 «Проект договору» посилається на ЗУ «Про захист персональних даних» від 01.06.2011 № 2297-VI, а необхідно зазначити, що ЗУ «Про захист персональних даних» датовано 01.06.2010р. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків, передбачених ч.4 ст. 36 Закону. Так як ці допущені технічні помилки не відносяться до істотних умов договору було складено відповідну додаткову угоду про виправлення допущених технічних помилок (додаткова угода № 1 від 02.06.2020 року до договору № 108 від 30.04.2020 року). Учасником ТОВ «ІТЕС-СЕРВІС» не було надано копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кабінети навчальні, але на всі складові кабінету географії, які вимагалося згідно тендерної документації, надані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи: документ-камера, ноутбук, інтерактивний дисплей, багатофункціональний пристрій, принтери, сканери, меблі(копії висновків на ДСП, кромку) та копії сертифікатів відповідності. Відсутність цього висновку не свідчить, що учасник не виконає свої зобов’язання. З метою уникнення непорозуміння та щоб більше пересвідчитися у якості предмету закупівлі під час підписання договору було надано переможцем цей висновок. Крім того повідомляємо, що на вказане ми звернули увагу, але замовник не мав права відхилити учасника за формальну помилку, оскільки такі дії суперечили б тендерній документації (Розділ 5 пункт 3). Закон закріплює за Замовником право не відхиляти учасника у разі допущення ним формальної помилки. Навіть, якби Замовник безпідставно прийняв рішення про відхилення учасника, такі б дії призвели до зриву процедури закупівлі, а оголошення нової призвело б до різкого зростання очікуваної вартості предмету закупівлі. Даний предмет закупівлі відноситься до навчальних кабінетів, за допомогою яких здійснюється навчально-виховні роботи з предмету географії, реалізація практично-дійової і творчої складових змісту навчання; забезпечення в основній та старшій школі поглибленого і профільного навчання; організація роботи предметних гуртків та факультативів. До матеріально-технічного забезпечення навчальних кабінетів з ПМП належать шкільні меблі, обладнання та устаткування. Комплектація кабінетів обладнанням здійснена відповідно до вимог «Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» (Затверджено Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 14.12.2012 № 1423). Основною метою створення цих кабінетів є забезпечення оптимальних умов для організації навчально-виховного процесу з природничо-математичних предметів та реалізації завдань відповідно до вимог Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. З повагою, тендерний комітет.
2020-06-02 10:12:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" |
1 803 200,00
UAH з ПДВ
|
1 803 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС |
1 830 000,00
UAH з ПДВ
|
1 830 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІЗНЕС ТЕХНІКА" |
1 838 400,00
UAH з ПДВ
|
1 838 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" #42366394 |
Відхилено |
1 803 200,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2020 15:35
|
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС #39048485 |
Переможець |
1 830 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2020 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2020 08:48
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2020 10:03
|
додаткова угода 1 до дог. 108.pdf | зміни до договору |
02 червня 2020 09:58
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2020 18:10
|
договір 108.pdf | укладений |
30 квітня 2020 17:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення допущеної технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |