Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
45 275,00 UAH
UA-2020-02-03-000229-b ● d64ad25b842c4159893afd6321a1876e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Голосіївського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 24721709 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. Л.Толстого, 25/2 (оф.108) |
Контактна особа: |
Рубан Оксана Василівна 380442882213 tcso@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2020 10:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2020 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2020 12:34 |
Очікувана вартість: | 45 275,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 226,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1848 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2020 10:06 |
Оголошення канцтовари -2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
п.7
Дата подання: 03 лютого 2020 17:57
Дата відповіді: 04 лютого 2020 09:30
Доброго дня. Прохання уточнити по п. 7 діркоробивач.
Вам потрібен діркопробивач, що пробиває 25 арк? Чи можно пропонувати діркопробивач, з пробивною потужністю від 10 до 25 арк?
Відповідь: Доброго дня! По п. 7 потрібний дирокол металевий пробивною потужністю від 10 до 25 аркушів.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 лютого 2020 09:44
Дата відповіді: 04 лютого 2020 10:27
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Територіальним центром будуть розглянуті всі пропозиції, які віповідатимуть опису та характеристикам товару що закуповується. Остаточне рішення щодо придбання запропонованого еквівалента залишається за Замовником, але перевага буде надаватися чіткій відповідності товару, який закуповується.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
30 230,22
UAH з ПДВ
|
28 377,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ |
34 794,80
UAH з ПДВ
|
28 378,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
33 522,96
UAH з ПДВ
|
29 729,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" #42227163 |
Переможець |
28 377,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 10:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2020 11:36
|
15.PDF | укладений |
13 лютого 2020 11:35
|
14.PDF | укладений |
13 лютого 2020 11:35
|