Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (Охоронні послуги адміністративної будівлі та гаража за адресою: м. Ковель, вул. Незалежності,73).
Очікувана вартість
252 000,00 UAH
UA-2021-05-18-003115-b ● d643b2812b224b1083d3e5bcfea8477c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Ковельської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04051313 |
Вебсайт: | http://www.kovelrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Геннадій Ющик +380950359157 kovelmat@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2021 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 червня 2021 12:55 |
Очікувана вартість: | 252 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 260,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (Охоронні послуги адміністративної будівлі та гаража за адресою: м. Ковель, вул. Незалежності,73).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 липня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2021 18:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2021 18:32 |
ТД охорона 27.05.2021р..doc | |
27 травня 2021 18:32 |
Проект договору 27.05.2021р..doc | |
27 травня 2021 18:32 |
Перелік змін до ТД.doc |
27 травня 2021 18:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 травня 2021 18:32 |
ТД охорона 27.05.2021р..doc
|
|||
27 травня 2021 18:32 |
Проект договору 27.05.2021р..doc
|
|||
27 травня 2021 18:32 |
Перелік змін до ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
підтверджуючі документи
Дата подання: 21 травня 2021 09:34
Дата відповіді: 24 травня 2021 17:24
Доброго дня, Документацією встановлено вимогу, що персонал охорони повинен вміти користуватись первинними засобами пожежогасіння, надавати невідкладну медичну допомогу (надати копії підтверджуючих документів). Про які саме підтверджуючі документи йде мова?
Відповідь: Доброго дня! Одним з таких підтверджуваних документів може бути сканкопія проведення інструктажу щодо користування первинними засобами пожежогасіння та надання невідкладної медичної допомоги тощо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-18-003115-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПАСІЧНИЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2117216735
Дата подання: 19 травня 2021 11:53
Внесення змін до тендерної документації
Тендерною документацією Додатком 4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" визначено Обов'язкова наявність групи швидкого реагування в м. Ковель з дислокацією автомобіля ГШР (група швидкого реагування) по вул. Незалежності. Вважаю дані вимоги такими, що обмежують кількість учасників, які можуть прийняти участь в тендері. Відповідно до Ч. 4 ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Статтею 5 вище зазначеного Закону встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дані вимоги з Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2021 17:10
Шановний учаснику! Просимо уточнити , яка саме вимога до надання послуг є дискримінаційною:
- наявність групи швидкого реагування;
- наявність групи швидкого реагування в м. Ковель;
- дислокація автомобіля ГШР (група швидкого реагування) по вул. Незалежності?
- наявність групи швидкого реагування;
- наявність групи швидкого реагування в м. Ковель;
- дислокація автомобіля ГШР (група швидкого реагування) по вул. Незалежності?
Номер вимоги: UA-2021-05-18-003115-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ КОМПЛЕКС", Код ЄДРПОУ:43192573
Дата подання: 21 травня 2021 10:00
Термін існування
Замовнику, поясніть, будь-ласка, на підставі чого Ви дискримінуєте учасників, встановлюючи подібну вимогу: Присутність на ринку охоронних послуг не менше 5 років? А як бути з учасниками, які мають величезну кількість укладених договорів та задоволених клієнтів, проте існують менше 5 років? Статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Тобто, на рівні закону, встановлено, що досвід учасника публічних закупівель підтверджується виключно виконанням аналогічних договорів з наданням підтверджуючих документів. Жодної згадки, в цьому Законі, про термін існування учасника, як підтвердження компетентності останнього мови не йде, адже подібна вимога є абсурдною та дискримінаційною, що не раз знаходило відображення в практиці АМКУ, який погоджувався з позицією скаржників та визнавав подібну вимогу неправомірною. Додатково повідомляємо, що термін існування суб'єкта - не є запорукою його досвіду. Підприємство може фактично не здійснювати діяльність за цей період, але мати в наявності 1 виконаний договір. Тобто, такий учасник задовільнить Вас в якості переможця? На підставі всього вищевикладеного, вимагаємо виклюяити дану вимогу з документації та не встановлювати подібних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2021 23:31
п.3 ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі"( наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Номер вимоги: UA-2021-05-18-003115-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО АРСЕНАЛ СТ-9 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АРСЕНАЛ СТ, Код ЄДРПОУ:32963911
Дата подання: 21 травня 2021 10:08
Дискримінаційна вимога Тендерної документації
Додатком 4 ("Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ") Тендерної документації, а саме пунктом 29 встановлена вимога присутності учасника на ринку охоронних послуг на всій території України. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною в сенсі обмеження кількості учасників, які можуть прийняти участь в тендері. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо виключити дану вимогу з Тендерної документації для дотримання добросовісної конкуренції серед учасників.
Розгорнути
Згорнути
Просимо виключити дану вимогу з Тендерної документації для дотримання добросовісної конкуренції серед учасників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2021 23:37
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-05-18-003115-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ГРІЗЛІ-ОБОРОНА", Код ЄДРПОУ:43320806
Дата подання: 27 травня 2021 17:05
Дата подання: 27 травня 2021 17:05
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 червня 2021 15:43
рішення від 31.05.2021 №11902 лист Замовнику лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 01 червня 2021 15:43
Інформація про перенесення розгляду Скарги від 09.06.2021 №10702.pdf
Дата публікації: 10 червня 2021 18:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.06.2021 №14016.pdf
Дата публікації: 23 червня 2021 16:22
рішення від 22.06.2021 №14016.pdf
Дата публікації: 25 червня 2021 18:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2021 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "БАР'ЄР-Б" |
208 000,00
UAH з ПДВ
|
147 730,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СБ ГРІЗЛІ" |
201 912,00
UAH з ПДВ
|
152 508,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Могильний Олександр Іванович |
180 432,00
UAH з ПДВ
|
154 656,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПАСІЧНИЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ" |
224 771,90
UAH з ПДВ
|
170 879,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АРСЕНАЛ СТ-5" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСЕНАЛ СТ" |
249 900,00
UAH з ПДВ
|
170 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Явір-2000" |
227 602,08
UAH з ПДВ
|
227 602,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БАР'ЄР-Б" #36734640 |
Відхилено |
147 730,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 17:14
|
ПП "СБ ГРІЗЛІ" #41157579 |
Переможець |
152 508,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2021 13:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2022 22:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2022 22:43
|
Протокол №6-2 від 02.02.2022р..pdf | зміни до договору |
03 лютого 2022 22:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:17
|
ДУ №2 від 28.12.2021р..pdf (Договір №192 від 26.07.2021р.).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:15
|
ДУ №1 від 28.12.2021р..pdf (Договір №192 від 26.07.2021р.).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2021 17:43
|
Акт від 30.07.2021р..pdf | зміни до договору |
05 серпня 2021 17:42
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2021 13:58
|
ДОГОВІР №192 від 26.07.2021.pdf | укладений |
26 липня 2021 13:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток №3 до договору №192 від 26.07.2021р./ Акт прийому-передачі Об'єкта під охорону/ |
Номер договору про закупівлю: | 192 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаток №3 до договору №192 від 26.07.2021р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на строк , достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 192 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на строк , достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 192 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 192 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |