Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки та відновлення картриджів, згідно коду ЄЗС ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
57 000,00 UAH
UA-2020-07-20-002745-c d5ea55dd736048a585c46848d8a3d882
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткач Юлія Вікторівна

380988312060 zki.buh@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33695540
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Велика Житомирська, 15А
Контактна особа: Ткач Юлія Вікторівна
380988312060
zki.buh@kievcity.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 16:00
Очікувана вартість: 57 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 285,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
234 послуга
Послуги із заправки картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Велика Житомирська, 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
125 послуга
Послуги із відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Велика Житомирська, 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Послуги відповідно до цього Договору здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання Сторонами відповідного Акта. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за надані Послуги здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника для розрахунків за надані Послуги, при цьому штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" 40 105,50
UAH з ПДВ
40 105,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 15:55
Електронний підпис
30 липня 2020 15:54
Лист-гарантія.pdf
30 липня 2020 15:54
Цінова пропозиція.pdf
30 липня 2020 15:54
сертифікат SCC 2020.pdf
30 липня 2020 15:54
Протокол.pdf
30 липня 2020 15:54
Проект договору.pdf
30 липня 2020 15:54
Наказ.pdf
30 липня 2020 15:54
Копія статуту.pdf
30 липня 2020 15:54
Довідка про Учасника.pdf
30 липня 2020 15:54
ДМС договір+ відгук.pdf
30 липня 2020 15:54
ДАСУ договір+ відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"
#39453334
Переможець 40 105,50
UAH з ПДВ
31 липня 2020 08:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 08:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"
#39453334
40 105,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:07
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:05
Додаткова угода_2_30.12.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:01
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 11:41
Додаткова угода_1_03.09.2020.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 09:12
Договір_32 від 04.08.2020.pdf укладений
04 серпня 2020 09:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною реквізитів Виконавця, Сторони домовилися викласти Розділ 13. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу наданих Послуг протягом 2020 року та ціну Договору
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 729,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 621,50 UAH)