Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція корпусів КП "Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" з влаштуванням мансардних поверхів по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області" (II черга)
Очікувана вартість
16 949 384,40 UAH
UA-2020-06-24-000074-a d5e23bef07c246a6b773582483bb2ed0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Віталійович Михайлюк

+380932682037 mykhaylyuk.d@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Віталійович Михайлюк
+380932682037
mykhaylyuk.d@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 08:13
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2020 23:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 11:40
Очікувана вартість: 16 949 384,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 508 481,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків -СС2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція корпусів КП "Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" з влаштуванням мансардних поверхів по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області" (II черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84130, Україна, Донецька область, м. Святогірськ, вул. Кільцева, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ" 16 772 405,29
UAH з ПДВ
14 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " А С К" 16 143 447,84
UAH з ПДВ
15 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 17:51
Електронний підпис
10 липня 2020 17:50
тендер 4.pdf
10 липня 2020 17:50
тендер3.pdf
10 липня 2020 17:50
тендер 2.pdf
10 липня 2020 17:50
тендер 1.pdf
10 липня 2020 17:50
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 00:09
Електронний підпис
05 серпня 2020 00:07
Довідка ч 2.ст 17 Закону.pdf
05 серпня 2020 00:07
Довідка МВД.pdf
05 серпня 2020 00:07
Справка с налоговой.rar
12 липня 2020 20:16
Електронний підпис
12 липня 2020 20:16
Досвід.pdf
12 липня 2020 20:15
Ліцензії та дозволи.pdf
12 липня 2020 20:15
Баланс.pdf
12 липня 2020 20:15
Субпідрядники.pdf
12 липня 2020 20:15
Зведена довідка.pdf
12 липня 2020 20:15
Графік.pdf
12 липня 2020 20:15
ЗАЯВА-ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 липня 2020 20:15
Довідка банку.pdf
12 липня 2020 20:15
Досвід.pdf.p7s
12 липня 2020 20:15
Баланс.pdf.p7s
12 липня 2020 20:15
Субпідрядники.pdf.p7s
12 липня 2020 20:15
Зведена довідка.pdf.p7s
12 липня 2020 20:15
Графік.pdf.p7s
12 липня 2020 20:15
ЗАЯВА-ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
12 липня 2020 20:15
Довідка банку.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " А С К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ"
#42611377
Відхилено 14 800 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 11:45
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " А С К"
#24543159
Переможець 15 600 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 13:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " А С К"
#24543159
15 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 16:35
ду 6 від 22.12.2021 дог 83б-20 від 13.08.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 16:35
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 16:34
ду 5 від 26.08.2021 дог 83б-20.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 12:54
ду 4 від 29.04.2021 дог 83б-20.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 12:54
ду 3 від 22.03.2021 дог 83б-20.pdf зміни до договору
22 березня 2021 11:09
Ду1 від 01.12.2020 до Договору №83б-20 від 13.08.2020.pdf зміни до договору
22 січня 2021 16:05
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 10:42
ду2 від 16.01.2021 дог 83б-20 від 13.08.2020.pdf зміни до договору
19 січня 2021 10:39
Електронний підпис укладений
15 серпня 2020 09:52
договір 83б-20 від 13.08.2020.pdf укладений
15 серпня 2020 09:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через затримку фінансування витрат замовника зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану. Подовження строку дії договору до 31.01.2022. Зміна р/р Замовника.
Номер договору про закупівлю: 83б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ду 1 - зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану; Ду 3 - зміна умов попередньої оплати та р/р Підрядника; Ду 4 - зміна реквізитів р/р Підрядника; Ду 5 - зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану.
Номер договору про закупівлю: 83б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1,3,4,5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено план фінансування, додаток "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 83б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ду 6 від 22.12.2021 дог 83б-20 від 13.08.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML