Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний заповідник "Замки Тернопілля" |
Код ЄДРПОУ: | 21146541 |
Місцезнаходження: | 47302, Україна , Тернопільська обл., місто Збараж, вулиця Богдана Хмельницького 6 |
Контактна особа: |
Пугач Тетяна Вікторівна +380355022312 Pugach_Tatiana83@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2021 18:01 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
17 грудня 2021 17:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2021 17:41 |
Протоколи огляду.pdf | |
17 грудня 2021 17:41 |
Відомість обсягів робіт.pdf | |
17 грудня 2021 17:41 |
ЕКСПЕРТИЗА.pdf | |
17 грудня 2021 17:41 |
Протокол переговорів-1.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-10-000087 ● 216f3a4599ad4bacb729a3bf13d0e2c6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2022 15:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
10.02.2022 № 80
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 10.02.2022 №80
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
12. UA-2021-12-17-010087-b від 17.12.2022 - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-11 09:31:00
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ліквідація аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку, пам’ятки архітектури національного значення XVII століття охор. №686, вул. Замкова, 1 м. Чортків, Тернопільська область (коригування)» (код ДК 021-2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-17-010087-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1.Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі з наданням відповідних підтверджуючих документів, а саме :
- розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі;
- проектно-кошторисну документацію (з коригуванням);
-інформацію щодо виконаних робіт (види робіт, їх обсяги та вартість) згідно договору укладеного за результатами торгів (ID:UA-2021-06-18-002516-b);
- інформацію щодо робіт, які необхідно виконати згідно переговорної процедури закупівлі (види робіт, їх обсяги та вартість).
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-16 15:48:16
Відповідь на запит
Національним заповідником «Замки Тернопілля» розглянуто Ваш запит від 11.02.2022р. 09:31 год. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит у вкладенні.
- Відповідь на запит.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об_єкта будівництва (загальний) станом на 16.12.2021р. у сумі 26139.664 тис. грн. .pdf
- дефектний акт.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об_єкта будівництва станом на 16.12.2021р. у сумі 15722.795 тис. грн.pdf
- акти прийм. вик. робіт відкриті торги.pdf
- акти прийм. вик. робіт переговорна.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-18 11:27:27
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ліквідація аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку, пам’ятки архітектури національного значення XVII століття охор. №686, вул. Замкова, 1 м. Чортків, Тернопільська область (коригування)» (код ДК 021-2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-17-010087-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно експертного звіту (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Ліквідація аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку, пам’ятки архітектури національного значення XVII століття охор. № 686, вул. Замкова,1 м. Чортків, Тернопільська область (коригування)» виданого філією ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Тернопільській області від 16.12.2021 №20-0465/01-21, загальна кошторисна вартість робіт в поточних цінах станом на 08.12.2021 складає 26139,664 тис.гривень.
Згідно звіту про виконання договору за результатами процедури закупівлі ID:UA-2021-06-18-002516-b виконано робіт на суму 14 353 141,70 гривень (14 353,14 тис.грн).
Відповідно до пункту 4 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку та економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.01.2020 №708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Отже, Замовником при визначенні предмета закупівлі необхідно від загального найменування робіт (їх обсягу та вартості-26139,664 тис.гривень.) відняти роботи (їх обсягу та вартості-14 353,14 тис.грн), які виконані згідно договору укладеного за результатами закупівлі ID:UA-2021-06-18-002516-b та витрати зазначені у главах 10 «Утримання служби замовника» в сумі 551924,00 грн (551,92 тис.грн) та 12 «Проєктно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» з врахуванням податку на додану вартість в сумі 184641,00 гривень (184,64 тис.грн).
Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі «Ліквідація аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку, пам’ятки архітектури національного значення XVII століття охор. № 686, вул. Замкова,1 м. Чортків, Тернопільська область (коригування)» після проведеного коригування розрахунковим методом повинна становити 11049,962 тис.гривень (26139,66 тис.грн - 14 353,14 тис.грн – 551,92 тис.грн – 184,64 тис.грн)
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину розбиття предмета закупівель (визначення очікуваної вартості в сумі 7 076 424,48 грн) та надати інформацію, які роботи із загального об’єму та їх вартість не включено при проведенні переговорної процедури закупівлі UA-2021-12-17-010087-b ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-23 17:10:34
Відповідь на запит
Національним заповідником «Замки Тернопілля» розглянуто Ваш запит від 18.02.2022р. 11:27 год. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит у вкладенні.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-25 20:05:11
Повідомлення про припинення проведення моніторингів процедур закупівель
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року №34, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу №80 від 10.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель», на період дії воєнного стану
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-03-11 12:04:04
Ознайомлені
Дякую!
Ознайомлені із Вашим повідомленням.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-04-11-000062 ● 85ca5122bd404778a2ffc9f51193ea81
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2022 14:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.04.2022 № 2-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 11.04.2022 № 2-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2021-12-17-010087-b від 17.12.2021 - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-13 11:22:12
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ліквідація аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку, пам’ятки архітектури національного значення XVII століття охор. №686, вул. Замкова, 1 м. Чортків, Тернопільська область (коригування)» (код ДК 021-2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-17-010087-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно експертного звіту (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Ліквідація аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку, пам’ятки архітектури національного значення XVII століття охор. № 686, вул. Замкова,1 м. Чортків, Тернопільська область (коригування)» виданого філією ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Тернопільській області від 16.12.2021 №20-0465/01-21, загальна кошторисна вартість робіт в поточних цінах станом на 08.12.2021 складає 26139,664 тис.гривень.
Згідно звіту про виконання договору за результатами процедури закупівлі ID:UA-2021-06-18-002516-b виконано робіт на суму 14 353 141,70 гривень (14 353,14 тис.грн).
Відповідно до пункту 4 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку та економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.01.2020 №708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Отже, Замовником при визначенні предмета закупівлі необхідно від загального найменування робіт (їх обсягу та вартості-26139,664 тис.гривень.) відняти роботи (їх обсягу та вартості-14 353,14 тис.грн), які виконані згідно договору укладеного за результатами закупівлі ID:UA-2021-06-18-002516-b та витрати зазначені у главах 10 «Утримання служби замовника» в сумі 551924,00 грн (551,92 тис.грн) та 12 «Проєктно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» з врахуванням податку на додану вартість в сумі 184641,00 гривень (184,64 тис.грн).
Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі «Ліквідація аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку, пам’ятки архітектури національного значення XVII століття охор. № 686, вул. Замкова,1 м. Чортків, Тернопільська область (коригування)» після проведеного коригування розрахунковим методом повинна становити 11049,962 тис.гривень (26139,66 тис.грн - 14 353,14 тис.грн – 551,92 тис.грн – 184,64 тис.грн)
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити як визначено очікувану вартість в сумі 7 076 424,48 грн та надати інформацію, які роботи із загального об’єму та їх вартість не включено при проведенні переговорної процедури закупівлі UA-2021-12-17-010087-b ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-18 13:27:54
Відповідь на запит
Національним заповідником «Замки Тернопілля» розглянуто Ваш запит від 13.04.2022р. 11:22 год. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит у вкладенні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто та вжито заходів для розірвання договору.
2022-04-27 16:25:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Порушення усунуто.
2022-05-02 13:27:21
Оскарження в суді
Опис: | Національний заповідник «Замки Тернопілля» повідомляє про те, що 6.05.2022 року до Адміністративного суду Тернопільської області подано позов до Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про визнання протиправним та скасування висновку про проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-17-010087-b |
Дата публікації: | 09 травня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 500/2016/22 |
Дата відкриття провадження: | 11 травня 2022 |
Документи:
12 травня 2022 11:58
|
Електронний підпис |
12 травня 2022 11:52
|
ухвала про відкриття провадження у справі.zip |
09 травня 2022 16:05
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СНВБ РЕСТАВРАЦІЯ "КАМ'ЯНЕЦЬ" #32905252 |
Переможець |
7 076 424,48
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 18:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2022 16:38
|
Відповідь на висновок моніторингу.pdf | укладений |
27 квітня 2022 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 15:59
|
Дод угода 1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 17:14
|
договір-1.pdf | укладений |
28 грудня 2021 17:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.3 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", п.11.4 Договору №293 від 28.12.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 293 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |