Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Бронежилет, шолом)
Очікувана вартість
3 400 000,00 UAH
UA-2024-06-11-012574-a ● d594e734eb4140558bfb93de5de1177f
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38500095 |
Місцезнаходження: | 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В |
Контактна особа: |
Сергієнко Світлана 380973462451 zakypivli103@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2024 17:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штука
1. Бронежилет DFP 6-го класу або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10013, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 35815100-1 — Бронежилети
175 штука
2. Шолом балістичний TOR FAST BALLISTIC HELMET або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10013, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 35813000-6 — Військові шоломи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2024 17:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2024 17:54 |
ТД.docx | |
11 червня 2024 17:54 |
Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 12 червня 2024 21:10
Дата відповіді: 14 червня 2024 14:28
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальним некомерційним підприємством «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради було оголошено закупівлю ID UA-2024-06-11-012574-a на закупівлю Бронежилет DFP 6-го класу або еквівалент, (Код ДК 021:2015: 35815100-1 Бронежилети) та Шолом балістичний TOR FAST BALLISTIC HELMET або еквівалент (Код ДК 021:2015: 35813000-6 Військові шоломи). Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку, а саме: • п. 2 Додатку №2 до Оголошення про проведення закупівлі встановлено дискримінаційну вимогу, щодо підтвердження фінансової спроможності учасника закупівлі, яка визначається відповідно до поданого Звіту про фінансові результати за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 70 % очікуваної вартості предмету закупівлі. Вважаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають досвід роботи у даній сфері хоч і з меншою фінансовою спроможністю, а також можуть запропонувати нижчу ціну та скласти конкуренцію іншим учасникам. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Відповідно до п.п.2 п.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Одним із кваліфікаційних критеріїв, що підтверджує фінансову стабільність учасника, відповідно до п.п.4 п.2 статті 16 Закону є наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Законом чітко зазначено, що цей критерій підтверджується фінансовою звітністю.
Також п. 3 статті 16 Закону встановлює замовнику обмеження щодо вимоги надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівлі на частини).
Вимоги до предмета закупівлі формувалися Замовником відповідно до п.2 статті 22 Закону враховуючи потреби та ризики підприємства.
Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників згідно з чинним законодавством.
Так як сума закупівлі значна, то для впевненості у можливості закупівлі товару та вчасному виконанні договору згідно поданої заявки, замовником визначено вимогу про надання інформації про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансової звітністю щодо обсягу річного доходу за минулий рік (або минулий період) не меншим 70% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Замовник не вимагав ні надання забезпечення тендерної пропозиції, ні забезпечення виконання договору, і це навпаки розширює коло учасників а не дискримінує їх.
Відповідно до п.п.2 п.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Одним із кваліфікаційних критеріїв, що підтверджує фінансову стабільність учасника, відповідно до п.п.4 п.2 статті 16 Закону є наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Законом чітко зазначено, що цей критерій підтверджується фінансовою звітністю.
Також п. 3 статті 16 Закону встановлює замовнику обмеження щодо вимоги надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівлі на частини).
Вимоги до предмета закупівлі формувалися Замовником відповідно до п.2 статті 22 Закону враховуючи потреби та ризики підприємства.
Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників згідно з чинним законодавством.
Так як сума закупівлі значна, то для впевненості у можливості закупівлі товару та вчасному виконанні договору згідно поданої заявки, замовником визначено вимогу про надання інформації про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансової звітністю щодо обсягу річного доходу за минулий рік (або минулий період) не меншим 70% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Замовник не вимагав ні надання забезпечення тендерної пропозиції, ні забезпечення виконання договору, і це навпаки розширює коло учасників а не дискримінує їх.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВАЙТ" |
3 199 999,80
UAH з ПДВ
|
3 199 999,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВАЙТ" #45159339 |
Відхилено |
3 199 999,80
UAH з ПДВ
|
21 червня 2024 11:50
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій