Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Номерні знаки транспортних засобів
Очікувана вартість
191 266 600,00 UAH
UA-2024-09-13-011662-a ● d582c8e82d904a21ab232754a3b3b2de
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головний сервісний центр МВС |
Код ЄДРПОУ: | 40109173 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лук’янівська, будинок 62 |
Контактна особа: |
Дубас Максим Леонідович 080442722887 m.dubas@hsc.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2024 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 14 жовтня 2024 12:31 |
Початок аукціону: | 14 жовтня 2024 12:31 |
Очікувана вартість: | 191 266 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 956 333,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції має бути подане у виді банківської гарантії. Банківська гарантія оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 09.07.2020 № 99) (далі – Положення) та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 03.03.2021 за № 275/35897), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього Розділу, перерахувати на рахунок ГСЦ МВС кошти у сумі забезпечення пропозиції. Банківські реквізити ГСЦ МВС (Замовник): рахунок IBAN UA848201720355179002002092560 в ДКС України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 40109173. При здійсненні платежу у призначенні забезпечення тендерної пропозиції обов’язково вказати: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки транспортних засобів)». Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 1 912 666,00 грн. (один мільйон дев’ятсот дванадцять тисяч шістсот шістдесят шість грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з кінцевого строку подання тендерної пропозицій. Бенефіціар – Головний сервісний центр МВС; Банк Бенефіціара (Замовника) – Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 (адреса: вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601). Гарантія подається у форматі електронного документа: - гарантія має містити умови, визначені в пункті 26 розділу ІІІ Положення з урахуванням розміру забезпечення, умов безвідкличності та безумовності гарантії, згідно з цим пунктом оголошення; - гарантія подається у складі пропозиції у вигляді електронного документа скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку-гаранту; - подання документа (гарантії) здійснюється відповідно до Положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1912666 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається Замовником, відповідно до статті 27 Закону. Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 1% від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю становить 31 грудня 2024 року. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається у разі: порушення строків передачі Товару понад 10 (десять) календарних днів з моменту отримання Продавцем відповідної заявки Покупця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14720000-4: Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
644600 комплект
Номерний знак підтип 1-1-1 (авто)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 14721000-1 — Алюміній
72190 комплект
Спеціальний номерний знак підтип 1-1-2 (електро авто)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 14721000-1 — Алюміній
95631 штука
Номерний знак підтип 1-1-3 (причеп)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 14721000-1 — Алюміній
295 комплект
Номерний знак підтип 1-2-1 (автобуси, таксі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 14721000-1 — Алюміній
250 комплект
Спеціальний номерний знак підтип 1-2-2 (електро автобуси, таксі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 14721000-1 — Алюміній
1190 комплект
Номерний знак підтип 1-3-1 (задні знаки для авто із неформатним місцем закріплення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 14721000-1 — Алюміній
900 комплект
Спеціальний номерний знак підтип 1-3-2 (задні знаки для електро авто із неформатним місцем закріплення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 14721000-1 — Алюміній
3575 штука
Номерний знак підтип 3-1 (мопеди)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 14721000-1 — Алюміній
835 штука
Спеціальний номерний знак підтип 3-2 (електро мопеди)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 14721000-1 — Алюміній
17 комплект
Номерний знак підтип 4-1 (дипломатичні авто)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 14721000-1 — Алюміній
10 штука
Номерний знак підтип 4-2 (дипломатичні мотоцикли, моторолери, квадрацикли, трицикли)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 14721000-1 — Алюміній
37 комплект
Номерний знак підтип 4-3 (дипломатичного персоналу, консульств авто)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 14721000-1 — Алюміній
12 штука
Номерний знак підтип 4-4 (дипломатичного персоналу, консульств мотоцикли, моторолери, квадрацикли, трицикли)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 14721000-1 — Алюміній
16 комплект
Номерний знак підтип 4-5 (адміністративно-технічного персоналу дипломатичних представництв авто)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 14721000-1 — Алюміній
9 штука
Номерний знак підтип 4-6 (адміністративно-технічного персоналу дипломатичних представництв мотоцикли, моторолери, квадрацикли, трицикли)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 14721000-1 — Алюміній
24180 штука
Номерний знак підтип 5-1 (мотоцикли, моторолери, мотоколяски, квадрацикли, трицикли, та задні причепи до них)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 14721000-1 — Алюміній
1195 штука
Спеціальний номерний знак підтип 5-2 (електро мотоцикли, моторолери, мотоколяски, квадрацикли, трицикли)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 14721000-1 — Алюміній
10000 комплект
Номерний знак підтип 7-1 (авто, інд. замовлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 14721000-1 — Алюміній
200 штука
Номерний знак підтип 7-2 (мото, інд. замовлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 14721000-1 — Алюміній
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткових накладних | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2024 17:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2024 17:31 |
ЗМІНИ № 4 до ТД.pdf | |
07 жовтня 2024 17:31 |
ТД - НЗ (метал) - 2024 - 2 (зі змінами) - 4.docx | |
19 вересня 2024 19:04 |
ТД - НЗ (метал) - 2024 - 2 (зі змінами) - 3.docx | |
19 вересня 2024 19:04 |
ЗМІНИ № 3 до ТД.pdf | |
17 вересня 2024 18:35 |
ЗМІНИ № 2 до ТД.pdf | |
17 вересня 2024 18:35 |
ТД - НЗ (метал) - 2024 - 2 (зі змінами) - 2.docx | |
16 вересня 2024 18:50 |
ЗМІНИ № 1 до ТД.pdf | |
16 вересня 2024 18:50 |
ТД - НЗ (метал) - 2024 - 2 (зі змінами).docx | |
13 вересня 2024 16:40 |
ТД - НЗ (метал) - 2024 - 2.docx | |
13 вересня 2024 16:40 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ - 2.docx |
07 жовтня 2024 17:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
07 жовтня 2024 17:31 |
ЗМІНИ № 4 до ТД.pdf
|
|||||||||||||||
07 жовтня 2024 17:31 |
ТД - НЗ (метал) - 2024 - 2 (зі змінами) - 4.docx
|
|||||||||||||||
19 вересня 2024 19:04 |
ТД - НЗ (метал) - 2024 - 2 (зі змінами) - 3.docx
|
|||||||||||||||
19 вересня 2024 19:04 |
ЗМІНИ № 3 до ТД.pdf
|
|||||||||||||||
17 вересня 2024 18:35 |
ЗМІНИ № 2 до ТД.pdf
|
|||||||||||||||
17 вересня 2024 18:35 |
ТД - НЗ (метал) - 2024 - 2 (зі змінами) - 2.docx
|
|||||||||||||||
16 вересня 2024 18:50 |
ЗМІНИ № 1 до ТД.pdf
|
|||||||||||||||
16 вересня 2024 18:50 |
ТД - НЗ (метал) - 2024 - 2 (зі змінами).docx
|
|||||||||||||||
13 вересня 2024 16:40 |
ТД - НЗ (метал) - 2024 - 2.docx
|
|||||||||||||||
13 вересня 2024 16:40 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ - 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо усунення дискримінаційних умов
Дата подання: 14 вересня 2024 20:54
Дата відповіді: 16 вересня 2024 17:33
Вимога про усунення дискримінаційних умов, які порушують принципи здійснення закупівель
Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-09-13-011662-a , яке розміщене 13.09.2024 на Прозорро, Головний сервісний центр МВС (надалі по тексту – Замовник) оголосив процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: ДК 021:2015:14720000-4: Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій номерні знаки транспортних засобів.
Оприлюднено тендерну документацію по процедурі.
Вважаємо, що Тендерною документацією, Замовником встановлено дискримінаційні умови, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівель, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення законних прав Учасника брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення.
Умови викладені в Тендерній документації не відповідають нормам чинного законодавства України, є дискримінаційними та такими, що обмежують коло потенційних учасників, з наступних підстав.
Відповідно до ч. 2 , 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Пунктом 4.3 Таблиці 1 Додатку 3 до Тендерної документації, Замовником встановлена вимога на підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, Учасник повинен надати копію звіту про фінансові результати (з відміткою про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності) за один з 2019-2023 рр., який підтвердить річний дохід (колонка 2 000 (код рядка) «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)») обсягом не менше ніж 10 % від очікуваної вартості закупівлі, тобто чистий дохід Учасника повинен бути не менше ніж 19 126 660грн. за один з 2019-2023 рр.
Зазначені вимоги щодо надання фінансової звітності саме за період за один з років 2019-2023рр. є дискримінаційними, оскільки це період економічної кризи, спричиненою COVID 19 та період введення воєнного стану в Україні.
Зазначені вимоги суттєво звужують коло потенційних Учасників, порушують їх права на участь у закупівлі по відношенню до інших суб'єктів господарювання, які не зможуть підтвердити цей кваліфікаційний критерій.
Вимагаємо усунути наведені дискримінаційні умови шляхом внесення змін до тендерної документації та викласти п. 4.3 в наступній редакції:
«Учасник повинен надати копію звіту про фінансові результати (з відміткою про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності) за любий зі звітних періодів, починаючи з 2019 року, який підтвердить «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)») обсягом не менше ніж
10 % від очікуваної вартості закупівлі (колонка 2 000 (код рядка).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація сформована замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону замовник має право вказувати у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям.
Також, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, відповідно до частини другої статті 16 Закону Головний сервісний центр МВС (далі – ГСЦ МВС) включив до тендерної документації (пункт 4.1 таблиці 1 додаток 3 до тендерної документації) кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», спосіб підтвердження – надання учасником торгів наступних документів, а саме:
- копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2023 рік)* з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності;
- довідку з обслуговуючого банку (банків) про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видану не раніше ніж за 14 (чотирнадцять) днів відносно дати розкриття тендерної пропозиції;
- копію звіту про фінансові результати (з відміткою про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності) за один з 2019-2023 рр., який підтвердить річний дохід (колонка 2 000 (код рядка) «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)») обсягом не менше ніж
10 % від очікуваної вартості закупівлі.
Так як орієнтовна вартість закупівлі номерних знаків транспортних засобів складає 191 266 600,00 грн. у кількості 855 142 шт., ГСЦ МВС вважає, що надання копію звіту про фінансові результати (з відміткою про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності) за один з 2019-2023 рр., який підтвердить річний дохід (колонка 2 000 (код рядка) «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)») обсягом не менше ніж 10 % від очікуваної вартості закупівлі, є правомірною.
Вищевказаний спосіб підтвердження учасником наявності фінансової спроможності був встановлений з метою виявлення наявності в учасника потенціалу виготовлення великого обсягу номерних знаків для сервісних центрів МВС (приблизна потреба складає 30 000 шт. на тиждень). Зокрема, відповідно до проекту договору про закупівлю (додаток 6 до тендерної документації) номерні знаки повинні бути передані ГСЦ МВС протягом семи календарних днів з дати отримання заявки Продавцем. Невчасна передача номерних знаків ГСЦ МВС, а в подальшому – до сервісних центрів МВС, може призвести до напруги серед власників транспортних засобів, які планують зробити державну реєстрацію (перереєстрацію) транспортних засобів.
Також, слід зазначити, що у зв’язку з введенням 24 лютого 2022 року воєнного стану в Україні та який був продовжений строком на 90 діб в останнє до 09 листопада 2024 року, деякі виробники (постачальники) номерних знаків транспортних засобів втратили можливість на виготовлення (поставку) зазначених товарів.
У зв’язку з нагальною потребою, затримка в проведенні цієї закупівлі призведе до неможливості реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів у визначений термін. Що в свою чергу може призвести до судових позовів від фізичних та юридичних осіб на порушення строків реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів.
Неможливість проведення зазначеної закупівлі у найкоротші терміни може призвести до соціальної напруги серед водіїв автотранспортних засобів, які купують/продають автотранспортні засоби, що в свою чергу може призвести до додаткових витрат ГСЦ МВС.
Таким чином, обраний замовником спосіб підтвердження учасником наявності фінансової спроможності не є дискримінаційним, оскільки встановлений обсяг виробничих потужностей підприємства не перевищує 10 % від фактично необхідних. Без наявних виробничих потужностей жодне підприємство не спроможне здійснити необхідні обсяги поставок.
Виходячи з вищевикладеного, вимога щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом
ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки транспортних засобів)», а саме – викласти п. 4.3 таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації в наступній редакції: «Учасник повинен надати копію звіту про фінансові результати (з відміткою про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності) за любий зі звітних періодів, починаючи з 2019 року, який підтвердить «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)») обсягом не менше ніж 10 % від очікуваної вартості закупівлі (колонка 2 000 (код рядка)» є безпідставною
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону замовник має право вказувати у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям.
Також, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, відповідно до частини другої статті 16 Закону Головний сервісний центр МВС (далі – ГСЦ МВС) включив до тендерної документації (пункт 4.1 таблиці 1 додаток 3 до тендерної документації) кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», спосіб підтвердження – надання учасником торгів наступних документів, а саме:
- копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2023 рік)* з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності;
- довідку з обслуговуючого банку (банків) про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видану не раніше ніж за 14 (чотирнадцять) днів відносно дати розкриття тендерної пропозиції;
- копію звіту про фінансові результати (з відміткою про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності) за один з 2019-2023 рр., який підтвердить річний дохід (колонка 2 000 (код рядка) «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)») обсягом не менше ніж
10 % від очікуваної вартості закупівлі.
Так як орієнтовна вартість закупівлі номерних знаків транспортних засобів складає 191 266 600,00 грн. у кількості 855 142 шт., ГСЦ МВС вважає, що надання копію звіту про фінансові результати (з відміткою про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності) за один з 2019-2023 рр., який підтвердить річний дохід (колонка 2 000 (код рядка) «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)») обсягом не менше ніж 10 % від очікуваної вартості закупівлі, є правомірною.
Вищевказаний спосіб підтвердження учасником наявності фінансової спроможності був встановлений з метою виявлення наявності в учасника потенціалу виготовлення великого обсягу номерних знаків для сервісних центрів МВС (приблизна потреба складає 30 000 шт. на тиждень). Зокрема, відповідно до проекту договору про закупівлю (додаток 6 до тендерної документації) номерні знаки повинні бути передані ГСЦ МВС протягом семи календарних днів з дати отримання заявки Продавцем. Невчасна передача номерних знаків ГСЦ МВС, а в подальшому – до сервісних центрів МВС, може призвести до напруги серед власників транспортних засобів, які планують зробити державну реєстрацію (перереєстрацію) транспортних засобів.
Також, слід зазначити, що у зв’язку з введенням 24 лютого 2022 року воєнного стану в Україні та який був продовжений строком на 90 діб в останнє до 09 листопада 2024 року, деякі виробники (постачальники) номерних знаків транспортних засобів втратили можливість на виготовлення (поставку) зазначених товарів.
У зв’язку з нагальною потребою, затримка в проведенні цієї закупівлі призведе до неможливості реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів у визначений термін. Що в свою чергу може призвести до судових позовів від фізичних та юридичних осіб на порушення строків реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів.
Неможливість проведення зазначеної закупівлі у найкоротші терміни може призвести до соціальної напруги серед водіїв автотранспортних засобів, які купують/продають автотранспортні засоби, що в свою чергу може призвести до додаткових витрат ГСЦ МВС.
Таким чином, обраний замовником спосіб підтвердження учасником наявності фінансової спроможності не є дискримінаційним, оскільки встановлений обсяг виробничих потужностей підприємства не перевищує 10 % від фактично необхідних. Без наявних виробничих потужностей жодне підприємство не спроможне здійснити необхідні обсяги поставок.
Виходячи з вищевикладеного, вимога щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом
ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки транспортних засобів)», а саме – викласти п. 4.3 таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації в наступній редакції: «Учасник повинен надати копію звіту про фінансові результати (з відміткою про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності) за любий зі звітних періодів, починаючи з 2019 року, який підтвердить «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)») обсягом не менше ніж 10 % від очікуваної вартості закупівлі (колонка 2 000 (код рядка)» є безпідставною
Вимога про усунення порушень у сфері публічних закупівель
Дата подання: 15 вересня 2024 11:31
Дата відповіді: 16 вересня 2024 17:33
Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10 2022 року, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт, послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами), яка прийнята Урядом на виконання вимог зазначеного Закону.
Виходячи з норм зазначеного Закону, замовник самостійно у тендерній документації встановлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
Водночас, тендерна документація закупівлі згідно оголошення UA-2024-09-13-011662-a, затверджена рішенням Замовника від 13.09.2024 року № 251 містить дискримінаційну умову, наявність якої суперечить принципам публічних закупівель та призводить до штучного обмеження кола її потенційних учасників.
Так, у п.п. 4.3, п.4 (наявність фінансової спроможності) Таблиці 1 (кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі) Додатку 3 до тендерної документації Замовник зазначено наступне: «Учасник повинен надати копію звіту про фінансові результати (з відміткою про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності за один з 2019-2023 рр., який підтвердить річний дохід (колонка 2000 (код рядка) «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)»обсягом не менше ніж 10% від очікуваної вартості закупівлі».
Зазначений кваліфікаційний критерій сформульовано з наявністю дискримінаційних ознак, які унеможливлюють участь у закупівлі тих Учасників, які попри наявність фінансової спроможності у визначеному Замовником розмірі не можуть його підтвердити визначеним Замовником способом – звітом про фінансові результати за один з 2019-2023 років, який підтвердить саме річний дохід… обсягом не менше визначеного Замовником. Зокрема, це стосується новостворених підприємств (у тому числі створених у процесі реорганізації) та підприємств, створених з 01.01.2024 року, тобто таких, які за об’єктивних причин не можуть подати фінансову звітність за період, коли вони ще не існували, більш того – не можуть подати звітність, яка відображує саме річний дохід, оскільки підприємства існують менше 1-го року.
Водночас, згідно ч.1 ст.13 Закону України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
У ч.2 ст.13 зазначеного Закону імперативно визначається наступне: перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців.
Таким чином, у даній закупівлі не можуть брати участь Учасники, які хоча і мають фінансову спроможність у визначеному Замовником розмірі, проте відповідно до вимог ч.1 ст.13 Закону України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні» мають можливість підтвердити фінансову спроможність показниками проміжної фінансової звітності за результатами першого кварталу 2024 року та першого півріччя 2024 року, тобто ті, які не мають об’єктивної можливості відобразити річний дохід (колонка 2000 (код рядка) «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» обсягом не менше ніж 10% від очікуваної вартості закупівлі» за один з 2019-2023 років.
Звертаємо Вашу увагу, що зміст ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає вказаний кваліфікаційний критерій як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, тобто без вказівки на визначений часом період такої звітності.
Таким чином, з огляду на зміст ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» фінансова спроможність може бути підтверджена не тільки фінансовою звітністю за календарний рік, а і проміжною фінансовою звітністю, тобто виходячи з дати публікації оголошення UA-2024-09-13-011662-a фінансовою звітністю за результатами першого кварталу 2024 року та першого півріччя 2024 року, яка складається наростаючим підсумком з початку звітного року.
Таким чином, для уникнення штучного обмеження потенційного кола учасників закупівлі пропонуємо викласти п.п. 4.3, п.4 (наявність фінансової спроможності) Таблиці 1 (кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі) Додатку 3 до тендерної документації у наступній редакції: «Учасник повинен надати копію звіту про фінансові результати (з відміткою про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності за один із звітних періодів 2019-перше півріччя 2024 рр., який підтвердить річний, або квартальний, або за півріччя дохід (колонка 2000 (код рядка) «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)»обсягом не менше ніж 10% від очікуваної вартості закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Уточнення реквізитів Замовника
Дата подання: 16 вересня 2024 15:33
Дата відповіді: 16 вересня 2024 17:34
Пунктами 2.2, 2.3 Тендерної документації індекс Замовника визначний як 04085.
Згідно із Оголошенням на проведення закупівлі UA-2024-09-13-011662-a, розміщеним на веб-сайті інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO», індекс Замовника визначений як 04071.
Для коректного оформлення тендерної пропозиції просимо уточнити який саме індекс Замовника Головного сервісного центру МВС слід зазначати Учаснику під час подачі документів тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Необхідно враховувати індекс Замовника як 04085, який зазначений у тендерній документації
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 17 вересня 2024 15:45
Дата відповіді: 17 вересня 2024 18:22
З урахуванням змін у тендерній документації, опублікованих 16.09.2024 о 18:50 у закупівлі UA-2024-09-13-011662-a вважаємо доцільним визначити термін перше півріччя 2024 року не тільки для підтвердження фінансової спроможності Учасника, а і для підтвердження ним досвіду виконання аналогічного договору, що значно розширить коло потенційних учасників закупівлі.
Враховуючи викладене пропонуємо викласти пункт 3.1 Додатку 3 до тендерної документації у наступній редакції: "Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: постачання (продаж, реалізація) Учасником в рамках виконання договору такого товару, який згідно з
ДК 021:2015 відноситься до класу за показником четвертої цифри за кодом – 14720000-4 – алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій (номерні знаки транспортних засобів) (за формою згідно з Додатком 3.3 до тендерної документації). Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом періоду 2021-перше півріччя 2024 рр.) (постачання (продаж, реалізація) номерних знаків транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості не менше 15 000 шт. або на загальну суму не менше 1 000 000,00 грн.).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-09-13-011662-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЗАВОД "ДИНАМО", Код ЄДРПОУ:34734370
Дата подання: 20 вересня 2024 18:30
Дата подання: 20 вересня 2024 18:30
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 вересня 2024 17:17
рішення від 24.09.2024 № 15704.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2024 17:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.10.2024 № 16126.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2024 11:59
рішення від 01.10.2024 № 16126.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2024 12:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.10.2024 № 16126-р/пк-пз та керуючись пунктом 54 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості), на даний час є необхідність внесення змін у тендерну документацію на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки транспортних засобів)», оголошення за № UA-2024-09-13-011662-a, а саме:
1. Абзац перший пункту 1 Розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації викласти в наступній редакції: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.10.2024, 10:00».
2. Пункт 4.3 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації викласти в наступній редакції:
«4.3. Учасник повинен надати копію звіту про фінансові результати (з відміткою про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності) за один з 2021-2023 рр., який підтвердить річний дохід (колонка 2 000 (код рядка) «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)») обсягом не менше ніж 5% від очікуваної вартості закупівлі».».
Дата виконання рішення замовником: 07 жовтня 2024 17:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 жовтня 2024 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Л.П. ПРОДАКШН" |
152 716 578,84
UAH з ПДВ
|
152 716 578,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАВОД "ДИНАМО" |
181 674 618,00
UAH з ПДВ
|
180 718 285,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НЗ ІНДАСТРІАЛ" |
191 234 491,54
UAH з ПДВ
|
181 674 612,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Л.П. ПРОДАКШН" #45246190 |
Переможець |
152 716 578,84
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2024 12:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 жовтня 2024 10:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2024 12:59
|
Договір №338-167 вс від 25.10.2024.pdf | укладений |
25 жовтня 2024 12:58
|