Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект лінгафонного обладнання на виконання проекту громадського бюджету для Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №120
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2020-10-20-003651-b d5699798cc1a486eb1dd657139b038e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломка Сергій Іванович

0978942189 tk_vo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Соломка Сергій Іванович
0978942189
tk_vo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 19:31
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 13:19
Початок аукціону: 05 листопада 2020 13:19
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект лінгафонного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Івана Авраменка, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати постачання кожної окремої партії товару та за умови наявності відповідного бюджетного фінансування.Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 16:19
Перелік змін 21.10.2020.docx
21 жовтня 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 16:19
ГБ2020 для КЗШ _120 20.10.2020 зі змінами.docx
21 жовтня 2020 16:19
Перелік змін 21.10.2020.docx
21 жовтня 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 19:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 16:19
ГБ2020 для КЗШ _120 20.10.2020 зі змінами.docx
20 жовтня 2020 19:31
ГБ2020 для КЗШ _120 20.10.2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УЧБОВИЙ ПРИЛАД" 215 980,00
UAH з ПДВ
214 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 217 140,00
UAH з ПДВ
214 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 11:09
Електронний підпис
04 листопада 2020 10:52
20.Гарантiйні обов'язки.pdf
04 листопада 2020 10:31
Електронний підпис
04 листопада 2020 10:28
37.Реєстр документів.pdf
04 листопада 2020 10:26
32.ЛОТОС-Фото.pdf
04 листопада 2020 10:23
26.A4Tech-Сертифікація .pdf
04 листопада 2020 10:19
22.Лист-захист довкілля.pdf
04 листопада 2020 10:19
21.Проект договору.pdf
04 листопада 2020 10:15
20.Гарантiйні обов'язки.pdf
04 листопада 2020 10:14
19.Порівняльна таблиця.pdf
04 листопада 2020 10:14
18.Технічні характеристики.pdf
04 листопада 2020 10:12
15.Відгук Новоолександрівка.pdf
04 листопада 2020 10:11
14.Відгук Бердянськ.pdf
04 листопада 2020 10:10
12.Довідка про працівників.pdf
04 листопада 2020 10:10
11.Договір оренди.pdf
04 листопада 2020 10:08
10.Статут.pdf
04 листопада 2020 10:07
7.Довідка ДПІ.pdf
04 листопада 2020 10:06
6.Свідоцтво про реєстрацию.pdf
04 листопада 2020 10:06
5.Довідка ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2020 10:04
2.Відомості про учасника.pdf
04 листопада 2020 10:02
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 18:51
Електронний підпис
04 листопада 2020 18:00
Електронний підпис
04 листопада 2020 17:59
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
04 листопада 2020 17:59
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 листопада 2020 17:59
Кваліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП НВП "УЧБОВИЙ ПРИЛАД"

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УЧБОВИЙ ПРИЛАД"
#32799017
Відхилено 214 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 15:47
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 214 998,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 15:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
214 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 10:29
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 14:05
ДУ №1 до Договору №85ВТ.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 14:05
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 11:28
Договір №85ВТ від 23.11.2020.pdf укладений
23 листопада 2020 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пп. 3 п. 11.5 Розділу 11 до Договору № 85ВТ від 23.11.2020, Сторони домовились покращити якість предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме Учасник зобов’язується поставити покращений аналог – Ноутбук Lenovo V 130-15IKV, та відповідно Додаток №1 до Договору №85ВТ від 23.11.2020 викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 85ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 214 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 833,00 UAH)