Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Підгайцівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04332331 |
Місцезнаходження: | 45602, Україна , Волинська обл., с. Підгайці Луцький район, вул. Шкільна, 30 |
Контактна особа: |
Сергій Глинянчук +380666602584 serhiitender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2023 09:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 170 456,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 704,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються протягом 30 календарних днів у безготівковій формі після виконання робіт на підставі підписаного Сторонами акту приймання виконаних робіт за формою №КБ-2 та довідки про вартість виконаних робіт за формою №КБ-3 | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2023 09:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2023 09:44 |
Додаток №2 перелік ст.17.docx | |
17 травня 2023 09:44 |
Тендерна документація.docx | |
17 травня 2023 09:44 |
Додаток №4 проєкт договору.docx | |
17 травня 2023 09:44 |
Додаток №1 кваліф. вимоги ст.16.docx | |
17 травня 2023 09:44 |
Додаток №3 тех. завдання.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-05-000017 ● 0a8e2cea1aec4dd0be7e2fefc0cf68f7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 13:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.09.2023 № 29-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 05.09.2023 № 29-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-05-17-001592-a 17.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-06 11:36:13
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи), асфальтобетонного покриття по вул. Молодіжна в с. Лище, Луцького району, Волинської області, (код ДК 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-17-001592-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-11 10:27:02
Пояснення
Повідомляю: обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Поточний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи), асфальтобетонного покриття по вул. Молодіжна в с. Лище, Луцького району, Волинської області, (код ДК 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-17-001592-a), здійснено на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації (файл ПКД.pdf додається).
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»: https://pidgayci-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-16-07-01-16-09-2021/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляю, що уповноважена особа Підгайцівської сільської ради зобов"язується пройти навчання із проведення публічних закупівель у найкоротші терміни.
2023-09-25 09:46:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УНІДОР СЕРВІС» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 40 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІДОР СЕРВІС" |
1 995 000,00
UAH з ПДВ
|
1 995 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІДОР СЕРВІС" #38143539 |
Переможець |
1 995 000,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2023 10:07
|
додаткова 267.PDF | укладений |
21 вересня 2023 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2023 09:27
|
Молодіжна Лище 1995000.pdf | укладений |
06 червня 2023 09:24
|