Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги. Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 50230000-6 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Очікувана вартість
4 509 000,00 UAH
UA-2023-01-27-007144-a d55405dc96e84859b9866c5bc7011146
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбонос Сергій Васильович

+380474431562 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Горбонос Сергій Васильович
+380474431562
tk39358320@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2023 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2023 12:00
Початок аукціону: 05 лютого 2023 12:03
Очікувана вартість: 4 509 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,62%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Згідно з вимогами, які визначені у тендерній документації
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 135000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Згідно з вимогами, які визначені у тендерній документації

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Окремих частин предмету закупівлі не передбачено, закупівля здійснюється в цілому.

Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, село Полянецьке, територія підпорядкована Уманській міській територіальній громаді
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50232100-1 — Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2023 11:51

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Згідно з вимогами, які визначені у тендерній документації

Сума забезпечення: 135000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Згідно з вимогами, які визначені у тендерній документації

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 01 лютого 2023 10:34
Дата відповіді: 02 лютого 2023 12:40
Шановний Замовнику! Надайте,будь ласка,інформацію щодо наступного: 1.Уточніть марку: - одностоякової залізобетонної опори ПЛ напругою до 1 кВ; -одно стоякової паркової опори (з освітлювальною арматурою)напругою до 1 кВ,вагою до 0,1 т(Россо); -одностоякової паркової опори (з освітлювальною арматурою)індивідуального виготовлення напругою до 1 кВ (Вагою до 0,25 т); -одностоякової металевої паркової опори (з освітлювальною арматурою)напругою до 1 кВ.(Центральний парк)вагою до 0,1т; -Траверс на опорі: -кронштейни на опорі; -світильник зрвнішнього освітлення(Світлодіодні 75Вт зовнішнього освітлення з системою дистанційного управління,захистом від перенапруги та блискавкозахистом); -кабель в землі. 2.Уточніть діаметр шару - Розсіювач паркового світильника(шар). 3.Уточніть марку та потужність по наступному: -Прожектори зовнішнього освітлення; -вмонтовані світильники зовнішнього освітлення; -реле часу. 4.Уточніть марку та характеристики: - автоматичний вимикач 3 р в корпусі; - автоматичний вимикая 1 р; -контактор в шафах обліку; -запобіжники в шафах обліку. 5. До якого саме світильника(марка,характеристики)відноситься п.33-35(в таблиці 1 Технічне завдання),а саме: Технічне обслуговування.Заміна драйвера світильника. Технічне обслуговування.Заміна матриці світильника. Технічне обслуговування.Заміна запалювального пристрою світильника. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! На Ваше звернення про надання інформації щодо кожного питання повідомляємо таке.
1. Наразі встановлено наступне обладнання (марка або вид), яке при потребі необхідно буде замінити:
1.1. Одностоякова залізобетонна опора ПЛ напругою до 1 кВ – СВ 95, СВ 105;
1.2. Одностоякова паркова опора (з освітлювальною арматурою) напругою до 1 кВ. вагою до 0,1 т. (Россо) – SP-31;
1.3. Одностоякова паркова опора (з освітлювальною арматурою) індивідуального виготовлення напругою до 1 кВ. Вагою до 0,25 т – опора металева індивідуального виготовлення, виробник ТОВ «Світло-Дизайн» м. Львів;
1.4. Одностоякова металева паркова опора (з освітлювальною арматурою) напругою до 1 кВ. (Центральний парк) вагою до 0,1 т - SP-31 або еквівалент;
1.5. Траверс на опорі – ТН-2;
1.6. Кронштейн на опорі – кронштейни для світильників зовнішнього освітлення (різні);
1.7. Світильник зовнішнього освітлення (Світлодіодні 75Вт зовнішнього освітлення з системою дистанційного управління, захистом від перенапруги та блискавкозахистом) – ПАТ «НВП «Радій», тип СЕС 1-75Л8-4;
1.8. Кабель в землі –ВВГнг 2х6 мм2.
2. Діаметр шару розсіювача паркового світильника – 400 мм.
3. Марки та потужність наступного обладнання, яке при потребі необхідно буде замінити:
3.1. Прожектори зовнішнього освітлення: ДО 30С-30-03, потужність 30Вт;
3.2. Вмонтовані світильники зовнішнього освітлення – Світильник грунтовий: Р-25 Вт, напруга 180-240 В, ІР 67. Корпус світильника нержавіюча сталь Н-150 мм з закладною в комплекті, зовнішній флянець нержавіюча сталь ф250 мм, захисне скло антивандальне (жаро-ударостійке) полікарбонат. Вага 1,8 кг. Країна виробник: Україна;
3.3. Реле часу – електромеханічне 16А.
4. Щодо обладнання, яке при потребі необхідно буде замінити згідно пунктів 18-21 Технічного завдання (Таблиця 1 Додатку № 1 до тендерної документації):
4.1. Автоматичний вимикач 3 р в корпусі – вимикач автоматичний шафний 3Р 100А;
4.2. Автоматичний вимикач 1 р – вимикач автоматичний на дінрейку 1Р 63А;
4.3. Контактор в шафах обліку – 100А 380В 2no+2nc;
4.4. Запобіжники в шафах обліку – ПН-2;100А.
5. В пунктах 33-35 Технічного завдання (Таблиця 1 Додатку № 1 до тендерної документації) передбачено заміну драйвера та матриці в світильниках ЛЕД, а запалювального пристрою в світильниках ЖКУ-150.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-04-25-000114 ● 71aaca9739754d30b4f00aeb6e8aee47
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2023 15:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.04.2023 № 131

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.04.2023 № 131.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-27-007144-a, 27.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-04-26 15:45:15

Про надання пояснень

Дата: 26.04.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-01-27-007144-a, яка проводилась відділом житлово-комунального господарства Уманської міської ради (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
1.Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-04-28 17:26:55

Про надання пояснення

За результатами розгляду вашого запиту про надання інформації, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі по тексту – Закон № 922) відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради щодо кожного питання повідомляє таке.
1). Замовник самостійно визначив необхідні кількісні та технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні якісні характеристики предмета закупівлі відповідають вимогам, що встановлені Законом України «Про благоустрій населених пунктів», Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затверджених наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154, Правилами благоустрою Уманської міської територіальної громади, затверджених рішенням Уманської міської ради від 09.08.2021 №4-19/8, інших діючих нормативних документів. Детальна інформація щодо кількості, обсягу надання послуг визначено у Додатку № 1 до тендерної документації.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві.
2). Інформація згідно з пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднена на веб-сайті Уманської міської ради у розділі «Публічні закупівлі» за посиланням - https://uman-rada.gov.ua/index.php/hromadskosti/publichni-zakupivli.
3). На виконання абзацу третього частини другої статті 41 Закону № 922 та вимог тендерної документації, переможцем даної процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю надано :
- копію наказу від 16.11.2017 № 65-к «Про прийняття на роботу» (додається);
- копію Протоколу загальних зборів засновників (учасників) від 15.11.2017 № 6 (додається);
- Копію Статуту ТОВ «ТІМ НЕТ» (додається);
- Копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (додається).
Водночас зазначаємо, що відповідно до вимог Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» надання послуг з технічного обслуговування систем вуличного освітлення не відноситься до видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов’язань, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-27-007144-a, керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI повідомляємо, що уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедури закупівель щодо якої було здійснено моніторинг, Горбоноса С. В. наказом начальника відділу від 10.05.2023 № 38 зобов’язано пройти навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель та взяти до уваги зауваження, висвітлені у вказаному вище висновку, з метою недопущення у подальшому встановлених порушень. Додаток: Наказ від 09.05.2023 № 38 «Про проходження уповноваженими особами навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель» - на 1 арк. в 1 прим.

2023-05-11 16:50:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 травня 2023
Кінцевий строк оскарження: 23 травня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13/0125/2023пр
Дата публікації: 05 липня 2023
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 1 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 13/0090/2023пн
Дата відкриття провадження: 04 липня 2023

Документи:

07 вересня 2023 11:22
Електронний підпис
05 липня 2023 11:21
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2023 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО" 3 999 296,10
UAH з ПДВ
3 999 296,10
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТІМ НЕТ" 4 429 000,00
UAH з ПДВ
4 429 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" 4 509 000,00
UAH з ПДВ
4 509 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 лютого 2023 13:36
Електронний підпис
04 лютого 2023 13:32
Дозвола.pdf
04 лютого 2023 13:08
Електронний підпис
04 лютого 2023 13:06
Статут з описом.pdf.zip
04 лютого 2023 13:06
Сертифікати.pdf (2).zip
04 лютого 2023 13:06
Ліцензія.pdf (1).zip
04 лютого 2023 13:06
Дозвола.pdf (1).zip
04 лютого 2023 13:06
Довідки.pdf.zip
04 лютого 2023 13:06
Довідка Стаття 17 ЗУ.pdf.zip
04 лютого 2023 13:06
Гарантійні Листи.pdf.zip
04 лютого 2023 13:06
Витяг 01.02.2023.pdf (1).zip
04 лютого 2023 13:06
Виписка.pdf.zip
04 лютого 2023 13:06
Акти 4.pdf.zip
04 лютого 2023 13:06
Акти 3.pdf.zip
04 лютого 2023 13:06
Акти 2.pdf.zip
04 лютого 2023 13:06
Акти 1.pdf.zip
04 лютого 2023 13:06
Garantiya_135 000_00.zip

Публічні документи

23 лютого 2023 16:51
Електронний підпис
23 лютого 2023 16:46
Статут.PDF
23 лютого 2023 16:46
Платіжка.PDF
23 лютого 2023 16:46
Довідка ч.2 ст.17.PDF
23 лютого 2023 16:46
Довідка про корупцію.zip
23 лютого 2023 16:46
Довідка (2).zip
23 лютого 2023 16:46
Гарантійний лист.PDF
23 лютого 2023 16:46
Витяг-691973-КИСЛЯК-2023-02-21.pdf
23 лютого 2023 16:46
Витяг з ЄДР.PDF
17 лютого 2023 16:28
Електронний підпис
03 лютого 2023 18:53
Електронний підпис
03 лютого 2023 18:51
Банківська гарантія.zip
03 лютого 2023 18:51
Довідка ч. 2 ст. 44.PDF
03 лютого 2023 18:51
Лист-згода.pdf
03 лютого 2023 18:51
Сертифікат 45001.pdf
03 лютого 2023 18:51
Сетрифікат 14001.pdf
03 лютого 2023 18:51
Довідка ч. 2 ст. 17.PDF
03 лютого 2023 18:51
Виписка з ЄДР.PDF
03 лютого 2023 18:51
Статут.PDF
03 лютого 2023 18:51
Накази про прийняття.pdf
03 лютого 2023 18:51
Протокол + посвідчення.pdf
03 лютого 2023 18:51
Проєкт договору.PDF
03 лютого 2023 18:51
Сертифікат 9001.pdf
03 лютого 2023 18:51
Тендерна пропозиція.PDF
03 лютого 2023 18:51
Витяг з ЄДР.PDF

Публічні документи

03 лютого 2023 15:49
Електронний підпис
03 лютого 2023 15:22
36. Статут з описом.rar
03 лютого 2023 15:22
13. Декларація.rar
03 лютого 2023 15:22
22. Довідка ч.2 ст.17.pdf
03 лютого 2023 15:22
5. Витяг ПДВ.pdf
03 лютого 2023 15:22
1. Тендерна пропозиція.pdf
03 лютого 2023 15:22
35. Ліцензія від 04.05.18р..pdf
03 лютого 2023 15:22
18. 26.27 Сертифікати ISO.rar
03 лютого 2023 15:22
32. Проект договору.pdf
03 лютого 2023 15:22
10.1 Послуги ТОВ ЛЕС.rar
03 лютого 2023 15:22
9. ГАРАНТІЯ.rar
03 лютого 2023 15:22
10-12 Наявність техніки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ТІМ НЕТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО"
#40355726
Відхилено 3 999 296,10
UAH з ПДВ
17 лютого 2023 12:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 лютого 2023 10:57
ТОВ "ТІМ НЕТ"
#39801116
Переможець 4 429 000,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2023 09:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 лютого 2023 15:51

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО" (далі – учасник) в процедурі відкритих торгів UA-2023-01-27-007144-a виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником, з метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), подано копію Договору субпідряду від 27 грудня 2019 року № 26 без Додатку №2- «Акт приймання-передачі», що є невід’ємною частиною цього Договору. 1.2. У складі тендерної пропозиція учасника відсутні документи на підтвердження повноважень таких учасників/ представників учасників згідно з частиною другою статті 44 Закону «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або лист-пояснення з зазначенням причин ненадання документів відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». 1.3. У складі тендерної пропозиція учасника відсутня копія чинної декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці із зазначенням можливості виконання наступних робіт: роботи, що виконуються на висоті понад 1.3 метри; роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В та в зонах дії струму високої частоти; зварювальні роботи; монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме – устаткування напругою понад 1000В; роботи, що виконаються за допомогою механічних підіймачів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 5.2.10. розділу ІІІ тендерної документації. 2.2. Пункт 1.6. розділу ІІІ тендерної документації. 2.3. Пункт 5.2.3. розділу ІІІ тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен подати Додаток №2- «Акт приймання-передачі» до Договору субпідряду від 27 грудня 2019 року № 26. 3.2. Якщо учасник підпадає під дію Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», то на підтвердження повноважень таких учасників/ представників учасників додатково у складі пропозиції повинен надати документи згідно частини другої статті 44 даного Закону. Або якщо учасник не підпадає під дію вищевказаного закону, то має надати у складі пропозиції відповідний лист-пояснення з зазначенням причин ненадання документів відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». 3.3. Учасник повинен довантажити до електронної системи закупівель копію чинної декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці із зазначенням можливості виконання наступних робіт: роботи, що виконуються на висоті понад 1.3 метри; роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В та в зонах дії струму високої частоти; зварювальні роботи; монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме – устаткування напругою понад 1000В; роботи, що виконаються за допомогою механічних підіймачів.

Документи

17 лютого 2023 12:27
Електронний підпис
17 лютого 2023 12:18
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТІМ НЕТ" (далі – учасник) в процедурі відкритих торгів UA-2023-01-27-007144-a виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією: 1. Перелік виявлених невідповідностей: учасником, з метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), подано довідку про досвід виконання алогічних договорів від 03.02.2023 № 2023-3 у якій відсутній контактний телефон замовника (Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 5.2.9. розділу ІІІ тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен подати доповнену контактним телефоном замовника довідку про досвід виконання алогічних договорів від 03.02.2023 № 2023-3.

Документи

20 лютого 2023 09:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2023 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТІМ НЕТ"
#39801116
4 429 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2023 09:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 лютого 2024 16:44
Електронний підпис укладений
13 лютого 2024 16:10
6_08_То_освітлення 2023-2024.pdf зміни до договору
13 лютого 2024 16:05
Електронний підпис укладений
11 січня 2024 15:44
5_8_вул. освітлення.PDF зміни до договору
11 січня 2024 15:43
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 14:19
4_8_вул освітлення.PDF зміни до договору
28 грудня 2023 14:18
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 14:11
3_8_вул освітлення.PDF зміни до договору
28 грудня 2023 14:10
Електронний підпис укладений
19 грудня 2023 16:56
2_8_обслуг вул освітлення.PDF зміни до договору
19 грудня 2023 16:54
Електронний підпис укладений
01 грудня 2023 08:29
1_08_то_вул освітлення.PDF зміни до договору
01 грудня 2023 08:27
Електронний підпис укладений
28 лютого 2023 12:55
Договір укладений
28 лютого 2023 12:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі підпункту 6 пункту 19 Особливостей, яким передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування — пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку зі зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування, у зв’язку із зміною відсоткової ставки єдиного податку для платників єдиного податку третьої групи, відповідно до Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» від 30.06.2023 № 3119-ІХ, керуючись підпунктом 5) пункту 11.5. Договору Сторони дійшли згоди збільшити вартість за одиницю заходів з технічного обслуговування пропорційно до зміни відсоткової ставки єдиного податку з 2% на 5%. 2. Відповідно до фактичного надання послуги, керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, пунктом 3.3. та підпунктом 1) пункту 11.5. Договору Сторони домовились про зменшення обсягів закупівлі. Ціну Договору зменшити на 69 355,11 грн (шістдесят дев’ять тисяч триста п’ятдесят п’ять гривень, 11 копійок) та пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 4 359 644,89 грн. (чотири мільйони триста пятдесят девять тисяч шістсот сорок чотири гривні, 89 копійок) без ПДВ.». 3. Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, враховуючи фактичну потребу, Додаток № 1. Технічне завдання викласти у новій редакції (додається). 4. Дану Додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. Сторони керуючись ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України, домовились, що всі умови цієї Угоди розповсюджують свою дію на відносини, які виникли між сторонами з 01.11.2023 року. 6. Решта умов Договору залишається незмінною і обов’язковою до виконання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до рішення Уманської міської ради від 15.12.2023 № 13-62/8, керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, пунктом 3.3. та підпунктом 1) пункту 11.5. Договору Сторони домовились про зменшення обсягів закупівлі. Ціну Договору зменшити на 1 459 000,00 грн (один мільйон чотириста п’ятдесят дев’ять тисяч гривень, 00 копійок) та пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 2 900 644,89 грн. (два мільйони дев’ятсот тисяч шістсот сорок чотири гривні, 89 копійок) без ПДВ.».
Номер договору про закупівлю: 08
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до фактичного надання послуг, керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, пунктом 3.3. та підпунктом 1) пункту 11.5. Договору Сторони домовились про зменшення обсягів закупівлі. Ціну Договору зменшити на 267 389,46 грн (двісті шістдесят сім тисяч триста вісімдесят дев’ять гривень, 46 копійок) та пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 2 633 255,43 грн. (два мільйони шістсот тридцять три тисячі двісті п’ятдесят п’ять гривень, 43 копійки) без ПДВ.».
Номер договору про закупівлю: 08
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З урахуванням пункту 19 Особливостей та на підставі частини 6 статті 41 Закону, якою передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, Сторони Договору дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору та внести зміни до пунктів 5.1. та 10.1. Договору, виклавши їх у новій редакції: «5.1. Строк надання послуг: до 31 січня 2024 року.». «10.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 січня 2024 року, а у частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторін від виконання зобов’язань, які лишились невиконаними.».
Номер договору про закупівлю: 08
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та пункту, затверджених постановою КМУ від 19.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652, 653, 654 Цивільного кодексу України, дійшли взаємної згоди укласти цю додаткову угоду (далі — Додаткова угода) до Договору про закупівлю послуг від 27 лютого 2023 р. № 08 (далі — Договір) про таке: 1. На підставі підпункту 6 пункту 19 Особливостей, яким передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування — пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку зі зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування, у зв’язку із реєстрацією Виконавця з 01.01.2024 платником податку на додану вартість, керуючись підпунктом 5) пункту 11.5. Договору Сторони дійшли згоди вартість за одиницю заходів з технічного обслуговування та ціну Договору зазначати з ПДВ. 2. На підставі підпункту 8 пункту 19 Особливостей, відповідно до положень частини 6 статті 41 Закону та підпункту 6 пункту 11.5 Договору Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору на 526 650,00 грн (п’ятсот двадцять шість тисяч шістсот п’ятдесят гривень, 00 копійок), в т. ч. ПДВ 87 775,00 грн, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. 3. Внести зміни до пункту 3.1 Договору, виклавши його в такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 3 159 905,43 грн (три мільйони сто п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот п’ять гривень, 43 копійки) , а саме: Вартість послуг, наданих Виконавцем і оплачених Замовником протягом 2023 року становить 2 633 255,43 грн. (два мільйони шістсот тридцять три тисячі двісті п’ятдесят п’ять гривень, 43 копійки) без ПДВ (з урахуванням Єдиного податку). Вартість послуг, яка підлягає виконанню протягом січня – лютого 2024 року та неоплачена Замовником становить 526 650,00 грн (п’ятсот двадцять шість тисяч шістсот п’ятдесят гривень, 00 копійок), в т. ч. ПДВ 87 775,00 грн.». 4. Внести зміни до пунктів 5.1 та 10.1 Договору, виклавши їх у новій редакції: «5.1. Строк надання послуг: до 29 лютого 2024 року.». «10.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 29 лютого 2024 року, а у частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторін від виконання зобов’язань, які лишились невиконаними.». 5. Усі інші умови Договору, не охоплені Додатковою угодою, залишаються незмінними і є обов’язковими до виконання Сторонами. Сторони керуючись ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України, домовились, що всі умови цієї Додаткової угоди розповсюджують свою дію на відносини, які виникли між сторонами з 01.01.2024 року.
Номер договору про закупівлю: 08
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичного надання послуг протягом січня – лютого 2024 року, керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та пункту, затверджених постановою КМУ від 19.10.2022 № 1178, пунктом 3.3. та підпунктом 1) пункту 11.5. Договору про закупівлю послуг від 27 лютого 2023 р. № 08 Сторони домовились про зменшення обсягів закупівлі. Ціну Договору зменшити на 37,57 грн (тридцять сім гривень, 57 копійок) та пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 3 159 867,86 грн (три мільйони сто п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот шістдесят сім гривень, 86 копійок), а саме: Вартість послуг, наданих Виконавцем і оплачених Замовником протягом 2023 року становить 2 633 255,43 грн. (два мільйони шістсот тридцять три тисячі двісті п’ятдесят п’ять гривень, 43 копійки) без ПДВ (з урахуванням Єдиного податку). Вартість послуг, яка надана протягом січня – лютого 2024 року становить 526 612,43 грн (п’ятсот двадцять шість тисяч шістсот дванадцять гривень, 43 копійки), в т. ч. ПДВ 87 768,74 грн.».
Номер договору про закупівлю: 08
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 29 лютого 2024
Сума оплати за договором: 3 159 867,86
UAH (в тому числі ПДВ 87 768,74 UAH)