Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38500095 |
Місцезнаходження: | 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В |
Контактна особа: |
Цехмейструк Наталія Миколаївна 380976010391 tender.skoraja103@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2023 09:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 121 633,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 608,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2023 09:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2023 09:52 |
Додаток 5 Субпідрядники.docx | |
13 грудня 2023 09:52 |
Додаток 6 Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
13 грудня 2023 09:52 |
ТД_ капітальний ремонт.docx | |
13 грудня 2023 09:52 |
Проєкт договору.docx | |
13 грудня 2023 09:52 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx | |
13 грудня 2023 09:52 |
Додаток 3 підстави п. 47.docx | |
13 грудня 2023 09:52 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
13 грудня 2023 09:52 |
Додаток 4 Технічні характеристики.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-08-000006 ● 9d7035780e14465f951e3a24bc228428
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2024 15:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.05.2024 № 23-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 07.05.2024 №23-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-12-13-002484-a від 13.12.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-10 10:21:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту відділення-пункту базування бригад екстреної медичної допомоги №1 центральної станції екстреної медичної допомоги м. Житомир Комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, вул. Селецька, 15, за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-002484-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено опис технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-15 15:09:47
Про надання пояснення
На виконання запиту Управління західного офісу держаудитслужби у Волинській області ст.8 Закону та п.23 Особливостей по закупівлі № UA-2023-12-13-002484-a за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт відділення-пункту базування бригад екстреної медичної допомоги №1 центральної станції екстреної медичної допомоги м. Житомир Комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, вул. Селецька, 15) повідомляємо наступне:
На підставі виготовленої проектно-кошторисної документації подано доповідну в.о.заступника директора з економічних питань Меркулова С.М. на проведення даних робіт. Обговорення питання про здійснення капітального ремонту розглядалось на засіданні постійно-діючої комісії, затвердженої Наказом КНП «ЦЕМД та МК» ЖОР від 30.12.2022р. №286 «Про створення постійно-діючої комісії з питань проведення поточних та капітальних ремонтів, реконструкцій та будівництва в КНП «ЦЕМД та МК» ЖОР».
Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначалось на підставі зареєстрованих нормативних актів (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України тощо).
Очікувана вартість закупівлі визначалась на підставі виготовленої проектно-кошторисної документації по даному об’єкту.
Під час періоду уточнень на адресу замовника питань, вимог та скарг щодо тендерної документації по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт відділення-пункту базування бригад екстреної медичної допомоги №1 центральної станції екстреної медичної допомоги м. Житомир Комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, вул. Селецька, 15) не надходило.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 16:51:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту відділення-пункту базування бригад екстреної медичної допомоги №1 центральної станції екстреної медичної допомоги м. Житомир Комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, вул. Селецька, 15, за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-002484-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до вимоги пункту 2 Додатку № 2 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі у своїй тендерні пропозиції для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має надати довідку за зразком, затвердженим Замовником. Для підтвердження інформації наведеної у довідці Учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Крім того, в складі пропозиції Учасник має надати інші документи згідно переліку, визначені підпунктом 3 пункту 2 Додатку № 2 до тендерної документації, зокрема «Копії договорів добровільного страхування від нещасних випадків щодо всіх працівників Учасника, зазначених у довідці;».
Учасником процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «Науково - виробнича фірма «Термоуніверсал» у тендерній пропозиції надано Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, встановленого Замовником зразка (файл «Довідка наявність працівників_0001.pdf»), сканкопії наказів про прийняття/переведення працівників, наведених у Довідці (файл «Накази на працівників 1.pdf») та три Договори добровільного страхування від нещасних випадків від 19.12.2023 №V.12365552 (файл «Договір страхування_0001.pdf»), від 06.07.2023 №V.11818671 та від 05.06.2023 №V.11707899 (файл «Договора добровільного страхування.pdf»).
Замовнику надати пояснення та документальне підтвердження щодо наявності у тендерній пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Науково - виробнича фірма «Термоуніверсал» копії договорів добровільного страхування від нещасних випадків щодо працівників Учасника, зазначених у довідці, а саме на: Козаченка Олександра Сергійовича, генерального директора (поз.1 Довідки); Столбового Андрія Миколайовича, виконавця робіт (поз.3 Довідки); Дем’янюка Віталія Петровича, майстра (поз.4 Довідки); Карабінського Віталія Миколайовича, електрогазозварника (поз.5 Довідки), Пастернака Юрія Борисовича, бетоняра (поз.8 Довідки); Котвицького Руслана Борисовича, слюсаря-електромонтажника (поз.9 Довідки); Баланського Андрія Борисовича, виконавця робіт (поз.12 Довідки).
2. Замовником у підпункті 3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації затверджено вимогу щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції «Наказ про призначення відповідальної особи за електрогосподарством та завірена належним чином копія посвідчення + протокол про проходження перевірки знань з електробезпеки з присвоєнням 5 групи.».
Учасником процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «Науково - виробнича фірма «Термоуніверсал» у складі тендерної пропозиції звантажено файл «електробезпека 5 група.pdf», який містить сканкопії Витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з технології робіт від 24.11.2023 №11-312ВЕЕН-2023 та посвідчення №190-11-2022.
Замовнику надати пояснення та документальне підтвердження щодо наявності у тендерній пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Науково - виробнича фірма «Термоуніверсал» Наказу про призначення відповідальної особи за електрогосподарством.
3. Додатком № 4 до тендерної документації Замовником затверджено , що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності робіт вимогам тендерної документації, що включає в себе: згідно до вимогу пункту 6 «Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання таких робіт: 6.1.Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м. - Роботи верхолазні та скалолазні. 6.2. Ремонт водозбiрних систем (п.13 Група Б) - Нанесення лакофарбових покрить, грунтовок, та шпакльовок на ocнoвi нiтрофарб, полiмерних композицiй (полiхлорвiнiлових, епоксидних, тощо) (п.17 група Б) - Зварювальнi, газополум'янi а також наплавочнi i паяльнi роботи, що виконуються iз застосуванням вiдкритого полум'я (п.19. група Б) - Обстеження, ремонт i чищення димарiв, повiтропроводiв, а також димових та вентиляцiйних каналiв (п.21 група Б) - Застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бiтyмнiй ocнові, перхлорвiнiлових i бакетілових матерiалiв (п.22 група Б) 6.3.Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах 6.4.Експлуатація машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, посудини, що працюють під тиском понад 0,05 Мпа –балони із стиснутим, зрідженим, вибухонебезпечним газом (пропан-бутан, кисень) 6.5. Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташованих підземних комунікацій, - роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників.».
Замовнику надати пояснення та документальне підтвердження наявності у складі тендерної пропозиції Учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Науково - виробнича фірма «Термоуніверсал» Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання таких робіт: Ремонт водозбiрних систем (п.13 Група Б), Нанесення лакофарбових покрить, грунтовок, та шпакльовок на ocнoвi нiтрофарб, полiмерних композицiй (полiхлорвiнiлових, епоксидних, тощо) (п.17 група Б), Обстеження, ремонт i чищення димарiв, повiтропроводiв, а також димових та вентиляцiйних каналiв (п.21 група Б), Застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бiтyмнiй ocнові, перхлорвiнiлових i бакетілових матерiалiв (п.22 група Б).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-17 16:13:59
Пояснення
На виконання запиту про надання пояснень від 14.05.2024 р.УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, ст.8 Закону та п.23 Особливостей по закупівлі № UA-2023-12-13-002484-a за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт відділення-пункту базування бригад екстреної медичної допомоги №1 центральної станції екстреної медичної допомоги м. Житомир Комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, вул. Селецька, 15) повідомляємо наступне:
1. ТОВ «Науково - виробнича фірма «Термоуніверсал» на підтвердження підпункту 3 пункту 2 Додатку № 2 до тендерної документації, зокрема «Копії договорів добровільного страхування від нещасних випадків щодо всіх працівників Учасника, зазначених у довідці;» надало копії договорів добровільного страхування від нещасних випадків щодо працівників Учасника, зазначених у довідці, а саме: завантажено файл «Договора добровільного страхування.pdf» в складі якого наявний Договір NV.11643815 від 17.05.2023 року та Додаток №1 «Список Застрахованих осіб» де п 7. Козаченко Олександр Сергійович, п 3. Столбовий Андрій Миколайович, п 4. Дем’янюк Віталій Петрович, п 10. Карабінський Віталій Миколайович, п 9. Пастернак Юрій Борисович, п 14. Котвицький Руслан Борисович, п 5. Баланський Андрій Борисович.
2. ТОВ «Науково - виробнича фірма «Термоуніверсал» на підтвердження підпункту 5 пункту 2 Додатку № 2 до тендерної документації, зокрема «Наказ про призначення відповідальної особи за електрогосподарством…» завантажено файл «Охорона праці працівників. рdf» в складі якого надано Наказ №7-ОП від 28 листопада 2022 року «Про призначення відповідальної особи за електрогосподарство» Баланського А.Б.
3. На підтвердження вимог Додатку №4 до тендерної документації пункту 6.2. Ремонт водозбiрних систем (п.13 Група Б) - Нанесення лакофарбових покрить, грунтовок, та шпакльовок на ocнoвi нiтрофарб, полiмерних композицiй (полiхлорвiнiлових, епоксидних, тощо) (п.17 група Б) - Зварювальнi, газополум'янi а також наплавочнi i паяльнi роботи, що виконуються iз застосуванням вiдкритого полум'я (п.19. група Б) - Обстеження, ремонт i чищення димарiв, повiтропроводiв, а також димових та вентиляцiйних каналiв (п.21 група Б) - Застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бiтyмнiй ocнові, перхлорвiнiлових i бакетілових матерiалiв (п.22 група Б) учасником ТОВ «Науково - виробнича фірма «Термоуніверсал» надано файл «Декларація водозбірних систем. рdf» в якому надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам з питань охорони праці» вх.№6772/23 від 24.05.2023 на 1. Ремонт водозбiрнпх систем (п.13 Група Б), 2.Нанесення лакофарбових покрить, грунтовок, та шпакльовок на ocнoвi нiтрофарб, полiмерних композицiй (полiхлорвiнiлових, епоксидних. тощо) (п.17 група Б), 3. Зварювальнi, газополум'янi а також наплавочнi i паяльнi роботи, що виконуються iз застосуванпям вiдкритого полум'я (п.19. група Б), 4. Обстеження, ремонт i чищення димарiв, повiтропроводiв, а також димових та вентиляцiйних каналiв (п.21 група Б), 5. Застосуванпя скловати, шлаковати, азбесту, мастик нд бiтyмнiй ocнoвi, перхлорвiнiлових i бакетiлових матерiалiв (п,22 група Б).
Всі перераховані файли завантажено-експортовано до електронної системи 20.12.2023
року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо зазначених зобов’язань повідомляємо, що Комунальним некомерційним підприємством «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради були вжиті заходи в частині усунення порушення та приведення умов Договору підряду від 08.01.2024 № 6 вимогам статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови № 668 шляхом укладення Додаткової угоди (Додається). Наказом КНП «ЦЕМД та МК» ЖОР від 27.05.2024 року № 165 «Про притягнення до відповідальності уповноважену особу, економіста Цехмейструк Н.М. за результатами моніторингу процедури закупівлі» притягнено до відповідальності та зобов’язано уповноважену особу в подальшому не допускати порушень при складанні тендерної документації та дотримуватись норм чинного законодавства в сфері державних закупівель (Наказ додається).
2024-05-27 12:23:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
7 121 525,23
UAH з ПДВ
|
7 121 525,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" #34788625 |
Переможець |
7 121 525,23
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2023 13:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2024 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2024 13:18
|
ДУ №3 від 21.08.2024 до Дог.№6 від 08.01.2024.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2024 13:17
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 12:57
|
Договір №6 від 08.01.2024.pdf | укладений |
08 січня 2024 12:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652, 653, 654 Цивільного кодексу України, вимогами Договору № 6 від 08.01.2024 року дійшли взаємної згоди укласти цю додаткову угоду (далі — Додаткова угода) про таке: 1. За взаємною згодою Сторони вирішили зменшити суму договору на 868 325,88 грн. та п. 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1 Ціна (вартість) цього Договору є твердою та складає: 6 253 199,35 грн. (Шість мільйонів двісті п’ятдесят три тисячі сто дев’яносто дев’ять гривень 35 копійок), в тому числі ПДВ 1 042 199, 89 грн.» 2. Додаток «Договірна ціна» викласти у новій редакції. 3. Усі інші умови Договору залишаються без змін. Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |