Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення цілодобового спостереження за автоматичною системою пожежної сигналізації (Послуги пожежних і рятувальних служб)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-04-12-000295-b d53416e6ad634d45aef23eb909d0f6dd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куценко Тетяна

380487531254 kutsenko@od.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 26302945
Місцезнаходження: 65005, Україна , Одеська обл., Одеса, Бабеля 2
Контактна особа: Куценко Тетяна
380487531254
kutsenko@od.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2021 09:21
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


згідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Здійснення цілодобового спостереження за автоматичною системою пожежної сигналізації (Послуги пожежних і рятувальних служб)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, місто Одеса та Одеська область, ТУ ДСА України в Одеській області та місцеві загальні суди Одеської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Замовником на підставі Акту наданих послуг, шляхом перерахування Замовником грошових коштів у сумі вартості послуг, визначеної в Розрахунку, на рахунок Виконавця протягом 7 робочих днів. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2021 10:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2021 10:24
Перелік змін.docx
15 квітня 2021 10:24
Додаток 3 (вимоги до учасника).docx
15 квітня 2021 10:23
Оголошення зі змінами.doc
12 квітня 2021 09:22
Додаток 4 (проект Договору).doc
12 квітня 2021 09:22
Додаток 2 (Технічне завдання).docx
12 квітня 2021 09:21
Додаток 1 (цінова пропозиція).docx
15 квітня 2021 10:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2021 09:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2021 10:24
Перелік змін.docx
15 квітня 2021 10:24
Додаток 3 (вимоги до учасника).docx
12 квітня 2021 09:22
Додаток 3 (вимоги до учасника).docx
15 квітня 2021 10:23
Оголошення зі змінами.doc
12 квітня 2021 09:21
Оголошення.doc
12 квітня 2021 09:22
Додаток 4 (проект Договору).doc
12 квітня 2021 09:22
Додаток 2 (Технічне завдання).docx
12 квітня 2021 09:21
Додаток 1 (цінова пропозиція).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація
Дата подання: 14 квітня 2021 16:36
Дата відповіді: 15 квітня 2021 10:10
Добрий день. Вимога:Інформаційна довідка про відповідність пульту централізованого спостереження вимогам державних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014 з наданням копії відповідного сертифікату).Сертифікат ПЦС згідно стандартів ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014 ДСТУ EN 50518-3:2014) видає тільки департамент поліції. Тобто Вам завчасно відомий переможець - це Управління поліції, які видали самі собі сертифікат і більше нікому. Виконання вашої вимоги щодо наявності сертифікату відповідності ПЦС державним стандартам (ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014 ДСТУ EN 50518-3:2014) всіма іншими учасниками, окрім Управління поліції охорони, є неможливим! Якщо ви маєте сумніви щодо нашого твердження про можливість виконання даної вимоги ЛИШЕ Управлінням поліції охорони і що ця вимога є дискримінаційною відносно інших учасників, то надаємо Вам інформацію про цей сертифікат. Сертифікат відповідності на Пульт централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) і послуги з централізованого спостереження за підохоронними обєктами, що відповідає вимогам ДСТУ ЕN 50518-1:2014, ЕN 50518-2:2014, ЕN 50518-3:2014: - Виробник продукції : Управління поліції охорони в м. Києві - Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони.Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Ваше питання було розглянуто та прийнято рішення про внесення змін до Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дискримінація
Дата подання: 14 квітня 2021 16:40
Дата відповіді: 15 квітня 2021 10:11
Добрий день. Вимога:Довідка про наявність у виконавця власного ПЦС та мобільних груп на території м. Одеса та Одеської області, які мають на це дозвіл на обслуговуваній території.Ліцензія на технічне обслуговування і дистанційний контроль пультом централізованого пожежного спостереження систем пожежної сигналізації, діє на всій території України і не має територіальної прив'язки. Відповідно до Наказу МВС "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" усунення несправності протипожежної автоматики проводиться протягом 12 годин з моменту спрацювання в містах обласного підпорядкування та 24 годин в інших населених пунктах”. Враховуючи викладне наполягаємо, що вимога від Учасника підтвердити наявність у виконавця власного ПЦС та мобільних груп на території м. Одеса та Одеської області,, суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушує право усіх учасників брати участь у даних торгах, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. ВИМАГАЄМО видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - крім визначеної інформації, яка обов’язково зазначається в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, замовник може зазначити іншу інформацію, яка є необхідною під час закупівлі окремих товарів, робіт та послуг.
Вимога щодо наявності у виконавця власного ПЦС та мобільних груп на території міста Одеси та Одеської області спрямована для забезпечення швидкого реагування та надання якісних послуг без затримки термінових виїздів мобільних груп.
Дана вимога не містить дискримінаційного характеру, а лише гарантує якісне та своєчасне надання послуг.
Дискримінація
Дата подання: 14 квітня 2021 16:43
Дата відповіді: 15 квітня 2021 10:11
Добрий день. Вимога: Довідка про наявність цілодобової технічної підтримки з виїздом технічного спеціаліста протягом 24 годин з моменту спрацювання пожежної сигналізації. Підтверджується випискою зі штатного розкладу та копіями трудових книжок чи цивільно-правових угод (не менше 2 диспетчерів, 2 інженерів, 10 електромонтерів). Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення Виконавці робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту повинні відповідати таким вимогам: інженер повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузі знань “Інформаційні технології”, “Автоматизація та приладобудування”. Допускається залучення інженера на підставі цивільно-правового договору; наявність чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень (якщо до пульту пожежного спостерігання підключено більше 300 об’єктів, не менше восьми диспетчерів або операторів - по два диспетчери та/або оператори на зміну); наявність двох електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду для чергування та аварійного виїзду. Отже,відповідно до законодавства електромонтерів має 2, а не 10!!!!!НАВІЩО ВАМ ТАКА КІЛЬКІСТЬ ЕЛЕКТРОМОНТЕРІВ!!!!!????Чи не забагато ви вимагаєте. Дана вимога є необгрунтованою. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - крім визначеної інформації, яка обов’язково зазначається в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, замовник може зазначити іншу інформацію, яка є необхідною під час закупівлі окремих товарів, робіт та послуг.
Вимога щодо наявності у штаті виконавця не менше 10 електромонтерів обґрунтована специфічним характером послуг та кількістю об’єктів, в яких повинно бути забезпечено якісне надання послуг.
Послуги зі здійснення цілодобового спостереження за автоматичною системою пожежної сигналізації вимагає швидке реагування та термінове виправлення технічних неполадок на об’єкті.
Враховуючи наведене, а також те, що ТУ ДСА України в Одеській області буде не єдиним потенційним контрагентом виконавця, вважаємо за доцільне визначити таку кількість необхідних електромонтерів.
Дискримінація
Дата подання: 14 квітня 2021 16:45
Дата відповіді: 15 квітня 2021 10:10
Добрий день. Вимога:Довідка про відповідність послуг вимогам ДСТУ-Н/TS 54-14:2009 ДСТУ УТ 16763:2017 та ДБН В.2.2-56:2014 з наданням копії відповідного сертифікату. Що це за Сертифікати такі? Який орган Сертифікації видає такі сертифікати????
Відповідь: Доброго дня!
Ваше питання було розглянуто та прийнято рішення про внесення змін до Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ 150 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2021 10:41
Електронний підпис
16 квітня 2021 10:39
Пропозицiя.pdf
16 квітня 2021 10:39
Проект договору.pdf
16 квітня 2021 10:39
Ліцензія УПО осн.pdf
16 квітня 2021 10:39
Довiдка про лiцензiю.pdf
16 квітня 2021 10:39
Довiдка про договiр.pdf
16 квітня 2021 10:39
Довiдка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40108934
Переможець 150 000,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2021 08:32

Документи

26 квітня 2021 08:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2021 08:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40108934
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2021 08:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 16:01
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 10:13
ПЦО-1-2660-21П.pdf укладений
29 квітня 2021 10:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 145 259,93
UAH (в тому числі ПДВ 24 209,99 UAH)