Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Впровадження та супровід пакета прикладних програм "Автоматизований бухгалтерський облік"
Очікувана вартість
19 200,00 UAH
UA-2021-04-12-000940-a d521c6c2af7a4830a6e8166a04050c2e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кирилюк Євгенія Василівна

+380675822486 vin_murkur_cpmsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Мурованокуриловецької селищної ради Могилів-Подільського району Вінницької області"
Код ЄДРПОУ: 37048032
Місцезнаходження: 23400, Україна , Вінницька обл., Муровані Курилівці, Жовтнева 87
Контактна особа: Кирилюк Євгенія Василівна
+380675822486
vin_murkur_cpmsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 19200UAH без ПДВ
Впровадження та супровід пакета прикладних програм "Автоматизований бухгалтерський облік"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23400, Україна, Вінницька область, Муровані Курилівці, Жовтнева 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

12 квітня 2021 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПД Києнко-Романюк Сергій Іванович
#2176108150
Переможець 19 200,00
UAH
12 квітня 2021 09:47

Документи

12 квітня 2021 09:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 11:03
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 10:50
договір про надання послуг укладений
13 квітня 2021 10:49

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Впровадження та супровід пакета прикладних програм "Автоматизований бухгалтерський облік" 1 послуга 19 200,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 19 200,00
UAH