Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 39607507 |
Місцезнаходження: | 03134 , Україна , Київська обл., Київ, 03182, м. Київ, Святошинський район, вул. Симиренка, буд. 17 |
Контактна особа: |
Антоненко Андрій Олексійович 380444540166 kk_urist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2023 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 23 960 115,36 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 119 800,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник у складі тендерної пропозиції та до завершення її прийому надає забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 239 601.15 грн. (двісті тридцять дев’ять тисяч шістсот одна грн. 15 коп.), що становить 1% від очікуваної вартості предмета закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 239601.15 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2023 13:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2023 13:30 |
Перелік ліфтів.xls | |
13 листопада 2023 13:30 |
Тендерна документація. ТО ліфтів.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-08-000026 ● 87229b97539340dab0b22c94961b9de3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2024 18:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.05.2024 № 105
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-11-13-007833-a 13.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-09 16:57:38
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-14 14:28:06
Надання пояснень на запит
Якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до нормативних документів, зазначених в Додатку № 3 тендерної документації. Кількісні характеристики предмета закупівлі обумовлені кількістю ліфтового обладнання в житлових будинках, що перебувають на обслуговуванні підприємства. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до складової тарифу та проведеного перерозподілу структури вартості послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в межах діючої вартості послуг. Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Виходячи зі змісту частини 4 статті 10 Закону додаткове оприлюднення інформації, передбаченої частиною першою статті 10 Закону на веб-сайті замовника містить рекомендаційний характер. Разом з тим, інформація про закупівлю міститься на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/0CA6B993D6D0DE23C2258A6600426431 (код документа AUPL-CXJG79)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-27 12:54:18
Запит замовнику на пояснення
Яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 1.1 Додатку 2 тендерної документації в частині права володіння або користування сервісним протягом 2024 року та які підтверджуючі документи були надані на підтвердження вищевказаної вимоги ТОВ «ЮНІТ-Л»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-30 12:59:55
Надання пояснень на запит
Відповідно до пункту 1.1. Додатку № 2 тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку у довільній формі, що містить інформацію, зокрема, про наявність сервісного центру (разом з копіями документів, що підтверджують право володіння або користування ним протягом 2024 року).
На виконання зазначеної вимоги переможцем процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «ЮНІТ-Л» (далі – ТОВ «ЮНІТ-Л») у складі тендерної пропозиції було надано:
1) довідку щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 20.11.2023 № 156т/1 (далі – Довідка) (файл під назвою «2. Довідка про наявність обладнання»);
2) наказ ТОВ «ЮНІТ-Л» про створення сервісного центру від 13.03.2017 № 4/1 (далі – Наказ) (файли під назвами «8. Наказ про створення сервісного центру» та «8.1 Наказ про створення сервісного центру»);
3) договір оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності від 30.07.2021 № 1165-21 (далі – Договір оренди) (файли під назвами «9. Договір оренди № 1165-21 від 30.07.2021 року» та «9.1 Договір оренди № 1165-21 від 30.07.2021 року»).
У наданій ТОВ «ЮНІТ-Л» Довідці вказано наступне: «Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮНІТ-Л» підтверджує наявність сервісного центру у м. Києві, який було створено згідно наказу № 4/1 від 13.03.2017 р. Сервісний центр Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНІТ-Л» розташований у приміщенні за адресою: м.Київ, вул. Покотила Володимира, 9А, що використовується згідно Договору оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності № 1165-21 від 30.07.2021 року. Сервісний центр забезпечений достатньою кількістю кваліфікованих працівників та оснащений необхідною кількістю інструментів та запасних частин для надання послуг з повного технічного обслуговування ліфтів та ліфтового обладнання». На підтвердження зазначеного ТОВ «ЮНІТ-Л» надано скан-копію вказаного Наказу та Договору оренди.
Відповідно до пункту 1 Наказу у складі відділу технічного обслуговування ліфтів та ескалаторів ТОВ «ЮНІТ-Л» створено сервісний центр.
Відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 Розділу «I. Змінювані умови договору (далі – Умови)» Орендарем за Договором оренди є ТОВ «ЮНІТ-Л» (код ЄДРПОУ 32423953).
Згідно з підпунктом 4.1 пункту 4 Умов Договору оренди об’єктом оренди є нежитлове приміщення загальною площею 19,2 кв.м., що розташоване на 1 поверсі за адресою: м. Київ, вул. Покотила Володимира, 9А.
Відповідно до підпункту 7.1 пункту 7 Умов Договору оренди майно може бути використане Орендарем за будь-яким цільовим призначенням».
Також, відповідно до підпункту 12.1 пункту 12 Умов Договору оренди строк договору становить 5 років з дати набрання чинності цим договором.
Відповідно до підпункту 12.1 Підрозділу «Строк чинності, умови зміни та припинення договору» Розділу «II. Незмінювані умови договору» Договору оренди «Цей договір укладено на строк, визначений у пункті 12 Умов. Перебіг строку договору починається з дня набрання чинності цим договором. Цей договір набирає чинності в день його підписання сторонами (нотаріального посвідчення, якщо відповідно до законодавства договір підлягає нотаріальному посвідченню). Строк оренди за цим договором починається з дати підписання акта приймання-передачі і закінчується датою припинення цього договору».
Разом з Договором оренди ТОВ «ЮНІТ-Л» також надано Акт приймання-передачі нерухомого майна до договору оренди від 30 липня 2021 № 1165-21, підписаний 30 липня 2021 року. Таким чином, строк дії Договору оренди та строк оренди вказаного нежитлового приміщення становить 5 років починаючи з 30 липня 2021 року, тобто до 30 липня 2026 року.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «ЮНІТ-Л» підтверджено наявність у нього сервісного центру, а також надано належне документальне підтвердження права володіння та користування таким сервісним центром протягом 2024 року.
Замовником перевірено ТОВ «ЮНІТ-Л» на відповідність вимогам пункту 1.1. Додатку № 2 тендерної документації шляхом аналізу змісту наданих ТОВ «ЮНІТ-Л» у складі тендерної пропозиції документів, а саме: Довідки «Щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від 20.11.2023 № 156т/1, Наказу ТОВ «ЮНІТ-Л» «Про створення сервісного центру» від 13.03.2017 № 4/1, Договору оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності від 30.07.2021 № 1165-21.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" |
23 959 732,80
UAH з ПДВ
|
23 959 732,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" #32423953 |
Переможець |
23 959 732,80
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2023 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2024 16:22
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
25 січня 2024 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 15:18
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 16:35
|
Договір № 432 від 13.12.2023.pdf | укладений |
13 грудня 2023 16:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 6.3.1. пункту 6.3. розділу «6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН» Сторони погодили: - графік проведення місячних ремонтів; - графік проведення квартальних ремонтів; - графік проведення періодичних (чергових) технічних оглядів; - графік проведення замірів опору; - графік огляду технічного стану ліфтів; - графік санітарного прибирання ліфтів, та виклали їх в редакціях, що додаються. |
Номер договору про закупівлю: | 432 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою та згідно з умовами Договору, Сторони домовились викласти Додаток № 1 Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 432 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |