Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування-10 лотів
Очікувана вартість
8 109 666,87 UAH
UA-2022-02-09-015583-b d501938a75784f0fa0c021518b06d589
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Одочук

+380372537079 odochuk.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147345
Вебсайт: http://osvita.cv.ua/
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176
Контактна особа: Володимир Одочук
+380372537079
odochuk.osvita@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Станом на 07.02.2022 року Замовником було двічі проведено (оголошено) закупівлю за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою (надалі – відкриті торги). За результати проведення відкритих торгів від 31.12.2021 року (UA-2021-11-30-005211-c) та від 06.02.2022 року (UA-2022-01-05-002962-c) торги були відмінено (закупівлі не відбулися) у зв’язку з допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, а саме поданням для участі менше двох тендерних пропозицій.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі (UA-2021-11-30-005211-c), дата формування звіту в електронній системі закупівель 21.12.2021р.;
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі (UA-2022-01-05-002962-c), дата формування звіту в електронній системі закупівель 06.02.2022р;
- Протоколи переговорів з учасниками від 09.02.2022 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2022 17:51
Оскарження наміру укласти договір: 20 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Тендерна документація

09 лютого 2022 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2022 17:11
Запрошення.pdf
09 лютого 2022 17:11
Додатки до запрошення (№1,2,3,4,5,6 меню зимовий і весняний період,).pdf
09 лютого 2022 17:11
Протоколи переговорів - 10 лотів.pdf
09 лютого 2022 17:11
UA-2021-11-30-005211-c-report (Лот 1 - 1).pdf
09 лютого 2022 17:11
UA-2021-11-30-005211-c-report (Лот 2- 1).pdf
09 лютого 2022 17:11
UA-2021-11-30-005211-c-report (Лот 3- 1).pdf
09 лютого 2022 17:11
UA-2021-11-30-005211-c-report (Лот 4 - 1).pdf
09 лютого 2022 17:11
UA-2021-11-30-005211-c-report (Лот 5 - 1).pdf
09 лютого 2022 17:11
UA-2021-11-30-005211-c-report (Лот 6 - 1).pdf
09 лютого 2022 17:11
UA-2021-11-30-005211-c-report (Лот 7 - 1).pdf
09 лютого 2022 17:11
UA-2021-11-30-005211-c-report (Лот 8 - 1).pdf
09 лютого 2022 17:11
UA-2021-11-30-005211-c-report (Лот 9 - 1).pdf
09 лютого 2022 17:11
UA-2021-11-30-005211-c-report (Лот 10 - 1).pdf
09 лютого 2022 17:11
UA-2022-01-05-002962-c-report (Лот 5 -2).pdf
09 лютого 2022 17:11
UA-2022-01-05-002962-c-report (Лот 1 - 2).pdf
09 лютого 2022 17:11
UA-2022-01-05-002962-c-report (Лот 2 - 2).pdf
09 лютого 2022 17:11
UA-2022-01-05-002962-c-report (Лот 3 - 2).pdf
09 лютого 2022 17:11
UA-2022-01-05-002962-c-report (Лот 4 - 2).pdf
09 лютого 2022 17:11
UA-2022-01-05-002962-c-report (Лот 6 - 2).pdf
09 лютого 2022 17:11
UA-2022-01-05-002962-c-report (Лот 7 - 2).pdf
09 лютого 2022 17:11
UA-2022-01-05-002962-c-report (Лот 8 - 2).pdf
09 лютого 2022 17:11
UA-2022-01-05-002962-c-report (Лот 9 - 2).pdf
09 лютого 2022 17:11
UA-2022-01-05-002962-c-report (Лот 10 - 2).pdf
09 лютого 2022 17:11
Звіти по закупівлі - 10 лотів.pdf
09 лютого 2022 17:11
Тендерна пропозиція лот 2, лот 7 + інф. довідка по ст. 17.PDF
09 лютого 2022 17:11
Тендерні пропозиції лот - 3,4,5,6,8,9,10 + інф. довідка по ст. 17.PDF
09 лютого 2022 17:11
Тендерна пропозиція+ інф. довідка по ст. 17 Лот 1.PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 - Ліцей № 15
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 77 496,43 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2288 шт
Обіди
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 травня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Виконавцем акту виконаних послуг протягом 30 календарних днів після факту виконання послуг на підставі виставленого Виконавцем акту виконаних послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІПСИДРА"
#30352865
Переможець 77 496,43
UAH
09 лютого 2022 17:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2022 17:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІПСИДРА"
#30352865
77 496,43
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 червня 2022 08:40
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2022 16:40
ДУ №3 від 30.05.2022 до Договору №79 від 21.02.2022 р.pdf зміни до договору
31 травня 2022 16:39
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2022 14:51
Додаткова угода № 2 до Договору № 79.PDF зміни до договору
28 березня 2022 14:50
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2022 12:13
ДУ 1 до Дог 79 Лот 1.PDF зміни до договору
23 лютого 2022 12:12
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 11:56
Довідка з МВС та ДПС 1.PDF укладений
23 лютого 2022 11:55
Договір 79 Лот 1.PDF укладений
23 лютого 2022 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовилися зменшити обсяг закупівлі послуг та відповідно викласти п. 1.3 та перший абзац п.3.1. Договору в новій редакції. 2. Сторони домовилися викласти пункт 3.5 Договору в новій редакції. 3. Пункт 4.7. Договору Сторони домовилися виключити з умов Договору. 4. Сторони домовилися викласти п. 6.3.15. Договору в новій редакції. 5. Сторони домовилися викласти п. 6.3.17. Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 22.03.2022 № 167/7 «Про звільнення від плати за спожиті комунальні послуги суб’єктів господарювання за умови проведення ними безкоштовного харчування внутрішньо переміщених осіб в закладах загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади» сторони домовилися доповнити розділ ХІ. ІНШІ УМОВИ Договору пунктом 11.6.: «11.6. На період введеного в Україні воєнного стану Виконавець звільняється від плати за спожиті комунальні послуги, за умови організації ним безкоштовного харчування внутрішньо переміщених осіб». 2. Дана додаткова угода набирає чинності із 01.03.2022 року та діє до дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні. 3. Інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі. Суму договору зменшено на 57091,45 грн.
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2022 — 31 травня 2022
Сума оплати за договором: 2 080,59
UAH