Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О162337 Нове Тарутине-Надрічне-Весела Долина-Мирнопілля-Арциз км 25+110 - км 28+637, Одеська область
Очікувана вартість
73 557 470,00 UAH
UA-2020-08-04-003442-c d4f099421101403f9ba279e6f57067cf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Артем Сергійович

048 7958918 artns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Контактна особа: Носуленко Артем Сергійович
048 7958918
artns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 12:06
Очікувана вартість: 73 557 470,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,48%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 350000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О162337 Нове Тарутине-Надрічне-Весела Долина-Мирнопілля-Арциз км 25+110 - км 28+637, Одеська область. (Джерело фінансування – кошти державного та/або місцевого та/або інших бюджетів.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Детально зазначено у проекті договору Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 15:27
Проект договору КР.doc
04 серпня 2020 15:27
ТД КР О162337 Нове Тарутине.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000089 ● 930ece07aa7c46cf9ed865962b536046
  • Статус: вирішено ● Дата: 27 липня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 16:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-08-04-003442-c 04.08.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник ДП "Служба місцевих доріг" усунув порушення в спосіб, вказаний в констатуючій частині висновку. Детальна інформація зазначена в протоколі засідання тендерного комітету від 30.10.2020р. №8, що додається.

2020-10-30 14:51:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів ( пункти 9 та 11 частини другої статті 21 Закону).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів ( пункти 9 та 11 частини другої статті 21 Закону).) • відсутній механізм

інформація про усунення порушення 30.10.2020

2021-07-27 16:28:31

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" 66 935 000,00
UAH з ПДВ
66 935 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 73 455 470,00
UAH з ПДВ
73 455 470,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 73 500 000,00
UAH з ПДВ
73 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 18:27
Електронний підпис
19 серпня 2020 18:26
Повноваження.pdf
19 серпня 2020 18:26
Інші документи.pdf
19 серпня 2020 18:26
Стаття 17 Закону.pdf
19 серпня 2020 18:26
Гарантійний лист.pdf
19 серпня 2020 18:26
Працівники.pdf
19 серпня 2020 18:26
ДОВІДКА ПРО МТБ.docx
19 серпня 2020 18:26
СТРОЙСПЕЦТЕХНІКА 20356 p7s.7z

Публічні документи

07 вересня 2020 22:03
Електронний підпис
07 вересня 2020 18:15
документи переможця
04 вересня 2020 10:28
Електронний підпис
03 вересня 2020 18:11
щодо усунення порушень
19 серпня 2020 22:18
Електронний підпис
19 серпня 2020 22:11
18. Транспортна схема.pdf
19 серпня 2020 18:13
Електронний підпис
19 серпня 2020 18:07
Письмо МТБ.pdf
19 серпня 2020 18:07
заявка.pdf
19 серпня 2020 18:07
довiдка_покриття_761.pdf
19 серпня 2020 18:07
виписка_761.pdf
19 серпня 2020 18:07
БАНК.rar
19 серпня 2020 18:07
Fwd_ гарантия 761.zip
19 серпня 2020 18:07
19. Тендерна пропозиція.pdf
19 серпня 2020 18:07
18. Транспортна схема.pdf
19 серпня 2020 18:07
16. Довідка про МТБ.docx
19 серпня 2020 18:07
13. Довідки товариства.pdf
19 серпня 2020 18:07
12. Технічне завдання.pdf
19 серпня 2020 18:07
11. Проект договору.pdf
19 серпня 2020 18:07
9. Ліцензія.pdf
19 серпня 2020 18:07
5. Підтвердження МТБ.pdf
19 серпня 2020 18:07
4. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 09:22
Електронний підпис
20 серпня 2020 09:09
43 Транспортна схема.PDF
20 серпня 2020 09:03
113 захист довкілля.PDF
20 серпня 2020 08:49
5 обладнання.PDF
19 серпня 2020 21:31
Гар 768.rar
19 серпня 2020 21:31
45 Форма 4-ОПП.pdf
19 серпня 2020 21:31
44 Формальні помилки.pdf
19 серпня 2020 21:31
42 Скан витягу ПДВ.pdf
19 серпня 2020 21:31
39 Опис.pdf
19 серпня 2020 21:31
38 Статут.PDF
19 серпня 2020 21:31
35 Ліцензія.pdf
19 серпня 2020 21:31
34 Відомості ЄДРПОУ.pdf
19 серпня 2020 21:31
33 Витяг зі статуту.PDF
19 серпня 2020 21:31
28 Договір Лабораторія.pdf
19 серпня 2020 21:31
20 Договір поставки.pdf
19 серпня 2020 21:31
2 Гарантійний лист.PDF
19 серпня 2020 21:31
18 ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
19 серпня 2020 21:31
15 Довідка про санкціїї.PDF
19 серпня 2020 21:31
14 КБ 80П.PDF
19 серпня 2020 21:31
13 Дог. №80П.PDF
19 серпня 2020 21:31
12 КБ 76П.PDF
19 серпня 2020 21:31
11 Дог. №76П.PDF
19 серпня 2020 21:31
105 Тех.завдання.PDF
19 серпня 2020 21:31
103 Довідка за ст 17..PDF
19 серпня 2020 21:31
102 Банківська гарантія.rar
19 серпня 2020 21:31
101 Генеральний договір.PDF
19 серпня 2020 21:31
10 Відгук від САД Одеса.PDF
19 серпня 2020 21:31
99 Гуляев Л.М..PDF
19 серпня 2020 21:31
98 Буц.PDF
19 серпня 2020 21:31
97 Трудова Пінчук О.П..PDF
19 серпня 2020 21:31
96 Трудова Остапенко.PDF
19 серпня 2020 21:31
95 Трудова Власов О.О..PDF
19 серпня 2020 21:31
93 Трудова Залива Д.М..PDF
19 серпня 2020 21:31
92 Трудова Желудков С.І..PDF
19 серпня 2020 21:31
90 Трудова Годулян А.Л..PDF
19 серпня 2020 21:31
89 Трудова Ганчев П.І..PDF
19 серпня 2020 21:31
88 Трудова Ганчев В.Д..PDF
19 серпня 2020 21:31
85 Трудова Ващило.PDF
19 серпня 2020 21:31
84 Трудова Бурбела А.В..PDF
19 серпня 2020 21:31
83 ТрудоваБрагуца.PDF
19 серпня 2020 21:31
82 Трудова Бошков В.М..PDF
19 серпня 2020 21:31
81 Трудова Бородін М.М..PDF
19 серпня 2020 21:31
80 Трудова Большов Р.Ю..PDF
19 серпня 2020 21:31
79 Трудова Болокан І.PDF
19 серпня 2020 21:31
78 ТрудоваБєлінський.PDF
19 серпня 2020 21:31
76 Трудова Балабан М.І..PDF
19 серпня 2020 21:31
75Трудова Балакчі А.І..PDF
19 серпня 2020 21:31
74 Трудова Бабійчук П.Д..PDF
19 серпня 2020 21:31
73 Трудова Бабійчук Д.П..PDF
19 серпня 2020 21:31
72 Трудова Авромогло.PDF
19 серпня 2020 21:31
100 Назаров.PDF
19 серпня 2020 21:31
71 Трудова Швець РВ.PDF
19 серпня 2020 21:31
70 Трудова Устуянов.PDF
19 серпня 2020 21:31
69 Трудова Тихоненко.PDF
19 серпня 2020 21:31
68 Трудова Терещенко.PDF
19 серпня 2020 21:31
67 Трудова Танцюра.PDF
19 серпня 2020 21:31
66 Трудова Сулима.PDF
19 серпня 2020 21:31
65 Трудова Мордик.PDF
19 серпня 2020 21:31
64 Трудова Молозін.PDF
19 серпня 2020 21:31
63 Трудова Маренич.PDF
19 серпня 2020 21:31
62 Трудова Мамалига.PDF
19 серпня 2020 21:31
61 Трудова Колесник.PDF
19 серпня 2020 21:31
60 Трудова Кілор.PDF
19 серпня 2020 21:31
59 Трудова Кириленко.PDF
19 серпня 2020 21:31
58 Трудова Іванов.PDF
19 серпня 2020 21:31
57 Трудова Зібровський.PDF
19 серпня 2020 21:31
56 Трудова Дудьєв.PDF
19 серпня 2020 21:31
55 Трудова Дідур.PDF
19 серпня 2020 21:31
54 Трудова Гриценко.PDF
19 серпня 2020 21:31
53 Трудова Гончар.PDF
19 серпня 2020 21:31
52 Трудова Гайдай.PDF
19 серпня 2020 21:31
51 Трудова Боцу.PDF
19 серпня 2020 21:31
49 Трудова Блажко.PDF
19 серпня 2020 21:31
47 Трудова Андрюшин.PDF
19 серпня 2020 21:31
46 Трудова Ангелов.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"

ТОВ ГРАНІТ-001

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"
#39111320
Відхилено 66 935 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 13:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2020 14:26
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Переможець 73 455 470,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 16:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 16:02

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА», поданій на торги Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О162337 Нове Тарутине-Надрічне-Весела Долина-Мирнопілля-Арциз км 25+110 - км 28+637, Одеська область (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) 1. Перелік виявлених невідповідностей: - У складі поданої тендерної пропозиції Учасник ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА» надав «Рішення учасника» від 10.08.2020р. №24, в якій виявлено невідповідність вказаної назви предмета закупівлі. - Учасником надано: «Довідка що підтверджує наявність обладнання та матеріально - технічної бази» від 18 серпня 2020 року вих. №2/18-Т, в якій вказано Коток грунтовий марка «HAМM 3520 HT P» який не відповідає назві, що вказано в договорі оренди техніки від 27 квітня 2020року вих. № 27042020/1. Згідно акту приймання-передачі до договору оренди техніки від 27 квітня 2020року вих. № 27042020/1 «Орендодавець» вказує Коток дорожній марка «HAMМ 3520 HT P» 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.3.8., розд. ІІІ. «ІНШІ ДОКУМЕНТИ» ДОДАТКУ 3, Тендерної документації - Якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати копію протоколу загальних зборів учасників, датований не раніше дати оголошення даної закупівлі, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної (вказується назва предмета закупівлі) процедури закупівлі. - Відповідно до пункту 1.1, розділу І. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Додатку 3, Тендерної документації, Замовник вимагає надання Довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази. В підтвердження наявності машин та механізмів (окрім АБЗ), мають бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або договори оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніку(окрім АБЗ), вказану в табличці Учасника. 3. Прелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - На виконання вимог пунктом 1.1., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – привести у відповідність Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та/або документи що підтверджують наявність Котка грунтового марка «HAМM 3520 HT P». - Привести у відповідність до вимог тендерної документації «Рішення учасника» від 10.08.2020р. №24, вказується назва предмета закупівлі - Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О162337 Нове Тарутине-Надрічне-Весела Долина-Мирнопілля-Арциз км 25+110 - км 28+637, Одеська область (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), замість Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О162337 Нове Тарутине-Надрічне-Весела Долина-Мирнопілля-Арциз км 25+110 - км 28+637, Одеська область (ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

28 серпня 2020 13:15
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ГРАНІТ-001», поданій на торги «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О162337 Нове Тарутине-Надрічне-Весела Долина-Мирнопілля-Арциз км 25+110 - км 28+637, Одеська область.». 1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ГРАНІТ-001» надано Довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально - технічної бази від 18 серпня 2020 року вих. №11, в якій вказано Коток грунтовий (2шт) марка «HAMM 3518» який не відповідає назві, що вказано у додатку №1 до договору про надання послуг дорожньо- будівельних машин та механізмів від 10 червня 2020 року вих. № 10/06 , ТОВ «СПМК-17» у вищевказаній довідці вказує Коток дорожній марка «HAMM 3518». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до пункту 1.1, розділу І. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Додатку 3, Тендерної документації, Замовник вимагає: Довідка, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази: Мінімально-необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки - зазначена в таблиці нижче. До довідки бажано не включати обладнання та матеріально-технічну базу, яка не буде використовуватися при виконанні робіт по предмету закупівлі. - В підтвердження наявності машин та механізмів (окрім АБЗ), мають бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або договори оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніку(окрім АБЗ), вказану в табличці Учасника. 3. Прелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - На виконання вимог пунктом 1.1., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – привести у відповідність довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та/або додати документи, що підтверджують наявність Котка грунтового «HAMM 3518». ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
73 455 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 липня 2021 15:55
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 09:40
17К_20 від 16.09.2020 О162337 Нове Тарутине ТОВ ГРАНІТ-001.pdf укладений
18 вересня 2020 09:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 12 липня 2021
Сума оплати за договором: 51 923 469,60
UAH (в тому числі ПДВ 8 653 911,60 UAH)
Причини розірвання договору: Розірвано в односторонньому порядку через суттєве порушення договірних зобов'язань Підрядником, що створює передумови для невиконання Договору.