Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кліше гумове для штампу, металева печатка під пластилін (пломбір)
Очікувана вартість
3 320,00 UAH
UA-2021-06-10-004172-c d4c03ee496724c90ac2a03dd962e9ad9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Піскова Олена

380972880311 obl_sklad@chk.mia.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Черкаській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611933
Місцезнаходження: 18023, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вулиця Лесі Українки, будинок 21
Контактна особа: Піскова Олена
380972880311
obl_sklad@chk.mia.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Регіональним сервісним центром ГСЦ МВС в Черкаській області (філія ГСЦ МВС) було двічі проведено відкриті торги на закупівлю за предметом: «Печатка металева під пластилін (пломбір), кліше гумове для штампу ДК 021:2015- «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне», а саме:
- за оголошенням UA-2021-04-26-005125-c, розміщеним на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26.04.2021 року (далі – перші відкриті торги);
- за оголошенням закупівля: UA-2021-05-13-005215-b, розміщеним на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13.05.2021 року (далі – другі відкриті торги).
Відповідно до пункту 1 частини другої статті 32 Закону в обох випадках відкриті торги були автоматично відмінені електронною системою закупівель через подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій.
За першим оголошенням відкриті торги були автоматично відмінені електронною системою закупівель через подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій.
За другим оголошенням для участі відкритих торгах була подана одна тендерна пропозиція Учасника, а саме від ФОП Лейко А.В. з ціновою пропозицією у сумі 3 320,00 грн. (три тисячі триста двадцять грн. 00 коп.) без ПДВ..
Згідно з пунктом першим частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене, що ФОП Лейко А.В. запропонувала економічно вигідну пропозицію на закупівлю: «Печатка металева під пластилін (пломбір), кліше гумове для штампу ДК 021:2015- «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне», тому доцільно укласти договір з ФОП Лейко А.В шляхом проведення переговорної процедури закупівлі.
09 червня 2021 року були проведені переговори з ФОП Лейко А.В. на закупівлю : «Печатка металева під пластилін (пломбір), кліше гумове для штампу ДК 021:2015- «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне», за ціною 3 320,00 грн. (три тисячі триста двадцять грн. 00 коп.) без ПДВ.
.
Під час переговорів ФОП Лейко А.В. надала документи для перевірки на відповідність кваліфікаційним критеріям Замовника.
З наданих документів вбачається, що документація ФОП Лейко А.В. відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника. Також, встановлено, що підстави для прийняття рішення про відмову ФОП Лейко А.В. в участі у процедурі закупівлі на підставі статті 17 Закону відсутні.
З метою здійснення закупівлі послуг за предметом: «Печатка металева під пластилін (пломбір), кліше гумове для штампу ДК 021:2015- «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне», за ціною 3 320,00 грн. (три тисячі триста двадцять грн. 00 коп.) без ПДВ, обрано процедуру закупівлі – переговорну процедуру закупівлі.
Переговори проведено: 09 червня 2021 року о 10 год. 00 хв., протокол № 81.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2021 15:07
Оскарження наміру укласти договір: 21 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Кліше гумове для штампу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18023, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Лесі Українки, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Металева печатка під пластилін (пломбір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18023, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Лесі Українки, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Постачальником товар здійснюються протягом 7 (семи) робочих днів з моменту підписання видаткової накладної або в інший строк, попередньо домовлений між Сторонами, крім випадків, передбачених п.7.3 Договору. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

10 червня 2021 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2021 15:03
Протокол № 82.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лейко Аліна Вікторівна
#3102420706
Переможець 3 320,00
UAH
10 червня 2021 15:07

Документи

10 червня 2021 15:06
Електронний підпис
10 червня 2021 15:06
Протокол № 82.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2021 15:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лейко Аліна Вікторівна
#3102420706
3 320,00
UAH
Документи

Документи

10 червня 2021 15:06
Електронний підпис
10 червня 2021 15:06
Протокол № 82.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 12:54
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 12:54
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 17:10
Договір № 37.pdf укладений
29 червня 2021 17:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 320,00
UAH