Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кліше гумове для штампу, металева печатка під пластилін (пломбір)
Очікувана вартість
3 320,00 UAH
UA-2021-06-10-004172-c ● d4c03ee496724c90ac2a03dd962e9ad9
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Черкаській області (філія ГСЦ МВС) |
Код ЄДРПОУ: | 43611933 |
Місцезнаходження: | 18023, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вулиця Лесі Українки, будинок 21 |
Контактна особа: |
Піскова Олена 380972880311 obl_sklad@chk.mia.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Регіональним сервісним центром ГСЦ МВС в Черкаській області (філія ГСЦ МВС) було двічі проведено відкриті торги на закупівлю за предметом: «Печатка металева під пластилін (пломбір), кліше гумове для штампу ДК 021:2015- «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне», а саме:
- за оголошенням UA-2021-04-26-005125-c, розміщеним на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26.04.2021 року (далі – перші відкриті торги);
- за оголошенням закупівля: UA-2021-05-13-005215-b, розміщеним на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13.05.2021 року (далі – другі відкриті торги).
Відповідно до пункту 1 частини другої статті 32 Закону в обох випадках відкриті торги були автоматично відмінені електронною системою закупівель через подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій.
За першим оголошенням відкриті торги були автоматично відмінені електронною системою закупівель через подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій.
За другим оголошенням для участі відкритих торгах була подана одна тендерна пропозиція Учасника, а саме від ФОП Лейко А.В. з ціновою пропозицією у сумі 3 320,00 грн. (три тисячі триста двадцять грн. 00 коп.) без ПДВ..
Згідно з пунктом першим частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене, що ФОП Лейко А.В. запропонувала економічно вигідну пропозицію на закупівлю: «Печатка металева під пластилін (пломбір), кліше гумове для штампу ДК 021:2015- «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне», тому доцільно укласти договір з ФОП Лейко А.В шляхом проведення переговорної процедури закупівлі.
09 червня 2021 року були проведені переговори з ФОП Лейко А.В. на закупівлю : «Печатка металева під пластилін (пломбір), кліше гумове для штампу ДК 021:2015- «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне», за ціною 3 320,00 грн. (три тисячі триста двадцять грн. 00 коп.) без ПДВ.
.
Під час переговорів ФОП Лейко А.В. надала документи для перевірки на відповідність кваліфікаційним критеріям Замовника.
З наданих документів вбачається, що документація ФОП Лейко А.В. відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника. Також, встановлено, що підстави для прийняття рішення про відмову ФОП Лейко А.В. в участі у процедурі закупівлі на підставі статті 17 Закону відсутні.
З метою здійснення закупівлі послуг за предметом: «Печатка металева під пластилін (пломбір), кліше гумове для штампу ДК 021:2015- «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне», за ціною 3 320,00 грн. (три тисячі триста двадцять грн. 00 коп.) без ПДВ, обрано процедуру закупівлі – переговорну процедуру закупівлі.
Переговори проведено: 09 червня 2021 року о 10 год. 00 хв., протокол № 81.
- за оголошенням UA-2021-04-26-005125-c, розміщеним на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26.04.2021 року (далі – перші відкриті торги);
- за оголошенням закупівля: UA-2021-05-13-005215-b, розміщеним на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13.05.2021 року (далі – другі відкриті торги).
Відповідно до пункту 1 частини другої статті 32 Закону в обох випадках відкриті торги були автоматично відмінені електронною системою закупівель через подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій.
За першим оголошенням відкриті торги були автоматично відмінені електронною системою закупівель через подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій.
За другим оголошенням для участі відкритих торгах була подана одна тендерна пропозиція Учасника, а саме від ФОП Лейко А.В. з ціновою пропозицією у сумі 3 320,00 грн. (три тисячі триста двадцять грн. 00 коп.) без ПДВ..
Згідно з пунктом першим частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене, що ФОП Лейко А.В. запропонувала економічно вигідну пропозицію на закупівлю: «Печатка металева під пластилін (пломбір), кліше гумове для штампу ДК 021:2015- «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне», тому доцільно укласти договір з ФОП Лейко А.В шляхом проведення переговорної процедури закупівлі.
09 червня 2021 року були проведені переговори з ФОП Лейко А.В. на закупівлю : «Печатка металева під пластилін (пломбір), кліше гумове для штампу ДК 021:2015- «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне», за ціною 3 320,00 грн. (три тисячі триста двадцять грн. 00 коп.) без ПДВ.
.
Під час переговорів ФОП Лейко А.В. надала документи для перевірки на відповідність кваліфікаційним критеріям Замовника.
З наданих документів вбачається, що документація ФОП Лейко А.В. відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника. Також, встановлено, що підстави для прийняття рішення про відмову ФОП Лейко А.В. в участі у процедурі закупівлі на підставі статті 17 Закону відсутні.
З метою здійснення закупівлі послуг за предметом: «Печатка металева під пластилін (пломбір), кліше гумове для штампу ДК 021:2015- «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне», за ціною 3 320,00 грн. (три тисячі триста двадцять грн. 00 коп.) без ПДВ, обрано процедуру закупівлі – переговорну процедуру закупівлі.
Переговори проведено: 09 червня 2021 року о 10 год. 00 хв., протокол № 81.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2021 15:07 |
Оскарження наміру укласти договір: | 21 червня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Кліше гумове для штампу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18023, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Лесі Українки, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Металева печатка під пластилін (пломбір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18023, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Лесі Українки, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Постачальником товар здійснюються протягом 7 (семи) робочих днів з моменту підписання видаткової накладної або в інший строк, попередньо домовлений між Сторонами, крім випадків, передбачених п.7.3 Договору. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
10 червня 2021 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2021 15:03 |
Протокол № 82.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Лейко Аліна Вікторівна #3102420706 |
Переможець |
3 320,00
UAH
|
10 червня 2021 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 12:54
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 12:54
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2021 17:10
|
Договір № 37.pdf | укладений |
29 червня 2021 17:09
|