Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works » (DK 021: 2015 - 45233000-9 - Construction, foundation and surface works for highways, roads) Major repair of the highway of national importance N-32 Pokrovsk - Bakhmut-Mikhailivka, km 59 + 500- km 71 + 200
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25946285 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12 |
Контактна особа: |
Шуранова Тетяна 380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Donetsk Oblast |
National ID: | 25946285 |
Contact point: |
Shuranova Tetiana 380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2020 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2020 12:50 |
Очікувана вартість: | 404 449 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 050 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2022248.5 UAH |
Publication date: | 04 березня 2020 17:29 |
Enquiries until: | 27 березня 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 02 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 квітня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 404 449 700 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 050 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,51 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070. Попередня оплата надається за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості робіт, з періодичністю перерахування не частіше ніж один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Підрядник зобов’язується виконати роботи в обсязі суми попередньої оплати впродовж трьох місяців з дня її отримання, але в будь-якому випадку не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду визначеного Бюджетним кодексом. Не пізніше останнього дня вказаного строку, невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства. Використані суми попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва" (із змінами) Підрядник зобов'язаний використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 3 (трьох) місяців після одержання авансу. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в) протягом 10 (десяти) робочих днів. До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). 12.3. Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2020 09:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2020 09:32 |
Перелік змін 19.03.2020.docx | |
19 березня 2020 09:32 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
04 березня 2020 17:26 |
Відомість обсягів робіт .docx | |
04 березня 2020 17:26 |
Проект договору.docx |
19 березня 2020 09:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2020 09:32 |
Перелік змін 19.03.2020.docx
|
|||
19 березня 2020 09:32 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
04 березня 2020 17:26 |
Відомість обсягів робіт .docx
|
|||
04 березня 2020 17:26 |
Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-18-000003 ● 91b005c1a3464e0aa827e97b616a49a6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2020 13:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.09.2020 № 35
Суми
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 18.09.2020 №35
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-03-04-002072-b 04.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (UA-M-2020-09-18-000003) по закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-32 Покровськ – Бахмут -Михайлівка, км 59+500- км 71+200» (UA-2020-03-04-002072-b). Згідно висновку Держаудитслужби Службою автомобільних доріг у Донецькій області, під час проведення зазначеної закупівлі, було вчинено два епізоди порушень з якими не погоджується Замовник виходячи з наступного: 1. Держаудитслужба зазначає наступне: «На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Однак, учасником торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі тендерної пропозиції не надано виписку з банку по рахунку покриття, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу 3 тендерної документації Замовника.» Водночас, у вимогах тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету від 19.03.2020 №118 взагалі відсутня вимога щодо надання виписки з банку по рахунку покриття грошового забезпечення. Вимоги пункту 2 розділу 3 тендерної документації в частині підтвердження наявності грошового покриття банківській гарантії забезпечення тендерної пропозиції викладені в такій редакції: «Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта». Таким чином, вимоги тендерної документації Учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» виконано у повному обсязі. У зв’язку з чим вважаємо висновок Держаудитслужби в цій частині необґрунтованим, тобто прийнятим без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення. 2. Щодо другого епізоду Держаудитслужба зазначає наступне: «Також, відповідно до додатку 4 до тендерної документації Замовника учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт, визначених в тендерній документації в натуральних величинах. Для підтвердження інформації, що зазначається учасником у довідці «Інформація про виконання аналогічного договору», яка надається учасником згідно таблиці 6 додатку 4 до тендерної документації, учасник повинен, зокрема, надати копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами). При цьому зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. На виконання зазначених вимог учасником торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі тендерної пропозиції надано інформацію про виконання п’яти аналогічних договорів, сумарний обсяг об’ємів основних робіт яких відповідає обсягу об’ємів основних робіт, що визначені у пункті 5 розділу 3 тендерної документації Замовника та п’ять позитивних відгуків від Служб автомобільних доріг в Одеській, Сумській, Львівській (два відгука) та Дніпропетровській областях. Слід зазначити, що надані у складі тендерної пропозиції два позитивних відгука від Служби автомобільних доріг у Львівській області від 24.02.2020 № 17-760/09-05 та від 06.04.2020 № 05-1543/09-05 видані учаснику ТОВ «Автомагістраль-Південь» щодо виконання одного договору, а саме договору від 24.10.2016 № 169-10/16. При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» відсутній позитивний відгук від Служби автомобільних доріг у Львівській області щодо виконання договору від 30.05.2018 № 43-05/18, що не відповідає вимогам додатку 4 до тендерної документації Замовника. Однак на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 08.02.2020) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Автомагістраль-Південь» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, допустив зазначеного учасника до аукціону, за результатами якого уклав з ним договір від 18.05.2020 № 2-74 на суму 390 999 998,00 гривень.» ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі тендерної пропозиції помилково двічі надало відгуки від Служби автомобільних доріг у Львівській області на договір від 24.10.2016 № 169-10/16. ТОВ «Автомагістраль-Південь», до моменту визначення переможцем Учасника, листом №0406/Н-32/59/71 від 06.04.2020р. повідомило Службу автомобільних доріг у Донецькій області про вчинення ненавмисної технічної помилки при оприлюдненні документів на даний тендер та повідомило, що відгук на договір №43-05/18 від 30.05.2018р., укладений з Службою автомобільних доріг у Львівській області надано у складі тендерної пропозиції на закупівлю САД у Донецькій області «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-32 Покровськ – Бахмут - Михайлівка , км 16+800- км 31+000» (UA-2020-02-17-000192-b) у файлі «Договір №9.pdf», який можна переглянути шляхом вільного доступу в системі. Служба автомобільних доріг у Донецькій ознайомилась за посиланням з наявністю зазначеного вище відгуку та обґрунтовано і законно прийняла рішення щодо допуску до аукціону ТОВ «Автомагістраль-Південь». Враховуючи викладене, вважаємо висновок Держаудитслужби необґрунтованим, та таким, що не відповідає дійсним обставинам справи. Також, просимо врахувати, що згідно з п. 2 ст. 11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини. Відповідно до ст. 509 Цивільного кодексу України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу. Згідно ч.1 ст.526 Цивільного кодексу України - зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. У відповідності до окремих положень ст. 598 Цивільного кодексу України відзначено, що зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Припинення зобов'язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом. Відповідно до положень п.17.2. Договору №2-74 відзначено, що Замовник має право відмовитися від Договору в односторонньому порядку та вимагати відшкодування Підрядником збитків за таких обставин: - порушення Підрядником умов пункту 3.1. Договору щодо початку виконання робіт; - відставання з вини Підрядника строків виконання робіт більш ніж на один місяць, якщо таке відставання не пов’язане з відсутністю фінансування (несвоєчасністю його здійснення); - неодноразове (два і більше рази) порушення Підрядником будівельних норм і правил, безпеки руху інших нормативних документів, передбачених п. 1.5. цього Договору; - не усунення у встановлений термін (строк) недоліків, виявлених та зафіксованих Замовником. Положення чинного законодавства України не передбачають підстав для розірвання договору про закупівлю послуг у зв'язку із вимогою Державної аудиторської служби (її структурного підрозділу), більше того, у відповідності до Положення «Про Державну аудиторську службу», що затверджено постановою КМУ № 43 від 03.02.2016 р., Держаудитслужба не наділена повноваженнями щодо розірвання договорів, які укладені у чіткій послідовності та відповідності чинному законодавству України. З урахуванням описаного, а ні положення Договору №2-74, а ні положення чинного законодавства не передбачають розірвання Договору №2-74 згідно вимоги Держаудитслужби, у зв'язку із окресленим, Висновок в частині зобов'язання Службу автомобільних доріг у Донецькій області здійснити заходи щодо розірвання Договору №2-74 є незаконним. Додатково повідомляємо, що роботи по договору з ТОВ «Автомагістраль-Південь» від 18.05.2020 р. №2-74, фінансування яких передбачено на 2020 рік, виконано на 100%. Розірвання договору із переможцем торгів, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та виконав повністю умови укладеного ним договору є неможливим. Заперечення на висновок моніторингу затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 21.10.2020р. №445.
2020-10-21 11:33:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов |
Дата публікації: | 27 жовтня 2020 |
Документи:
27 жовтня 2020 15:46
|
Електронний підпис |
27 жовтня 2020 15:46
|
Адміністративний позов на висновок до моніторингу UA-M-2020-09-18-000003.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25946285 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
390 999 998,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2020 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2024 11:18
|
ДУ від 08.05.2024 до договору №2-74 від 18.05.2020.pdf | зміни до договору |
08 травня 2024 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2023 14:52
|
ДУ від 05.05.2023 до договору №2-74 від 18.05.2020.pdf | зміни до договору |
08 травня 2023 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:00
|
ДУ від 29.12.2022 до договору №2-74 від 18.05.2020.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 11:32
|
ДУ від 28.12.2022 до договору №2-74 від 18.05.2020.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2022 11:46
|
ДУ від 16.08.2022 до договору №2-74 від 18.05.2020.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2022 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:50
|
ДУ від 29.12.2021 до договору №2-74 від 18.05.2020.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 16:25
|
ДУ від 24.12.2021 до договору №2-74 від 18.05.2020.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2021 10:39
|
ДУ від 22.03.2021 до договору №2-74 від 22.03.2020 (1).pdf | зміни до договору |
22 березня 2021 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 11:49
|
ДУ від 22.12.2020 до договору №2-74 від 18.05.2020 (1).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2020 13:32
|
ДУ від 09.12.2020 до договору №2-74 від 18.05.2020 (1).pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2020 13:56
|
ДУ від 27.07.2020 до договору №2-74 від 18.05.2020 (1).pdf | зміни до договору |
27 липня 2020 13:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2020 10:04
|
ДУ від 20.07.2020 до договору №2-74 від 18.05.2020 (1).pdf | зміни до договору |
20 липня 2020 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2020 16:13
|
Договір №2-74 від 18.05.2020.pdf | укладений |
18 травня 2020 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення фінансування, перенос строків на 2021 рік, уточнення реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 2-74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення п.12.4 договору |
Номер договору про закупівлю: | 2-74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2-74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2-74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення фінансування, перенос строків |
Номер договору про закупівлю: | 2-74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (розподіл фінансування) |
Номер договору про закупівлю: | 2-74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (розподіл фінансування) |
Номер договору про закупівлю: | 2-74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 та п. 4 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2-74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2-74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |