Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Станція юних техніків - Центр науково-технічної творчості молоді |
Код ЄДРПОУ: | 22872137 |
Вебсайт: | http://www.sut-cnttm.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 02139, Україна , Київська обл., Київ, Кибальчича 12- А |
Контактна особа: |
Виборна Наталія Іванівна 380674052140 met-sut@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2024 11:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 409 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 047,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42340000-1: Печі непобутового призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2024 11:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2024 11:04 |
тендерна документація.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-21-000035 ● 63559ceff0cc49c6b9518b30c9b80fdb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2025 14:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.01.2025 № 7-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.01.2025 №7-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2024-10-08-003777-a від 08.10.2024 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-22 08:58:47
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Муфельні печі (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42340000-1 – Печі непобутового призначення)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-08-003777-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-24 15:43:20
Пояснення
У Станції юних техніків - Центрі науково-технічної творчості молоді (далі – Замовник) розглянуто запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 22.01.2025, який оприлюднений в електронній системі закупівель в межах проведення моніторингу (моніторинг № UA-M-2025-01-21-000035) процедури закупівлі № UA-2024-10-08-003777-a «Муфельні печі (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42340000-1 – Печі непобутового призначення).».
За результатами розгляду надаємо наступні пояснення.
Закупівля товару «Муфельні печі (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42340000-1 – Печі непобутового призначення)» здійснювалася відповідно до коштів виділених згідно рішень Київської Міської Ради від до рішення Київської міської ради від 19.09.2024 року № 8/9816 «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 14 грудня 2023 року №7531/7572 «Про бюджет міста Києва на 2024 рік», яке розміщене за посиланням:
https://kmr.gov.ua/sites/default/files/8-9816.pdf
Код програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів – 60240000 «Кошти що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду)».
Розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 шляхом використання методу визначення очікуваної вартості, передбаченим вищевказаним документом – розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом ринкових консультацій.
Метод ринкових консультацій – це метод дослідження ринку, спрямований на отримання інформації щодо актуальних цін постачальників/підрядників та рівня конкуренції.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі необхідних технічних та експлуатаційних характеристик обладнання, потрібного для забезпечення якісного функціонування гуртків Зразковий художній колектив “Керамічна майстерня: декор” та Зразковий художній колектив творчої студії «Художня кераміка» загальною чисельністю – 150 дітей. У зазначених гуртках дітей навчають основам декоративно-ужиткового мистецтва, кераміки (глини); оволодінню техніками моделювання, ліплення та розпису керамічних виробів.
Посилання на офіційні веб-сторінки гуртків з описом діяльність гуртків:
https://sut-cnttm.kiev.ua/merezha-hurtkiv/khudozhno-estetychnyj-napriam/keramichna-majsternia-dekor/
https://sut-cnttm.kiev.ua/merezha-hurtkiv/khudozhno-estetychnyj-napriam/khudozhnia-keramika/
З метою дотримання принципів прозорості в сфері публічних закупівель та відповідно до розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 р. №1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю» обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості розміщені на офіційному веб-порталі «Київаудит» за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/02C28D247E94BBA2C2258BB000299053
Замовник також додає до пояснень у форматі PDF: документ «Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни» та технічну інформацію, що використовувалася при виборі характеристик муфельних печей (Технічний опис муфельних печей від виробника, Технічний опис глини, з якою працюють вихованці гуртків).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-27 12:22:12
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Муфельні печі (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42340000-1 – Печі непобутового призначення)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-08-003777-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Аналізом тендерної документації встановлено, що всупереч вимог пункту 28 Особливостей №1178 в ній відсутня інформація про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Виходячи з вищенаведеного надайте інформацію чи наявна в тендерній документації інформація про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, із зазначенням сторінки тендерної документації. Якщо вказана інформація відсутня вкажіть причину її не зазначення.
2. В пункті 12 «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Замовником встановлено вимогу « Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов'язковим перекладом українською мовою. Текст перекладу повинен бути засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання).
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.»
В складі пропозиції ФОП Шибецький Олег Григорович на виконання вимог пункту 13 «Технічної специфікації» (Додаток №2 до тендерної документації ) надано документи ( файли Authorization Letter, Сertificate of Training, сертифікат навчання Красуцький А.А.) без перекладу на українську мову.
Окрім цього, в складі пропозиції відсутні документи, подача яких відповідно до Додатку №2 є обов’язковою , а саме сертифікат якості заводу виробника та декларація про відповідність.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію чи наявні складі пропозиції ФОП Шибецький О.Г. вищевикладені документи із зазначенням назви файлу, якщо ні зазначте як Вами розглядалась пропозиція вказаного учасника на відповідність вимогам тендерної документації.
3. В додатку №2 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «На підтвердження відповідності всім загальним та технічним вимогам Замовника, Учасник повинен завантажити в складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи: відповідну технічну документацію на запропонований товар (паспорт, сертифікат тощо), де міститься його детальний технічний опис із зазначенням всіх технічних параметрів та комплектації».
Учасником торгів ФОП Шибецький О.Г. надано на власному бланку технічну специфікацію (файли «Тех.специфікація», «Тех.спец. дод2») із сканованими фото та описом технічних характеристик, в якій відсутні окремі характеристики відповідно до вищевказаного додатку, а саме напруга живильної мережі, В 220-240 (п.2), частота змінного струму Гц 50 (п.3), число фаз 1 (п.5), термопара ТПП (S) діаметром 5,0х200 м (п.12).
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами розглядалась пропозиція вказаного учасника на відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі визначених у тендерній документації?
4. В підпункту 2.4 пункту 2 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені згідно п. 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» тендерної документації Замовником встановлено вимогу «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12, а саме:
- з урахуванням відновлення доступу до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, замовник самостійно здійснює перевірку відсутності щодо учасника підстави, зазначеної у підпункті 3 пункту 47 Особливостей та з використанням порталу https://corruptinfo.nazk.gov.ua/. В той же час відомості, що містяться у вільному доступі на вказаному порталі, не відображають інформацію стосовно місця роботи, посади на час вчинення особою корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, що унеможливлює повну та об’єктивну ідентифікацію особи лише за наявною інформацією щодо ПІБ такої особи, зокрема у випадку можливого співпадіння щодо ПІБ декількох осіб. Таким чином виключно у випадку, якщо згідно відомостей з порталу https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ наявна інформація про притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, особи, прізвище, ім’я та по-батькові якої співпадають з відповідними ПІБ керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, учасник-переможець у строки та в порядку, передбаченому цим пунктом повинен на підтвердження відсутності підстави, зазначеної у підпункті 3 пункту 47 Особливостей надати інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка містить інформацію про наявність або відсутність відомостей в такому реєстрі, стосовно керівника учасника процедури закупівлі, або фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, сформовану в онлайнрежимі на основі персональних даних, вказаних у електронному підписі зазначеної особи, та згідно Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, затвердженого рішенням Національного агентства від 09.02.2018 № 166 (далі - Положення), або витяг з вказаного реєстру щодо такої особи, та який отриманий згідно умов Положення, що повинні бути видані (отримані особою) не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів в електронній системі закупівель;
- витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", щодо осіб (особи), визначених згідно п. п. 5, 6, 12 п. 47 Особливостей, отриманий в порядку, передбаченому згідно наказу МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ від 30 березня 2022 року N 207, та який містить інформацію станом на дату не раніше ніж за 30 днів щодо дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель.
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 17.10.2024, однак вищевказаних документів переможцем торгів ФОП Шибецький О.Г. у визначений термін не оприлюднено.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами розглядалась пропозиція вказаного учасника на відповідність вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-30 15:51:12
Пояснення від 30.01.2025 р
В Станції юних техніків - Центрі науково-технічної творчості молоді (далі – Замовник) розглянуто запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 27.01.2025, який оприлюднений в електронній системі закупівель в межах проведення моніторингу (моніторинг № UA-M-2025-01-21-000035) процедури закупівлі № UA-2024-10-08-003777-a «Муфельні печі (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42340000-1 – Печі непобутового призначення).».
За результатами розгляду на третій робочий день з дня оприлюднення запиту надаємо наступні пояснення.
1. Щодо відсутності інформації про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що інформація, що всупереч вимог пункту 28 Особливостей №1178 в тендерній документації відсутня інформація про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів – не відповідає дійсності.
А саме: в підпункті 9.3. пункту 9 Розділу 2 тендерної документації зазначено:
«9.3. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
2. Щодо неподання сертифікату якості заводу виробника, декларації про відповідність та наявності в тендерній пропозиції документів без перекладу українською мовою.
Вимога Додатку 2 до тендерної документації щодо обов’язкового надання сертифікату якості заводу виробника та декларації про відповідність стосувалася не документів тендерної пропозиції, а вже безпосереднього виконання договору про закупівлю. Це підтверджується іншими вимогами тендерної документації, та положеннями проекту договору про закупівлю.
В пункті 4 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» Розділу 2 тендерної документації вказано «Не передбачено» – тобто означає, що надання сертифікатів якості, відповідності, декларацій відповідності не є обов’язковим при подання пропозиції учасника.
Також згідно пункту 2.1. проекту договору про закупівлю товарів (Додаток 1 до тендерної документації) якість товару, який постачається згідно умов цього Договору, повинна відповідати технічним умовам тендерної документації, технічній документації, діючий на території України, державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується сертифікатом (паспортом) якості виробника (надаються при постачанні). У разі відсутності сертифіката (паспорта) якості виробника чи порушенням в його оформленні Замовник має право не приймати доставлену продукцію.
Таким чином в договорі прописано, що сертифікати повинні були подаватися під час виконання договору – під час доставки товару.
Водночас у складі тендерної пропозиції учасником було подано лист, в якому гарантувалося надання декларації відповідності технічному регламенту при поставці обладнання (файл «Гарантійний лист щодо сертифікату»).
Під часу розгляду документів без перекладу українською мовою (файли Authorization Letter, Сertificate of Training, сертифікат навчання Красуцький А.А.) Замовник виходив з наступного.
В пункті 13 Технічних вимог Додатку 2 до тендерної документації вказано:
«Обов’язковий монтаж та ввід в експлуатацію печі, проведення навчання по експлуатації сертифікованим інженером (обов’язково надання сертифікату про проходження навчання від заводу-виробника Nabertherm).».
У пункті Технічних вимог не було вказано, що документи щодо навчання подаються учасником обов’язково у складі тендерної пропозиції. Враховуючи їх необов’язковий характер, зазначені документи як додаткові були взяті до уваги без перекладу українською мовою. Водночас по факту на етапі доставку товару ці документи були передані Замовнику в оригіналі та в перекладі українською мовою.
Також у складі тендерної пропозиції учасником надано гарантійний лист, що в разі перемоги в тендері поставлений товар буде введений в експлуатацію та проведене навчання сертифікованим інженером (файл «Гарантійне інженер»).
3. Щодо розгляду пропозиції учасника на відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі, визначених у тендерній документації
Відповідно до вимог Додатку 2 до Тендерної документації Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічній специфікації надає у складі тендерної пропозиції:
1. Гарантійний лист Учасника про те, що строк гарантії на товар – не менше 12 місяців з моменту поставки товару та його передання Замовнику, за умови дотримання правил транспортування і зберігання товару, якщо більший строк не передбачений виробником. У разі якщо виробник надає більший гарантійний строк на свій товар, то гарантійним строком є гарантійний строк виробника.
2. На підтвердження відповідності всім загальним та технічним вимогам Замовника, Учасник повинен завантажити в складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи: відповідну технічну документацію на запропонований товар (паспорт, сертифікат тощо), де міститься його детальний технічний опис із зазначенням всіх технічних параметрів та комплектації.
У складі тендерної пропозиції Учасник надав відповідний гарантійний лист (файл «Гарантійний лист щодо гарантії на товар») та файл «Тех.специфікація».
У файлі «Тех.специфікація» містився детальний технічний опис товару із зображення товару, його складових, зазначенням його технічних параметрів та комплектації. Зокрема, було вказано модель (Піч з вертикальним завантаженням Nabertherm Top 60), максимальну температура в робочому просторі, оС (1320 оС), об’єм в літрах (60 л), споживна потужність в кВт (3,6), вага в кг (72 кг), кількість фаз (показано в графі «Мережа» – 1-фазна) внутрішні та зовнішні розміри, а також інші параметри. Крім цього в документі детально описано стандарту комплектацію товару: Контролер В500 з сенсорною панеллю управління (5 програм з 4 сегментами в кожній), фіксовані транспортувальні ролики для простого переміщення печі та ін.
Таким чином учасник підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним вимогам до предмету закупівлі, визначеним у тендерній документації.
4. Щодо подання документів переможцем процедури закупівлі.
22 жовтня 2024 року Замовник отримав від учасника листа, в якому повідомлялося, що з технічних причин ФОП Шибецький Олег Григорович не зміг отримати та завантажити на четвертий день вказані документи в електронну систему закупівель. Учасник гарантував, що у разі необхідності готовий надати всі необхідні документи в паперовому вигляді. Також до листа ФОП Шибецький Олег Григорович додав документи переможця (станом на 10.05.2024) по іншій закупівлі, що відбувалася в 2024 році, та які Замовник може перевірити в електронній системі закупівель – Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" та Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Враховуючи викладене та нагальність потреби закупівлі товару, Замовник прийняв виважене рішення підписати договір із учасником.
Додатки:
1. Гарантійний лист щодо сертифікату.
2. Гарантійний лист щодо навчання інженера (Файл «Гарантійне інженер»).
3. Гарантійний лист щодо гарантії на товар.
4. Технічна специфікація (файл «Тех.специфікація»).
5. Сертифікат відповідності на англійській та українській мовах.
6. Certificate of Training англійською мовою та в перекладі українською.
7. Authorization Letter в оригіналі та перекладі українською мовою.
8. Лист, що ФОП Шибецький О.Г. є дилером ПП «Стасенко і партнери».
9. Витяг про відсутність судимості, повний.
10. Інформаційна довідка з ЄДР.
- 3. Гарантійний лист щодо гарантії на товар.pdf
- 2. Гарантійне інженер.pdf
- 1. Гарантійний лист щодо сертифікату.pdf
- 10. Інформаційна довідка з ЄДР.pdf
- 8. Лист, що ФОП Шибецький О.Г. є дилером ПП Стасенко і партнери..pdf
- 9. Витяг про відсутність судимості, повний.pdf
- 6. Certificate of Training англійською мовою та вперекладі українською.pdf
- 7. Authorization Letter в оригіналі та перекладі українською мовою.pdf
- 4. Тех.специфікація.pdf
- пояснення 30.01 25.pdf
- 5. Сертифікат відповідності на англійській та українській мовах.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-03 08:42:09
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Муфельні печі (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42340000-1 – Печі непобутового призначення)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-08-003777-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Надайте інформацію, щодо стану виконання договору?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-05 16:38:33
Пояснення
В Станції юних техніків - Центрі науково-технічної творчості молоді (далі – Замовник) розглянуто запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 03.02.2025, який оприлюднений в електронній системі закупівель в межах проведення моніторингу (моніторинг № UA-M-2025-01-21-000035) процедури закупівлі № UA-2024-10-08-003777-a «Муфельні печі (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42340000-1 – Печі непобутового призначення).».
За результатами розгляду надаємо наступні пояснення.
Стан виконання договору № 52 від 30 жовтня 2024 року – виконаний у повному обсязі. Копія платіжної інструкції додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
В Станції юних техніків - Центрі науково-технічної творчості молоді (далі – Замовник) розглянуто висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 06.02.2025, який оприлюднений в електронній системі закупівель в межах проведення моніторингу (моніторинг № UA-M-2025-01-21-000035) процедури закупівлі № UA-2024-10-08-003777-a «Муфельні печі (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42340000-1 – Печі непобутового призначення).». За результатами розгляду були вжиті наступні заходи. 1. Проведена роз’яснювальна робота щодо недопущення у подальшому встановлених порушень при розгляді тендерних пропозицій, а також уповноваженою особою пройдене економічне навчання : семінар «Останні зміни в законодавстві з питань публічних закупівель. Відкриті торги ( з особливостями) з урахуванням змін.». Сертифікат додається .
2025-02-13 17:15:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИБЕЦЬКИЙ ОЛЕГ ГРИГОРОВИЧ |
409 500,00
UAH з ПДВ
|
409 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИБЕЦЬКИЙ ОЛЕГ ГРИГОРОВИЧ #3010102397 |
Переможець |
409 500,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2024 12:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2025 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2024 14:49
|
рішення УО про виявлення технічних помилок_0001.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2024 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2024 10:01
|
Дог 409 500 (Печі).pdf | укладений |
31 жовтня 2024 10:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уповноваженою особою під час проведення закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-10-08-003777-a) щодо Закупівлі було виявлено технічну помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме: внесення в рядок плану закупівлі ( UA-P-2024-10-08-003722-a ) КЕКВ 2210, заміть 3110. У зв’язку з тим, що система Prozorro не дає технічної можливості виправити зазначену помилку шляхом коригування невірної та помилково опублікованої інформації на сторінці закупівлі № UA-2024-10-08-003777-a та оскільки на даний момент в електронній системі закупівель Договір № 52 від 30.10.2024 р. завершено, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель – відкритості та прозорості, уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про допущення Уповноваженою особою технічних (механічних, формальних) помилок під час здійснення закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-10-08-003777-a, щодо Закупівлі. У зв’язку з цим вжити наступних заходів: 1. Розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу рішення про виправлення вищезазначеної допущеної технічної помилки шляхом оприлюднення цього протоколу та відповідної Додаткової угоди. Вірним вважати КЕКВ 3110. |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |