Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41271134 |
Місцезнаходження: | 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135 |
Контактна особа: |
Ірина Власова +380512533124 ukbmmr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2024 12:22 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2024 12:22 |
Очікувана вартість: | 4 967 008,72 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 670,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 (далі - Наказ), з урахуванням вимог цієї тендерної документації та Особливостей.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить: не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 24835.04 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Нове будівництво дитячого діагностичного центру з бомбосховищем та переходом до стаціонарного корпусу за адресою:місто Миколаїв, вул. Рюміна, 5»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за цим Договором проводяться за фактично виконані роботи поетапно, згідно з актами приймання – передачі виконаних робіт на підставі рахунків-фактур за умови відповідного фінансування, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати взяття Замовником фінансових зобов’язань в органах ДКСУ. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2024 17:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2024 17:23 |
Опис змін.pdf | |
12 квітня 2024 17:23 |
Додаток 6 Передпроектні роботи.pdf | |
12 квітня 2024 17:23 |
Тендерна_документація заОсобливостями.docx | |
12 квітня 2024 17:23 |
Додаток 3 Форма тендерної пропозиції.docx | |
12 квітня 2024 17:23 |
Додаток 4. Проект договору.docx | |
12 квітня 2024 17:23 |
Додаток 5 Завдання на проектування.pdf | |
10 квітня 2024 15:31 |
Тендерна_документація заОсобливостями.docx | |
10 квітня 2024 15:20 |
Додаток 3 Форма тендерної пропозиції.docx | |
10 квітня 2024 15:20 |
Додаток 4. Проект Договору.docx | |
10 квітня 2024 15:20 |
Додаток 5.Завдання на проектування.pdf |
12 квітня 2024 17:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 квітня 2024 17:23 |
Опис змін.pdf
|
|||
12 квітня 2024 17:23 |
Додаток 6 Передпроектні роботи.pdf
|
|||
12 квітня 2024 17:23 |
Тендерна_документація заОсобливостями.docx
|
|||
12 квітня 2024 17:23 |
Додаток 3 Форма тендерної пропозиції.docx
|
|||
12 квітня 2024 17:23 |
Додаток 4. Проект договору.docx
|
|||
12 квітня 2024 17:23 |
Додаток 5 Завдання на проектування.pdf
|
|||
10 квітня 2024 15:31 |
Тендерна_документація заОсобливостями.docx
|
|||
10 квітня 2024 15:20 |
Додаток 3 Форма тендерної пропозиції.docx
|
|||
10 квітня 2024 15:20 |
Додаток 4. Проект Договору.docx
|
|||
10 квітня 2024 15:20 |
Додаток 5.Завдання на проектування.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Замовника не влаштовує сам сертифікат ISO (його форма, зміст, назва тощо) чи той факт, що він виданий не на учасника закупівлі, а на його субпідрядника?
Згідно п.2 вимоги про усунення невідповідностей Учасник мав завантажити: копію сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) стосовно діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах.
2.Згідно пп.17. п.1.3. Додатку 1 тендерної документації передбачалось:
«Підтвердження наявності в Учасника сертифікації за системою ISO, підтверджує наявність на підприємстві діючої системи менеджменту якості: учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) стосовно діяльності у сфері у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах».
Проте, ТОВ «Таурі Інжиніринг» надав копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування система управління якістю Приватного підприємства «УКРБІОТАЛ –ПРОЕКТ» . Також Учасник надав Лист вих№02-01/05-24 від 01.05.2024р з поясненням, що на виконання вимоги Замовника згідно пп.17 п.1.3 Додатку 1 надає копію сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) стосовно діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування Приватного підприємства «УКРБІОТАЛ –ПРОЕКТ»- якого має намір залучити в якості субпідрядної організації.
Варто звернути увагу, згідно абзацу 2 частини 3 статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та / або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. Тобто, учасник, який не має в наявності достатньої кількості обладнання / складських приміщень або ж спеціалістів відповідної кваліфікації, як вимагає замовник умовами тендерної документації, може, керуючись Законом, підтвердити вимогу про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та / або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, спроможностями та персоналом інших суб’єктів господарювання, які будуть залучені до виконання робіт / надання послуг як субпідрядники / співвиконавці.
Виходячи з вищенаведеного, підтвердження наявності в Учасника сертифікації за системою ISO не надано, сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю Вимоги повинен бути виданий саме на УЧАСНИКА ТОВ «Таурі Інжиніринг.
У відповідь на протокольне рішення уповноваженої особи №57/05/24-ВТ від 08.05.2024 стосовно відхилення пропозиції ТОВ "КОНКОРД ПРОЕКТ» просимо надати роз'яснення стосовно причини відхилення.
Нашу тендерну пропозицію відхилено за те, що на Вашу думку, ми не завантажили документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: розрахунок ціни тендерної пропозиції – Зведений кошторис на проектні, науково – проектні, вишукувальні роботи, який складений відповідно Додатку 3 до Настанови, форма № 1-П, який розрахований відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженої Міністерством розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 з обов’язковим наданням кошторисів, складених за формою, наведених в Додатках 4,5 даної Настанови. Якщо вартість проектних, науково – проектних, вишукувальних робіт визначається за одним кошторисом, складеним за формами наведеними в додатках 4,5 Настанови, зведений кошторис не складається. У цьому випадку роль зведеного кошторису на проектні, науково – проектні, вишукувальні роботи виконує відповідний кошторис, складений за формами, наведеними в додатках 4,5 Настанови (згідно п.2.21 Настанови).
Вартість проектних робіт повинна включати всі роботи що передбачені технічними, якісними кількісними характеристиками предмету закупівлі. Кошторисна документація подається (пропечатана та підписана організацією учасником та підписом та печаткою сертифікованого головного архітектору проекту (головного інженеру проекту), а також в електронному виглядіу відповідному форматі). Звертаємо увагу учасників на ідентичність інформації відображеної у кошторисній документації у форматах pdf та в електронному вигляді.
Зазначена кошторисна документація повинна бути розроблена за допомогою останньої версії програмного комплексу, що робить розрахунок проектних робіт.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідна інформація є у складі нашої тендерної пропозиції. А саме: Інформаційна довідка відповідності тендерної пропозиції № 65 від 22 квітня 2024 року та гарантійний лист № 57 від 22 квітня 2024 року.
Крім того, нашу тендерну пропозицію відхилено за відсутність в неї кошторисної документації. Однак, зазначена вимога, щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції кошторисну документацію – відсутня у тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо - повернути до розгляду тендерну пропозицію ТОВ "КОНКОРД ПРОЕКТ», оскільки тендерна пропозиція ТОВ "КОНКОРД ПРОЕКТ» відповідає вимогам тендерної документації та чинного законодавства.
3. Вартість проектних робіт визначається відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
4. Учасник визначає ціни (із змінами та доповненнями), з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати.
5. До розрахунку ціни пропозиції Учасника не включаються витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі, зокрема витрати на оплату послуг інформаційних систем в мережі Інтернет, та пов’язаних із підготовкою (оформленням), збором та поданням тендерної пропозиції.
6. Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником.
7. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
7.1. Розрахунок ціни тендерної пропозиції – Зведений кошторис на проектні, науково – проектні, вишукувальні роботи, який складений відповідно Додатку 3 до Настанови, форма № 1-П, який розрахований відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затвердженої Міністерством розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 з обов’язковим наданням кошторисів, складених за формою, наведених в Додатках 4,5 даної Настанови. Якщо вартість проектних, науково – проектних, вишукувальних робіт визначається за одним кошторисом, складеним за формами наведеними в додатках 4,5 Настанови, зведений кошторис не складається. У цьому випадку роль зведеного кошторису на проектні, науково – проектні, вишукувальні роботи виконує відповідний кошторис, складений за формами, наведеними в додатках 4,5 Настанови (згідно п.2.21 Настанови).
Вартість проектних робіт повинна включати всі роботи що передбачені технічними, якісними кількісними характеристиками предмету закупівлі. Кошторисна документація подається (пропечатана та підписана організацією учасником та підписом та печаткою сертифікованого головного архітектору проекту (головного інженеру проекту) , а також в електронному виглядіу відповідному форматі). Звертаємо увагу учасників на ідентичність інформації відображеної у кошторисній документації у форматах pdf та в електронному вигляді.
Зазначена кошторисна документація повинна бути розроблена за допомогою останньої версії програмного комплексу, що робить розрахунок проектних робіт.
8. Під час виконання робіт обов’язковим є врахування проектних рішень ТОВ «Проектна компанія «Інжгруп» викладених в Додатку 6 передпроектні роботи об’єкта «Нове будівництво дитячого діагностичного центру з бомбосховищем та переходом до стаціонарного корпусу за адресою:місто Миколаїв, вул. Рюміна, 5.»»
Проте, Учасником не завантажено документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
- Розрахунок ціни тендерної пропозиції – Зведений кошторис на проектні, науково – проектні, вишукувальні роботи, який складений відповідно Додатку 3 до Настанови, форма № 1-П, який розрахований відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затвердженої Міністерством розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 з обов’язковим наданням кошторисів, складених за формою, наведених в Додатках 4,5 даної Настанови. Якщо вартість проектних, науково – проектних, вишукувальних робіт визначається за одним кошторисом, складеним за формами наведеними в додатках 4,5 Настанови, зведений кошторис не складається. У цьому випадку роль зведеного кошторису на проектні, науково – проектні, вишукувальні роботи виконує відповідний кошторис, складений за формами, наведеними в додатках 4,5 Настанови (згідно п.2.21 Настанови). Вартість проектних робіт повинна включати всі роботи що передбачені технічними, якісними кількісними характеристиками предмету закупівлі.
-Кошторисна документація (пропечатана та підписана організацією учасником та підписом та печаткою сертифікованого головного архітектору проекту (головного інженеру проекту) , а також в електронному вигляді у відповідному форматі, повинна бути ідентичність інформації відображеної у кошторисній документації у форматах pdf та в електронному вигляді.
Зазначена кошторисна документація повинна бути розроблена за допомогою останньої версії програмного комплексу, що робить розрахунок проектних робіт.
Учасник не завантажив всі необхідні розрахунки по вищезазначеній вимогі.
Зверніть будь- будь ласка увагу на пп.7., 7.1 до п.1.3 Додатку 1 «До Уваги УЧАСНИКА!» де чітко визначено, що має надати Учасник в складі тендерної пропозиції це документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме розрахунки ціни тендерної пропозиції.
В Учасника ТОВ "КОНКОРД ПРОЕКТ" не виявлено кошторисної документації відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво (згідно п.2.21 Настанови).
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Розглянувши розрахунки до договірної ціни, звертаємо Вашу увагу, що розрахунок не відповідає Завданню на проектування до тендерної документації. В завданні на проектування п.16 вказана площа забудови близько 2600 м2, також вказано, що будівля триповерхова з підвалом, тобто загальна площа будівлі повинна складати орієнтовно 2600 х 4 = 10400 м2. А в кошторисах номер 3 п.1 та номер 4 п.1 розрахунковий показник визначено невірно, та прийнято замість загальної площі 10400 м2 площу забудови 2600 м2. Також пункти 4 у вищезазначених кошторисах враховані не правомірно, у зв’язку з тим, що розрахунок п.1 обох кошторисів передбачає комплексну будівлю з фундаментами, підвальними приміщеннями та інші. А норма зазначена в п.4 кошторисів передбачає розробку проєкту на окрему будівлю притулку (бомбосховища). Те що, бомбосховище (захисна споруда подвійного призначення) розташоване на підземному поверсі зазначено у п.22 Завдання на проєктування. Виходячи з вищезазначеного, звертаємо Вашу увагу на те, що вартість договірної ціни розрахована не вірно та не відповідає завданню на проєктування. Тобто, тендерна пропозиція ТОВ "Златограф-Проект" не відповідає умовам технічної специфікації і повинна бути відхилена замовником.
Звертаємо Вашу увагу, згідно ст.31 Закону, пункту 46 Особливостей Замовником було надано роз’яснення на Ваше звернення від 08.05.24 стосовно причин дискваліфікації Вашої пропозиції в встановлені Законом строки.
Згідно Вашої вимоги відсутня інформація щодо недостатньої аргументації Замовником відхилення Вашої пропозиції.
У кошторисі 1 та 2 завищений розрахунковий показник – загальна площа, а саме – 18720 м2 замість орієнтовних 10400 м2, у зв’язку з чим завищена загальна вартість. Звідки взялась ця кількість м2? Та сама ситуація по сховищам. Кошторис 6 та 7 також згідно завдання на проектування п.22, споруда цивільного захисту має бути на 500 осіб, а в цих кошторисах розрахунковий показник прийнято 420 осіб, що не обґрунтовано та не відповідає заданню. Також, розрахунки вартості експертизи, кошторис 9, згідно яких показників розрахована вартість будівельно-монтажних робіт глав 1-9 ЗКРяка, згідно розрахунку дорівнює 202100,000 тис. грн., якщо зведений кошторис на будівництво об’єкту не розроблявся та не надано. Є питання до цього розрахунку, де частка вартості устаткування дорівнює 0. Невже відсутнє буде обладнання?
Тобто, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР "РЕМБУД" не відповідає умовам технічної специфікації і повинна бути відхилена замовником.
Звертаємо Вашу увагу, згідно ст.31 Закону, пункту 46 Особливостей Замовником було надано роз’яснення на Ваше звернення від 08.05.24 стосовно причин дискваліфікації Вашої пропозиції в встановлені Законом строки.
Згідно Вашої вимоги відсутня інформація щодо недостатньої аргументації Замовником відхилення Вашої пропозиції.
Сховище окремо, а не вбудовано. Загальна площа заначена 9076 м2 замість орієнтовних 10400 м2. Не зрозуміло як розрахована Експертиза? У складі тендерної пропозиції відсутній зведений кошторисний розрахунок.
Тобто, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ"ІНЖГРУП" не відповідає умовам технічної специфікації і повинна бути відхилена замовником.
Звертаємо Вашу увагу, згідно ст.31 Закону, пункту 46 Особливостей Замовником було надано роз’яснення на Ваше звернення від 08.05.24 стосовно причин дискваліфікації Вашої пропозиції в встановлені Законом строки.
Згідно Вашої вимоги відсутня інформація щодо недостатньої аргументації Замовником відхилення Вашої пропозиції.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-27-000074 ● a38cd79fc4a845a0aef851ce3f18f8a1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.05.2024 № 40-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 27.05.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 27.05.2024 № 40-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 7 UA-2024-04-10-008760-a 10.04.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-27 16:46:38
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:71320000-7 — Послуги з інженерного проектування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-10-008760-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, технічне завдання тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-28 14:44:44
Щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівельзапиту на Запит органу державного фінансового контролю щодо закупівлі ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування. Виготовлення проектної документації по об´єкту: «Нове будівництво дитячого діагностичного центру з бомбосховищем та переходом до стаціонарного корпусу за адресою:місто Миколаїв, вул. Рюміна, 5»
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Надаємо інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а саме:
- Експертна оцінка (позитивна) від 15.11.2023 року № 02460-23 ( 2 арк);
- Технічне завдання - Завдання на проектування «ПОГОДЖЕНО» з департаментом архітектури та містобудування Миколаївської міської ради - головним архітектором міста (6 арк);
- Кошторисний розрахунок проектної організації
ТОВ «Проектна компанія «Інжгруп»(22 арк);
- Висновок щодо контрольної перевірки проекту річного плану (плану) закупівлі департаментом внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції Миколаївської міської ради від 05.02.2024 №368/21-04-03.
2. Надаємо інформацію щодо оприлюднення на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета
закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надаємо посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду:
https://mkrada.gov.ua/content/publichni-zakupivli.html
Пояснення, інформацію та документи надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення Запиту
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-06 09:14:04
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:71320000-7 — Послуги з інженерного проектування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-10-008760-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до підпункту 1.1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації» до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники повинні надати: - довідку згідно форми 1; - копію такого договору (не менше одного). При цьому, «аналогічний договір повинен бути заключений не раніше 2021 року. Аналогічним вважається договір про виконання проектних робіт з будівництва об’єкту, що за класом наслідків СС3».
Учасник ТОВ «ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ «ІНЖГРУП» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору» (файл «Додаток 1_п.п.1.1_ Довідка про виконання аналогічного договору.pdf») та наступні договори:
договір на виконання проектних робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи № 2 І-ІІІ ступенів Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе» від 17.04.2020 № 2-ПР, який укладено до 2021 року, що не відповідає умовам тендерної документації;
договір на виконання проектних робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи № 2 І-ІІІ ступенів Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування)» від 26.08.2022 № 3-Пш2, предметом якого є виконання робіт з коригування проектно-кошторисної документації на будівництво об’єкту за класом наслідків (відповідальності) СС2 (пункт 10 Додатку 4 «Завдання на коригування» до договору), а не СС3, як то вимагалося умовами тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, пропоную пояснити, яким чином вищенаведені документи, надані ТОВ «ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ «ІНЖГРУП», підтверджують наявність у нього досвіду виконання аналогічних договорів відповідно до вимог підпункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-10 17:48:52
Щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівельзапиту на Запит органу державного фінансового контролю щодо закупівлі ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування. Виготовлення проектної документації по об´єкту: «Нове будівництво дитячого діагностичного центру з бомбосховищем та переходом до стаціонарного корпусу за адресою:місто Миколаїв, вул. Рюміна, 5»
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Завдання на проєктування згідно з п.п.1 Статті 29 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» є основною складовою вихідних даних, тобто його складання покладене на Замовника до початку проєктування. Відповідно до п.п.6 Статті 32 ЗУ «…Віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва…» під час проєктування, а правильність визначення класу наслідків (відповідальності) згідно з пунктом 7 Статті 32 ЗУ перевіряється під час проведення експертизи проектів. Таким чином остаточна правильна інформація щодо визначення класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи № 2 І-ІІІ ступенів Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування)» згідно з договором від 26.08.2022 № 3-Пш2 зазначена в Експертний звіт (позитивний) №01851-22 від 01 вересня 2022р. (реєстраційний номер EX01:7001-8352-9632-7047) – сукупний показник СС3 (значні наслідки).
Також зазначаємо, що об’єкт будівництва складається з комплексу будівель, а саме:
- Навчальний корпус;
- Побутовий корпус;
- Спортивний комплекс.
Згідно експертного звіту №01851-22 від 01 вересня 2022р. (реєстраційний номер EX01:7001-8352-9632-7047), для кожної будівлі окремо зазначено клас наслідків СС2, а сукупний показник класу наслідків становить СС3.
Відповідно до Наказу Міністерства Регіонального розвитку будівництва та житлово – комунального господарства України №45 від 16.05.2011 року «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів», а саме згідно абзац 5. п.12 зазначено:при проектуванні комплексу (будови), до складу якого входять об’єкти з різними класами наслідків(відповідальності), або до складу якого входять об’єкти з одним класом наслідків (відповідальності), що за сукупними показниками перевищує рівень. Встановлений для об’єктів, що входять до комплексу (будови), до проектування залучаються виконавці, кваліфікаційні сертифікати яких дозволяють виконувати роботи з проектування об’єкта, що відповідає класу наслідків (відповідальності), визначеному за сукупним показником.
Враховуючи сукупний показник, який підтверджений експертним висновком визначений як СС3, Замовник вважає що Учасник ТОВ ПЦ «Інжгруп» підтвердив досвід виконання аналогічних договорів.
Інформація з порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (додається)
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 11.06.2024 року щодо закупівлі : ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування. Виготовлення проектної документації по об´єкту: «Нове будівництво дитячого діагностичного центру з бомбосховищем та переходом до стаціонарного корпусу за адресою:місто Миколаїв, вул. Рюміна, 5», замовником Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ «ІНЖГРУП», та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднюємо через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявленого порушення. Протокол відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ «ІНЖГРУП від 11.06.2024 № 90/06/24-ВТ.
2024-06-12 12:15:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2024-06-17 10:41:29
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2024 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТАУРІ ІНЖИНІРИНГ" |
2 799 980,13
UAH з ПДВ
|
2 498 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОНКОРД ПРОЕКТ" |
3 900 000,00
UAH з ПДВ
|
2 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Златограф-Проект" |
3 914 676,12
UAH з ПДВ
|
3 799 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР "РЕМБУД" |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ"ІНЖГРУП" |
4 951 671,66
UAH з ПДВ
|
4 852 331,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТАУРІ ІНЖИНІРИНГ" #40289491 |
Відхилено |
2 498 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2024 18:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 травня 2024 18:37
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 квітня 2024 00:00
|
ТОВ "КОНКОРД ПРОЕКТ" #41187933 |
Відхилено |
2 499 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 15:13
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 травня 2024 00:00
|
ТОВ "Златограф-Проект" #35373523 |
Відхилено |
3 799 900,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 14:34
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР "РЕМБУД" #44939177 |
Відхилено |
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2024 17:48
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ"ІНЖГРУП" #37266715 |
Рішення скасоване |
4 852 331,47
UAH з ПДВ
|
11 червня 2024 16:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 червня 2024 12:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ"ІНЖГРУП" #37266715 |
Відхилено |
4 852 331,47
UAH з ПДВ
|
11 червня 2024 16:36
|