Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради» |
Код ЄДРПОУ: | 03092209 |
Місцезнаходження: | 76011, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Медична, буд. 15 |
Контактна особа: |
Олег Ганчак +380962506992 tendertorg2102@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2025 23:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2025 11:00 |
Очікувана вартість: | 877 410,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 774,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці ; Печінка яловича
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2025 23:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2025 23:55 |
Тендерна документація за Особливостями м ясо.docx | |
02 січня 2025 23:55 |
Тендерна документація за Особливостями м ясо.docx | |
02 січня 2025 23:55 |
16 кв.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-15-000009 ● 96bdcc60ce7e408496bf5f10b4f51483
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2025 10:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.01.2025 № 4-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.01.2025 № 4-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2025-01-02-007886-a 02.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-16 15:58:17
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-02-007886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-20 15:12:46
Відповідь на звернення
Відповідь на запит
На адресу замовника надійшов запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-02-007886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
На Ваш запит повідомляємо,що під час проведення закупівель товарів, робіт та послуг замовник дотримається вимог чинного законодавства з питань публічних закупівель та прозорого використання бюджетних коштів, в тому числі і ПКМУ № 710 від 11.10.2016р. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів зобов’язано забезпечити: • обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; • оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Виходячи зі змісту цієї норми, визначається обов’язковість наявності такого обґрунтування щодо публічних закупівель у розпорядників бюджетних коштів, а також оприлюднення такого обґрунтування при проведенні процедур закупівель. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання коштів» (у редакції постанови Кабінету Міністрів від 16 грудня 2020 року №1266) замовник оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені під час розробки та затвердження тендерної документації у відповідності до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та інших вимог законодавства про безпечнiсть та окремi показники якостi харчових продуктiв. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Для розрахунку очікуваної вартості брались для порівняння ціни на аналогічний товар інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Ргогогго» (проводили моніторинг цін на «Ргогогго»), а також ціну формували на підставі попередніх закупівель з урахуванням індексу інфляції. Обгрунтування закупівлі оприлюднено на сторінці замовника https://opnl.if.ua/procurement-information/
Примірне обгрунтування використано за зразком https://minjust.gov.ua/derzh_zakup/purchases_dkvs, https://dnp.dasu.gov.ua/ua/plugins/userPages/284 , https://infobox.prozorro.org/articles/yak-sklasti-ta-oprilyudniti-obgruntuvannya-zakupivli-poradi-zamovnikam
Очікувана вартість предмета закупівлі обумовлена аналізом фактичної потреби Замовника (в т.ч. територіально відокремлених підрозділів у складі) за календарний рік, даними сайту Prozorro Market, відкритою інформацією з мережі та аналізом наявної інформації на ринку товарів з урахуванням вимог максимальної ефективності та економії. З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, замовник використав методики: 1. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін: • здійснив пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації; • провів статистичні розрахунки виведення зваженого значення очікуваної вартості. 2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх періодів: • скоригувати ціну договору попереднього періоду з урахуванням індексу інфляції. Національний банк України (НБУ) погіршив прогноз інфляції на 2025 рік із 6,6% до 6,9%. Розрахунок очікуваної вартості ціни за одиницю, розраховано як середньоарифметичне значення отриманих даних.
Посилання на веб-сторінки супермаркетів
https://halytska-svizhyna.ua/yalovichina/
https://halytska-svizhyna.ua/svinina/
https://velmart.ua/product-category/meat-fish-poultry/
https://silpo.ua/product/yalovycha-zadnia-chastyna-bez-kistky-okholodzhena-32643?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAhbi8BhDIARIsAJLOludO8yOwvsb0-wTVMu8kLPMoGGCzTVJ2EsWJR18Pes4jzJLljh68-8AaAuMPEALw_wcB
https://epicentrk.ua/ua/shop/govyadina/
https://vse.ua/ct/9353/?ff=148614&city=if
https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/meat-food/meat/beef/
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-27-004939-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-30-002255-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-29-001008-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-27-010145-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-27-007842-a
Вимоги до предмета закупівлі
. Товар по якості та безпечності повинен відповідати діючим стандартам. Якість продукції повинна відповідати діючим на момент проведення закупівель ДСТУ, ГОСТ, ТУУ, ТУ або іншому нормативному документу
2. Поставка товару повинна здійснюватися транспортом учасника до місць використання товару, спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, з урахуванням температурного режиму транспортування.
3. Товар повинен постачатися Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Маркування - згідно діючих ТУ та ГОСТів.
Поставка Товарів здійснюється на підставі заявки Замовника згідно з затвердженим графіком. Графік поставки продукції може бути змінено в залежності від реальних потреб Замовника. Періодичність поставки: орієнтовно 2 рази на тиждень понеділок, четвер кожного тижня
Завантажувально-розвантажувальні роботи та доставка товару здійснюється за рахунок та транспортом Постачальника.
Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок на протязі 2 годин.
Учасник у складі пропозиції надає документи, що підтверджують якість продукції: зразки документів, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, форма яких передбачена чинними нормативними документами (сертифікати заводу-виробника або паспорт заводу-виробника, або сертифікованої лабораторії, або інший документ виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмету закупівлі).
Примітки:
1) При невідповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам, вона буде відхилена як така, що не відповідає умовам цієї тендерної документації
2 ) В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз ”або еквівалент".
Учасник письмово гарантує(лист довільної форми), що товари, які наведені в переліку мають відповідну документацію, яка підтверджує якість до чинного законодавства України та яка обов’язково додається при поставці товару.
Учасник письмово (лист довільної форми) гарантує зменшення ціни на товар у випадку відповідного зменшення ринкових цін.
Місце поставки : вул. Медична, 15 м. Івано-Франківськ, 76011
Яловичина, телятина – 600кг
М'ясо свійської птиці -4300кг
Печінка яловича - 960кг
та
вул.Медична 1, с. Підмихайлівці Івано-Франківська обл
Яловичина, телятина – 300кг
М'ясо свійської птиці -2150кг
Печінка яловича - 480кг
Завантажувально-розвантажувальні роботи та доставка товару здійснюється за рахунок та транспортом Постачальника.
Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок на протязі 2 годин.
З метою виконання вимог частин першої та другої статті 22 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку повинні застосовувати системи процедури, що забезпечують доступність такої інформації компетентному органу за його запитами. Інформація повинна зберігатися протягом шести місяців після закінчення кінцевої дати продажу харчового продукту, нанесеної на маркуванні.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-22 15:38:45
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці ; Печінка яловича» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-02-007886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
Чому Замовником всупереч вимог пункту 11-2 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» застосовано процедуру закупівлі «Відкриті торги з особливостями» для закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо) Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича, в той час, як вказаний товар відноситься до переліку продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу, відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених особливостями?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-26 13:29:24
Відповідь на запит
Відповідь на запит
На адресу замовника надійшов запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці ; Печінка яловича» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-02-007886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань: Чому Замовником всупереч вимог пункту 11-2 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» застосовано процедуру закупівлі «Відкриті торги з особливостями» для закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо) Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича, в той час, як вказаний товар відноситься до переліку продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу, відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених особливостями? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
На Ваш запит повідомляємо. Замовником враховано Ваші зауваження та прийнято рішення про розірвання договору з переможцем процедури відкритих торгів з особливостями .
Додаткову угоду про розірвання оприлюднено 24.01.2025 року. (Додається)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2025 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Яцків Руслана Іванівна |
746 400,00
UAH з ПДВ
|
746 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Яцків Руслана Іванівна #2922618348 |
Переможець |
746 400,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2025 23:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 січня 2025 22:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2025 20:41
|
Додаткова угода яцків 0.pdf | укладений |
24 січня 2025 20:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2025 20:39
|
Додаткова угода яцків 0.pdf | зміни до договору |
24 січня 2025 20:36
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2025 16:13
|
Договір 39 Яцків.pdf | укладений |
20 січня 2025 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості договору на 746000 грн та розірвання угоди |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |