Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці ; Печінка яловича
Очікувана вартість
877 410,00 UAH
UA-2025-01-02-007886-a d4721cc76fb6446f9ee629dcb318b461
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Ганчак

+380962506992 tendertorg2102@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 03092209
Місцезнаходження: 76011, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Медична, буд. 15
Контактна особа: Олег Ганчак
+380962506992
tendertorg2102@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 січня 2025 23:55
Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2025 11:00
Очікувана вартість: 877 410,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 774,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці ; Печінка яловича

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 кілограм
Яловичина, телятина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Медична 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15111200-1 — Телятина
300 кілограм
Яловичина, телятина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77050, Україна, Івано-Франківська область, с.Підмихайлівці, вул. Медична,1 , с.Підмихайлівці, вул. Медична,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15111200-1 — Телятина
4300 кілограм
М'ясо свійської птиці ;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Медична 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
2150 кілограм
М'ясо свійської птиці ;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77050, Україна, Івано-Франківська область, с.Підмихайлівці, вул. Медична,1 , с.Підмихайлівці, вул. Медична,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
960 кілограм
Печінка яловича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Медична 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15114000-0 — Потрухи
480 кілограм
Печінка яловича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77050, Україна, Івано-Франківська область, с.Підмихайлівці, вул. Медична,1 , с.Підмихайлівці, вул. Медична,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15114000-0 — Потрухи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2025 23:55

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-01-15-000009 ● 96bdcc60ce7e408496bf5f10b4f51483
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2025 10:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
15.01.2025 № 4-з

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.01.2025 № 4-з

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2025-01-02-007886-a 02.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-16 15:58:17

Запит замовнику про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-02-007886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:

Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-20 15:12:46

Відповідь на звернення



Відповідь на запит
На адресу замовника надійшов запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-02-007886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
На Ваш запит повідомляємо,що під час проведення закупівель товарів, робіт та послуг замовник дотримається вимог чинного законодавства з питань публічних закупівель та прозорого використання бюджетних коштів, в тому числі і ПКМУ № 710 від 11.10.2016р. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів зобов’язано забезпечити: • обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; • оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Виходячи зі змісту цієї норми, визначається обов’язковість наявності такого обґрунтування щодо публічних закупівель у розпорядників бюджетних коштів, а також оприлюднення такого обґрунтування при проведенні процедур закупівель. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання коштів» (у редакції постанови Кабінету Міністрів від 16 грудня 2020 року №1266) замовник оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені під час розробки та затвердження тендерної документації у відповідності до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та інших вимог законодавства про безпечнiсть та окремi показники якостi харчових продуктiв. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Для розрахунку очікуваної вартості брались для порівняння ціни на аналогічний товар інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Ргогогго» (проводили моніторинг цін на «Ргогогго»), а також ціну формували на підставі попередніх закупівель з урахуванням індексу інфляції. Обгрунтування закупівлі оприлюднено на сторінці замовника https://opnl.if.ua/procurement-information/
Примірне обгрунтування використано за зразком https://minjust.gov.ua/derzh_zakup/purchases_dkvs, https://dnp.dasu.gov.ua/ua/plugins/userPages/284 , https://infobox.prozorro.org/articles/yak-sklasti-ta-oprilyudniti-obgruntuvannya-zakupivli-poradi-zamovnikam

Очікувана вартість предмета закупівлі обумовлена аналізом фактичної потреби Замовника (в т.ч. територіально відокремлених підрозділів у складі) за календарний рік, даними сайту Prozorro Market, відкритою інформацією з мережі та аналізом наявної інформації на ринку товарів з урахуванням вимог максимальної ефективності та економії. З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, замовник використав методики: 1. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін: • здійснив пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації; • провів статистичні розрахунки виведення зваженого значення очікуваної вартості. 2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх періодів: • скоригувати ціну договору попереднього періоду з урахуванням індексу інфляції. Національний банк України (НБУ) погіршив прогноз інфляції на 2025 рік із 6,6% до 6,9%. Розрахунок очікуваної вартості ціни за одиницю, розраховано як середньоарифметичне значення отриманих даних.
Посилання на веб-сторінки супермаркетів
https://halytska-svizhyna.ua/yalovichina/
https://halytska-svizhyna.ua/svinina/
https://velmart.ua/product-category/meat-fish-poultry/
https://silpo.ua/product/yalovycha-zadnia-chastyna-bez-kistky-okholodzhena-32643?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAhbi8BhDIARIsAJLOludO8yOwvsb0-wTVMu8kLPMoGGCzTVJ2EsWJR18Pes4jzJLljh68-8AaAuMPEALw_wcB
https://epicentrk.ua/ua/shop/govyadina/
https://vse.ua/ct/9353/?ff=148614&city=if
https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/meat-food/meat/beef/

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-27-004939-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-30-002255-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-29-001008-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-27-010145-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-27-007842-a

Вимоги до предмета закупівлі
. Товар по якості та безпечності повинен відповідати діючим стандартам. Якість продукції повинна відповідати діючим на момент проведення закупівель ДСТУ, ГОСТ, ТУУ, ТУ або іншому нормативному документу
2. Поставка товару повинна здійснюватися транспортом учасника до місць використання товару, спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, з урахуванням температурного режиму транспортування.
3. Товар повинен постачатися Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Маркування - згідно діючих ТУ та ГОСТів.
Поставка Товарів здійснюється на підставі заявки Замовника згідно з затвердженим графіком. Графік поставки продукції може бути змінено в залежності від реальних потреб Замовника. Періодичність поставки: орієнтовно 2 рази на тиждень понеділок, четвер кожного тижня
Завантажувально-розвантажувальні роботи та доставка товару здійснюється за рахунок та транспортом Постачальника.
Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок на протязі 2 годин.


Учасник у складі пропозиції надає документи, що підтверджують якість продукції: зразки документів, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, форма яких передбачена чинними нормативними документами (сертифікати заводу-виробника або паспорт заводу-виробника, або сертифікованої лабораторії, або інший документ виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмету закупівлі).


Примітки:
1) При невідповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам, вона буде відхилена як така, що не відповідає умовам цієї тендерної документації
2 ) В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз ”або еквівалент".

 Учасник письмово гарантує(лист довільної форми), що товари, які наведені в переліку мають відповідну документацію, яка підтверджує якість до чинного законодавства України та яка обов’язково додається при поставці товару.
 Учасник письмово (лист довільної форми) гарантує зменшення ціни на товар у випадку відповідного зменшення ринкових цін.

Місце поставки : вул. Медична, 15 м. Івано-Франківськ, 76011
Яловичина, телятина – 600кг
М'ясо свійської птиці -4300кг
Печінка яловича - 960кг
та
вул.Медична 1, с. Підмихайлівці Івано-Франківська обл
Яловичина, телятина – 300кг
М'ясо свійської птиці -2150кг
Печінка яловича - 480кг
Завантажувально-розвантажувальні роботи та доставка товару здійснюється за рахунок та транспортом Постачальника.
Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок на протязі 2 годин.
З метою виконання вимог частин першої та другої статті 22 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку повинні застосовувати системи процедури, що забезпечують доступність такої інформації компетентному органу за його запитами. Інформація повинна зберігатися протягом шести місяців після закінчення кінцевої дати продажу харчового продукту, нанесеної на маркуванні.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-22 15:38:45

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці ; Печінка яловича» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-02-007886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
Чому Замовником всупереч вимог пункту 11-2 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» застосовано процедуру закупівлі «Відкриті торги з особливостями» для закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо) Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича, в той час, як вказаний товар відноситься до переліку продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу, відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених особливостями?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-26 13:29:24

Відповідь на запит

Відповідь на запит
На адресу замовника надійшов запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці ; Печінка яловича» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-02-007886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань: Чому Замовником всупереч вимог пункту 11-2 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» застосовано процедуру закупівлі «Відкриті торги з особливостями» для закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо) Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича, в той час, як вказаний товар відноситься до переліку продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу, відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених особливостями? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

На Ваш запит повідомляємо. Замовником враховано Ваші зауваження та прийнято рішення про розірвання договору з переможцем процедури відкритих торгів з особливостями .
Додаткову угоду про розірвання оприлюднено 24.01.2025 року. (Додається)


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 січня 2025
Кінцевий строк оскарження: 13 лютого 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 січня 2025 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Яцків Руслана Іванівна 746 400,00
UAH з ПДВ
746 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 січня 2025 14:59
Електронний підпис
16 січня 2025 14:54
Довідка МВС
16 січня 2025 14:54
Довідка корупції
16 січня 2025 14:54
Довідка переможця
14 січня 2025 15:01
Електронний підпис
14 січня 2025 14:57
Договір аналогічний
14 січня 2025 14:57
Накладні
14 січня 2025 12:58
Гарантійний лист
10 січня 2025 09:07
Електронний підпис
10 січня 2025 09:00
Виписка ЄДРПОУ.pdf
10 січня 2025 09:00
абзац14.pdf
10 січня 2025 09:00
виписка з єд.под.pdf
10 січня 2025 09:00
витяг.pdf
10 січня 2025 09:00
договір струмок_merged.pdf
10 січня 2025 09:00
договір улар_merged (1).pdf
10 січня 2025 09:00
мед книга.pdf
10 січня 2025 09:00
паспорт яцків.pdf
10 січня 2025 09:00
проект договору (5).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Яцків Руслана Іванівна

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) за формою , про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). За довідкою про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), інформація про який (які) повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір з поставки товару відповідно до предмету даної закупівлі у відповідності з Державним класифікатором закупівлі Разом з довідкою Учасник надає копію(ї) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), не менше одного повністю виконаного договору (договорів), з додатками, додатковими угодами (за наявності) та документами, що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження виконання наданої(-их) копії(-й) договору (договорів) Учасник надає копії документів (, копія накладної \ накладних щодо поставки вказаної продукції) в повному обсязі виконання договору.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Яцків Руслана Іванівна
#2922618348
Переможець 746 400,00
UAH з ПДВ
14 січня 2025 23:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 січня 2025 22:49

Вимога про усунення невідповідностей

Кабінет Міністрів України постановою № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зокрема, постановив: 1. Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Пунктом 41 Особливостей зазначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Пунктом 1 розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено , що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Пунктом 43 Особливостей передбачено , що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 2. Пунктом 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” відповідно до пункту 48 Особливостей Додатку 1 тендерної документації передбачено надання учасником торгів документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) за формою , про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). За довідкою про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), інформація про який (які) повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір з поставки товару відповідно до предмету даної закупівлі у відповідності з Державним класифікатором закупівлі Разом з довідкою Учасник надає копію(ї) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), не менше одного повністю виконаного договору (договорів), з додатками, додатковими угодами (за наявності) та документами, що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження виконання наданої(-их) копії(-й) договору (договорів) Учасник надає копії документів (, копія накладної \ накладних щодо поставки вказаної продукції) в повному обсязі виконання договору. Замовник в наданих учасником документах не виявив усіх копій накладної \ накладних щодо поставки вказаної продукції) в повному обсязі виконання договору. Також слід вважати договір не виконаним, адже жодатковою угодою він продовжений до 31.03.2025р. Пунктом 3. Інші документи, які необхідно надати учаснику у складі тендерної пропозиції Додатку 1 тендерної документації передбачено надання учасником торгів гарантійний лист довільної форми з вихідним номером, датою видачі та підписом Учасника, що строк придатності на момент поставки становить 85% від загального терміну зберігання; Гарантійний лист учасника не відповідає вимозі замовника. Вирішив 1.Звернутися до Учасника надати - копію(ї) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), не менше одного повністю виконаного договору (договорів), з додатками, додатковими угодами (за наявності) та документами, що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження виконання наданої(-их) копії(-й) договору (договорів) Учасник надає копії документів (, копія накладної \ накладних щодо поставки вказаної продукції) в повному обсязі виконання договору. - гарантійний лист довільної форми з вихідним номером, датою видачі та підписом Учасника, що строк придатності на момент поставки становить 85% від загального терміну зберігання; 2. Оприлюднити інформацію у відповідності до вимог чинного законодавства

Документи

14 січня 2025 23:21
Довідка НАЗК
14 січня 2025 23:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2025 23:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Яцків Руслана Іванівна
#2922618348
746 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 січня 2025 23:21
Довідка НАЗК
14 січня 2025 23:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2025 20:41
Додаткова угода яцків 0.pdf укладений
24 січня 2025 20:40
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2025 20:39
Додаткова угода яцків 0.pdf зміни до договору
24 січня 2025 20:36
Електронний підпис укладений
20 січня 2025 16:13
Договір 39 Яцків.pdf укладений
20 січня 2025 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості договору на 746000 грн та розірвання угоди
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 січня 2025 — 24 січня 2025
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: за згодою сторін