Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту та технічного обслуговування легкових автомобілів
Очікувана вартість
1 843 000,00 UAH
UA-2023-03-28-004676-a ● d42f0371a61048a8bae3ab6bbddfa842
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 20015794 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , м. Київ обл., ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ, вул. Антона Цедіка, буд 14 |
Контактна особа: |
Сердюк Олена +380442021700 serdyuk@dec.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2023 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 1 843 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 215,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 людино-година
Послуги з ремонту та технічного обслуговування легкових автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата Послуг здійснюється за фактично надані Послуги протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг на підставі рахунку-фактури. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2023 15:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2023 14:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2023 14:36 |
Зміни.docx | |
31 березня 2023 14:36 |
ТД Послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів (ЗІ ЗМІНАМИ).docx | |
28 березня 2023 12:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2023 15:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
31 березня 2023 14:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
31 березня 2023 14:36 |
Зміни.docx
|
||
31 березня 2023 14:36 |
ТД Послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів (ЗІ ЗМІНАМИ).docx
|
||
28 березня 2023 12:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-28-004676-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ, Код ЄДРПОУ:43269090
Дата подання: 31 березня 2023 16:32
Дискримінаційни вимоги
Шановний Замовнику, вами було внесено зміни до тендерної документації, а саме: 4. Учасник повинен мати свідоцтво BOSCH SERVICE , що свідчить про авторизацію станції BOSCH CAR SERVICE що входить до всесвітньої мережі BOSCH SERVICE, надати копію.
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та внесена в тендерну документацію навмисно за для усунення можливості участі в торгах небажаних учасників. Наполягаємо про усуненні внесеної вимоги, в противному випадку будемо змушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та внесена в тендерну документацію навмисно за для усунення можливості участі в торгах небажаних учасників. Наполягаємо про усуненні внесеної вимоги, в противному випадку будемо змушені звернутися до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 квітня 2023 15:59
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником, оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, пунктом 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів. робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості), зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону (з урахуванням Особливостей), та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством у сфері публічних закупівель.
Замовник самостійно установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв з передбачених статтею 16 Закону та вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність цим кваліфікаційним критеріям, визначає у тендерній документації спосіб документального підтвердження інформації про відповідність учасників установленим кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. В межах проведеної закупівлі, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Пунктом 4 Додатку 4 до Тендерної документації зокрема встановлено вимогу: «Учасник повинен мати свідоцтво BOSCH SERVICE , що свідчить про авторизацію станції BOSCH CAR SERVICE що входить до всесвітньої мережі BOSCH SERVICE, надати копію».
Слід наголосити, що наявність у учасника закупівлі діючого свідоцтва BOSCH CAR SERVICE гарантує що такий учасник є авторизованою станцією технічного обслуговування автомобілів різних виробників (мільтибренд), використовує ліцензійне програмне забезпечення, має спеціалізоване діагностичне обладнання, використовує оригінальні запасні частини для технічного обслуговування та ремонту автомобілів широкого кола автовиробників.
Сучасні транспортні засоби оснащені передовою технікою і досить великою кількістю електроніки. Майстерні зі свідоцтвом BOSCH SERVICE гарантовано мають найновіші діагностичні інструменти, які охоплюють майже всі марки та транспортні засоби. Це скорочує час на усунення несправностей, робить сервісне обслуговування надійним і ефективним.
Свідоцтво BOSCH CAR SERVICE є підтвердженням наявності сучасних технологій, успішного проходження СТО регулярних перевірок (аудитів), свідчить про систематичне здійснення заходів підвищення кваліфікації персоналу, наявність персоналу відповідного рівня кваліфікації, гарантує можливість надання повного комплексу сервісних послуг з урахуванням сучасних технологій BOSCH: кваліфіковану діагностику, проведення планового технічного обслуговування та ремонту всіх систем авто, електрообладнання та електроніки, систем комфорту (паркпілоти, кондиціонери, круїз-контроль і т.д), ходової частини автомобіля (ABS, ESP).
Наявність у учасника свідоцтва BOSCH SERVICE є запорукою надання висококваліфікованого якісного обслуговування та ремонту транспортних засобів різних брендів, наявних в автопарку Замовника.
Вимога щодо наявності авторизації BOSCH CAR SERVICE не може вважатись дискримінаційною (такою якій відповідає лише один або декілька учасників ринку), оскільки значна кількість СТО Києва є мультибрендами (мають змогу одночасно обслуговувати автомобілі різних брендів), мають свідоцтво BOSCH SERVICE, зокрема (але не виключно):
Авто Сервіс Шугалевич, вул. Кирилівська, 86, Київ;
Авто Сервіс Карсенс, п-кт Науки 50, Київ;
Авто Сервіс Інтерциклон, вул. Здолбунівська 3, Київ;
Авто Сервіс MGS, вул. Тираспольська 12, Київ;
Авто Сервіс Автолайф, вул. Крайня, 1, Київ;
Авто Сервіс Джерман, вул. Стеценка, 47, Київ;
Авто Сервіс ДІАС, вул. Академіка Заболотного 5, Київ;
Авто Сервіс Либідь Авто, Житомирське шосе 14й км, Київ.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо що Замовником дотримано принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, Тендерна документація не містить вимог, що призводять до дискримінації учасників, оскільки не містить положень, які допускають до участі у процедурі закупівлі лише учасників з виключними повноваженнями або учасників, що володіють виключними правами.
Замовник самостійно установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв з передбачених статтею 16 Закону та вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність цим кваліфікаційним критеріям, визначає у тендерній документації спосіб документального підтвердження інформації про відповідність учасників установленим кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. В межах проведеної закупівлі, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Пунктом 4 Додатку 4 до Тендерної документації зокрема встановлено вимогу: «Учасник повинен мати свідоцтво BOSCH SERVICE , що свідчить про авторизацію станції BOSCH CAR SERVICE що входить до всесвітньої мережі BOSCH SERVICE, надати копію».
Слід наголосити, що наявність у учасника закупівлі діючого свідоцтва BOSCH CAR SERVICE гарантує що такий учасник є авторизованою станцією технічного обслуговування автомобілів різних виробників (мільтибренд), використовує ліцензійне програмне забезпечення, має спеціалізоване діагностичне обладнання, використовує оригінальні запасні частини для технічного обслуговування та ремонту автомобілів широкого кола автовиробників.
Сучасні транспортні засоби оснащені передовою технікою і досить великою кількістю електроніки. Майстерні зі свідоцтвом BOSCH SERVICE гарантовано мають найновіші діагностичні інструменти, які охоплюють майже всі марки та транспортні засоби. Це скорочує час на усунення несправностей, робить сервісне обслуговування надійним і ефективним.
Свідоцтво BOSCH CAR SERVICE є підтвердженням наявності сучасних технологій, успішного проходження СТО регулярних перевірок (аудитів), свідчить про систематичне здійснення заходів підвищення кваліфікації персоналу, наявність персоналу відповідного рівня кваліфікації, гарантує можливість надання повного комплексу сервісних послуг з урахуванням сучасних технологій BOSCH: кваліфіковану діагностику, проведення планового технічного обслуговування та ремонту всіх систем авто, електрообладнання та електроніки, систем комфорту (паркпілоти, кондиціонери, круїз-контроль і т.д), ходової частини автомобіля (ABS, ESP).
Наявність у учасника свідоцтва BOSCH SERVICE є запорукою надання висококваліфікованого якісного обслуговування та ремонту транспортних засобів різних брендів, наявних в автопарку Замовника.
Вимога щодо наявності авторизації BOSCH CAR SERVICE не може вважатись дискримінаційною (такою якій відповідає лише один або декілька учасників ринку), оскільки значна кількість СТО Києва є мультибрендами (мають змогу одночасно обслуговувати автомобілі різних брендів), мають свідоцтво BOSCH SERVICE, зокрема (але не виключно):
Авто Сервіс Шугалевич, вул. Кирилівська, 86, Київ;
Авто Сервіс Карсенс, п-кт Науки 50, Київ;
Авто Сервіс Інтерциклон, вул. Здолбунівська 3, Київ;
Авто Сервіс MGS, вул. Тираспольська 12, Київ;
Авто Сервіс Автолайф, вул. Крайня, 1, Київ;
Авто Сервіс Джерман, вул. Стеценка, 47, Київ;
Авто Сервіс ДІАС, вул. Академіка Заболотного 5, Київ;
Авто Сервіс Либідь Авто, Житомирське шосе 14й км, Київ.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо що Замовником дотримано принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, Тендерна документація не містить вимог, що призводять до дискримінації учасників, оскільки не містить положень, які допускають до участі у процедурі закупівлі лише учасників з виключними повноваженнями або учасників, що володіють виключними правами.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Автолайф Центр |
1 564 000,00
UAH з ПДВ
|
1 564 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТЕРЦИКЛОН" |
1 780 000,00
UAH з ПДВ
|
1 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Автолайф Центр #35222000 |
Очікує рішення |
1 564 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2023 00:01
|