Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 14309787 |
Місцезнаходження: | 52210, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Горького,2 |
Контактна особа: |
Іволга Надія Василівна +380565293981 tender@vostgok.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2020 07:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2020 07:31 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2020 07:31 |
Очікувана вартість: | 1 045 869,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Аванс | 10 | Календарні | 20 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2020 10:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2020 10:22 |
Зміни_п.docx | |
04 червня 2020 10:22 |
ТД_кап рем навант Хитачи_зі змінами.docx |
04 червня 2020 10:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 червня 2020 10:22 |
Зміни_п.docx
|
|||
04 червня 2020 10:22 |
ТД_кап рем навант Хитачи_зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Для більш точного підбору спеціалістами ремонтної організації запасних частин по каталогам виробника повідомляємо, що ремонту підлягає двигун моделі Mercedes OM 460LA фронтального навантажувача HITACHI ZW-310 2009 року випуску , заводський № RYU4HA00C00008270.
Уточнення в технічні Технічні умови на Капітальний ремонт силової установки навантажувача HITACHI ZW-310 будуть внесені найближчим часом.
Для більш точного підбору спеціалістами ремонтної організації запасних частин по каталогам виробника повідомляємо, що ремонту підлягає двигун моделі Mercedes OM 460LA фронтального навантажувача HITACHI ZW-310 2009 року випуску , заводський № RYU4HA00C00008270.
Уточнення в технічні Технічні умови на Капітальний ремонт силової установки навантажувача HITACHI ZW-310 будуть внесені найближчим часом.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-30-000001 ● d84426f204bf4849bb3e74a039c74cc6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2020 17:54 |
02.06.2020 № 104
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2020 № 104
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
31
UA-2020-05-28-000007-а
28.05.2020 Державне підприємство «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» (код ЄДРПОУ 14309787) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-06-04 11:55:55
Пояснення з власної ініціативи
Доводимо до вашого відома, що ДП «СхідГЗК» внесено зміни до тендерної документації та оголошення про проведення торгів в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-05 11:26:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт силової установки навантажувача Hitachi ZW-310» інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-28-000007-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
Чому при проведенні закупівлі з капітального ремонту силової установки навантажувача Hitachi ZW-310 Замовником визначено предмет закупівлі за ДК 021:2015 – код 45454000-6 – Інші завершальні будівельні роботи, що не відповідає предмету закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-10 15:19:07
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
до Східного офісу Держаудит служби
(ID моніторингу UA-M-2020-05-30-000001)
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником відповідно до пункту 27 частини 1 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами від 19.09.19 № 114-IX роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Відповідно до пункту 3.9 розділу 3 «Терміни та визначення понять» ДБН А.2.2-3-2014: лінійний об’єкт інженерно - транспортної інфраструктури – наземні, надземні лінійні об’єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо.
Відповідно до пункту 3.12 розділу 3 «Терміни та визначення понять» ДБН А.2.2-3-2014: об’єкт будівництва – будинки, будівлі, споруди будь якого призначення, їх комплекс або їх частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Відповідно до «Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту» (далі – Положення), затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 30.03.98 року №102: Система технічного обслуговування та ремонту дорожніх транспортних засобів (ДТЗ)передбачає:
-підготовку до продажу;
-технічне обслуговування в період обкатки;
-щоденне обслуговування;
-перше технічне обслуговування (ТО-1);
-друге технічне обслуговування (ТО-2);
-сезонне технічне обслуговування;
-поточний ремонт;
-капітальний ремонт;
-технічне обслуговування під час консервації ДТЗ;
-технічне обслуговування та ремонт ДТЗ на лінії.
Пункт 1.3 Положення вказує, що ремонт - комплекс операцій щодо відновлення справності або роботоздатності виробів та відновлення ресурсів виробів чи їх складових частин, а
Капітальний ремонт (КР) - ремонт, який виконується для відновлення справності та повного або близького до повного відновлення ресурсу виробу із заміною чи відновленням будь-яких частин, у тому числі базових.
Крім того, відповідно до загальних положень «Технічного регламенту з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затверджених від 3 липня 2013 р. № 643 постановою Кабінету Міністрів України:
ремонт капітальний - операції з відновлення не менш як 80 відсотків ресурсу колісних транспортних засобів, їх базових складових частин (систем); колісних транспортних засобів.
Відповідно до дефектного акту роботи з ремонту силової установки навантажувача Hitachi ZW-310 (базова складова частина навантажувача) було внесено до плану основних видів робіт Смолінської шахти та включено до титулу капітальних ремонтів.
Враховуючи зазначене вище, капітальний ремонт силової установки навантажувача Hitachi ZW-310 було віднесено до підгрупи «капітальний ремонт і реставрація» (код 45453000-7), предмет закупівлі по вказаній роботі було визначено за четвертим знаком державного класифікатора: 4545 «Інші завершальні будівельні роботи», що не є порушенням наказу МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Голова тендерного комітету О.В. Мартиненко
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку Східного офісу Держаудитслужби від 12.06.2020 за результатами моніторингу питань дотримання Законодавства у сфері публічних закупівель (ID моніторингу UA-M-2020-05-30-000001) За результатами моніторингу Східним офісом Держаудитслужби складено висновок від 12.06.2020 (ID моніторингу UA-M-2020-05-30-000001) (надалі – Висновок) про наявність порушень з боку ДП «СхідГЗК» вимог абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454. Щодо вимог абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що невідповідність було усунуто Замовником у період проведення моніторингу шляхом внесення змін до тендерної документації та оголошення. Щодо визначення предмета закупівлі повідомляємо наступне. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником відповідно до пункту 27 частини 1 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами від 19.09.19 № 114-IX роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Відповідно до пункту 3.9 розділу 3 «Терміни та визначення понять» ДБН А.2.2-3-2014: лінійний об’єкт інженерно - транспортної інфраструктури – наземні, надземні лінійні об’єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо. Відповідно до пункту 3.12 розділу 3 «Терміни та визначення понять» ДБН А.2.2-3-2014: об’єкт будівництва – будинки, будівлі, споруди будь якого призначення, їх комплекс або їх частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. Відповідно до «Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту» (далі – Положення), затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 30.03.98 року №102: Система технічного обслуговування та ремонту дорожніх транспортних засобів (ДТЗ)передбачає: -підготовку до продажу; -технічне обслуговування в період обкатки; -щоденне обслуговування; -перше технічне обслуговування (ТО-1); -друге технічне обслуговування (ТО-2); -сезонне технічне обслуговування; -поточний ремонт; -капітальний ремонт; -технічне обслуговування під час консервації ДТЗ; -технічне обслуговування та ремонт ДТЗ на лінії. Пункт 1.3 Положення вказує, що ремонт - комплекс операцій щодо відновлення справності або роботоздатності виробів та відновлення ресурсів виробів чи їх складових частин, а Капітальний ремонт (КР) - ремонт, який виконується для відновлення справності та повного або близького до повного відновлення ресурсу виробу із заміною чи відновленням будь-яких частин, у тому числі базових. Крім того, відповідно до загальних положень «Технічного регламенту з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затверджених від 3 липня 2013 р. № 643 постановою Кабінету Міністрів України: ремонт капітальний - операції з відновлення не менш як 80 відсотків ресурсу колісних транспортних засобів, їх базових складових частин (систем); колісних транспортних засобів. Відповідно до дефектного акту роботи з ремонту силової установки навантажувача Hitachi ZW-310 (базова складова частина навантажувача) було внесено до плану основних видів робіт Смолінської шахти та включено до титулу капітальних ремонтів. Враховуючи зазначене вище, капітальний ремонт силової установки навантажувача Hitachi ZW-310 було віднесено до підгрупи «капітальний ремонт і реставрація» (код 45453000-7), предмет закупівлі по вказаній роботі було визначено за четвертим знаком державного класифікатора: 4545 «Інші завершальні будівельні роботи», що не є порушенням наказу МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Тому, ДП «СхідГЗК» вважає, що жодних порушень у визначенні предмета закупівлі не допущено. Окрім того, вважаємо за необхідне звернути увагу, що процедура торгів відмінена (подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій) (Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-05-28-000007-a від 15.06.2020 р.) та зауваження, зазначені у висновку Держаудитслужби не потягли за собою негативних наслідків. Голова тендерного комітету О.В. Мартиненко
2020-06-17 10:04:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2