Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Овруцька міська лікарня"Овруцької міської ради Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 42435766 |
Місцезнаходження: | 11104, Україна , Житомирська обл., м Овруч, вулиця Тараса Шевченка 106 |
Контактна особа: |
Коберник Марина Олександрівна +380671335723 kobernukmarina@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2023 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2023 16:26 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2023 14:24 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2023 14:24 |
Очікувана вартість: | 7 832 534,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78 325,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид: електронна банківська гарантія. Умови надання: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 35 246,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: КНП «Овруцька міська лікарня» Овруцької міської ради Житомирської області. Місцезнаходження Замовника: 11104, Житомирська область, м. Овруч, вул. Т. Шевченка, 106. Код ЄДРПОУ: 42435766. IBAN № UA553116470000026008300785802 АТ Ощадбанк. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 35246 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані Роботи на умовах відстрочки платежу до 20 (двадцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2023 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2023 16:21 |
Відомість обсягів робіт.rtf | |
02 серпня 2023 16:21 |
Додаток 3 до Тендерної документації.docx | |
02 серпня 2023 16:21 |
Додаток 2 до Тендерної документації.docx | |
02 серпня 2023 16:21 |
Додаток 1 до Тендерної документації.docx | |
02 серпня 2023 16:21 |
02.08. Тендерна документація (8).docx | |
02 серпня 2023 16:21 |
02.08. Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
• обстежити об’єкт, на якому мають бути виконані роботи;
• одержати у Замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
У разі необхідності одержання інформації витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, покладаються на учасника.
Вимоги про усунення порушення
Так, відповідно до підпункту 2.1. Додатку 1, учасники у складі документів тендерної пропозиції мають надати «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Довідка повинна містити інформацію про наявність працівників визначених в розділі І «Витрати труда» Відомості ресурсів, що надається у складі тендерної пропозиції за вимоги пункту 4 додатку 2 до Тендерної документації, а також керівника робіт, інженера-проектувальника та працівника з питань охорони праці.».
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, учасником «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛБВМ ГРУП» (далі – Учасник-2) надано «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», якою Учасник-2 засвідчив наявність керівного та інженерно-технічного складу та лише одного працівника (монтажник Ломакін Володимир Володимирович) для виконання комплексу робіт, передбачених тендерною документацією Замовника (додаток до тендерної документації – «Відомість обсягів робіт») вартістю 7 832 534,00 грн. Окрім того Довідка містить примітку: «ТОВ «ЛБВМ» має можливість найняти додаткових працівників відповідно до штатного розпису і розділу І «Витрати труда», якою Учасник-2 підтверджує відсутність працівників відповідно до розділу І «Витрати труда» Відомості ресурсів.
Відповідно до «Витрати труда» Відомості ресурсів» Учасника-2 витрати труда робітників-будівельників складають 14172,74 люд.год, а витрати труда робітників-монтажників складають 2788,95 люд.год.
Виходячи з строку поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023, оприлюдненого Замовником в електронній системі закупівель Prozorro, та показників відповідно до «Витрати труда» Відомості ресурсів, Учасник-2 мав підтвердити наявність не менше 20 робітників та не менше 4 монтажників.
Учасник-2 не виконав вимогу Замовника та не підтвердив наявність працівників відповідно до вимог тендерної документації.
Замовник не виконав вимоги пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 - не надав Учаснику-2 можливості усунути невідповідності (стосуються підтвердження наявності працівників).
Таким чином, Замовником прийнято рішення про визнання переможною тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам тендерної документації і мала бути відхилена, та порушено вимоги пункту 43 Особливостей.
Учасник звертається з вимогою про усунення порушень, допущених Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника-2.
Один з цих критеріїв - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*.* Для підтвердження своєї відповідності даному кваліфікаційному критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників.
Підтвердженням є п. 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Довідка повинна містити інформацію про наявність працівників визначених в розділі І «Витрати труда» Відомості ресурсів, що надається у складі тендерної пропозиції за вимоги пункту 4 додатку 2 до Тендерної документації, а також керівника робіт, інженера-проектувальника та працівника з питань охорони праці за формою Таблиці №1.
ТОВ «ЛБВМ ГРУП» на виконання цього пункту, надало інформацію у вигляді Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих.№017/23 від 09 серпня 2023р.), в якій підтверджено наявність всіх вищезазначених працівників (у т.ч. із залученням працівників субпідрядної організації ПП «Сварожич+») з важливою інформаційною приміткою:
Примітка!!! ТОВ «ЛБВМ ГРУП» має можливість найняти додаткових працівників відповідно до штатного розпису і розділу І «Витрати труда» Відомості ресурсів.
Підтверджуючими документами цієї примітки є надані штатні розписи ТОВ «ЛБВМ ГРУП» і субпідрядника ПП «Сварожич+», що визначають структуру штатного складу працівників підприємства (установи, організації), найменування професій (посад), чисельність персоналу й оклади для кожної професії (посади). Саме штатний розпис дозволяє визначити перелік усіх посад та професій працівників, які необхідні роботодавцеві, у т.ч. вакантних посад, надає можливість обчислювати статистичні показники щодо чисельності працівників.
Щодо підтвердження кількості працівників, які потрібні Учаснику для виконання робіт відповідно до визначених в розділі І «Витрати труда» Відомості ресурсів, такої Вимоги тендерна документація не містить.
Щодо кошторису:
Кошторис ТОВ «ЛБВМ ГРУП», складений відповідно до вимог предмету закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону, Додатком 2 та Відомості обсягів робіт до цієї тендерної документації.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам, а саме технічній специфікації за документацією, визначеною пунктом 3 цього додатку, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- Договірну ціну;
- Пояснювальну записку;
- Локальний кошторис;
- Відомість ресурсів;
Календарний графік виконання робіт.
ТОВ «ЛБВМ ГРУП» надано всю кошторисну документацію відповідно до п.4. Вимоги для учасників.
При розгляді вказаних документів помилок чи неточностей не виявлено.
Звертаємо Вашу увагу, що пропозиція подана ТОВ "ЛБВМ ГРУП" є суттєво економічно вигіднішою за наступну пропозицію, а саме сума економії становить 1 935 513.42 грн.
Учасник ознайомився з протоколом Уповноваженої особи Замовника від 22.08.2023 року № 68 (далі – Протокол) про розгляд вимоги про усунення порушень (вих. Учасника від 18.08.2023 № 209)
Відповідно до інформації, наведеної у Протоколі, Уповноважена особа вважає достатнім наявність однієї людини (монтажник Ломакін Володимир Володимирович) для виконання робіт до 20 грудня 2023 року, вартість яких відповідно до умов тендеру складає 7 832 534,00 грн.
Замовником встановлено чітку вимогу - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на підтвердження чого учасниками тендеру мали бути надані відповідні довідки (наявність - фактична кількість кого-, чого-небудь у даний момент; існування, присутність).
Як зазначила у Протоколі Уповноважена особа, учасником ТОВ «ЛВТБ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано дійсно «важливу інформаційну примітку», яка підтверджує відсутність у учасника ТОВ «ЛВТБ ГРУП», враховуючи субпідрядну організацію ПП «Сварожич+», працівників відповідно до вимог тендерної документації - «ТОВ «ЛБВМ» має можливість найняти додаткових працівників відповідно до штатного розпису і розділу І «Витрати труда».
За умови тендерної документації, коли потрібно підтвердити наявність, учасник ТОВ «ЛВТБ ГРУП» інформує шляхом надання ВАЖЛИВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПРИМІТКИ про можливість.
Учасник повторно звертається з вимогою про усунення порушень, допущених Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЛВТБ ГРУП».
У разі, коли такі порушення усунути неможливо, враховуючи вимоги частини 2 пункту 50 Особливостей, Замовник зобов’язаний відмінити торги (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень)
Один з цих критеріїв - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*.* Для підтвердження своєї відповідності даному кваліфікаційному критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників.
Підтвердженням є п. 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Довідка повинна містити інформацію про наявність працівників визначених в розділі І «Витрати труда» Відомості ресурсів, що надається у складі тендерної пропозиції за вимоги пункту 4 додатку 2 до Тендерної документації, а також керівника робіт, інженера-проектувальника та працівника з питань охорони праці за формою Таблиці №1.
ТОВ «ЛБВМ ГРУП» на виконання цього пункту, надало інформацію у вигляді Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих.№017/23 від 09 серпня 2023р.), в якій підтверджено наявність всіх вищезазначених працівників (у т.ч. із залученням працівників субпідрядної організації ПП «Сварожич+») з важливою інформаційною приміткою:
Примітка!!! ТОВ «ЛБВМ ГРУП» має можливість найняти додаткових працівників відповідно до штатного розпису і розділу І «Витрати труда» Відомості ресурсів.
Підтверджуючими документами цієї примітки є надані штатні розписи ТОВ «ЛБВМ ГРУП» і субпідрядника ПП «Сварожич+», що визначають структуру штатного складу працівників підприємства (установи, організації), найменування професій (посад), чисельність персоналу й оклади для кожної професії (посади). Саме штатний розпис дозволяє визначити перелік усіх посад та професій працівників, які необхідні роботодавцеві, у т.ч. вакантних посад, надає можливість обчислювати статистичні показники щодо чисельності працівників.
Щодо підтвердження кількості працівників, які потрібні Учаснику для виконання робіт відповідно до визначених в розділі І «Витрати труда» Відомості ресурсів, такої Вимоги тендерна документація не містить.
Звертаємо Вашу увагу, що пропозиція подана ТОВ "ЛБВМ ГРУП" є суттєво економічно вигіднішою за наступну пропозицію, а саме сума економії становить 1 935 513.42 грн.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-12-000012 ● 120feedd6c2e4e149f68bd169ef76839
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2023 17:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.09.2023
№ 55-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.09.2023 № 55-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2023-08-02-010913-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-22 16:12:30
Запит про надання пояснень (інформації та документів) № 1
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту відділення медичної реабілітації (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-02-010913-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1) Просимо надати проектну документацію (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва тощо) на підставі якої вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛБВМ ГРУП» на відповідність тендерній документації Комунального некомерційного підприємства «Овруцька міська лікарня» Овруцької міської ради Житомирської області, з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
3) В ході розгляду тендерної пропозиції переможця торгів виникла потреба в отриманні наступних пояснень.
Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
В свою чергу, згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Крім того, підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
3.1) Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено наступне.
Відповідно до пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації, передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам, а саме технічній специфікації за документацією, визначеною пунктом 3 цього додатку, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: договірну ціну; пояснювальну записку; локальний кошторис; відомість ресурсів; календарний графік виконання робіт.
Наведені документи повинні обов’язково бути підписані інженером-проектувальником, інформація про якого зазначена в довідці, що вимагається на виконання підпункту 2.1. пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, пунктом 6 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що кошторисні документи, які будуть надані учасником на виконання пункту 4 цього додатку та підрядником до договору про закупівлю, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, ДСТУ, ДБН, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», технічних умовам тощо.
Слід зазначити, що з 08.11.2021, втратив чинність національний стандарт України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі - ДСТУ), затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, який установлював основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування та застосування якого було обов’язковим при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та орга¬нізацій.
В той же час, наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, з 08.11.2021 уведено в дію Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) на заміну ДСТУ.
Слід відмітити, що відповідно до пункту 5.17 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (із внесеною Зміною № 1, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 30.04.2022 № 6) (далі - Настанова) визначено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови.
Таким чином, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до вимог пункту 5.17 Настанова, до складу якої зокрема включаються адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, надайте інформацію та документи, що підтверджують виконання переможцем торгів (ТОВ «ЛБВМ ГРУП») вимог пункту 6 Додатку № 2 до тендерної документації, а саме, що розрахунок адміністративних витрат розраховано за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу.
3.2) Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛБВМ ГРУП» надано календарний графік виконання робіт, який підписано директором вказаного товариства Смірновим Л.О., а не інженер-проектувальником Мотичко З.А., як вимагалось пунктом 4 Додатку 2 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, надайте інформацію та документи (у разі їх наявності), чи розглядалася Вами вказана невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЛБВМ ГРУП» вимогам передбаченим у пункті 4 Додатку 2 до тендерної документації.
3.3) Згідно з вимогами передбаченими пунктом 1 розділу 3 тендерної документації та підпунктом 2.1 пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учаснику необхідно надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою формою.
Проведеним аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛБВМ ГРУП» надано довідку від 09.08.2023 № 017/23 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: директора Смірнова Л.О., головного інженера (керівника робіт) Березина С.Ю., спеціаліста з охорони праці Луцюка А.В., інженера-проектувальника Мотичко З.А. (працівники ТОВ «ЛБВМ ГРУП»), інженера з технічного обслуговування Бордюга В.В., бригадира дільниці монтажників Васюти І.В., монтажника Ломакіна В.В. (працівники субпідрядника ПП «Сварожичі+»).
В свою чергу, підпунктом 2.2 пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що документ на кожного працівника, інформація про якого зазначена в довідці, що вимагається на виконання підпункту 2.1. цього пункту, та який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником чи субпідрядником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). У документі, що вимагається за цим підпунктом, має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника.
Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛБВМ ГРУП» надано штатні розписи вказаного товариства та субпідрядника ПП «Сварожичі+», які не містять інформації щодо прізвища, ім’я та по батькові працівників вказаних суб’єктів господарювання, що не відповідає вимогам передбаченим підпунктом 2.2 пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Інших документів, на підтвердження відповідності вимогам передбаченим підпунктом 2.2 пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, ТОВ «ЛБВМ ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, надайте інформацію та документи (у разі їх наявності), чи розглядалася Вами вказана невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЛБВМ ГРУП» вимогам передбаченим пунктом 2.2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.
3.4) Також, відповідно до підпункту 2.3 пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Вами передбачено, що учасники повинні надати посвідчення, якими підтверджується проходження працівниками, інформація про яких зазначена в довідці, що вимагається на виконання підпункту 2.1. цього пункту, навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки.
Проте, проведеним аналізом інформації та документів, які надано учасником ТОВ «ЛБВМ ГРУП» у складі пропозиції, не виявлено посвідчень про проходження навчань з пожежної безпеки наступними працівниками: головним інженером (керівником робіт) Березиним С.Ю., спеціалістом з охорони праці Луцюком А.В., інженером-проектувальником Мотичко З.А, що не відповідає вимогам передбаченим у підпункті 2.3 пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, надайте інформацію та документи (у разі їх наявності), чи розглядалася Вами вказана невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЛБВМ ГРУП» вимогам передбаченим підпунктом 2.2 пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.
3.5) Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Вами імперативно вимагалось надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка повинна містити інформацію про наявність працівників визначених в розділі І «Витрати труда» Відомості ресурсів.
Разом з тим, відповідно до Підсумкової відомості ресурсів (файл «12 Кошторис» тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛБВМ ГРУП») зазначено, що витрати робітників-будівельників складають 14172,74 люд. год., а витрати труда робітників-монтажників складають 2788,95 люд. год.
Виходячи зі строку поставки виконання робіт до 20.12.2023, який зазначено Вами в електронній системі закупівель та Підсумкової відомості ресурсів (файл «12 Кошторис» тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛБВМ ГРУП»), ТОВ «ЛБВМ ГРУП» повинен був підтвердити наявність не менше 20 робітників та не менше 4 монтажників.
Проте, проведеним аналізом інформації та документів, які надано учасником ТОВ «ЛБВМ ГРУП» у складі пропозиції, вказано ЛИШЕ про наявність 7 працівників (в т.ч. 1 монтажник Ломакін В.А. та 1 бригадир дільниці монтажників Васюта І.В.), а отже вказаним учасником не підтверджено наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та відповідно не дотримано вимоги передбачені підпунктом 2.1 пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, надайте інформацію та документи (у разі їх наявності), чи розглядалася Вами вказана невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЛБВМ ГРУП» вимогам передбаченим підпунктом 2.1 пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
питання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Крім того, наголошуємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Головний державний аудитор відділу
контролю у сфері закупівель Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Олена ПОПАДЮК
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-26 16:48:42
Надання інформації на запит
Керуючись вимогами чинного законодавства України, а також постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у зв’язку з необхідністю надати пояснення щодо запиту про надання інформації у ході проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ по закупівлі «Капітальний ремонт відділення медичної реабілітації КНП «Овруцька міська лікарня», Овруцької міської ради за адресою: вул. Т. Шевченка, 106, м. Овруч, Житомирської області», ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, Номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація):
- Щодо надання проектної документації (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва тощо) на підставі якої вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Надаємо зведений кошторис у сканованому вигляді. При цьому звертаємо Вашу увагу, що очікувана вартість по даній закупівлі відповідає вартості робіт, які необхідно виконати згідно Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі.
- Щодо інформації чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛБВМ ГРУП» на відповідність тендерній документації Комунального некомерційного підприємства «Овруцька міська лікарня» Овруцької міської ради Житомирської області, з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Повідомляємо, що не були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛБВМ ГРУП».
- Щодо виконання переможцем торгів (ТОВ «ЛБВМ ГРУП») вимог пункту 6 Додатку № 2 до тендерної документації, а саме, що розрахунок адміністративних витрат розраховано за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу:
Відповідно до вимог пункту 4 Додатку 2 до ТД для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам, а саме технічній специфікації за документацією, визначеною пунктом 3 цього додатку, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: договірну ціну; пояснювальну записку; локальний кошторис; відомість ресурсів; календарний графік виконання робіт. Переможцем ТОВ «ЛБВМ ГРУП» надано всі згадані документи та завантажено у електронну систему закупівель одним файлом. Вимоги щодо надання розрахунку адміністративних витрат або інших витрат тендерна документація не містить. Показник для розрахунку адміністративних витрат зазначено у пояснювальній записці пропозиції ТОВ «ЛБВМ ГРУП». Зазначений показник не перевищує рекомендованих показників виражених у гривнях в розрахунку на одну людино-годину загальної кошторисної трудомісткості.
- щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка повинна містити інформацію про наявність працівників визначених в розділі І «Витрати труда» Відомості ресурсів:
Відповідно до п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 особливостей розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції і Додатку 1 тендерної документації, Замовник встановив кілька критеріїв відповідно до статті кваліфікаційні критеріїв відповідно до ст.16 Закону.
Один з цих критеріїв - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*.* Для підтвердження своєї відповідності даному кваліфікаційному критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників.
Підтвердженням є п. 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Довідка повинна містити інформацію про наявність працівників визначених в розділі І «Витрати труда» Відомості ресурсів, що надається у складі тендерної пропозиції за вимоги пункту 4 додатку 2 до Тендерної документації, а також керівника робіт, інженера-проектувальника та працівника з питань охорони праці за формою Таблиці №1.
ТОВ «ЛБВМ ГРУП» на виконання цього пункту, надало інформацію у вигляді Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих.№017/23 від 09 серпня 2023р.), в якій підтверджено наявність всіх вищезазначених працівників (у т.ч. із залученням працівників субпідрядної організації ПП «Сварожич+») з важливою інформаційною приміткою:
Примітка!!! ТОВ «ЛБВМ ГРУП» має можливість найняти додаткових працівників відповідно до штатного розпису і розділу І «Витрати труда» Відомості ресурсів.
Підтверджуючими документами цієї примітки є надані штатні розписи ТОВ «ЛБВМ ГРУП» і субпідрядника ПП «Сварожич+», що визначають структуру штатного складу працівників підприємства (установи, організації), найменування професій (посад), чисельність персоналу й оклади для кожної професії (посади). Саме штатний розпис дозволяє визначити перелік усіх посад та професій працівників, які необхідні роботодавцеві, у т.ч. вакантних посад, надає можливість обчислювати статистичні показники щодо чисельності працівників.
Щодо підтвердження кількості працівників, які потрібні Учаснику для виконання робіт відповідно до визначених в розділі І «Витрати труда» Відомості ресурсів, такої Вимоги тендерна документація не містить.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку з виникненням необхідності виконання рішення по результату моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ розірвати договір з ТОВ «ЛБВМ ГРУП» по закупівлі «Капітальний ремонт відділення медичної реабілітації КНП «Овруцька міська лікарня», Овруцької міської ради за адресою: вул. Т. Шевченка, 106, м. Овруч, Житомирської області», ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, Номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
2023-10-09 12:07:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, частини 1 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, частини 1 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.) • усунуто
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору про закупівлю.
2023-10-09 12:16:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 серпня 2023 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛБВМ ГРУП" |
5 877 551,00
UAH з ПДВ
|
5 877 551,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІНБУД-ХХI |
7 813 064,42
UAH з ПДВ
|
7 813 064,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛБВМ ГРУП" #40188831 |
Переможець |
5 877 551,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2023 11:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 серпня 2023 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2023 11:36
|
Додаткова угода | укладений |
12 жовтня 2023 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2023 15:56
|
ДУ _1 до Договору 383.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2023 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2023 18:14
|
Договір | укладений |
23 серпня 2023 18:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підставу для оприлюднення обрано формально, у зв’язку з вимогою казначейських органів оприлюднити дану додаткову угоду: 1. Внести зміни до п.3.2 розділу 3. «Ціна Договору та порядок розрахунків» та викласти його в такій редакції: «3.2. Ціна (вартість) цього Договору є твердою та складає: 5 877 551 (п’ять мільйонів вісімсот сімдесят сім тисяч п’ятсот п’ятдесят одна) грн. 00 коп. без ПДВ. Оплата проводиться за бюджетні кошти у сумі 250 000,00 грн., за власні кошти підприємства – 5 627 551 грн. 2. Внести зміни до розділу 14 «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» Договору, викласти його у новій редакції: 3. Додаткова угода підписана у двох примірниках українською мовою, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, набирає чинності з дати її підписання і є невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | №383 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
428 777,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | 1. У зв’язку з необхідністю виконання рішення Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області по закупівлі «Капітальний ремонт відділення медичної реабілітації КНП «Овруцька міська лікарня», Овруцької міської ради за адресою: вул. Т. Шевченка, 106, м. Овруч, Житомирської області», ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, Номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) сторони домовились за взаємною згодою розірвати договір №383 від 23 серпня 2023 р. 2. Сторони домовились зменшити суму договору на 5 198 774,00 грн. (пꞌять мільйонів сто девꞌяносто вісім тисяч сімсот сімдесят чотири гривні 00 копійок) без ПДВ. 3. Викласти п. 3.2. договору у наступній редакції: Ціна (вартість) цього Договору є твердою та складає: 678 777,00 грн. (шістсот сімдесят вісім тисяч сімсот сімдесят сім гривень 00 копійок) без ПДВ. 4.Дана додаткова угода вступає в дію з моменту її підписання повноважними представниками Сторін та є невід’ємною частиною Договору. 5.Дана додаткова угода складена в двох автентичних примірниках, по одному для кожної з Сторін. |